Tauta ir morāli pagrimusi.
(Valdis).
Tauta ir morāli pagrimusi.
(Valdis).
nevaig tam skuķim to tačku
ja nu vienīgi par tolmeta cenu
Radiniekam bija. Baigais strebējs. Vēl viņiem viegli var nospert priekšējos pagrieziena lukturus.
- Ritoshaa dalja. Diemzheel shii ir mashiinas vaajaa vieta, uz celja turas gan labi, arii pie 190 km/h, tachu lielaa svara deelj ritoshaa dalja pa Latvijas bedreem ljoti ciesh. Taa ir tik smalki uzbuuveeta (2x vairaak detalju nekaa parastajaam mashiinaam), ka 1) ir daudz juutiigaaka pret sitieniem, 2) biezhaak naakas mainiit detaljas. Un, protams, detaljas ir nenormaali daargas!! Vienu gabariitlukturu komplekts, ko man nesen nospeera (lielaa deficiita deelj), maksaa jauns 280 Ls, lietotas dabuut gandriiz neiespeejami.
Rezumeejums: Mashiina ir forsha, atraktiiva, ljoti eerta un cenai nepiedieniigi komfortabla - tachu diezmheel nepiemeerota Latvijas celjiem!
citēts no Lasītāju zonas Pieredzes
IkdienasViesis rakstīja: Lūk, mana meita sadomājusi no viena studiju biedra Jelgavā iegādāties xedos 9 auto. Cena it kā samērīga, bet auto maz pazīstams. Reti tie manāmi ielās. Auto ir ar 2,5l, dzinēju, 1995.g., automāts. Ko no tā auto var sagaidīt ?
Reti - pats ar to visu jau pateici. Izdari secinājumus.
pameklēt topikus, ir bijuši par šo auto. lasītāju pieredzi arī pašķirsti.
auto nav slikts, komfortabls. elektronikas tur tiešām daudz, bet tas jau mūsdienās laikam nevienu nebaida.
ja nemaldos, bija arī "piestūrējošā pakaļa"
DimanC rakstīja:
ja nemaldos, bija arī "piestūrējošā pakaļa"
"piestūrējošā pakaļa" - pasīvā - ir daudziem autombīļiem, nassing spešel.
Mazdai atsevišķiem eksemplāriem vai tik nebija aktīvā? tā teikt -"stūrējošā pakaļa"? saistīta ar stūres iekārtu
ritīgi piestūrējoša pakaļa ir tad, ka ir izsiptas bukses, gultņi un tukšas riepas
Centis_Nuudele rakstīja:
DimanC rakstīja:
ja nemaldos, bija arī "piestūrējošā pakaļa"
"piestūrējošā pakaļa" - pasīvā - ir daudziem autombīļiem, nassing spešel.
Mazdai atsevišķiem eksemplāriem vai tik nebija aktīvā? tā teikt -"stūrējošā pakaļa"? saistīta ar stūres iekārtu
nu Xedos9 Japānas versijai (Euno 800) bija aktīvā. par Eiropu nezinu, jo Internetā nomācošs informācijas daudzums par ASV modeļiem.
any way - tas būtību nemaina - piekare tur nav nekāda vienkāršā.
p.s. atzīšos - par tādu "pasīvo" piestūrējošo nemaz nezināju... pēc kāda principa darbojas?
Pirmais rakstīja: ritīgi piestūrējoša pakaļa ir tad, ka ir izsiptas bukses, gultņi un tukšas riepas
Ne tikai. Kad piekrāvu autiņu ar būvgružiem (no malas izskatījās extra zemu nosēdināts), pa šoseju tad baigi neparastas izjūtas varēja saķert- ļoti asi reaģēja uz mazākajiem stūres pagriezieniem!
Centis_Nuudele rakstīja:
DimanC rakstīja:
ja nemaldos, bija arī "piestūrējošā pakaļa"
"piestūrējošā pakaļa" - pasīvā - ir daudziem autombīļiem, nassing spešel.
Mazdai atsevišķiem eksemplāriem vai tik nebija aktīvā? tā teikt -"stūrējošā pakaļa"? saistīta ar stūres iekārtu
bija , bija tāds brīnums.
no 88 līdz 92 gadam bija 4WS sistēma(4 wheel stearing) (tiesa tikai sedaniem un hečbekiem un pārsvarā U.S. versijām, kupejām un univerāsaliem tāda brīnuma nebija). universāļiem nebija droši vien tādēļ, ka sistēmas mezglu izvietošanai nācās mašīnas grīdu aizmugurē pacelt un locīt; kāpēc nebija kupejām- to nezinu)
Aizmugurē bija stūrēšanas iekārta,kas bija ar elelktroniku saistīta ar priekšējo stūres iekārtu.
Paradokss ir tāds, ka detaļas šai 4WD sistēmai nav nopērkamas nekur, pat ne pie mazdas ofic dīlera.
Jūtu līdzi tiem kas ir nopikruši tādu auto.
