man ir tieši viens lieks koka čips, ko paliek zem gāzes pedāļa. 10 ls
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man ir tieši viens lieks koka čips, ko paliek zem gāzes pedāļa. 10 ls
Tas izskrūvē pāris sveces Ja tev ir Roomsters kas jau no rūpnīcas izripinās ar 3 cilindriem, tad gan to nevajadzēt darīt. Vēl var izmēģināt visas degvielas piedevas, magnētus un pūšļošanu dažādās komplektācijās un daudzumos. Vismazāk auto tērē braucot skaidrās pilnmēness naktīs - uz ceļa nav sastrēgumi un var bez gaismām iztikt.
kliks rakstīja: Tas izskrūvē pāris sveces Ja tev ir Roomsters kas jau no rūpnīcas izripinās ar 3 cilindriem, tad gan to nevajadzēt darīt. Vēl var izmēģināt visas degvielas piedevas, magnētus un pūšļošanu dažādās komplektācijās un daudzumos. Vismazāk auto tērē braucot skaidrās pilnmēness naktīs - uz ceļa nav sastrēgumi un var bez gaismām iztikt.
Auto ir 1984 gada II golfinjs. Ko darīt? Viss tik dārgs tagad
brmbrmm rakstīja:
kliks rakstīja: Tas izskrūvē pāris sveces Ja tev ir Roomsters kas jau no rūpnīcas izripinās ar 3 cilindriem, tad gan to nevajadzēt darīt. Vēl var izmēģināt visas degvielas piedevas, magnētus un pūšļošanu dažādās komplektācijās un daudzumos. Vismazāk auto tērē braucot skaidrās pilnmēness naktīs - uz ceļa nav sastrēgumi un var bez gaismām iztikt.
Auto ir 1984 gada II golfinjs. Ko darīt? Viss tik dārgs tagad
uzliec gāzi un gāzē vesels.
a golfiņš ar karburatoru vai sprici?
osiss rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
kliks rakstīja: Tas izskrūvē pāris sveces Ja tev ir Roomsters kas jau no rūpnīcas izripinās ar 3 cilindriem, tad gan to nevajadzēt darīt. Vēl var izmēģināt visas degvielas piedevas, magnētus un pūšļošanu dažādās komplektācijās un daudzumos. Vismazāk auto tērē braucot skaidrās pilnmēness naktīs - uz ceļa nav sastrēgumi un var bez gaismām iztikt.
Auto ir 1984 gada II golfinjs. Ko darīt? Viss tik dārgs tagad
uzliec gāzi un gāzē vesels.
a golfiņš ar karburatoru vai sprici?
Sprice kaut kāda, tāpēc jau jautāju par čipošanu, karburatoram tak nav čipu, vai tomēr ir? Cik varētu maksāt lētākā gāze un kur to dabūt? Bet varbūt tomēr var kaut ko ar to čipu iesākt? Man kaimiņš šo to par elektroniku saprot (agrāk laboja televizorus), viņš man šo ieteica kā variantu, pats gan par tiem čipiem neko daudz nezinu
brmbrmm rakstīja: pats gan par tiem čipiem neko daudz nezinu
Da kāds tur čips – visvienkāršākā metode – no rīta 100 gr degvīna, pusdienā 150 gr degvna un vakarā Stipro apinīti un problēma pati par sevi atkrīt… Nav nekur jābrauc un nav degvielis jātērē.
Sretsked rakstīja: Tev vajag sačipot galvu.
Vai Jūs, lūdzu, būtu dakteris? Man kaimiņš (tas pats) taisni prasīja, vai nevaru ieteikt šim kādu labu proktologu - kā tad būs, Sterske, izlīdzēsi?
cik noprotu, tad čipot nozīmē izmainīt dzinēja vadības paramertus uz programmatūras rēķina. tagad atdzīsties, cik Tavā gogī ir elektronikas? Tur vispār elektroniskais pulkstenis ir? vai Quartz barojās no elektrības? Tā sprice tiešām ir elektroniska?
Laba "Gāze" spricei noteikti maksā vairāk, nekā tas gogis kopā!
kliks rakstīja: Tas izskrūvē pāris sveces Ja tev ir Roomsters kas jau no rūpnīcas izripinās ar 3 cilindriem, tad gan to nevajadzēt darīt. Vēl var izmēģināt visas degvielas piedevas, magnētus un pūšļošanu dažādās komplektācijās un daudzumos. Vismazāk auto tērē braucot skaidrās pilnmēness naktīs - uz ceļa nav sastrēgumi un var bez gaismām iztikt.
Es jau biju pie zīlnieces,teica, ka izdosies ietaupīt kaut kānebūt
MONTANA-tas nozīmē savsem p*****c.
vispabaa dzinejam nevar taa vienkaarshi nogriest bariibu, saaks detonet un citaadi nobeigsies. piemeeram uz diizelja chips kas pakarto lielaaku degvielas dozu un virsspiedienu, paterinsh samazinaajaas. mana konkreeta pieredze, un daudzu sugas braalju arii.
Slinkais rakstīja: vispabaa dzinejam nevar taa vienkaarshi nogriest bariibu, saaks detonet un citaadi nobeigsies. piemeeram uz diizelja chips kas pakarto lielaaku degvielas dozu un virsspiedienu, paterinsh samazinaajaas. mana konkreeta pieredze, un daudzu sugas braalju arii.
Man liekas ka topika autors vienkārši ākstās, tāda golfmašīna, ja vien šprice nav pussprāgusi vai sakruķīta, nefiga neēd
brmbrmm rakstīja: Nav zināma kautkāda versija, kā samazināt benzīna patēriņu, nočipojot uz leju vai samazinot benzīna padevi vai kā tml?
Ja reiz citi čipo uz augšu, vai nevar uz leju?
Gribu samazināt patēriņu / jaudu.
A var ne tik šķidri? Čipot 24 gadus vecu autiņu? Provokācijas ir feina lieta, bet arī tām vajag kaut nedaudz intelektu.
Vispār jau te samērā pareizo virzienu norādīja - vajaga celt jaudu, nevis samazināt. Tad pie tiem pašiem 2-3tkst. apgriezieniem pie zināmiem apstākļiem varētu palikt ekonomiskāks. ja tikai tādos gados viss jau tur nav izļurkājies)
labi ...ka veel nepaprasiija kur par downgreidu piemaksaas...
brmbrmm rakstīja: Nav zināma kautkāda versija, kā samazināt benzīna patēriņu, nočipojot uz leju vai samazinot benzīna padevi vai kā tml?
Ja reiz citi čipo uz augšu, vai nevar uz leju?
Gribu samazināt patēriņu / jaudu.
var protams nočipot "uz leju", bet patēriņu tas palielina
Pirmais, ej nočipo k-jetu
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Pri čom te visādi troniki…
Labākais degvielas ekonomijas līdzeklis ir džins ar toniku – divas dienas golps nekustēs…
Sretsked rakstīja: Tas bākā tad jālej, citādi jau kustēs sparīgāk vēl.
Nu ja nav vesalā saprāta tad arī downgreids softos un čipos nepalīdz…
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Mašīnas gadā tas ir labi pateikts - ja tā mašīna eksistē, protams
Jā, tiešām bija otrajam golfam pārītis motoru ar digifantu vai motroniku [aizmirsu, bet būtību tas nemaina], bet tas jau bija astoņdesmito beigās/deviņdesmito sākumā
Čipošana uz leju
Nav zināma kautkāda versija, kā samazināt benzīna patēriņu, nočipojot uz leju vai samazinot benzīna padevi vai kā tml?
Ja reiz citi čipo uz augšu, vai nevar uz leju?
Gribu samazināt patēriņu / jaudu.