windy kļūdies, dažus gadus ātrāk, neba par velti tam pirmajam veidojumam, aizmirsu kā sauca, pamatā ir otrais nevis trešais golfs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
windy kļūdies, dažus gadus ātrāk, neba par velti tam pirmajam veidojumam, aizmirsu kā sauca, pamatā ir otrais nevis trešais golfs.
P.N. Nesaprotu tādus cilvēkus kā tofika autors - pirkt padsmit gadus vecu mašīnu pēc principa "visām mašīnām ir četri riteņi, trīs pedāļi, mešalka un stūre, tātad tās visas ir vienādas" - tā var pirkt tikai jaunu mašīnu ar garantiju.
msh rakstīja: windy kļūdies, dažus gadus ātrāk, neba par velti tam pirmajam veidojumam, aizmirsu kā sauca, pamatā ir otrais nevis trešais golfs.
Nu re, kļūdijos gan pa dažiem gadiem Seats pats stāsta ka:
Volkswagen acquires up to 99.99% of SEAT shares in 1990, and the name Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. is changed to SEAT, S.A.
msh rakstīja: P.N. Nesaprotu tādus cilvēkus kā tofika autors - pirkt padsmit gadus vecu mašīnu pēc principa "visām mašīnām ir četri riteņi, trīs pedāļi, mešalka un stūre, tātad tās visas ir vienādas" - tā var pirkt tikai jaunu mašīnu ar garantiju.
nu nepirks autors A80, nepirks, samierinies
ir arī daudzas citas mašīnas uz pasaules un ne būt ne sliktākas par A80, bet daudzi jau to nemaz nezina
msh rakstīja: P.N. Nesaprotu tādus cilvēkus kā tofika autors - pirkt padsmit gadus vecu mašīnu pēc principa "visām mašīnām ir četri riteņi, trīs pedāļi, mešalka un stūre, tātad tās visas ir vienādas" - tā var pirkt tikai jaunu mašīnu ar garantiju.
Kas tur dīvains?
Es jau skatos auto, kurš būtu labs un lēts eksplotācijā, tāpēc tiek izskatīti visādi varianti.
Sretsked rakstīja:
VWBraucejs rakstīja:
Es jau skatos auto, kurš būtu labs un lēts eksplotācijā, tāpēc tiek izskatīti visādi varianti.
Šito gan pagrūti būs kopā dabūt-labs un lēts..... reti gadās, bet pie tā ir jāpiestrādā.
Nu vakar skatījāmies POLO 96 gads dīzelis, vienīgā ekstra pečka
Bet tu citādi tiešām laba, kopta un uzturēšanā lēta mašīna, iespējams pērkot kādi 200 ls par dārgu grib saimniece, grib 1000ls bet jaunas riepas, aķis, siksnas utt.
Nu gandrīz vai sanāk, labi un lēti
Autor- vārtu eksplotācija raksta ekspluatācija.
osiss rakstīja: Autor- vārtu eksplotācija raksta ekspluatācija.
vārdu, čomiņ, VĀRDU
VWBraucejs rakstīja:
Sretsked rakstīja:
VWBraucejs rakstīja:
Es jau skatos auto, kurš būtu labs un lēts eksplotācijā, tāpēc tiek izskatīti visādi varianti.
Šito gan pagrūti būs kopā dabūt-labs un lēts..... reti gadās, bet pie tā ir jāpiestrādā.
Nu vakar skatījāmies POLO 96 gads dīzelis, vienīgā ekstra pečka
Bet tu citādi tiešām laba, kopta un uzturēšanā lēta mašīna, iespējams pērkot kādi 200 ls par dārgu grib saimniece, grib 1000ls bet jaunas riepas, aķis, siksnas utt.
Nu gandrīz vai sanāk, labi un lēti
es tiko pa līdzīgu naudu pārdevu tāda paša gada CIVIC (kuram attiecīgi elektriska lūka, logi, spoguļi), ar ziemas un vasaras ratu komplektu. neuzskatu, ka pārdevu lēti. tā ka vērtē pats.... izpēti sīki visu tehnisko (servisā kādā) - un, ja ir ok, var ņemt.
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja:
osiss rakstīja: Autor- vārtu eksplotācija raksta ekspluatācija.
vārdu, čomiņ, VĀRDU
bļā, nepamanīju, tas gan labs
Gandrīz no krēsla nokritu- aiz savas ...
ValdisM rakstīja:
nu nepirks autors A80, nepirks, samierinies
ir arī daudzas citas mašīnas uz pasaules un ne būt ne sliktākas par A80, bet daudzi jau to nemaz nezina
Jā, tofika autors domāja par mk3 golfmašīnas pirkšanu
VWBraucejs rakstīja:
Kas tur dīvains?
