Auto akumulatori - Forums - iAuto

Auto akumulatori

Joekid Reģ.: 24.08.2001

Esmu dzirdējis, ka esot kaut kādi pie mums pašiem ražoti auto akumulatori. Manējais nomiris un tagad domāju par jaunu, bet ja ražo pie mums, tad labprātāk gribētu savējos pabalstīt. Kādam nav nojausma kas, kur, kad?

 
1 2 3
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: man līdzīga vēsture...

manam auto ir 6 gadu vēsture, tika iegādāts autohausā, diezgan bieži aizmirstu lukturus izslēgt, bet, pie - 20C lec kā sunis pie kājas (dīzelis),un šķiet, ka tuvākajā nākotnē netaisās "beigties"....vienīgais nākošo accu gan vēlētos iegādāties iekš DE.... te nav ticība "manu patērētāja tiesību sargam"....

Nu tur atliek tikai piekrist. Pēdējais pārsteigums (ja vēl vispār kaut kas spēj parsteigt) bija Polijā iegādātie šampūni... Domājat ka Polijā pildīti? Nekā - zin ko pildījuši un eksportē bāleliņiem, bet paši lieto vācu mantu... VOT

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Manam V6 dīzelim ir joprojām oriģinālais akumulators. Hrenviņzin kā ražots, bet ar uzrakstu SAAB un nu jau 8 gadus vecs. Tā kā varu teikt droši, ka IR starpība satrp kārtīgu mantu un pakaļdarinājumu. Diemžēl tas, ko nevaru pateikt, ir, kur droši iegādāties to īsto - kā jau te daži piezīmēja, smuka uzlīme jau pati par sevi neko nenozīmē.

Radiem 12. g. vecs Volvo iet ar oriģinālo aķi. Un ir ok!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Akumulatori VISI ir puslīdz vienādi, ja zin ko pērk. Konstrukcija tiem ir tik prasta, ka pat ķīnizeris nesaliks kopā nepareizi.

Rūgta patiesība ir tāda, ka 90% aķu nokauj paši lietotāji. Pat visdārgāko starta aķi izlādējot zem 12V(mēra bez slodzes) tas ir pagalam. Tāpat arī ilgi turot nepielādētu tas ātri atdos galus.

Pērkot jāskatās aķis, kurš ir vislētākais(izdevīgākais) un pēc izmēriem vislielākais akumulators kāds fiziski ielien vajadzīgā vietā, kurš ir vissmagākais, ar vislielāko ietilpību(Ah), tomēr ar starta strāvu(CCA), kas atbilst ražotāja noteiktajam. Tiešas sakarības starp izmēru, Ah un CCA gan nav, bet akumulatora mūžam labāk ir lai Ah ir vairāk. Jo lielāks, jo labāks.

Vēl var skatīties vai akumulatoram ir klāt kalcijs(Ca), tad būs mazāka gāzu izdalīšanās(retāk jāpielej ūdens) un ilgāks kalpošanas laiks, bet trūkums, ka būs jūtīgāks pret dziļo izlādi.

Jebkuru aķi var nokaut vienas dienas laikā, tapēc ražotajs ir pilnīgi mazsvarīgs. Garantija attiecas tikai uz ražošanas defektiem, bet tā nav atļauja rupji izturēties pret akumulatoru.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Akumulatori VISI ir puslīdz vienādi, ja zin ko pērk. Konstrukcija tiem ir tik prasta, ka pat ķīnizeris nesaliks kopā nepareizi.

Tad paskaidro kapēc rodas starpība starp oriģinālo aķi, kas ir nokalpojis daudzus gadus un nomainīto, kas atdod galus pāris gados? Vai tiešām auto īpašnieka akumulatora lietošanas paradumi pēc nomaiņas kļūst savādāki?

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

Par tām krutkām zināmas bažas arī mani māc. Man nekad nav bijušas problēmas ar nebrendīgiem akulumatoriem, visādi ar neizprotamu nosaukumu parasti darbojas tik ilgi, kamēr pārdodu mašīnu.

Savukārt gan Bosch, gan Varta, gan Deta ir parasti nosprāguši ātrāk kā 2 gados. Izklausās varbūt neloģiski, bet tādi pīrāgi...

p.s. tagad mašīnā stāv kādus 6 vai 7 gadus vecss exide aklulumators, kurš pietam pa lietošanas starpām kādus 2 gadus nelādēts bija pagrabā nostāvējis. Iet kā zvērs.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

'krutkas'

~2gadus , dienot CA , 'kruķiju' vieglo a/m aķus - no 1 KAMAZa 180Ah aķa -3 VAZu ( aka pouxj kam ) lēju un lodēju plašu kontaktus ,spailes utt . izmantoju norakstītos volgu un bobiku , arī klientu pienestos VAZu aķu korpusus Uzlādi veicu ar 3A strāvu , testeju ar slodzes dakšu - 5reiz spirāles līdz baltkvelei un ja visas manas lodējumu vietas uz aķa bij vēsas , produkc bij gatavs un par rbļ ~60 waj 7ām sutkām 'otpuska' iegūstams Meistarības līmenis bij tāc ka kundes jautāja 'gģe sfizģil' un neticēja ka 'sam zģelal'

īsāk aķis sastāv no korpusa , svina platēm ,izolātõr starplikām un elektrolīta , ko tur var sakruķīt ????? pastāstiet man

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: 'krutkas'

~2gadus , dienot CA , 'kruķiju' vieglo a/m aķus - no 1 KAMAZa 180Ah aķa -3 VAZu ( aka pouxj kam ) lēju un lodēju plašu kontaktus ,spailes utt . izmantoju norakstītos volgu un bobiku , arī klientu pienestos VAZu aķu korpusus Uzlādi veicu ar 3A strāvu , testeju ar slodzes dakšu - 5reiz spirāles līdz baltkvelei un ja visas manas lodējumu vietas uz aķa bij vēsas , produkc bij gatavs un par rbļ ~60 waj 7ām sutkām 'otpuska' iegūstams Meistarības līmenis bij tāc ka kundes jautāja 'gģe sfizģil' un neticēja ka 'sam zģelal'

īsāk aķis sastāv no korpusa , svina platēm ,izolātõr starplikām un elektrolīta , ko tur var sakruķīt ????? pastāstiet man

Nu ja jau esi tik gudrs, tad pastāsti pats. Man nav ne jausmas, KO tur var sakruķīt, bet fakts, ka VAR, ir acīmredzams.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Tad paskaidro kapēc rodas starpība starp oriģinālo aķi, kas ir nokalpojis daudzus gadus un nomainīto, kas atdod galus pāris gados? ?

Bet Vatsons, tas taču elementāri. Svina plates/pasta ar laiku izstrādājas un kaput. Nelasīji, ko rakstīju? Akumulatora SVARS ir noteicošais tam cik ilgi tas kalpos. A tu nosver to oriģinālo aķi un salīdzini ar kreiso un redzēsi. Nav nekādu problēmu uztaisīt super-puper aķi ar ļoti plānām platēm, kas atdod nenormālu strāvu, bet ar visu pārēj otam švaki.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu ja jau esi tik gudrs, tad pastāsti pats. Man nav ne jausmas, KO tur var sakruķīt, bet fakts, ka VAR, ir acīmredzams.

nau manos spēkos sābistiem ko paskaidrot

P.S.Noperkot JAUNU auto ar JAUNU aķi , labvelīgos apstakļos ( ne start/stop režīmā ) , tas aķis 'ies' gadus 7-8 , bet pamēģini tādu pašu autõ paekspluatēt 'pegades kabluka režīmā' un pec ~3gadiem aķis kirdik - pouxj 'lētais' waj 'dārgais' , kirdik un usjo .

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Vakar pa televizoru radija ka DURACEL ir vislabakie akumulatori

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: ~2gadus , dienot CA..

Kalifornijā vai Kanādā biji domājis???

Mefistofels Reģ.: 26.02.2003
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: 'krutkas'

īsāk aķis sastāv no korpusa , svina platēm ,izolātõr starplikām un elektrolīta , ko tur var sakruķīt ????? pastāstiet man

1) Rūpnīcas vietā šķūnis ar cauru jumtu.

2) Rūpīgs strādnieks kombinzonā aizvietots ar pliku ņēģeri, kurš sastāvdaļas met kopā kā banānu ķekarus un pa laikam vēl iespļauj detaļu kaudzē.

3) Metāli kreisie ar kautkādiem lētiem piejaukumiem, plāni, sūdīgi savienoti savā starpā.

4) Pie elektrolīta noteikti daļa sērskābes aizstāta ar urīnu.

Šie varētu būt būtiskākie kruķīšanas trūkumi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu ja jau esi tik gudrs, tad pastāsti pats. Man nav ne jausmas, KO tur var sakruķīt, bet fakts, ka VAR, ir acīmredzams.

nau manos spēkos sābistiem ko paskaidrot

P.S.Noperkot JAUNU auto ar JAUNU aķi , labvelīgos apstakļos ( ne start/stop režīmā ) , tas aķis 'ies' gadus 7-8 , bet pamēģini tādu pašu autõ paekspluatēt 'pegades kabluka režīmā' un pec ~3gadiem aķis kirdik - pouxj 'lētais' waj 'dārgais' , kirdik un usjo .

Kāda h.. pēc tu te iejauc "piegādes kabluka režīmu" un sābistus. Vienam un tam pašam auto oriģinālais aķis kalpo ilgi, bet nomainītais izbeidzas pāris gados. Gribi to norakstīt, piemēram, uz nolietotu ģeneratoru? Vai uz rūsas pleķiem arkās?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Seene rakstīja:

Tad paskaidro kapēc rodas starpība starp oriģinālo aķi, kas ir nokalpojis daudzus gadus un nomainīto, kas atdod galus pāris gados? ?

Bet Vatsons, tas taču elementāri. Svina plates/pasta ar laiku izstrādājas un kaput. Nelasīji, ko rakstīju? Akumulatora SVARS ir noteicošais tam cik ilgi tas kalpos. A tu nosver to oriģinālo aķi un salīdzini ar kreiso un redzēsi. Nav nekādu problēmu uztaisīt super-puper aķi ar ļoti plānām platēm, kas atdod nenormālu strāvu, bet ar visu pārēj otam švaki.

Te nu tu citē manas domas. Bet problēma jau tajā, ka daži apgalvo, ka NAV iespējams neko sakruķīt un visi akumulatori ir vienādi.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: man līdzīga vēsture...

manam auto ir 6 gadu vēsture, tika iegādāts autohausā, diezgan bieži aizmirstu lukturus izslēgt, bet, pie - 20C lec kā sunis pie kājas (dīzelis),un šķiet, ka tuvākajā nākotnē netaisās "beigties"....vienīgais nākošo accu gan vēlētos iegādāties iekš DE.... te nav ticība "manu patērētāja tiesību sargam"....

man ir vēl labāka pieredze. manam tagadējam auto, kad tas pasen tika atvests uz LV, tika ielikts akumulators no autokapsētas, tajā iepildīja elektrolītu vai ko tur nu vajag, saskrūvēja dažādas krāsas korķīšus , uzlādēja un aķītis nokalpoja 4,5 gadi

aķis bija noname, kaut kāds scorpion

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Mans auti iet kabluka režīmā jau 10 gadi. Pirmais aķis Motorkraft - 7 gadi bez īpašām. Daudz neprātoju, nopirku D-pils tirgū pašu lētāko - nu jau 3 ziemas garām un īpaši sūdīgaqks nepaliek. Dēlam ir tāds pat auto arī ar 3 gadi vecu aķi, bet Bošu, taču jau sāk veidoties problēmas (Bošs Latvijā pirkts).

P.s. mocim savu laik pa smiekla naudu tirgū nopirku turku aķi... nu žēl palika tā galerta. Tavu brīnumu, bet šis ņēma un 8 gadi noturēja, pie kam tikai pēdējā gadā ieraudzīja uzlādes aparātu!! patreiz mocī stāv naturāls ķīnietis... želejnieks 2 ziemas garām bet uzlādes aparātu arī nav redzējis. Ar moci labi ja 4 mēneši braukāju, pārējo laiku nepielieku pirkstu.

Tā ka ņem vien tirgū pašu lētāko, uz 1 gadu ekspluatācijas sanāks lētāk, vai arī pērc labu brendu, bet kaut kur rietumvalstīs!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Bet problēma jau tajā, ka daži apgalvo, ka NAV iespējams neko sakruķīt un visi akumulatori ir vienādi.

Vēl arvien to apgalvoju. Ja pērk ar prātu, tad visi viņi ir vienādi. Vienīgais, ko tiešām var sakruķīt ir s.ūdīgs svins, tad tam aķim būs liela iekšējā pretestība, bet atkal arī starta strāva maza un gudrs pircējs to nepirks.

Nu jā vēl viena atšķirība starp brand un no-name ir, ka brand vismaz par parametriem nemelos. Bet pat ja no-name samelojas, tad viņus var nevāji pēc tam izčakarēt, kā nekā esam EU.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tur Tev taisniba, ja dizelim ar 2,5l motoru ieliek 300 Ah akumulatoru – nav nozīmes kas par brendu DETA vai ATED.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

Tur Tev taisniba, ja dizelim ar 2,5l motoru ieliek 300 Ah akumulatoru – nav nozīmes kas par brendu DETA vai ATED.

Kur ieliek? Bagažniekā? Tak visiem modernajiem auto nav vietas, kur ielikt fiziski lielāku aķi. Bet superduperampērstundas noname mazgabarīta brīnumā īpaši ticību nevieš.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

HIPPY rakstīja:

Tur Tev taisniba, ja dizelim ar 2,5l motoru ieliek 300 Ah akumulatoru – nav nozīmes kas par brendu DETA vai ATED.

Kur ieliek? Bagažniekā? Tak visiem modernajiem auto nav vietas, kur ielikt fiziski lielāku aķi. Bet superduperampērstundas noname mazgabarīta brīnumā īpaši ticību nevieš.

ampērstundām ir tieša sakarība ar akumulatora svaru.... vienkārši elektriko enerģiju kīmiskajā var pārvērst tikai tik daudz cik ķīmija spēj paņemt pretī....

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: kāda sakarība - lineāra, hiperbolsika, ģeometriska, aritmētiska?

…ģeogrāfiska…

uge Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

Piekrītu "Kanibālam". Esmu strādājis dažādās firmās, ilgā laika periodā, kur ir diezgan liels autoparks. Attieksme pret aķiem ir bijsi dažāda.

Citā tikai firmu atzina. Citā lētāko meklēja.

Gadijās ka firmas aķis tik pāris gadus iet, gadijās ka ķīnietis ilgāk par diviem gadiem netur. Citi neatkarīgi no firmas gadus 5-8 izturēja.

No vairāk nekā 20.gadu pieredzes ar autoparku, tagad personīgajam auto pērku lētāko aķi. "Maximā vai "Depo"

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Maximā un depo pirkt aķi var, bet nav ticamība, ka tas tur nav stāvējis gadu un ilgāk. Svarīgi ir cik aķis ir "svaigs", vecāks par 6mēn jau ir stāvējis izlādēts.

Kodus skatīties ir OK, bet nekas neliedz ražotājam ciklu skaitu samelot.

>lai Ah un CCA ir maksimāli lieli

Fiziski man liekass nav iespējams, vai nu daudz Ah vai daudz CCA. Starta aķim ir daudz CCA maz Ah, dziļizlādes ir daudz Ah, bet maz CCA.

uge Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Maximā un depo pirkt aķi var, bet nav ticamība, ka tas tur nav stāvējis gadu un ilgāk. Svarīgi ir cik aķis ir "svaigs", vecāks par 6mēn jau ir stāvējis izlādēts.

Kodus skatīties ir OK, bet nekas neliedz ražotājam ciklu skaitu samelot.

>lai Ah un CCA ir maksimāli lieli

Fiziski man liekass nav iespējams, vai nu daudz Ah vai daudz CCA. Starta aķim ir daudz CCA maz Ah, dziļizlādes ir daudz Ah, bet maz CCA.

Esmu ar elektroniku saistīts cilvēks, bet vienkāršam draiverim pietiek ar to ka aķis lien standarta vietā un viņu var pieskruvēt. Un viss būs "OK"

Bet arī var meklēt pēc kataloga piemērotāko. Pāršķirstīt fizikas grāmatas, izkost kas par zvēru Ah un CCA...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Jā un pēc tam tas vienkāršais draiveris šķendējas, ka pat redzi BOSCH silver-puper technology nekam nederot. Ja neko nesaprot, lai pērk oriģinālo.

Kā ar elektroniku saistītam cilvēkam tev vajadzētu zināt, ka tas cik ilgi akumulators kalpo ir tieši atkarīgs no draivera. Kaut minimumu vajadzētu saprast katram, vai arī atbalsti vispārējo tupumu - "kapēc man tas viss jāzina, es tikai gribu braukt ar savu mašīnu"

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti