Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Vismaz te cxem.net/... var atrast, ka tā gada Golfiem bija Bosch KE-Jetronic
Te arī apraksts un shēma cxem.net/... Ņem un čipo vesels!
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Vismaz te cxem.net/... var atrast, ka tā gada Golfiem bija Bosch KE-Jetronic
Te arī apraksts un shēma cxem.net/... Ņem un čipo vesels!
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Mašīnas gadā tas ir labi pateikts - ja tā mašīna eksistē, protams
Jā, tiešām bija otrajam golfam pārītis motoru ar digifantu vai motroniku [aizmirsu, bet būtību tas nemaina], bet tas jau bija astoņdesmito beigās/deviņdesmito sākumā
Pēc tās tabulas, it kā tas nevarētu būt 84.g Golfam.
Tā tabula ir ļoti sviestaina un pēc tās tabulas mana bijušā A80 motoriņš [izķeksēts no 1988. gada A80] neeksistē
msh rakstīja: Tā tabula ir ļoti sviestaina un pēc tās tabulas mana bijušā A80 motoriņš [izķeksēts no 1988. gada A80] neeksistē
Jā, jā, citiem autosiem arī šis tas iztrūkst, bet vismaz vairāku veco sistēmu kkādi principiālie apraksti tur ir.
Re kur - uztaisi sev pats open source \"MegaSquirt II Fuel and Ignition Controller\" un tjūnē un čipo pats!
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Mašīnas gadā tas ir labi pateikts - ja tā mašīna eksistē, protams
Jā, tiešām bija otrajam golfam pārītis motoru ar digifantu vai motroniku [aizmirsu, bet būtību tas nemaina], bet tas jau bija astoņdesmito beigās/deviņdesmito sākumā
kopš kura laika karburatormotoru ar "begunoka" aizdedzi sauc par kautkādu troniku?????
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, ej nočipo k-jetu
kur ir teikts, ka viņam ir džetroniks?
Mašīnas gadā tas ir labi pateikts - ja tā mašīna eksistē, protams
Jā, tiešām bija otrajam golfam pārītis motoru ar digifantu vai motroniku [aizmirsu, bet būtību tas nemaina], bet tas jau bija astoņdesmito beigās/deviņdesmito sākumā
kopš kura laika karburatormotoru ar "begunoka" aizdedzi sauc par kautkādu troniku?????
Te runa ir tikai par degvielas iesmidzināšans sistēmas elektroniku, aizdedze iet atsevišķi.
Pirmais rakstīja:
kopš kura laika karburatormotoru ar "begunoka" aizdedzi sauc par kautkādu troniku?????
Kopš kura laika mēs te runājam par "karburatormotoru ar "begunoka" aizdedzi"?
Vajag izčipot čipam cauri naglu un viss - patēriņš 0
Cukurins rakstīja: Vajag izčipot čipam cauri naglu un viss - patēriņš 0
Samazinās degvielas patēriņš – pieaug laika patēriņš.
Var iemontēt pedāļu piedziņu,
noskrūvēt vienu rtiteni, lai berze mazāka,
braukt tikai pa vējam,
vētras laikā uzlikt goļfam buras,
izņemt mašīnai priekšējo un aizmugurējo logu, lai vējš cauri svilpo
utt
uudza rakstīja: izņemt mašīnai priekšējo un aizmugurējo logu, lai vējš cauri svilpo
utt
Neder – tad ir lielāka pretestība. Gaisam vairāk kur aizķerties…
Sretsked rakstīja:
Cukurins rakstīja: Vajag izčipot čipam cauri naglu un viss - patēriņš 0
Ar tevi tā jau izdarīja ?
Tavs domāt, ka es kāds robokops, kuram čips?
uudza rakstīja: Var iemontēt pedāļu piedziņu,
noskrūvēt vienu rtiteni, lai berze mazāka,
braukt tikai pa vējam,
vētras laikā uzlikt goļfam buras,
izņemt mašīnai priekšējo un aizmugurējo logu, lai vējš cauri svilpo
utt
Ar tādiem pašiem panākumiem var noskrūvēt tam brīnummobīlim nost pilnīgi visu, sabērt spaiņos un notirgot pa daļām par 10Ls/spainis
Čipošana uz leju
Nav zināma kautkāda versija, kā samazināt benzīna patēriņu, nočipojot uz leju vai samazinot benzīna padevi vai kā tml?
Ja reiz citi čipo uz augšu, vai nevar uz leju?
Gribu samazināt patēriņu / jaudu.