Es jau skatos auto, kurš būtu labs un lēts eksplotācijā, tāpēc tiek izskatīti visādi varianti.
Laba un lēta ekspluatācijā ir jebkura kopta automašīna. Bet tev jābūt gatavam uz to ka tā tāda var nebūt
P.N. Kāpēc tev ir tāds nicks?
msh rakstīja:
VWBraucejs rakstīja:
Kas tur dīvains?
Es jau skatos auto, kurš būtu labs un lēts eksplotācijā, tāpēc tiek izskatīti visādi varianti.
Laba un lēta ekspluatācijā ir jebkura kopta automašīna. Bet tev jābūt gatavam uz to ka tā tāda var nebūt
P.N. Kāpēc tev ir tāds nicks?
Nu topika autors ir nolēmis pirkt Mazdu 323F kaut kādu 96 gada, tagad notiek diskusija par cenu, vai nu pircējs piekāpsies un pārdos savu lolojumu par 900 latvijas naudiņām vai lai turpina tirgot tālāk savu lolojumu oar 1000ls.
Niks? neatceros, baisos gadus atpakaļ tādu paņēmu, laikam tajā laikā braucu ar VW
nu pagaidām par šo mazdu iet cenu kari
Sista jau protams ir bijusi, bet nu lāaabi
Kā iauto ekspertiem liekas vai piedāvātā cena 900 ir normāla un adekvāta par šādu aparātu?
Padomā 2x par konkrēto variantu.
Biju sev šādu iepircis: www.iauto.lv/...
1995 gads. 1.8 bīdelis automāts.
Pa lielam auto ir OK.
Mīnusi:
- Pusasis. pa 4 gadi esmu nomainijis kādas 3 komplektus (viena puse ap 40 lvl). Hrosmiska vaina, turklāt gonkotājs neesmu.
-Vārstu vāka blīve ar laiku šuc eļļu garām. Blīve jāliek oriģinālā. Aura Auto maksā ap 20 lvl. Neoriģinālā pietiek uz kilometriem 5000.
- Sadalenes blīvslēgs uz aizdedzes sadalītāju. Ar laiku nolietojās un sāk laizst eļļu caurti. Maksā 3-5 lvl oriģinālais. rekomendācija nomainīt- jo savādāk var sačakarēt aizdedzes sadalītāju-spoli un tad remonts ir krietni dārgāks.
- Priekšējās bezrāmja durvis. Ar laiku stiklus nolaižot/paceļot stikls noberžas. In noberžas tieši vietā kur ir jāskatās atpakaļ skata spoguļos. Pretīgi. Stikli ir jāmaina- bet par cik noberzumi rodas no kaut kādas nodilušas blīvgumijas- arī jaunais stikls ātri vien ir sabojāts.
- 1.5 dzinēji SUX. Dinamika nekāda, degvielas patēriņs kā 1.8 vai 2.0. Pirms pērc- noteikti izbrauc ar kādu 2.0. Dinamikas atšķirība acīmredazama.
- Pārredzamība braucot atpakaļgaitā- tā augstā aizmugure+ šaurais logs ir totāli garām. Ja meitene/sieva brauks- vispār būs nelaimīga.
- izpūtēji izdeg. Visu šo gadu mazdu slimība. Izdeg bikses, izpūtēju klusinātāji. ar laiku tie mazie bleķa gabali sabirst bunduļos un skaņa braucot ir nožēlojama. Tgad pēc 4 gadu šīs mazdas lietošans Mazdas pazīstu pa gabalu. Visām viena un tā pati nozēļojamā šrota skaņa.
- Zema sēdēšana.
- Salīdzinoši slikti lukturi. Auto lukturi tika regulēti 2X gadā- bet tik un tā gaismas ir nekādas.
- Kondicionieri šiem parasti beidzās ap 180,200 000. Sistēma netur spiedienu. Savam pildīju, remonēju 2x.\\
- automātiskā antena kas ievelkas/izlaižas automātiski. Parasti antena tiek saliekta. Plastmasa reduktors kas nodrošina antenas ievilkšanu aprauj zobus un izslēdzot aizdedzi/radio aizmugurē skan pretīgi tirkšņi un antena iekša nevelkās.
Ir jau arī plusi:
+ Labi nopakota- kā jau mazda. manam bija logi, stikli, lūka, AC, spoguļi uz elektro.
+ rezerves daļas visos servisos. Uzbūve vienkārša kā ķeblis.
+ Motori,kārbas tiek izmantotas arī 626- jāskatās kodi un daļas var pielasīt atliku likām.
+ šrotos donori pa pilnam.
+ Salīdzinoši laba ritošā daļa- komfortabli iet pa bedrēm un arī skaņas izolācija priekš tā gada ir OK.
+ ritošās remonts lēts un regulārs- priekšējās bukses + priekšējie aizmugurājie stabilizatori 1-2X gadā.
Bukses kādi 5LV pāris. Stabilizatori 7-10 lvl gab.
+ nerūsē.
Savējo mēģināju pirms pusotra gadā pārdot pa 650 LVL ar svaigu tehnisko un labā stāvoklī. Neizdevās- beigās atdevu sencim lai braukā.
Brauc vēl šo baltu dienu. Automāts iet godam. Motors arī ir OK joprojām. Tagad sācis eļļu ēst.
Nobraukums 230 ooo.
VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...
nu pagaidām par šo mazdu iet cenu kari
Sista jau protams ir bijusi, bet nu lāaabi
Kā iauto ekspertiem liekas vai piedāvātā cena 900 ir normāla un adekvāta par šādu aparātu?
VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...
nu pagaidām par šo mazdu iet cenu kari
Sista jau protams ir bijusi, bet nu lāaabi
Kā iauto ekspertiem liekas vai piedāvātā cena 900 ir normāla un adekvāta par šādu aparātu?
Pa štuku labs darījums, ja nav kādi defekti. Noteikti būsi apmierinātaks, kā ar Polo
Sievietes ir nepastāvīgi radījumi.
Mazdas saimnieks piekrita uz 900ls, BET šodien no rīta meitene pamanīja internetā šo aparātu un saka, ka patīk, jo esot 1.9 td un viņa točna gribot TD
Ko eksperti saka par šo aparātu?
Kādam ir bijis lietošanā?
Detaļas dārgākas kā mazdai?
Kādas vājās vietas un kas biežāk lūst?
Thanks par informāciju
VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...
Sievietes ir nepastāvīgi radījumi.
Mazdas saimnieks piekrita uz 900ls, BET šodien no rīta meitene pamanīja internetā šo aparātu un saka, ka patīk, jo esot 1.9 td un viņa točna gribot TD
Ko eksperti saka par šo aparātu?
Kādam ir bijis lietošanā?
Detaļas dārgākas kā mazdai?
Kādas vājās vietas un kas biežāk lūst?
Thanks par informāciju
Ja tas ir tas pats dīzelis, kas Volvo S/V40, tad viņš nevella negriežas, braukt prieks nebūs tik liels, kā r kādu ņipru benzīna mazauto. Ja nu dikti silda iespēja taupīt santīmus uz degvielu, tad varbūt.. bet kā jau te teica - ar veciem dīzeļiem vēl nevar zināt, kas būs lētāk.
80% tas pats Volvo S/V40
Micuks ir un paliek Micuks.
Ja būtu izvēle es neņemtu nobrauktu 19.dīzeli (lai arī šie esot ekonomiski in labi), bet ar 1.8 GDI benzīnnieku.
Ražoti kaut kur Holandē tā ka no Japānu kvalitātes tur nav ne smakas. Pāris kolēģi ar tādiem vizinās. Tautas vāģis kā jau tautas vāģis. Kolēģis ar tādu vizinās. Standarta auto.
Mīnusi:
- Retāk sastopams šrotos. Var būt problēmas ar virsbūves, motora daļām.
- Visādi logu pacēlāju, centrālo durvju mehānismi noklājās.
- Ātrumkārbām manuālajām ar laiku izdilst plastmasas kulise- tad rodas problēmas ar ielikšanu atpakaļgaitā un kautkāda 1 vai 2 robā.
- Kopējā Micuku slimība- sīkas un dārgas elektroķibeles. Kolēģis bieži vien sūdzas par elektro vainām. Parasti kaut kādi datčiki noklājās. Remonts vienmēr caur autoelektriķa diagnostiku.
+ ērtāks kā tā mazda 323f viennozīmīgi.
+ Braukšanas komforts, pārredzamība ņedaudz labāka būs kā tai 323f.
Vienu brīdi biju par šiem safanojies kad mekļēju auto- toreiz gan izvēlējos 323f.
Turklāt šitam AC nav
Pavilcies tavs meitietis uz smukajiem kločīšiem, smukos tūrīti un smuko sudraba krāsu un tas ir arī viss.
Ja butu benzīnnieks- varbūt ņemtu meitenei- viņai galu galā jābrauc. Ja patīk- tad uz priekšu.
Bet vecu dīzeli- nax. Nav man mana sieva neko tik ļaunu izdarījusi Turklāt pašam nav vēlēšanās aukstos ziemas rītos pusceļā uz darbu griezties rinķi un braukt atpakaļ uz pagalmu lai sievas dīzeli valkātu pa pagalmu.
VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...
Sievietes ir nepastāvīgi radījumi.
Mazdas saimnieks piekrita uz 900ls, BET šodien no rīta meitene pamanīja internetā šo aparātu un saka, ka patīk, jo esot 1.9 td un viņa točna gribot TD
Ko eksperti saka par šo aparātu?
Kādam ir bijis lietošanā?
Detaļas dārgākas kā mazdai?
Kādas vājās vietas un kas biežāk lūst?
Thanks par informāciju
man jau pokui, bet kāpēc viņai dīzeli???
tas td ir 90zirgains antīks dīzelis bez elektronikas. lai viņa neiedomājās, ka uzrāviens būs kā jaunam renaultam
jamajam dzimšanas brīdī bija kādi knapi 170 ņūtonmetri
Pirms n gadiem iAuto bija topiks ar aptuvenu nosaukumu "No kā taisa 323.F"....īpašnieka žēlabu stāsts par to kā beidzās efinieces izvilkšana no pļavas atpakaļ uz ceļa.
Droši vien ka izdzēsts....
VWBraucejs rakstīja: www.ss.lv/...
Sievietes ir nepastāvīgi radījumi.
Mazdas saimnieks piekrita uz 900ls, BET šodien no rīta meitene pamanīja internetā šo aparātu un saka, ka patīk, jo esot 1.9 td un viņa točna gribot TD
Ko eksperti saka par šo aparātu?
Kādam ir bijis lietošanā?
Detaļas dārgākas kā mazdai?
Kādas vājās vietas un kas biežāk lūst?
Thanks par informāciju
p-sec.
iedod tai sievietei bietē!!! tiko piecas lapas piespamojām par kompaktauto, tagad viņai sedanu vajagot... tak to vajag konceptuāli saprast - autiņu ar 4/5 durvīm, vai 2/3. lai tak razbirajetsa. nopērc e-talonu, un lai aizmirst par auto. kas tas par argumentu "toč grib TD"??? kaut kur dzirdējusi gudrus onkuļus runājot, ka VAG TD rullē, un nejauši aizmirsusi vārdu "VAG"? Micuks gan nav slikts dīzelis, bet nav gluži tas, kas VAG.
kas viņai ar gaumi? na4uj mašīnu spaiņa krāsā?
japcar'am par robiem, elektroniku, ātrumkārbu un salona kvalitāti piekrītu. ex-kolēģim šitāda (tiesa gan - benzīns) bija, nu so-so.... pats ap 3000km viņā nobraucu. jāņem vērā arī veca dīzeļa faktors - ņemt jau var, bet painteresējies, cik maksā detaļas (vadības bloks, sūknis, utml.), ja kas nobirst. detaļas arī dabūt pagrūti - nezinu, kāpēc. kolēģim vēl gaismas bij max sūdīgas, bet nepētīju, kas par vainu...
Rekomendācija --> aizbrauciet ka sestdien līdz rumbulai. Pastaigājiet pa kortiem. Atlasiet kaut kādus vēlamos modeļus. Patestējiet- pabraukājiet. Pasēžiet, paraustiet kloķīšus.
(Tikai $$$ neņem līdzi uz Rumbulu. Pavilksies skuķis uz kādu sarkanu, ar smukiem lietajiem aprīkotu "tikko no vācijas" un būsi **irsā - neiestāstīsi meitietim kad nax. šito konkrēto )
Kad būsiet atlasījuši 2-3 modeļus- kandidātus- sāc meklēt internetā. Izlasi pa forumiem visus + un mīnusus konkrētajiem modeļiem. Kādi motori iesakāmi.
Sāc ķemmēt SS.LV. Cilvēki tagad izmisuši- naudu vajag- atbrauks Tev kur vajag un parādīs auto tikai aiz cerības kad varbūt nopērk.
!!! rēķinies kad cilvēkiem ar naudām tagad sūdīgi, iespējams kad pēdējos 20-50 000 autiņam ir mainīta tikai eļļa)- tapēc arī pievērs uzmanību modeļu slimībām- vai ir novērstas- vai tomēr tas prieks ir atstāts "Jaunajam saimniekam"
Kad atrodi "favorītu marku/modeli"- izbrauc ar 3-4 lai rodas kaut kāds priekšstats.
Neļaujies mirkļa emocijām vai pārdevēja saldajiem vārdiem.
Nenožēlo 20 latus diagnostikai Autovaforītā. Dīlera diagnostika parasti ir "pārlieku objektīva" jo auto tiek vērtēts salīdzinot ar pilnīgi jaunu auto. No visām diagnostikas uzskaitītajām problēmām atlasi tādas kas ir tiešām probleāms- nevis normāla parādība 150 - 200 K noripojušam, 100% 1-2x sistam auto.
Savādāk šobrīd Jums tas diapazons visnotaļ plašs, golf3, polo, mazda, micuks. Vismaz nedaudz 'opredelajtes'
Pirkt Renault Megane
Pirkt Renault Megane