IkdienasViesis rakstīja: Lūk, mana meita sadomājusi no viena studiju biedra Jelgavā iegādāties xedos 9 auto. Cena it kā samērīga, bet auto maz pazīstams. Reti tie manāmi ielās. Auto ir ar 2,5l, dzinēju, 1995.g., automāts. Ko no tā auto var sagaidīt ?
Saki, meita nevēlas braukt ar mersi jo pārāk parasts, vajag kedu?
msh, moš paprasi meitas telefoniņu
Pirmais rakstīja: msh, moš paprasi meitas telefoniņu
domā A90 kvalificēsies?
Maija_Eskuella rakstīja:
Pirmais rakstīja: msh, moš paprasi meitas telefoniņu
domā A90 kvalificēsies?
quattro
un viņam tak vēl laikam pusaudža hiperseksualitāte nav pārgājusi
DimanC rakstīja: p.s. atzīšos - par tādu "pasīvo" piestūrējošo nemaz nezināju... pēc kāda principa darbojas?
For the 850, Volvo created what it called "Delta-link semi-independent rear suspension". Volvo held a U.S. patent for rear axle bushings that compress under load, giving the Volvo 850 passive rear steering.
Gachs rakstīja: Mazdas īpašnieki izsakās par šo xedos-9 ļoti slikti, jo detaļas ir reti kur, ja ir, dažreiz jāpasūta un ir dārgas. Taču ar xedos-6 ir viss labi
draugam draudzene atspiedas ar xedos 6 pret drāšu žogu... aizgāja lonžerons... atpakaļ atspieda ar rokam... tiešam labs auto un viss ir labi.
Pirmais
ritīgi piestūrējoša pakaļa ir tad, ka ir izsiptas bukses, gultņi un tukšas riepas
=======================
Jebkuram auto, kuram pakaljpiekaree ir laagas, ir piestuureejosha pakalja Aksioma!
2,5 L tas laikam bija V6 motors. piezvani uz kaadu servisu un intereses peec paprasi cik maksaa zobsiksnas nomainja (:
no taa vareesi izdariit secinaajumus cik maksaas taa autinja apkope. par remontiem nerunaajot.
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
un viņam tak vēl laikam pusaudža hiperseksualitāte nav pārgājusi
Tevi tas satrauc ? Tāpēc tu viņu gribēji pie sevis pastrādāt ievilināt ?
incanti kā tas kindzulis vēl pie tevis turās? jamam tak nav 16mit vairs
Sretsked rakstīja:
modena rakstīja:
Gachs rakstīja: Mazdas īpašnieki izsakās par šo xedos-9 ļoti slikti, jo detaļas ir reti kur, ja ir, dažreiz jāpasūta un ir dārgas. Taču ar xedos-6 ir viss labi
draugam draudzene atspiedas ar xedos 6 pret drāšu žogu... aizgāja lonžerons... atpakaļ atspieda ar rokam... tiešam labs auto un viss ir labi.
Nu tikai *******, ja ? Šitādu tekstu bīdīt var tikai pilnīgi neko nejēdzošs tipāžs. Ja tur aizgāja kaut kas, tad ne lonžerons. Esmu redzējis, kā mēģina taisnot mazdas lonžiņus....un ne tuvu tam, kā tu te murgo.
fordam (stāv tuvu mazdai)
tiesa gan sierai, ja ir uzsista priekša tā, ka lonžeri ir aizgājuši, tad nolikt tos vietā var, bet ja nepiesvarko kautko papildus, tad viņi pēcāk lokās bezmaz vai ar roku....
varbūt tai dzeloņdrāšu mazdai jamie turējās tikai uz krāsas.....
lohi, pērciet vēl retākus auto par to mazdu
tak uzzvaniet Sviestcam un pamēģiniet nopirkt kautvai stūres pirkstu
atkarigs pa kadu cenu shito auto peerk. pa kaadi 300 lati vareetu panjemt, ja visas ekstras straadaa un ir vizuali labs staavoklis.
Tu ceri ka aprīkota mašīna ar labu vizuālo būs arī ar labu tehnisko?
msh rakstīja: Tu ceri ka aprīkota mašīna ar labu vizuālo būs arī ar labu tehnisko?
nu piekari vienmer var saremonteet un nav tur nekas shitiem uberdaargs, maksaa apmeeram kaa visaam mazdaam. saapiigaakaas vietas ir motoram sadalitaajs un automaatiskaa aatrumkaarba. nevajag klausiities mednieku staastus par sho auto, nav vairs 2001. gads.
Ko TAUTA domā par Mazda Xedos-9 ?
Lūk, mana meita sadomājusi no viena studiju biedra Jelgavā iegādāties xedos 9 auto. Cena it kā samērīga, bet auto maz pazīstams. Reti tie manāmi ielās. Auto ir ar 2,5l, dzinēju, 1995.g., automāts. Ko no tā auto var sagaidīt ?