Ko tev tas maina? Divpadsmitgadīgs sīkais brauks?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko tev tas maina? Divpadsmitgadīgs sīkais brauks?
Maina to, ka gribu saķīlēt ko tādu, kas ciešami kustētos uz priekšu, bet palīstu zem velo, kas nav jāreģistrē.
Pazvani uz CSDD un paprasi ...ja šie maz mācēs atbildēt
sleepnis rakstīja: Maina to, ka gribu saķīlēt ko tādu, kas ciešami kustētos uz priekšu, bet palīstu zem velo, kas nav jāreģistrē.
Kas ir par iemeslu tik ļoti negibēt reģistrēt? Jau tagad gatavojies kaut kādus podus gāzt?
Seene rakstīja:
sleepnis rakstīja: Maina to, ka gribu saķīlēt ko tādu, kas ciešami kustētos uz priekšu, bet palīstu zem velo, kas nav jāreģistrē.
Kas ir par iemeslu tik ļoti negibēt reģistrēt? Jau tagad gatavojies kaut kādus podus gāzt?
sleepnis rakstīja:
Seene rakstīja:
sleepnis rakstīja: Maina to, ka gribu saķīlēt ko tādu, kas ciešami kustētos uz priekšu, bet palīstu zem velo, kas nav jāreģistrē.
Kas ir par iemeslu tik ļoti negibēt reģistrēt? Jau tagad gatavojies kaut kādus podus gāzt?
Vai pie reģistrēšanas nevajag kaut kādus pirkšanas dokumentus? Bet ja nu es to esmu saķīlējis no dzelžiem kūtspakaļā?
Pie tam vai tad mopēdiem, ja tie reģistreti, nevajag ikgada tehnisko ar ceļu nodokli utt?
sleepnis rakstīja:
sleepnis rakstīja:
Seene rakstīja:
sleepnis rakstīja: Maina to, ka gribu saķīlēt ko tādu, kas ciešami kustētos uz priekšu, bet palīstu zem velo, kas nav jāreģistrē.
Kas ir par iemeslu tik ļoti negibēt reģistrēt? Jau tagad gatavojies kaut kādus podus gāzt?
Vai pie reģistrēšanas nevajag kaut kādus pirkšanas dokumentus? Bet ja nu es to esmu saķīlējis no dzelžiem kūtspakaļā?
Pie tam vai tad mopēdiem, ja tie reģistreti, nevajag ikgada tehnisko ar ceļu nodokli utt?
Nodokļa nav, bet dokumentus tev var paprasīt arī nereģistrētam "velosipēdam". Es vismaz reģistretu kaut vai tādēļ, lai tā pašgatavotā brīnuma tehnisko atbilstību ceļu satiksmei nesāktu izvērtēt katrs CP ar 2 klašu izglītību.
Lai jau izvērtē. Ja tas atbildīs vajadzīgajiem (bet kādiem?) kritērijiem, tad aplauzīsies un pēc otrās reizes jau pazīs kā raibu suni.
sleepnis rakstīja: Lai jau izvērtē. Ja tas atbildīs vajadzīgajiem (bet kādiem?) kritērijiem, tad aplauzīsies un pēc otrās reizes jau pazīs kā raibu suni.
Nu redz - tas laiks ko noterēsi izejot šo procesu ar CP starpniecību, būs daudz lielāks, nekā reģistrējot. Un tā katru reizi. Bet nu katram jau brīva izvēle - es izvēlētos 1x pačakarēties ar CSDD, neka 2x ar katru CP.
Ja viņam nav nekādu doķu, šaubos ka viņš maz var piereģistrēt. Savulaik mopēdus varēja līdz 2004. gada beigām legalizēt. Man atvilktnē mētājas manas rīģeles nekad neizmantotais numurs un tehniskā pase ar reģistrācijas datumu 2004.12.30 Drīzumā laikam sanāks izmantot
Seene rakstīja:
Nodokļa nav, bet dokumentus tev var paprasīt arī nereģistrētam "velosipēdam". Es vismaz reģistretu kaut vai tādēļ, lai tā pašgatavotā brīnuma tehnisko atbilstību ceļu satiksmei nesāktu izvērtēt katrs CP ar 2 klašu izglītību.
Un parastam velosipēdam?
Un parastam velosipēdam?
Parastais velosipēds nav jāreģistrē, ja priekšā pakaļā ir atstarotāji, tad der. Par to, vai tas aparāts turās kopā, katrs pats lai uztraucas
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Nodokļa nav, bet dokumentus tev var paprasīt arī nereģistrētam "velosipēdam". Es vismaz reģistretu kaut vai tādēļ, lai tā pašgatavotā brīnuma tehnisko atbilstību ceļu satiksmei nesāktu izvērtēt katrs CP ar 2 klašu izglītību.
Un parastam velosipēdam?
Lai atšķirtu un nepiesietos parastam velosipēdam, pietiek ar bērnudārza izglītību.
Ja tev būs aparāts, kas uz ielas pievērsīs CP uzmanību, un kuru NEBŪS iespējams reģistrēt, tiksi pie diezgan lielām problēmām. Ja ar tādu pašu brīvpratīgi iesu uz CSDD, sliktākajā gadījumā tiksi pie atļaujas braukāties pa savu pagalmu.
Da nu labi, lieta tāda, ka tepat viens bija nopublicējis kaut kādus noteikumus kas definē, kas ir kas. Tur pat kaut kāds maksimālais svars figurēja. Tikai vairs nevaru atrast, kur
Seene rakstīja:
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Nodokļa nav, bet dokumentus tev var paprasīt arī nereģistrētam "velosipēdam". Es vismaz reģistretu kaut vai tādēļ, lai tā pašgatavotā brīnuma tehnisko atbilstību ceļu satiksmei nesāktu izvērtēt katrs CP ar 2 klašu izglītību.
Un parastam velosipēdam?
Lai atšķirtu un nepiesietos parastam velosipēdam, pietiek ar bērnudārza izglītību.
Ja tev būs aparāts, kas uz ielas pievērsīs CP uzmanību, un kuru NEBŪS iespējams reģistrēt, tiksi pie diezgan lielām problēmām. Ja ar tādu pašu brīvpratīgi iesu uz CSDD, sliktākajā gadījumā tiksi pie atļaujas braukāties pa savu pagalmu.
Nu bļe cepisti mēdzot arī kontrolēt velosipēdistus, ko tāds cepists velosipēdistam var paprasīt?
msh rakstīja:
Nu bļe cepisti mēdzot arī kontrolēt velosipēdistus, ko tāds cepists velosipēdistam var paprasīt?
Neko jau vairāk, kā aizturēt pašu vai velosipēdu.
Seene rakstīja:
msh rakstīja:
Nu bļe cepisti mēdzot arī kontrolēt velosipēdistus, ko tāds cepists velosipēdistam var paprasīt?
Neko jau vairāk, kā aizturēt pašu vai velosipēdu.
Bez komentāriem.
bet ja piekar velopedam iekshdedzes dzineju... ka rigai 13. auto izstadee bija tadi dzineji piedabajumaa. kas tad notiek? un teoretiski jau velopedam ar vaig pasi. savu kaut kur paseeju...
Ja piekar dzineeju < 50 ccm , krievu laikos taadi bij nopeerkami arii atsevishkji - Ljenjingradas D-4, D-5, D-7 (t.s. "Gaujas" motors, 45 ccm) un DDR razhotie MAW , karinaajaas pie pakaljritenja, tad veelams pieregjistreet taapat , kaa velosipeedu. Un , taapat , kaa velosipeedam, der arii velosipeeda vai jebkuras
citas tiesiibas, identiski, kaa mazajiem 50 ccm scooteriem.
Sleepni, kjer!
Visaada infa ir, ja iegooglee "elektrovelosipēds"
Latvijas Ceļu satiksmes likums nosaka, ka mopēds ir divriteņu, trīsriteņu vai četrriteņu transportlīdzeklis, kam:
maksimālā jauda ir ne lielāka par 4kW (elektromotoriem);
konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45km/h;
pašmasa nepārsniedz 350kg (četriteņu mopēdam).
Ar mopēdu drīkst piedalīties ceļu satiksmē no 14 gadu vecuma. Mopēdu atļauts vadīt ar M kategorijas (mopēda) tiesībām vai transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt vismaz vienas kategorijas mehānisko transportlīdzekli vai tramvaju.
Crankshaft rakstīja: Ja piekar dzineeju < 50 ccm , krievu laikos taadi bij nopeerkami arii atsevishkji - Ljenjingradas D-4, D-5, D-7 (t.s. "Gaujas" motors, 45 ccm) un DDR razhotie MAW , karinaajaas pie pakaljritenja, tad veelams pieregjistreet taapat , kaa velosipeedu. Un , taapat , kaa velosipeedam, der arii velosipeeda vai jebkuras
citas tiesiibas, identiski, kaa mazajiem 50 ccm scooteriem.
Kā tad tu velosipēdu piereģistrēsi? Aļo, mēs atrodamies latvijas republikā nevis LPSR
Kā tad tu velosipēdu piereģistrēsi? Aļo, mēs atrodamies latvijas republikā nevis LPSR
=========================
Nezinu, neesmu to dariijis, bet mans jaunaakais beerns savulaik, kad vinjam palika 14, gribeeja braukt ar velo pa ielaam. Es teicu OK, tikai dabuu tiesiibas un paprasi, vai nav jaaregjistree pats velljuks. Nedeelju maaciijaas noteikumus Peec tam aizbrauca uz CSDD , atbildeeja uz dazhiem jautaajumiem un sanjeema velosipeeda tiesiibas un regjistraacijas aplieciibu velosipeedam ar numura ziimi. Nu bet tas bija kaadaa 2004. gadaa.Mees tam ljisapeedam pat raamja numuru atradaam
Kāpēc tad nekur nevar redzēt velosipēdus ar numura zīmēm?
msh rakstīja: Kāpēc tad nekur nevar redzēt velosipēdus ar numura zīmēm?
Tapēc, ka velosipedu reģistrācija nav obligāta. Un latvietis praktiskais jau nedarīt to, ko var nedarīt.
Elektrovelosipēdu kategorija
Vai ir kaut kur LV normatīvajos aktos atrunāts, kas ir elektrovelosipēds un kurā momentā tas kļūst par mopēdu? Zinu, ka, piemēram, ASV ir noteikums , ka jābūt darbojošamies pedāļiem un motora jauda nedrīkst pārsniegt 500W Kā ir pie mums?