anonimikis rakstīja: aizdedzes sistēmai un visam kas elektrisks zem kapota ir jābūt ideālā kārtībā, ja grib likt gāzi. veci auži visbiežāk nodeg, jo uzliek gāzi autiņiem ar cauriem svečvadiem, dzirksteļojošu starteri un sadalītāju, etc ...
Sensenos laikos gadu nobraukāju ar 1.8 karburatornieku ar gāzi, šī gada laikā brīnījos par visādiem tekstiem par atpakaļšaušanu - gada laikā nepiedzīvoju nevienu šāvienu, par spīti tam, ka sūdīgas aizdedzes [vai varbūt izdiluša motora] dēļ brīvgaitā reizēm izpalika pa taktij un uz vietas stāvot bija jūtama gāzes smaka.
P.N. Kāpēc pretšāviena gadījumā būtu kaut kam jādeg? Neesi pamanījis, ka gāzes iekārtām ir nevis manuāli atskrūvējams krāns bet gan elektromagnētiski vārsti, piedevām divi gabali?
Chrysler Stratus 2.5 aut. 95.g. patēriņš
Sveiki!
Ilgāku laiku viss ir bijis ok, bet nu sāpe atkal iezagusies par autosu. Sākotnēji bija plānots ātri paņemt jaunu līzē un šo notirgot, bet dižķibele ir padarījusi skopas līzinga kompānijas kas prasa daudz avansu... nu lūk.
Jautājums sekojošs, sakarā ar to ka autoss jāpatur kādu laiku, - vai kāds veids (bez spama) kā samazināt degvielas patēriņu (es nezinu noregulēt kompi, vēl kādi varianti)?
Esmu dzirdējis ka esot k-kāda gumija, ko ieliek un ap 10% ēdot mazāk. man tas čalis tolkam nemācēja izskaidrot kas un kā, bet pašam esot uz Volvo uzmontēta uzparikte - apm 25 Ls.
Un uzreiz arī kur to var izdarīt, jo pilsētas 15-16l/100 km sāk nepatikt makam...
Paldies