Kaksim no sākumā jātiek galā ar 10 km diametra spaiņiem, cementu un līmeņrādi...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaksim no sākumā jātiek galā ar 10 km diametra spaiņiem, cementu un līmeņrādi...
uupis rakstīja: Es tikko iedomājoesskatu: Shatls ar dīzeļmotoru un melniem nosmulējušamies kosmonautiem, kārtējo reizi skrūvējot dīzeli lai var atgriezties uz zemes…
tikai slims cilvēks spēj piesieties pēdiņās neieliktam vārdam, pats uzrakstot šādu ģeniālu frāzi: "Es tikko iedomājoesskatu"
Seene rakstīja: tikai slims cilvēks spēj piesieties pēdiņās neieliktam vārdam, pats uzrakstot šādu ģeniālu frāzi: "Es tikko iedomājoesskatu"
Lāb lāb – mirčiks…
Žetons – atradi kur piesieties …
uupis rakstīja: Es tikko iedomājoesskatu: Shatls ar dīzeļmotoru un melniem nosmulējušamies kosmonautiem, kārtējo reizi skrūvējot dīzeli lai var atgriezties uz zemes…
KinDzaDza "šatli" uz to pavilka ...
anonimikis rakstīja: KinDzaDza "šatli" uz to pavilka ...
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Piemirsi gredzenu nomaiņu. Labi izdilis zemapgriezienu dīzelis ar no cilindru sieniņām nenoslaucīto eļļu var pārtikt un griezties kosmosā pat ar pārtrauktu degvielas padevi
OOOOOOO Bez skābekļa?
dīzeļa gadījumā (atšķirībā no karburatormotora) degviela un gaiss cilindrā tiek padots atsevišķi....
dažām dīzeļmašīnām (vieglajām neesmu redzējis) ir speciāla veida bremze, kas neļauj dzinējam griezties - izpildījums jamai ir šīberis izpūtējā
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Sāk gan. Kopš kura laika skābeklis cilindros nonak kopā ar degvielu? Es līdz šim esmu redzējis tikai dīzeļus, kas izmanto gaisā esošo skābekli...
Tev palielināmo stiklu iedot (?) sameklē kosmosā skābekli priekš iekšdedzes dīzeļdzinēja darbināšanas ar eļļu…
neveikls mēģinājums nolekt no savas izplūtītās stulbības
Pirmais rakstīja:
dažām dīzeļmašīnām (vieglajām neesmu redzējis) ir speciāla veida bremze, kas neļauj dzinējam griezties - izpildījums jamai ir šīberis izpūtējā
Izpūtējā??? Vai tomēr ieplūdes sistēmā??? Kādu spiedienu tad tam izpūtējam ir paredzēts izturēt?
Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
dažām dīzeļmašīnām (vieglajām neesmu redzējis) ir speciāla veida bremze, kas neļauj dzinējam griezties - izpildījums jamai ir šīberis izpūtējā
Izpūtējā??? Vai tomēr ieplūdes sistēmā??? Kādu spiedienu tad tam izpūtējam ir paredzēts izturēt?
Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"
noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...
atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses
Kaksis rakstīja: pirmais spēj visu............ teorētiski.........
pašol nauhj,
āzi
Kaksis rakstīja: pirmais spēj visu............ teorētiski.........
nu gandriiz un kaut ko praktiski
+1
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
dažām dīzeļmašīnām (vieglajām neesmu redzējis) ir speciāla veida bremze, kas neļauj dzinējam griezties - izpildījums jamai ir šīberis izpūtējā
Izpūtējā??? Vai tomēr ieplūdes sistēmā??? Kādu spiedienu tad tam izpūtējam ir paredzēts izturēt?
Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"
noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...
atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses
ak jā - tie devaisi ir divi - katrs savā "bikšu" starā
Pirmais rakstīja:
atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"
noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...
atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses
Cik nu man zināms (varbūt arī kaut ko jaucu) - šis patiešām ir "vspomogāķeļnij tormoz", nevis motora noslāpēšanai paredzēta ierīce. Domāta, lai efektīvāk varētu bremzēt ar dzinēju, braucot no kalna. Āvārijas noslāpēšanai tā varētu būt pat ļoti bīstama - palielinot pretspiedienu izpūtējā, palielinās arī kompresija, kas tikai uzlabo eļļas degšanas apstākļus. Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.
Pirmais rakstīja: neveikls mēģinājums nolekt no savas izplūtītās stulbības
KOSMOSĀ vakumā saspied pirmkārt to eļļu. Otrkārt lai tā detonētu vajag gaisu lai būtu degmaisījums, kurš tad arī ekspodēs (oksidēsies). Nu neizdala tā eļļa savu skābekli vaii kādu citu uzliesmojošu gāzi. Nu nevar eļļas tvaiki paši eksplodēt kosmosā. tie pilienu veidā dreifēs pa degkameru nesasniedzot pat vajadzīgo kompresiju.
Pamēģini aizdedzināt sēkociņu kosmosā – paskatīsimies kas no tā visa sanāks.
P.S. Stāsts ir par eļļām un kosmoss pienāca klāt.
Seene rakstīja: Vārsts gaisa trubā ir redzēts dažādos izpildījumos, bet nu izpūtēja aizkorķēšanu dīzelim nespēju iedomāties.
Kamaz 4310; MAZ – 90-o gadu sākums.
Seene rakstīja: Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.
Ir arī ar to bremzi slāpēts un ne vienu vien reizi. Pie kam no sākuma atrubī degvielas padevi un pēc tam parauj izpūtēja šīberi un nekādas pašdetonācijas – bīdelis aizrijas divos pukšķos…
Uz redlainu iegriezies motoriņš ar visu degvielas padevi arī divos pukšķos noslāpst?
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Piemirsi gredzenu nomaiņu. Labi izdilis zemapgriezienu dīzelis ar no cilindru sieniņām nenoslaucīto eļļu var pārtikt un griezties [b] kosmosā [/b] pat ar pārtrauktu degvielas padevi
uupis rakstīja:
Ronalds_ rakstīja: Es nezinu nevienu jaunu vai normālā stāvoklī esošu auto, kuram būtu jāpapildina eļļa starp eļļas maiņas reizēm.
Tev vienkārši nav bijis auto ar eļļas līmeņa devēju un attiecīgu informāciju uz priboru dēļa.
Kurš no abiem variantiem - tu uzskati, ka līmeņa izmaiņas par pāris milimetriem nozīmē motora nāvi jeb vai jaunajiem būmeriem bīdeļi tādi, ka pāris milimetri nozīmē eļļas trūkumu un nosprūšanu? Vispār normāliem motoriem starp abām atzīmēm ir vesels litrs
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"
noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...
atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses
Cik nu man zināms (varbūt arī kaut ko jaucu) - šis patiešām ir "vspomogāķeļnij tormoz", nevis motora noslāpēšanai paredzēta ierīce. Domāta, lai efektīvāk varētu bremzēt ar dzinēju, braucot no kalna. Āvārijas noslāpēšanai tā varētu būt pat ļoti bīstama - palielinot pretspiedienu izpūtējā, palielinās arī kompresija, kas tikai uzlabo eļļas degšanas apstākļus. Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.
pouhj kam tie šīberi ir domāti.... es tev apgalvoju, ka aizverot tos, motorā vairs neieplūdīs skābeklis un nekāda eļļa nedegs... neskatoties uz "kompresijas pieaugumu", ko tu te piesauc.... tā vot.....
p.n.
tas (tie, jo viņi ir divi) šīberi jau automātiski neaizverās, kad motors iet raznosā... karoče, es esmu taustījis kamaza motoru ar caurumu sānos... to izsita klanis
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
atrodas izpūtējā....saucas "vspomogāķeļnij tormoz"
noķer uz ielas kādu kamazu un paprasi lai atļauj palīst apakšā un pataustīt...
atrodas viņš kamazam tajā izpūtēja vietā, kur vēl nav sagājušas kopā trubas no kreisās un labās motora puses
Cik nu man zināms (varbūt arī kaut ko jaucu) - šis patiešām ir "vspomogāķeļnij tormoz", nevis motora noslāpēšanai paredzēta ierīce. Domāta, lai efektīvāk varētu bremzēt ar dzinēju, braucot no kalna. Āvārijas noslāpēšanai tā varētu būt pat ļoti bīstama - palielinot pretspiedienu izpūtējā, palielinās arī kompresija, kas tikai uzlabo eļļas degšanas apstākļus. Bet atgāzu spiediens pilnā gaitā stradājošam dīzelim varētu sasniegt tvaika katla cienīgus rādītājus, ko diez vai izpūtējs spēj izturēt.
pouhj kam tie šīberi ir domāti.... es tev apgalvoju, ka aizverot tos, motorā vairs neieplūdīs skābeklis un nekāda eļļa nedegs... neskatoties uz "kompresijas pieaugumu", ko tu te piesauc.... tā vot.....
p.n.
tas (tie, jo viņi ir divi) šīberi jau automātiski neaizverās, kad motors iet raznosā... karoče, es esmu taustījis kamaza motoru ar caurumu sānos... to izsita klanis
Kādēļ gan lai motorā vairs neieplūstu skābeklis, ja gaisa trubu nenoslēdz? Protams, tas ieplūdīs mazāk, jo pretspiediena dēļ izplūdes fāzē no cilindra visas atgāzes neizplūdīs, bet tik un tā ieplūdes fāzē spiediens cilindrā un spiediens iepludes kolektorā izlīdzināsies tikai tad, kad spiediens izpūtējā sasniegs kompresijas spiedienu, kas, kā mēs labi zinām, spēj pat benzīnniekam izšaut sveces ar pajātu vītni.
Attiecīgi ar šo vārstu var mēģināt ātrāk apstādināt dzineju ar pārtrauktu degvielas padevi, bet ne jau dīzeli, kam degviela (eļļa) tiek piegādāta.
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: neveikls mēģinājums nolekt no savas izplūtītās stulbības
KOSMOSĀ vakumā saspied pirmkārt to eļļu. Otrkārt lai tā detonētu vajag gaisu lai būtu degmaisījums, kurš tad arī ekspodēs (oksidēsies). Nu neizdala tā eļļa savu skābekli vaii kādu citu uzliesmojošu gāzi. Nu nevar eļļas tvaiki paši eksplodēt kosmosā. tie pilienu veidā dreifēs pa degkameru nesasniedzot pat vajadzīgo kompresiju.
Pamēģini aizdedzināt sēkociņu kosmosā – paskatīsimies kas no tā visa sanāks.
P.S. Stāsts ir par eļļām un kosmoss pienāca klāt.
Nu b@ļģ cik var fantazēt - nolohojies un atzīsti to, pie velna, un aizmirstam.
Cilvēks KOSMOSS!
cik jūsu audī ēd eļļu
labrīt
vai jūs varētu padalīties kāda gada kāds motors ir jūsu audī un cik jamais noēd eļļu normāli braucot pa šoseju uz 1000 km