guest1 rakstīja: Nu lieta tāda ka ir doma iegādāties jaunu auto........
Tevis nosauktie nav jauni auto!
guest1 rakstīja: Nu lieta tāda ka ir doma iegādāties jaunu auto........
Tevis nosauktie nav jauni auto!
Velomens rakstīja:
guest1 rakstīja: Nu lieta tāda ka ir doma iegādāties jaunu auto........
Tevis nosauktie nav jauni auto!
nu ne jaunu, bet citu, jauns var buut ari tas kas tew nav jeb cits
Vispirms izdomā, ko tu gribi No tehniskā viedokļa, protams, C4 A6. Vienīgi pikaps gan tam nebija
msh rakstīja: Vispirms izdomā, ko tu gribi No tehniskā viedokļa, protams, C4 A6. Vienīgi pikaps gan tam nebija
avants, tas pats pikaps
nu nezinu man jau ari itka audi vairak patik nu nez vai a4 vai a6 ka vispar ar so masinu tehniskam ipasibam, problemam, ritosa, dzinejs, detalu cenas utt?
Pirmkārt, še izlasi kas ir pikaps en.wikipedia.org/... Lai universāli par pikapu pārtaisītu, vajadzētu daudz ar fleksi piestrādāt
Es atkārtoju vēlreiz, izdomā ko tu gribi un kam tev vajag. Vispārinot tavs jautājums ir apmēram \"ko labāk izvēlēties - A3, A4, A6, A8?\" Uz gadiem arī esi saskatījies, atgādināšu veco labo joku ka B5 passāts un B5f A4 tehniski ir 1:1 ar savām daudzsviru piekarēm, ja pirms tam braukts ar kaut ko tādu, kas ir ar parastām buksēm, labāk uz tiem neskatīties vai arī remontējot nevaimanāt ka priekšai vienai pusei vislētākās un sūdīgākās [kuras nefiga neiet] sviras maksā kaut kādus 120 ls [četri gabali pa 30 ls] Tikmēr C4 A6 ir pēdējais audī, kas būvēts ar vecajām tehnoloģijām - parastu piekari un R5 2.5 TDI
viennizimigi audi C4. pedejais razhotaja modelis prieksh pataretaja, nevis marketingam. tik atrast labu jau pagruuti.
Slinkais rakstīja: viennizimigi audi C4. pedejais razhotaja modelis prieksh pataretaja, nevis marketingam. tik atrast labu jau pagruuti.
oj jopcik ku daudz kluudu
msh rakstīja: Pirmkārt, še izlasi kas ir pikaps en.wikipedia.org/... Lai universāli par pikapu pārtaisītu, vajadzētu daudz ar fleksi piestrādāt
Es atkārtoju vēlreiz, izdomā ko tu gribi un kam tev vajag. Vispārinot tavs jautājums ir apmēram "ko labāk izvēlēties - A3, A4, A6, A8?" Uz gadiem arī esi saskatījies, atgādināšu veco labo joku ka B5 passāts un B5f A4 tehniski ir 1:1 ar savām daudzsviru piekarēm, ja pirms tam braukts ar kaut ko tādu, kas ir ar parastām buksēm, labāk uz tiem neskatīties vai arī remontējot nevaimanāt ka priekšai vienai pusei vislētākās un sūdīgākās [kuras nefiga neiet] sviras maksā kaut kādus 120 ls [četri gabali pa 30 ls] Tikmēr C4 A6 ir pēdējais audī, kas būvēts ar vecajām tehnoloģijām - parastu piekari un R5 2.5 TDI
tātad labaakais variants buutu a6 un cik loti tad a4 ir sliktaks par a6 pec ritrosas
nu man jau itka bija 525tds 98g arii ar daudz sviram, bet nu nebija tik traki ja vienreiz nomainija vairs nebija ilgi jamaina
mūžīgais jautajums ko ņemt ???
polšu un sešus aliņus vai sešus alinus un polšu
man bij G4 81kw , 9gadus un 200+kkm kalpoja , normali
Es ņemtu audi 80 B4 pikapu un ieliktu gāzi. Nav labāka varinta par šo auto izvēlē!
nu vo man jau likas ka kalpo normali un ka ar paterinju, dizelis?
guest1 rakstīja: nu vo man jau likas ka kalpo normali un ka ar paterinju, dizelis?
Paskaties www.spritmonitor.de/... cilvēku patēriņus aptuvenos(tur var pie meklēšanas norādīt, ko gribas redzēt).
Piemēram, Passat TDI >= 81 kW, manuālai kārbai.
Pašam B5 Passat\'am ar 81kW TDI sanāk nedaudz virs 6l/100km jauktajā ciklā. Ja brauc mierīgi, var ap 5 dabūt.
patēriņš sūc ~5,8 , turbīna sūc , eļļu ēda 1l/10kkm , karoč sūc
ja saļara japērk pa ls0,657 , tad jau labak kāc 3litrīgs gāzmobīlis .
piem. 3,3gāzvojagera degvielas izmaksas bij kā sūca golpam , bet tas bij AUTO
octa ciparaa... celju nodoklis ar nepatiikams dzjerim...
tas gan domaats ne taa... ka slikts auto
saļara ir pieejama pa 0,45 nu kapec turbina suc vaitad 1.9 vispar uz prieksu nekustas, ja nochipo
klausi jamo vairaak
iet normaali arii bez chipa... ja vien par atskaites punktu normaalumam...netiek njemtas 5sek 100km/h
nu ja man jau skiet ka kautko ar 1.9 tdi janem vai golfu vai a4 jo tan 2.5 paterins pilseta tapat ir 9-10l nu pēc salona jau vairāk a4 patiik
guest1 rakstīja: nu ja man jau skiet ka kautko ar 1.9 tdi janem vai golfu vai a4 jo tan 2.5 paterins pilseta tapat ir 9-10l nu pēc salona jau vairāk a4 patiik
Skaties pats, kam tev viņu vajag.
Pēc salona izmēriem golfs, A4, Passat, A6.
Pēc patēriņa rinda varētu būt tāda pati
Man šobrī tieši tāda pati liga - ko no tā visa saraksta nopirkt. Skaidrs viens, motoram jābūt no Audi/WV koncerna 1.9 TDI vai 2.5 R5 TDI. ir jātiek skaidrībā vai alumīnija piekares dārgās detaļas būs lielāki vai mazāki izdevumi salīdzinājumā ar A6 degvielas patēriņu, kurš ir par kādu litru lielāks kā 1.9TDI motoriem.
manam sarakstam vēl ir pievienots Audi 100 C4 2.5TDI, kuriem biežāk gan bija 115ZS versijas, bet tās var viegli nočipot un tas tehniski ir gandrīz identisks A6 līdz 1997g.
ja marka godam kantes neberzē , es ieteiktu iepazīt arī Seat Toledo (no 2000g., tehniski ļoti tuvs Audi) un Skoda Octavia ( jāskatās no kura gada tika izlaists modelis ar VW detaļām).
Jāizvērtē arī kur auto tiks ekspluatēts, ja vairāk pilsētā - daudzsviru piekari (Passat, Audi A4) vienreiz pārlasīsi un varēsi mierīgi braukāt, bet ja daudz jābrauc pa zemes ceļiem - droši, ka labāk ņemt A6.
tātad labaakais variants buutu a6 un cik loti tad a4 ir sliktaks par a6 pec ritrosas
A4 un A6 ir daudz identiskas piekares detaļas. rēķini pats, mašīnas ar pilnu masu 1800 un 2200 ar vienādu piekari, kurai tā ilgāk vilks?
Katrā ziņā izvēlētos kādu citu nevis vācu auto, pēc A6 negribas redzēt nevienā acī.
ZoZ nu mļe nejauc C4 ar C5, rupji ņemot vienīgais kas B5 A4 ritošajā vienāds ar C4 A6 ir bleķa diski uz 5x112
ko pirkt?
Nu lieta tāda ka ir doma iegādāties jaunu auto, vai kāds varētu pastastīt tuvāk par šiem modeļiem, kādi kam trūkumi plusi, piekare, dzinējs lielākas problēmas utt. tātad pašlaik doma ir izveleties starp sedaniem vw passat 97-99g 1.9 tdi mehanika ar 110zs
audi a4 99-01g 1.9 tdi 110zs mehanika sedans vw golf 4 98-00g 1.9tdi meh 110zs vai ari audi a6 94-97g 2.5tdi 140zs 6atrumu mehanika gan pik. gan sedanu, ko iesakat?