Sretsked rakstīja: Aizgāju klusi klusi paskatījos, audis pagalmā guļ. Neko neēd.
Audis sensitīvs viltnieks - rij pa kluso, kamēr saimnieks nemana..
Sretsked rakstīja: Aizgāju klusi klusi paskatījos, audis pagalmā guļ. Neko neēd.
Audis sensitīvs viltnieks - rij pa kluso, kamēr saimnieks nemana..
Sretsked rakstīja: Aizgāju klusi klusi paskatījos, audis pagalmā guļ. Neko neēd.
sprāgušam zirgam auzas nevajag
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.
Palabošu- lielākai daļai kravas a/m, autobusu, traktoru dzinējos- līdz pat mūsdienām
krishus rakstīja:
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.
Palabošu- lielākai daļai kravas a/m, autobusu, traktoru dzinējos- līdz pat mūsdienām
www.valtra.us/...
Vēlreiz - tas saucas \"TORMOZ\" vai \"BRAKE\" un ir kalna bremze - autobusiem gan lielākoties tiek izmantota elektromagnētiskā bremze. Jebkurā gadījumā par tās paveidiem var izlasīt šeit. en.wikipedia.org/...
\"Exhaust brake\" ir visvienkāršākais un lētākais risinājums, bet arī visneefektīvākais. Un nekādui nav izmantojams motora avārijas apturēšanai.
msh rakstīja: Kurš no abiem variantiem - tu uzskati, ka līmeņa izmaiņas par pāris milimetriem nozīmē motora nāvi jeb vai jaunajiem būmeriem bīdeļi tādi, ka pāris milimetri nozīmē eļļas trūkumu un nosprūšanu? Vispār normāliem motoriem starp abām atzīmēm ir vesels litrs
Nekad neesmu teicis ka elljas liimenis zem minimuma noziimee motora naavi.
Vienkaarshi tiem auto kam ir min miimenja deveejs un attieciiga informaacija laiciigi zin ka eeljas liimenis pietuvojas minimumam un tad nu kaa nu kursh cits pielej cits nee.
Tiem auto kam nav taada briidinaajuma brac ar minimaalo bez beedu, reizi meeneesii apluuko schupu un viss...
Runa iet par zinaashanu vai nezinaashanu a tu zreiz blausties par Motorschkaden.
Seene jau nekvienu citu majaslapu nezin kaa wikipedia.org
Dziivee tikai no iekspuses skodu ar ragiem redzejis
Seene rakstīja: "Exhaust brake" ir visvienkāršākais un lētākais risinājums, bet arī visneefektīvākais. Un nekādi nav izmantojams motora avārijas apturēšanai.
HIPPY rakstīja: Seene jau nekvienu citu majaslapu nezin kaa wikipedia.org
Dziivee tikai no iekspuses skodu ar ragiem redzejis
Tev ir kādi iebildumi pret šo mājaslapu? Gribi apstrīdēt šos faktus?
Un redzējis no dažādām pusēm esmu visai daudz.
Seene rakstīja:
krishus rakstīja:
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.
Palabošu- lielākai daļai kravas a/m, autobusu, traktoru dzinējos- līdz pat mūsdienām
www.valtra.us/...
Vēlreiz - tas saucas "TORMOZ" vai "BRAKE" un ir kalna bremze - autobusiem gan lielākoties tiek izmantota elektromagnētiskā bremze. Jebkurā gadījumā par tās paveidiem var izlasīt šeit. en.wikipedia.org/...
"Exhaust brake" ir visvienkāršākais un lētākais risinājums, bet arī visneefektīvākais. Un nekādui nav izmantojams motora avārijas apturēšanai.
Kas ir elektromagnētiskā bremze? Ok to klapi vada e/m vārsts.... tas arī viss.
saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
audi bremzes ēd eļļu
Pirmais rakstīja: saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
Piedod............, ja vari
krishus rakstīja:
Kas ir elektromagnētiskā bremze? Ok to klapi vada e/m vārsts.... tas arī viss.
Nu gan... Palasi vēlreiz kaut vai to pašu vikipēdiju. Ir 4 veidu sekundārās bremžu sistēmas. Dzinēja, atgāzu (tā par ko šeit diskutējam), hidrauliskā un elektromagnētiskā.
Eiropā populārākā elektromagnētiskā ir Telma - vari viņu lapā paskatīties darbības principu: www.telma.co.uk/...
Vārsta e/m vadītājs atradies...
Pirmais rakstīja: saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
A kur var nopirkt »AUDĪ« eļļu?
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: saibaļi ar savām bremzēm....
kuļi neviens nelasa topica nosaukumu???? kur skatās portāla administrācija, kur ir moderators????
te ir topiks par audī eļļas apetīti, nevis sranajām bremzēm
A kur var nopirkt »AUDĪ« eļļu?
tu pilnīgs auns esi???? tak pat deksteram skaidrs, ka audī eļļu tirgo DĪLERIS
Ka jau topika sakuma rakstiju – AUDĪ NAU ellas
Pirmais rakstīja: tu pilnīgs auns esi???? tak pat deksteram skaidrs, ka audī eļļu tirgo DĪLERIS
Nu var jau būt ka pa pazīšanos no otras puses daži exemplāri var sarunāt «AUDĪ» oriģinālo eļļu...
Parastiem mirstīgajiem tas pats dīleris piedāvā visādus citus brīnumus – sākot ar Shell un BP beidzot ar kautkādiem adinoliem un finām...
HIPPY rakstīja: Ka jau topika sakuma rakstiju – AUDĪ NAU ellas
Kas tad tavuprāt ir AUDĪ?
Tas jau jameklee wikipedia.com
A viskrutaka ella ir AMSOIL
renaultam oriģinālo eļļu sauc elf
2008 gada novembra testos tadas nau ieksa
uupis rakstīja:
HIPPY rakstīja: Ka jau topika sakuma rakstiju – AUDĪ NAU ellas
Kas tad tavuprāt ir AUDĪ?
audī (singular); audīte (plural) ← from audīre, to 'hear'
Wikipedia rulzzz
HIPPY rakstīja: 2008 gada novembra testos tadas nau ieksa
www.amsoil.com/...
lai reklamētu SAVU eļļu, neviens testos neiekļauj kautko labāku
cik jūsu audī ēd eļļu
labrīt
vai jūs varētu padalīties kāda gada kāds motors ir jūsu audī un cik jamais noēd eļļu normāli braucot pa šoseju uz 1000 km