Veciem meršiem braucot uz skati izņēma gaisa filtru
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Veciem meršiem braucot uz skati izņēma gaisa filtru
boliks rakstīja: Tātad TA izdzina par augstu atgāzes motors 2.0 DTI, kuru no labiem servisiem ieteiksiet, lai likvidētu problēmu. Adam auto prasa naudu pat par paskatīšanos
mēģini biodīzeli, izej apskati, un kūpini tālāk.
Vari skrūvēt sprauslas )) ,vēl vari pamēģināt pirms TA večiem nostiept padsmit kilometrus ar taho tuvu redlainam, ja vēl nomainīsi gaisa un degvielas filtru-būtu jābūt bez probzām.
Vēl jau tos pr###derus no TA atvēsina tās pašas dienas servisa izdruka par atgāzu regulējumu un atbilstību, tad apskatnieks ,ieraugot šitādu papīru, sāk stostīties un "drusku" pieregulē savus priborus;tā teikt,uz muļķi ar pirmo zahodu paķēra.
Sretsked rakstīja:
Nu un ko tad tu gribi, lai tavu brīnumu ar nobrkušo sūkno tāpat aplūko ? Atbrauc pie mums, mēs paskatīsimies bez maksas.
Un kurā galā Tu to sūkni meklēsi? priekšā vai pakaļā.
Pa pilnam ir tādi redzēti - plakāts ar uzrakstu regulē dīzeļu sūkņus lielāks par iebraucamajiem vārtiem, bet kad sāc runāt konkrētas lietas - izrādās ka par sūkņa uzbūvi nav ne vismazākās nojausmas.
Liela dūmainība nav vienīgi sūkņa defekts.
Sretsked rakstīja: Tur taču sūknim iestājies vakars, kāds vēl biodīzelis
Esi esi tu gudrākais uz pasaules, neuztraucies.
Vai turbīnas trubās nav kāda plaisa?
osiss rakstīja: Veciem meršiem braucot uz skati izņēma gaisa filtru
Veciem meršiem ir mehāniskais sūknis un nav elektronika, kas to sūkni regulē.
Ja gribi ko uzzināt, meklē www.aigarpedia.lv
liekas ka tieshi ecotec mira nost no biodizelja un tieshi ecoteci ir ar tiem mirstoshiem suknjiem, bet ja auto vel iet, tad domaju ka jauns gaisa filtrs un izputeja tirishana atrisinaas probleemu. diizelju iipashnieki jau pa dauds miilee santiimu, daudzi vispaar nekad negriezh paari 2rpm, un liidz ar to aizaug gan isputeis, gan turbas geometrija, tas auto tak ir tuuuurbOO dizels, tad arii jaubrauc kaa jau ar turboo, respektiivi turbozonaa. 1.8-3 rpm
Norauj trubinju no turbiinas spiediena deveeja(maf, vai map, juuk muuzhiigi abi ) un buus tev laime. Autinjsh buus kusls un bezduumains bezgala
Nezinu kaa zefiiram, man kaadreiz bija liidziiga liksta ar dizeljomegu ar bembja motoru - tam taa truba bij pie kolektora pieshtepseleeta. Noraavu nost, da i izgaaju apskati bez probleemaam.
Ja negribaas shaadus ekscesus, dari kaa te ieteikts - paprieksh izgaazee kaartiigi, izravee gaisa filtru, un ielej biodiizeli. Viss buus shtokos.
Jā,bļe-trāpīsies normāls inspektors,nemaz netiksi līdz griešanai,izlidosi tāpat.
Bija varianti ar petroleju,biodīzeli (3 litri tukšā bākā) utt.labāk jau savest kārtībā,citādi safisīsi dzinēju.
Centis_Nuudele rakstīja: Vai turbīnas trubās nav kāda plaisa?
vai tādā gadījumā nebūtu jābūt arī palielam degvielas patēriņam.
Gan jau autors taču to būtu pamanījis?
ValdisM rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Vai turbīnas trubās nav kāda plaisa?
vai tādā gadījumā nebūtu jābūt arī palielam degvielas patēriņam.
Gan jau autors taču to būtu pamanījis?
A kāpēc? Dūmi rodas no ķīseļa kvalitātes, no sēņošanas, bet galvenais iemesls ir pārāk maz gaisa, tfu, pārāk daudz degvielas esošajam gaisa daudzumam
Slinkais rakstīja: liekas ka tieshi ecotec mira nost no biodizelja un tieshi ecoteci ir ar tiem mirstoshiem suknjiem, bet ja auto vel iet, tad domaju ka jauns gaisa filtrs un izputeja tirishana atrisinaas probleemu. diizelju iipashnieki jau pa dauds miilee santiimu, daudzi vispaar nekad negriezh paari 2rpm, un liidz ar to aizaug gan isputeis, gan turbas geometrija, tas auto tak ir tuuuurbOO dizels, tad arii jaubrauc kaa jau ar turboo, respektiivi turbozonaa. 1.8-3 rpm
Tiem sūkņiem mirst nost elektronika, nevis mehāniskā daļa
msh rakstīja:
Slinkais rakstīja: liekas ka tieshi ecotec mira nost no biodizelja un tieshi ecoteci ir ar tiem mirstoshiem suknjiem, bet ja auto vel iet, tad domaju ka jauns gaisa filtrs un izputeja tirishana atrisinaas probleemu. diizelju iipashnieki jau pa dauds miilee santiimu, daudzi vispaar nekad negriezh paari 2rpm, un liidz ar to aizaug gan isputeis, gan turbas geometrija, tas auto tak ir tuuuurbOO dizels, tad arii jaubrauc kaa jau ar turboo, respektiivi turbozonaa. 1.8-3 rpm
Tiem sūkņiem mirst nost elektronika, nevis mehāniskā daļa
un? ko tas maina? suuc paliek suuc godiigi sakot redzejis neesmu, un laikam neredzeeshu, opels nav mans sapnis, bet draugam ir, saka, suukni pat nevarot redzeet neizjaucot pus dzineju. mosh manaas shamais..
atcerejos, ka pagashgad pat panoraama vienu oncu raadija, ka shamais zhelojaas, ka redz visi agitee glaabt zemnieciibu, buut zaljiem, lietot bio, shis iegaaza savaa vectraa to bio, un tas spainis apstajas peec cik tur kilometriem. tikai peeeeeec tam bija noskaidrots ka spanis bio nepanes
osiss rakstīja: Veciem meršiem braucot uz skati izņēma gaisa filtru
Veciem opeļiem noskrūvēja izpūtēju "v sbore", pielika pie ūdenssūkņa izskalot kvēpus un ar tādu, kam vēl bunduļos ūdens skalojas brauca uz skati. Atgāzes feinas, kamēr ūdens kā filtrs darbojas.
P.S. Tikai nevajag ko tādu mēģināt, ja izpūtējā ir katalizators vai jebkas cits, izņemot plikus dzelžus
Seene rakstīja:
osiss rakstīja: Veciem meršiem braucot uz skati izņēma gaisa filtru
Veciem opeļiem noskrūvēja izpūtēju "v sbore", pielika pie ūdenssūkņa izskalot kvēpus un ar tādu, kam vēl bunduļos ūdens skalojas brauca uz skati. Atgāzes feinas, kamēr ūdens kā filtrs darbojas.
da labi, jebko, arii udeni ispuush pie 5rpm. ar to metodi vienkaarshi izmazgaja vecos kvepus, ne vairak
Slinkais rakstīja:
Seene rakstīja:
osiss rakstīja: Veciem meršiem braucot uz skati izņēma gaisa filtru
Veciem opeļiem noskrūvēja izpūtēju "v sbore", pielika pie ūdenssūkņa izskalot kvēpus un ar tādu, kam vēl bunduļos ūdens skalojas brauca uz skati. Atgāzes feinas, kamēr ūdens kā filtrs darbojas.
da labi, jebko, arii udeni ispuush pie 5rpm. ar to metodi vienkaarshi izmazgaja vecos kvepus, ne vairak
Nemaz ar nevar tā visu izpūst. Bet galvenais jau, ka skati var iziet.
Man gan cita problēma. Kautkāda iemesla pēc manam motoram viņi nekādi nemāk savu debilo apgriezienu sensoru pielikt. Un tad nu grib jāt motoru lidz nemaņai. Pēdējo reizi ar 6 (!) piegājienu izdevās konstatēt, ka atgāzes ir mazāk par 1/2 no pieļaujamā.
man peec 5 reizes padevaas. chalim neieklaavaas galvaa ka vecam audi dizelim tik puse no normas. pie tam neko nedariju. pareizs chips arii samazina kvepus. un protams aktiva braukshana
ValdisM rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Vai turbīnas trubās nav kāda plaisa?
vai tādā gadījumā nebūtu jābūt arī palielam degvielas patēriņam.
Gan jau autors taču to būtu pamanījis?
Par kādu litru uz simta apmēram.....,kā brauc , protams.
Zafira atgāzes
Tātad TA izdzina par augstu atgāzes motors 2.0 DTI, kuru no labiem servisiem ieteiksiet, lai likvidētu problēmu. Adam auto prasa naudu pat par paskatīšanos