Chrysler 300m motora kapitālais remonts.

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004

Gribēju pa salīdzinoši lētu naudu lepnu auto un skaisti iekritu - pēc ~2 nedēļu braukšanas sāka nenormāli grabēt motors - kaut kā aizripnājos līdz "Amerikas Auto" kas bija tuvumā. Izņēma, izjauca motoru - aprauta otrā cilindra šhāle... Sataisīja tāmi - diezgan kosmiska... 1400 ls. (600 ls darbs, 800 detalas... Laboju - Izdevās sarunāt 20% atlaidi darbam. Izskatās ka par darbu cena ir +/- adekvāta)

Visticamāk iepriekšējie īpašnieki bija taisījuši eksperimentu - cik ilgi var braukt nemainot eļļu....

Vēl protams variants ir ielikt citu motoru, bet - tas sanāks lētāk tikai apmēram par latiem 300, jo visdrīzāk tāpat lietotam motoram ja grib kādu laiku braukt bez problēmām jāmaina siksnas, saļņiki, ruļli...

Un remonta gadījumā es iegūšu kapitāli izremontētu dzinēju kurš ar lielu varbūtību ies 200 tūkstošus km. Lietots motors kā mēs zinām ir loterija...

Man ir pamatotas aizdomas ka detaļas var dabūt lētāk nekā piedāvā "Amerikas auto" (Bija jānomaina priekšējā riteņa gultnis - man uzlika pa 90Ls, bet iekš USA īpaši nemeklējot atradu pa 40 USD - protams klāt vēl nāktu sūtīšanas izmaksas, bet tāpat beigās būtu lētāk)

Varbūt kāds zina kur Latvijā var meklēt daļas Amerikas auto par normālām cenām?

Varbūt kāds ir pircis daļas internetā un var padalīties ar interneta veikaliem ASV vai varbūt Eiropā kas sūta daļas uz LV pa sakarīgiem cipariem?

 
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: Yetti

Hmm. Isti nesaprotu. Ja sūtījuma cena lielāk par 150 Eur tad jāmaksā muita. Un kurjerpasti ar muitas maksāšanu nenodarbojas...

Tāpēc pašam jābrauc uz muitu kārtot formalitātes. LV pasts nāk pretī un nokārto muitas lietas tavā vietā - tas kā bonuss.

man iznāca nedaudz vienkāršāk... arī aicināja no Ventiņiem uz Galvaspilsētu... tjipa deklarācijas, visādi priekšnieki... sarunāju daudz nelabas lietas, un pieveda klāt... vai tagad tas izdotos, nezinu...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: ...Un kurjerpasti ar muitas maksāšanu nenodarbojas...

...

ja nav atdzītie...

nodarbojas, tik nodarboties ar to neviens negrib...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

nebūs Tev taisnība... apmēram 90 ēriki un tad sākas atdošanās... es ar kurjerpastu tiku galā ar rupjību... paprasīju nah viņi vajadzīgi, ja līdz gala adresei nespēj nogādāt... tad nogādāja, tagad pieļauju, ka pasūtītu...

Aktualizē datus, jau kādu laiku ir 150 EUR(protams, ieskaitot iekšā sūtīšanas izmaksas) : www.vid.gov.lv/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

laikam adminam maz maksā

www.vid.gov.lv/...

nianse ir starp privātpersonu un juridisko... tā kā veiksmi Tev...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu puikas. likt jaunus apaljus gredzenus vecaa izdilushaa ovalaa blokaa, un gaudot ka tagad redz ir ustaisiits remonts... tas ir vismaz bernishkjigi. kaa arii ticeet amerikas auto servim...

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Runājot par vietām, no kurienes jāsūta detaļas varu ieteikt www.paddockspares.com

Tiesa - tikai LandRoveriem, bet toties ļoti pa lēto un arī šipings par limonādi

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais!

Tā kā virzuļa gredzens lēni bet grozās savā vietā domājams ka nebūs problēmu tāpēc ka cilindrs nedaudz ovāls.

Skaidrs ka ideālā variantā vajadzēja slīpēt cilindrus uz remonta izmēru, pirkt remonta izmēra virzuļus un gredzenus. Var jau būt ka vajadzēja tā darīt - jaunu remonta izmēra virzuļi ar sūtīšanu 286.9 USD iekš rockauto.com.... (kapeikas salīdzinot ar pārējām izmaksām...)

Bet nu jau par vēlu... Un tādu variantu man amerikas auto pat nepiedāvāja....

Škrobe ir par to ka neatrada ka radiatora ventilators nobiris, kaut arī tā ir tipiska šo kreisleru vaina un ļoti viegli diagnosticējās - pakustinot ar roku ventilatoru ir nenormāla brīvkustība - izdiluši gultņi.... Un nomainīt viņu kamēr motors ārā - vieglāk kā 2 pirkstus apčurāt. (un kas par čakaru kad motors iekšā....)

Vēl nepateica ka radiatora augšējā truba turās kopā uz puņķiem. Viņa visticamākais maksā kapeikas. Bet nu - tas sīkums - viņai viegli piekļūt un nomainīt nav pilnīgi nekādu problēmu.

(vispār man par servisiem slikts priekšstats radies - iespēju robežās visu laboju pats. Neesmu atradis tādu pavisam labu servisu....)

Tagad vajag uzlabot oriģinālo signalizāciju kurai ir devēji tikai uz durvju atvēršanu.

Nesaprotu kādu devēju salona aizsardzībai labāk lietot - mikroviļņu vai ultraskaņas? Izmeklējos pa internetu bet tā arī nesapratu kurš labāks, kādi plusi, mīnusi....

Un vai ir jēga likt sagāzuma (tilt) devēju?

(Bet nu komforta līmenis ko sniedz amerikāņu auto - tik retais Eiropas vai austrumu auto uz ko līdzīgu ir spējīgs un maksā viņi krietni dārgāk....)

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Ronalds_ rakstīja: ...

Tagad vajag uzlabot oriģinālo signalizāciju kurai ir devēji tikai uz durvju atvēršanu.

Nesaprotu kādu devēju salona aizsardzībai labāk lietot - mikroviļņu vai ultraskaņas? Izmeklējos pa internetu bet tā arī nesapratu kurš labāks, kādi plusi, mīnusi....

Un vai ir jēga likt sagāzuma (tilt) devēju?

...

saac ar to, ka meegjini ieluukoties mentu statistikaa... un tad Tev varbuut pieleks, ka orighinaals nebuut nav sliktaaks par visaadaam skanjaam...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Ronalds, nu nezog LV amerikaanjus!

Infra, ultra un kaadas veel nebuut skanjas vietaa labaak nomaini "augsheejo trubu" vai dempferi..

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

saac ar to, ka meegjini ieluukoties mentu statistikaa... un tad Tev varbuut pieleks, ka orighinaals nebuut nav sliktaaks par visaadaam skanjaam...

Da pričom tur mentu statistika. Pārāks ir veikli un atjautīgi ielikta siga, jo atšķirībā no oriģinālās,kur pat shēmā var sameklēt, kā to apiet, ar gudri liktu tā nebūs. Manējā gan nav gudri likta, jo tās galvenā funkcija ir atslēgt durvis...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Normālas sigas arī spēj atslēgt tikai vadītāja durvi, manu aizvēsturisko autopage sigu ieskaitot, tikai es to dēļ VAG pneimatiskās centralkas nevaru izmantot.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Yetti rakstīja:

saac ar to, ka meegjini ieluukoties mentu statistikaa... un tad Tev varbuut pieleks, ka orighinaals nebuut nav sliktaaks par visaadaam skanjaam...

Da pričom tur mentu statistika. Pārāks ir veikli un atjautīgi ielikta siga, jo atšķirībā no oriģinālās,kur pat shēmā var sameklēt, kā to apiet, ar gudri liktu tā nebūs. Manējā gan nav gudri likta, jo tās galvenā funkcija ir atslēgt durvis...

es gribēju teikt, ja Tu nebrauc ar tautā mīlētu, tad viš pakaljaa nevienam nav vajadzīgs... un ja kādam interesi raisīs, tad tevi, kaut kur pusceļjā izgrūdīs...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana

man nupat "'aizgāja"...

kam un kur tur īsti jāgriežas?

laikam jāprasa Arnijam, a to tāc vieglāgs par Kinddzuli jūtos... viš arī tāc oselis ir?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

g ar k jāmaina...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: nu puikas. likt jaunus apaljus gredzenus vecaa izdilushaa ovalaa blokaa, un gaudot ka tagad redz ir ustaisiits remonts... tas ir vismaz bernishkjigi. kaa arii ticeet amerikas auto servim...

Kādu brīdi ies...tikai tas brīdis nebūs adekvāts izdotajai naudai.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana

man nupat "'aizgāja"...

kam un kur tur īsti jāgriežas?

laikam jāprasa Arnijam, a to tāc vieglāgs par Kinddzuli jūtos... viš arī tāc oselis ir?

ir dzineji kav gredzeni giezhaas virzulja gropee pa ringi, pashi, bet ir taadi kam virzulii ir atdure, un gredzeni ir statiski. bet pat brivie gredzeni neies uz rinkji ovalaa cilindraa.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Normālas sigas arī spēj atslēgt tikai vadītāja durvi, manu aizvēsturisko autopage sigu ieskaitot, tikai es to dēļ VAG pneimatiskās centralkas nevaru izmantot.

visu var ustaisiit, bet sarezhgiiti. bet te tik pielodejaas pie original pults, un viss shansee, vienkaarshaak par vienkaarshu. jo chryslerim no pirmaas pogas spieshanas atveraas vienas durvis, bet no vel viena pieskariena parejaas. pasham tadu ustaisiju, manupraat baigi eerti.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

ir dzineji kav gredzeni giezhaas virzulja gropee pa ringi, pashi, bet ir taadi kam virzulii ir atdure, un gredzeni ir statiski. bet pat brivie gredzeni neies uz rinkji ovalaa cilindraa.

.............................................

Vispaar jau atdure (shtifte) ir tikai 2 tktu dzineeju virzuljiem, 4 taktu dzineejiem taadas nemeedz buut un nav arii vajadziigas kaa 2 taktniekiem. Un normaali arii 4 taktu dzineejam nekas tur negriezhas - kaa , liekot kopaa, sagriez "atsleegas" pa 120 graadiem, taa vinjas arii staav peec hvz cik liela nobraukuma

Jaacer, ka meistarinji vismaz sameerija cilindru ovaalumu / koniskumu, nevis uz dullo speera iekshaa jaunas detaljas. Ir jau gredzeni, kuri paredzeeti lietotiem cilindriem, piemeeram GOETZE PASSFORM", bet nu tie arii speej reagjeet uz kaadaam paaris 0/100 mm ... Prieksh tam jau tie mikrometriskie iekshmeeri ir ...

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

Nu manējam liekas ka tik vienkārši vis nebūs - atslēgā ir imobilaizera čips - nevar ar citu atslēgu iedarbināt. Cita lieta - cik grūti to imabilaizeri ir apiet....

Lasītākie raksti

Jaunie raksti