Esmu dzirdējis, ka esot kaut kādi pie mums pašiem ražoti auto akumulatori. Manējais nomiris un tagad domāju par jaunu, bet ja ražo pie mums, tad labprātāk gribētu savējos pabalstīt. Kādam nav nojausma kas, kur, kad?
Kanibaals, jebkuru bļambu var uztaisīt jekbukrš kaktu kantoris, pie kam tādu ka no īstās neatšķirsi! Tā ka tas kas uz tās bļambas rakstīts vari nemēģināt atšifrēt - pilna Latvija ir pēdējo mēslu - pakaļdarinājumu. Nopērkot Boš, Tu nevari garantēt ka tas ir Polijā uz virtuves galda savākts ar "pareizajām" bļambām. labāk pirkt uzreiz lēto - vismaz sirdsapziņa mierīga būs.
Kanibaals rakstīja: Jā un pēc tam tas vienkāršais draiveris šķendējas, ka pat redzi BOSCH silver-puper technology nekam nederot. Ja neko nesaprot, lai pērk oriģinālo.
Kā ar elektroniku saistītam cilvēkam tev vajadzētu zināt, ka tas cik ilgi akumulators kalpo ir tieši atkarīgs no draivera. Kaut minimumu vajadzētu saprast katram, vai arī atbalsti vispārējo tupumu - "kapēc man tas viss jāzina, es tikai gribu braukt ar savu mašīnu"
Nu nevajag katram autobraucējam zināt aķa uzbūvi un lietošanas īpatnības. Nopērk ko var iebāzt savā auto, un auto pielec.
Es zinu kā elektrība pa vadiem skrien, Jāpītis varbūt zin kā nafta pa trubu skrien un vēlāk par 95 ninni pārtop ar 5% bio piedevu. Katram tagad savs lauciņš. Nu nav taču CCCP laiki kad bijām univerālie karēvji.
Es neprasu, lai katrs zinātu aķa uzbūvi, nosaucu galvenos parametrus, tie ir rakstīti uz vecā un būs atrodami arī uz jaunā, un ak jā pieminēju svaru, ļoti žēl ka ir tādi kas nezin kas ir kilograms . Ir skumji klausīties uz lielībniekiem, kas slavē savu parastu auto aķi ar vārdiem "Klausos pļavā mūziku visu dienu un pēc tam pielec ar pirmo reizi", nesaprotot ka nupat saīsināja tam dzīvi uz pusi. Nē, es esmu tomēr pret stulbu nāciju, pietiek jau ar amurikāņiem. Pie kam diskusijas autors pats uzprasījās, grib zināt kaut ko vairāk, tātad negrib iegrābties un būt vidējais latvietis.
i_edgars rakstīja: Nopērkot Boš, Tu nevari garantēt ka tas ir Polijā uz virtuves galda savākts ar "pareizajām" bļambām. labāk pirkt uzreiz lēto - vismaz sirdsapziņa mierīga būs.
Par boš bija tikai piemērs, jo LV vis tendēts uz brendiem, tas ir pačotna. Arī lētam ir garantija, ja tiešām būs brāķis, tad tirgotājam būs vien jāņem atpakaļ, lētums neatbrīvo no atbildības.
starpiiba starp leto un normalu akji ir ap 20-25ls
starpiiba starp pielaistu un nepielaistu dzineju pie -20 ir tieshi viena reize. benzinam vel taa, bet dizelim tas ir kritiski. arii rezerves kapacitate ir par labu nopietniem produktiem. letos neesmu nekad pircis, bet normalie iet ap 4 gadi, pie ljoti nelabveliigas dzives. lielas akaits pateretaju, rijiga muzika visu dienu garazhaa, biezhi starti, pastaviiga neuzlade 100% ik pa laikam tik piemetu ladejamo. pieljauju ka varbuut parastam lietotajam, kas stavot neklausaas radio, vai klausaas original ar 5A paterinju, un tadiem kam auto ir gana pliks, un akjiits vienmeer 100% uzladeets nav tik kritiski akjiisha dotumi.
Iesaku iegriezties aķu bodē pie dzelzceļa muzeja, pirku tur Topla aķi (slovāku laikam), tiem bija vairāk starta ampēru nekā vecajam draņķim (kautkāds basic exide).
Auto akumulatori
Esmu dzirdējis, ka esot kaut kādi pie mums pašiem ražoti auto akumulatori. Manējais nomiris un tagad domāju par jaunu, bet ja ražo pie mums, tad labprātāk gribētu savējos pabalstīt. Kādam nav nojausma kas, kur, kad?