Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

cik jūsu audī ēd eļļu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003

labrīt

vai jūs varētu padalīties kāda gada kāds motors ir jūsu audī un cik jamais noēd eļļu normāli braucot pa šoseju uz 1000 km

 
1.. 3 4 5 6 7 8
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Seene

Galerija

10.06.2009 23:32

Slinkais rakstīja: kaa diez tas bij domaats. ja motors aiziet skreienaa, fiksi jaapstaajas, jacelj kabiine augshaa un jazvetee ar amuru tam dekompressam... diezgan shaubiigs pasakums. pa to laiku dzinejs jau buus izsplavis gredzenus turbinaa.

"Lielie smagie dīzeļi" ir atrodami krietni vien vecākā un primitīvākā tehnikā, nekā "modernos" kravas auto (kamaz, maz) ar paceļamu kabīni.

.....................................

Nebuut nee, moderno lokomotiivju diizeljdzineeji vai stacionaarie diizelji konstruktiivi ne ar ko neatpaliek no modernajiem karavas auto dzineejiem Ir dzirdeeti staasti, kaa mashiinista paliigs ar lomiku rokaa jonjo gar dzineeju, dauziidams nost tos vaarstus Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Kā ta, no sliedēm....lokomotīvei dīzelis griež ģeneratoru, riteņus griež elektromotori. Tur pilnīgi pietiek pārtraukt elektrisko ķēdi lai nenolektu no sliedēm.

Tās akcijas mērķis ir pasargāt dzinēju no pilnīgas iznīcināšanas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Seene

Galerija

10.06.2009 23:32

Slinkais rakstīja: kaa diez tas bij domaats. ja motors aiziet skreienaa, fiksi jaapstaajas, jacelj kabiine augshaa un jazvetee ar amuru tam dekompressam... diezgan shaubiigs pasakums. pa to laiku dzinejs jau buus izsplavis gredzenus turbinaa.

"Lielie smagie dīzeļi" ir atrodami krietni vien vecākā un primitīvākā tehnikā, nekā "modernos" kravas auto (kamaz, maz) ar paceļamu kabīni.

.....................................

Nebuut nee, moderno lokomotiivju diizeljdzineeji vai stacionaarie diizelji konstruktiivi ne ar ko neatpaliek no modernajiem karavas auto dzineejiem Ir dzirdeeti staasti, kaa mashiinista paliigs ar lomiku rokaa jonjo gar dzineeju, dauziidams nost tos vaarstus Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Tiešām šads risinājums ir arī kādā modernā dzinējā? Jau MTZ-80 ir sen aprīkoti ar elementāru gaisa vārstu ieplūdes kolektorā. Tāpat arī man zināmiem dzinējiem ir iespēja piespiedu kārtā mehāniski atvērt visus vārstus.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele

11.06.2009 10:15

Crankshaft rakstīja: Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Kā ta, no sliedēm....lokomotīvei dīzelis griež ģeneratoru, riteņus griež elektromotori. Tur pilnīgi pietiek pārtraukt elektrisko ķēdi lai nenolektu no sliedēm.

Tās akcijas mērķis ir pasargāt dzinēju no pilnīgas iznīcināšanas.

---------------------------------------

UZ VIETAS STAAVOT LEC NOST, gruuti saprast? Speeki , kuri taadaa rezhiimaa saak attiistiities, kopaa ar rezonansi shuupo to agregaatu, kaa kurpju kasti )))) Un ne visaam lokomotiiveem / diizeljvilcieniem ir diizelj-elektro piedzinja, ne tuvu visiem.

Seene

Tiešām šads risinājums ir arī kādā modernā dzinējā? Jau MTZ-80 ir sen aprīkoti ar elementāru gaisa vārstu ieplūdes kolektorā. Tāpat arī man zināmiem dzinējiem ir iespēja piespiedu kārtā mehāniski atvērt visus vārstus.

-----------------------------------------

Zini, lai cik nebuutu diivaini, bet ir, visbiezhaak sastopama dzineejiem ar cilindru rindas konfiguraaciju. Savulaik, piedaloties LDz ritoshaa sastaava modernizaacijas pasaakumos , visaadas taadas lietinjas atskatiijos

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

A vai nav pofig, ka stāvoša lokomotīve grib nolekt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vot

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele

11.06.2009 13:33

A vai nav pofig, ka stāvoša lokomotīve grib nolekt

....................................

Dzelzceljniekiem droshi vien, ka nav - ej nu stutee atpakalj uz sliedeem 100 ...180 tonnas (tik sver lielaas magjistraalaas lokomotiives ar vismaz 5000 HP jaudu), a mozh veel izpostiito sliezhu celju remontee Kuram to gan gribas, turklaat glaabshanas darbu laikaa sliezhu celjsh ta ir noblokjeets ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis teiks ka jānovelk no sliedēm un jāvelk uz tolmetu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Centis teiks ka jānovelk no sliedēm un jāvelk uz tolmetu

jefiņ, tak pacenties kādreiz iebraukt tekstā!

Tak skaidri uzrakstīts, ka loķene pati nolec no sliedēm, nav jānovelk tu āpsi!

did33 Reģ.: 26.08.2003
0 0 Atbildēt

Iesūtīts: 2009-06-11 10:15

Crankshaft rakstīja: Jebshu "raznosa" rezhiimaa lokomotiive burtiski lec nost no sliedeem

Kā ta, no sliedēm....lokomotīvei dīzelis griež ģeneratoru, riteņus griež elektromotori. Tur pilnīgi pietiek pārtraukt elektrisko ķēdi lai nenolektu no sliedēm.

Tās akcijas mērķis ir pasargāt dzinēju no pilnīgas iznīcināšanas.

Šajā gadījumā, ja grib slogot motoru,ģeneratora izeja būtu jāsalaiž uz īso, lai palielinātu strāvu ķēdē, bet tad droši vien ģenģeris nodegs pirms dzinējs aprims )

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Dīvainas lietas dzirdu - visu mūžu ar lieliem dīzeļiem darbojos, ne reizi neesmu dzirdējis par tādu dekompresijas tapu, kas ar āmuru būtu jāsadauza. Tie dzelzceļnieki nav bišķiņ tovo? Dikti seniem ir aizdedzes tapa, to var atsist, pagriežot pusapgriezienu, tad tā izsitās ārā. bet gaisa vārsts vai šībere tak ir gandrīz visiem. Tik lieta tāda, ka to šīberi reizēm nahrenizē, jo izļurkājusies un piesedz ieplūdes kolektoru, nevar dabūt pilnu jaudu.

1.. 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti