nesaprotams troksnis

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009

Netieku skaidrībā ar troksni, kas līdzinās kaķa ņaudēšanai, un no kā tas rodas. Skaņa nāk kautkur pie stūres.Servī veči rausta plecus. Kad iedarbina mašīnu, viss kā nākas, motoriņš dūc kā bitīte, ne tur tā vaina. Uzsāku braukt. Ok, ar nekāda trokšņa. Bet viss sākas kad jāpārslēdzas uz lielāku vai mazāku pārnesumu, laižot vaļā sajūgu. Uzmetot kāju uz bremžu pedāļa pieklust un brauc kā nekas nebūtu bijis. Un tad sākas vis no gala. Kad noslāpē ir klus.

 
1 2
brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Ak jā, auto ir 1984 gada II golfinjs.

prime Reģ.: 25.06.2009
0 0 Atbildēt

84 gada golfs nevar duukt ka bitiite.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Nu bāc! Nupat konstateeju faktu, ka auto motors nav iisti savaa vietaa, ir noluuzusi tureetaaja ljipa un tanii vietaa motors pabiidiijies vrb pa 2-3cm uz priekshu. ko tas var ietekmeet?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

ja skanja ir kaa kakja naudeeshana, tad tai skanjai noteikti jaabuut saistiitai ar seetas kakji. diez vai noluuzushaa tureetaaja ljipa buus vainiiga

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Klauni.

Bet vispār tam auto vēl japºiecājas ka jams "ņaud".

P.S. bet vispār ir cilvēki kas ir tehniski apaļi 0, bet vienalga stiepjas pirkt kaut ko tadu ar ko bez ķimerēšanās vispār nebūs iespjeams braukt.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Hei! Man vēl tāds jautājums radās - priekšpiedziņas mašīnai, ja nospiež bremzi, kuri riteņi īsti tiek bremzēti:

a) tikai priekšējie

b) tikai pakaļējie

c) jeb gan priekšējie, gan pakaļējie)?

Stāvbremze, cik var spriest, priekšpiedziņas mašīnai bremzē tikai aizmugurējos riteņus, kā tur īsti ir?

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Tas ir atkarīgs no kā pirki! Ja no Pētera, tad bremzē tikai priekšējais labais, ja no Valda tad Tikai priekšējie - jo pakaļējie ir tam golfam ko Vasilijs nopirka bet ja pēkšni bremzējas tikai pakaļējie tad būsi vien nopircis golfu ar rokas bremzēm

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Es kaut kur lasīju, ka bremzējas pa diagonāli. atkarībā no tā, kurā pusē vadītājs sēž. Tā nav?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Es kaut kur lasīju, ka bremzējas pa diagonāli. atkarībā no tā, kurā pusē vadītājs sēž. Tā nav?

Bremzēšanas spēka sadale starp riteņiem ir tieši atkarīga no šķidruma kvalitātes un kvantitātes, un tikai pakārtota sadales agregātu nodilumam un darbaspējai.

Gulfiem vēl ir tāds brīnums līdzīgs kā kompim svičs, kurš sadala pa kuriem vadiem tam šķidrumam skriet un uz kuriem riteņiem vairāk, uz kuriem mazāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: Tas ir atkarīgs no kā pirki! Ja no Pētera, tad bremzē tikai priekšējais labais, ja no Valda tad Tikai priekšējie - jo pakaļējie ir tam golfam ko Vasilijs nopirka bet ja pēkšni bremzējas tikai pakaļējie tad būsi vien nopircis golfu ar rokas bremzēm

Moš tur vispār tik rezerves ritenis bremzējas jo autos pirkc no Gediminas, kurš ietaupīja kaudzi misiņa caurulīšu. Kurš vēl piedevām sajauca auto markas, un golpa pakaļai piemetināja SAAB priekšu. Līdz ar to arī roķene ir uz priekšas ratiem - labi ka tā, jo metinātas troses ilgi netur.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Man savukārt ir ļoti adekvāts jautājums.

Bet kāpēc golfiem ir cits sidometrs?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Un kāpēc golfiem ir savādāks tuvo gaismu slēdzis?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Normāls cilvēks pat uzreiz saprast nevar.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

iesēdies mašīnā – it kā viss savās vietās, bet tad kad ieskaties tad citas lampiņas, citi slēdži, cits spidometrs, cits ventilators, cits ātrumslēgs, citi pedāļi.

…uzreiz tāds kā apjumkums iestājas…

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Paldies par atbildēm, bet ja bremzējas visi 4 riteņi reizē, tad kuri tomēr vairāk, priekšējie vai pakaļējie?

Es te tā domāju, ka vajadzētu bremzēties vairāk priekšējiem, jo kad nepieciešams bremzēt, nepieciešama lielāka riteņu saķere ar ceļu. Bremzējot priekšējos riteņus, mašīnas svars bremzējot pārnesas uz priekšu un spiež uz priekšējiem, savukārt pakaļējiem paliek vaļīgāki un droši vien pakaļa vieglāki izslīd.

Jautājums bija uzdots tamdēļ, ka kaut kur izlasīju, ka bremzēt mašīnu ir pareizāk ar kreiso kāju, turot labo kāju uz gāzes. Tad mašīnu uz slīdīga ceļa vieglāk noturēt stabilu.

Bet es satraucos, vai būtu labi bremzēt tos riteņus, kuri ir velkošie, tamdēļ tāds jautājums.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

… un tā uzreiz nemaz nevar pateikt, vai visas skaņas ir īstas un vajadzīgas, vie puse ir kautkādas falšās…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Jautājums bija uzdots tamdēļ, ka kaut kur izlasīju, ka bremzēt mašīnu ir pareizāk ar kreiso kāju, turot labo kāju uz gāzes. Tad mašīnu uz slīdīga ceļa vieglāk noturēt stabilu.

Bet es satraucos, vai būtu labi bremzēt tos riteņus, kuri ir velkošie, tamdēļ tāds jautājums.

Tad tev jāaplūko vai tev ir maršrutētājs vai nav… Ja nu ir tad jāvadā grabažniekā liels akmens, tad bremzes strādās pareizāk. Ja nav tāda sviča pie pakaļas atkarīgās piekares tad fufeļmakšus uz visām šļaukām un brauc svilpēdams…

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta ka tu lasīt esi iemācijies, bet saprast ko izlasiji vel ne Es kautkur biju dzirdējis ja izlasa teikumu un to nesaprot tad tas esot jalasa pa daļām kamēr saprot kas tur domāts

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kautkur biju lasijis ka piekabe bremsee nedaudz veelaak kaa auto, lai neizslidetu piekabe

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Paldies par atbildēm, bet ja bremzējas visi 4 riteņi reizē, tad kuri tomēr vairāk, priekšējie vai pakaļējie?

Kam tev tas vajadzīgs vispābā?

Tek netaisies savākt atlikušo bremzēšanas enerģiju spaņģītī un izmantot atkārtoti?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Redzi nu tagad mazliet jēdzīgāk jau izteicies, gāzes un bremzes spaidīšana reizē ir tikai un vieīgi īstiem vīriem - rallistiem. Un to dara tikai tādēļ lai nezaudētu motora apgriezienus kamēr bremzējas, no kā rodas divējāds labums - var slēgties zemākos pārnesumos ja tas ir nepieciešams, un līkuma izejā tavs auto ir gatavs kārtīgam uzrāvienam.

Ielas mašīnām no ta nav absolūti nekādas jēgas, auto nepaliek stabilāks. Pie kam tas īsti nav nemaz izdarāms "manevrs" bez trenēšanās - zieps uz koplietošans ceļiem šītā var uztaišīt vairāk nekā labuma.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ielas mašīnām no ta nav absolūti nekādas jēgas...

Nepiekrtīšu gan. Savs labums no tā ir. Tiek piesēdināta mašīna amortizatoros un līkumā svārstību aplitūda ir mazāka…

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

WALA rakstīja: Ielas mašīnām no ta nav absolūti nekādas jēgas...

Nepiekrtīšu gan. Savs labums no tā ir. Tiek piesēdināta mašīna amortizatoros un līkumā svārstību aplitūda ir mazāka…

Tev ir autoss kurš ar 100+ km/h var paņemt lidostas viadukta uzbrauktuvi ?!?!? Tad iespējams tam ir jēga. Es ar savu Avensi īpaši vairak par 60 km/h tur nevaru izspiest tā lai pasažieri nesāķtu velties pa salonu un pats nestutētu durvis.

Esmu tur gājis arī ar Lexus IS-F augšā ar 100 + - tas gan tur augša iet nesasveroties, bet tam arī bremžu spaidīšana pilnīgi neko nedos stabilitātei.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

uz 90 mierīgi

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Esmu tur gājis arī ar Lexus IS-F augšā ar 100 + - tas gan tur augša iet nesasveroties, bet tam arī bremžu spaidīšana pilnīgi neko nedos stabilitātei.

Neies jau strīdēties ar gudriem cilēkiem…

Gudri cilēki tāpat zina ka svārstības amortizatoros nenotiek tikai tajā līkumā vien, bet arī uz taisna ceļa pareizi pagrozot stūri, kas arī notikās svētdien uz Pleskavas piķa…

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti