Pirkt Renault Megane

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003

Pirkt Renault Megane

 
1 2 3 4 5 6 7 8
VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

VWBraucejs rakstīja:

Sretsked rakstīja: Zini ko, jebkurš auto ,kurš patīk konkrētam cilvēkam, ir labs. Tikpat pērkot lietotu, ir ļoti jāskatās un arī tad var iegrābties.

Patīk Fiats, pērc. Aizbrauc, iesēdies, pabrauc, ja patīk-pērc.

Pirmajam patīk renis, šis laimīgs ar to brauc...Sviestam patīk sābs, vel kādam žigulis.

PS. Reno ir sūds.

Nu redzies, te jau sākas, ka meitenei gribas smuku auto, es vairāk velku uz praktisko pusi. Tāpēc jau notiek tāda interesanta lēkāšana pa visām markām. Jo viņai patīk vizuāli, bet es domāju par praktisko pusi.

Šitas saudcas, darba dalīšana

Ja meitenei ir pašai piķis, ko krāmēt pēc tam remontos, lai ņem ko grib! Teiksim, lai vispirms atliek vienu štuku uz remontiem un pēc tam jau diezgan droši var pirkt jebkuru +/- labā stāvoklī esošu marku.

Nē, remontēšu visticamāk jau es, tāpēc ir tāda interese par tehnisko, kā arī gribētos dzirdēt, ja kādam līdzīgs aparāts ir bijis

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

a kaadi izturiibas zinja tie 1.9dci diizelji? nav gljukaini?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Fordu es neņemtu par savu naudu,opeli ar nē.man patīk lielas rwd mašīnas,bet meituškai gan jau ka alfa būtu ok,bet par tām man viedokļa nav.var kādu seat vai škoda lūkoties,kā nekā tie paši fofāgeni vien ir.

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: Fordu es neņemtu par savu naudu,opeli ar nē.man patīk lielas rwd mašīnas,bet meituškai gan jau ka alfa būtu ok,bet par tām man viedokļa nav.var kādu seat vai škoda lūkoties,kā nekā tie paši fofāgeni vien ir.

Kaut kā man drusku bail no tām alfām, zini kā ir ar veciem auto, kuri jālabo un detaļas nav katrā veikalā...

Seat un škoda jau tajā laikā vēl nebija tik labas kā tagad, škodas vispār šajā cenā nav, būtu ņemtu škodu, jo mana pieredze ar škodu ir ļoti laba

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Palūkojies te www.inserviss.lv/...

Paldies. vienai Mazdai piedāvāju cenu.

Redzēs vai atzvanīs

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

VWBraucejs rakstīja:

Ozz rakstīja: Fordu es neņemtu par savu naudu,opeli ar nē.man patīk lielas rwd mašīnas,bet meituškai gan jau ka alfa būtu ok,bet par tām man viedokļa nav.var kādu seat vai škoda lūkoties,kā nekā tie paši fofāgeni vien ir.

Kaut kā man drusku bail no tām alfām, zini kā ir ar veciem auto, kuri jālabo un detaļas nav katrā veikalā...

Seat un škoda jau tajā laikā vēl nebija tik labas kā tagad, škodas vispār šajā cenā nav, būtu ņemtu škodu, jo mana pieredze ar škodu ir ļoti laba

Nu nezinu gan, vecu skodu,seatu vai alfu var pirkt Ozz, viņam piestāvēs. Ja nav kur likt naudu, var to iepiļīt problēmās ar vecām,nojātām eksotikas mašīnām, tipa citroeniem...

Nu man jau arī drusku nepatīk tās visas eksotiskās mašīnas. Tāpēc jau domāju vai nu vācieti vai japāni, kaut gan japānim tās detaļas ir dārgākas kā 3 golfam. Tai pašai hondai.

Vēl jau skatās mazdu MX3 bet man tik liekas, ka ar nav kāds ekskluzīvs pasāciens

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWBraucejs rakstīja: Ko tauta saka par šitādiem Fiat?

www.ss.lv/...

ir kādam bijusi darīšana?

Vai ar Mazda MX3

bračka ar tādu nobraukāja pāris gadu, tagad ar to auto braukā bijusī draudzene.

Nekādi tehnisku problēmu toreiz tam auto nebija, pa visu ekspluatācijas laiku laikam nomaiīja amortiņus, sametināja slieksni, uzlika jaunu izpūtēju, nu un apkopes. Dzinējs un elektronika strādāja perfekti, auto uzticams, uz ceļa nepaliksi. Auto bija dzinējs 1,6 16v laikam.Degvielas patēriņš liels nav (kā brauksi) Pats arī ar to auto biju braucis. Salons kvalitatīvs (gan materiāli, gan izpildījums), auto vadāšanas un braukšanas vieglums nav tik labs kā lielākajai daļa citu auto ar kuriem esmu braukājis , bet arī ne tik traks kā MB C, dažadu gadu pasātiem, kaut gan visdrīzāk tā ir pierašanas vaina, jo iekš MX3 ir diezgan savdabīga sēdēšana tajā auto (ļoti zemu uz zemes pusguļus pozīcijā). Auto diezgan ciets (bet liekas ka arī riepām nebija liels riepas augstums), lai gan iet stingri. Skaņasizolācija bija +/- tāda pati kā citiem mazauto un lētauto.

Detaļas šiem ir lētas un pieejamas visur (jo ir vienādas ar citām asērijveida mazdām), izņēmums varētu būt 2,0V6 dzinēja detaļas, nu un arī virsbūves detaļas, bet tās man liekas šrotos uz doto brīdi jau ir pa pilnam.

Klasesbiedrs arī ar mx3 braukā, tiesa 2,0 V6, Arī nesūdzas, vismaz šim šis auto īpašumā ir jau gadui 4, tā kā gan jau ir labs auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kvalitatīvs salons? Ej nu ej Fāteris ar tādu jau vairākus gadus brauc, iekāpjot tajā gribas bļaut pilnā rīklē - TRIPERIS! Labi, varbūt ir izturīgs un lētas daļas, nezinu, jo esmu tikai pabraucis nevis ekspluatējis [ekspluatācija ietver arī remontus ], toties par braukšanu var teikt tikai vienu plusu - kad pēc pusgada ar to 1.6 nemotoru izdodas ieskrieties uz 90, ripo normāli Toties tādu dabas parādību kas saucas "griezes moments" tā šujmašīna neattīsta, kārba īsa, tā tevis pieminētā gulēšanas pozīcija, salons patizls. Vārdu sakot, ja tādu grib lietot braukšanai, tad laikam jāpērk ar V6, jo ar 1.6 šujmašīnu var tikai pārvietoties, apvienojumā ar gulēšanas pozīciju aizmigt

Ā, labi, vēl viens pluss - spidometrs rāda pareizu ātrumu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWBraucejs rakstīja:

es gan neesmu redzējis nevienu sarūsē'jušu Tigra. Bet tas nu tā, iespējams, ka neesmu skatījies vērīgi.

Man liekas, ka Opel ap kādu 96 gadu jau saķa domāt par rūsu.

Tikai nesaprotu,kā viena gada Tigra var maksāt 600 un 1600ls, tā otra, ko ir zeltīta vai?

Neesi aizdomājies ka otrā var būt labā stāvoklī bet pirmās īpašniekam iestājusies nikna dižķibele? Kas tur tajā cenā 1,6k tik ļoti kosmisks?

P.N. Opelis apakšas saviem mazajiem modeļiem sāka cinkot no 1995. gada, par visu nezinu, bija vai nu no 1997. vai arī mainoties modeļiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: msh ,interesanti, cik mašīnas tev ir bijušas īpašumā ? Vai valdījumā ,vienalga.

Kāds sakars īpašumam ar mašīnu ar kuru gadījies pabraukt?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Patreizējā diemžēl jau ir otrā. Un?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

njaaaa.......

vīns iesūc neglabjami.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Patreizējā diemžēl jau ir otrā. Un?

Tad skaidrs, ka esi varens zinātājs par mašīnām.

Mans ārējais izskats nerada šaubas kas liegtu man uzticēt mašīnu atšķirībā no tevis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Īpaši lēnām aizdedzēm varu piebilst ka tas teksts par mazduli, protams, ir subjektīvs, ja kādam tas nedaleca Jebšu "izjūtas pēc visādiem VAGmobīļiem iekāpjot iekš mx3"

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Ja skaties Civic'u, pievērs uzmanību rūsai.

Kolēģis kāreiz par '98 vai '99 Civic sūdzējās, ka rūsa īpaši izpaužas uz spārniem/riteņu arkām.

VWBraucejs Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu pagaidām liekas, ka esam apstājušies pie civika vai colta.

Smuks jau vēl ir tas Fiat caupe, bet mani biedē šitie itāļu autobūves brīnumi.

Iespējams gan, ka biedē tikai tāpēc, ka nekad nav bijis. Visas tikai vācu mašīnas ir bijušas īpašumā vai kā pareizi tagad saka, pārvaldījumā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja: a kaadi izturiibas zinja tie 1.9dci diizelji? nav gljukaini?

1.9 dCi ir vienkāršs izturīgs labs dīzelis. ar to motoru ar megāni var arī pabraukt ja gribās....

liek viņu no 2001 gada beigām... visi iepriekšējie nav dCi lai kā pārdevēji tos mēģinātu iesmērēt....

līdz 5 gadam viņam ir 120 zirgu, vienkārši čipojās 2 veidos. gan pārrakstot programmu, gan liekot klāt kastīti, kas kompim pasaka, ka komonreilā ir mazāks spiediens.

manas galerijas sarkanais renaults ir 1.9

edgars80 Reģ.: 03.08.2004
0 0 Atbildēt

VWBraucejs rakstīja:

3 golfs tika atmests, jo pastiprināti pūst

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tadsjautues rakstīja: a kaadi izturiibas zinja tie 1.9dci diizelji? nav gljukaini?

1.9 dCi ir vienkāršs izturīgs labs dīzelis. ar to motoru ar megāni var arī pabraukt ja gribās....

liek viņu no 2001 gada beigām... visi iepriekšējie nav dCi lai kā pārdevēji tos mēģinātu iesmērēt....

līdz 5 gadam viņam ir 120 zirgu, vienkārši čipojās 2 veidos. gan pārrakstot programmu, gan liekot klāt kastīti, kas kompim pasaka, ka komonreilā ir mazāks spiediens.

manas galerijas sarkanais renaults ir 1.9

Tu neredzi,ka tie tavi sūda reiņi nevienu neinteresē vairs ?? Uzdāvini to kādam, kas beidzot tev jumtu uzliks.

Nestreb karstu- man interesē!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

tadsjautues rakstīja: a kaadi izturiibas zinja tie 1.9dci diizelji? nav gljukaini?

1.9 dCi ir vienkāršs izturīgs labs dīzelis. ar to motoru ar megāni var arī pabraukt ja gribās....

liek viņu no 2001 gada beigām... visi iepriekšējie nav dCi lai kā pārdevēji tos mēģinātu iesmērēt....

līdz 5 gadam viņam ir 120 zirgu, vienkārši čipojās 2 veidos. gan pārrakstot programmu, gan liekot klāt kastīti, kas kompim pasaka, ka komonreilā ir mazāks spiediens.

manas galerijas sarkanais renaults ir 1.9

Tu neredzi,ka tie tavi sūda reiņi nevienu neinteresē vairs ?? Uzdāvini to kādam, kas beidzot tev jumtu uzliks.

a tu turpini īrēt kaktiņu privātmājā pie Andra un skaties lai nesalūzt veļasmašīna vai dīvāns, kas nemaz nepieder tev

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Cik ir bijusi saskarsme ar Rnault, tad diemžēl neko labu pateikt nevaru, līdz 100 k km vēl puslīdz, bet tad sākas problēmas ar piekari un elektroniku. Salonā iestrādāta lēti polimēri un tas dod savu artavu. Megane bija 98 g ar 1,6 benzīna motoru , labā lieta ir mazais degvielas patēriņs no līdz 7 l/100km. Otra mašīna ir 2003 g Laguna ar 1,8 benzīna dzinēju, te slimības tās pašas kas megainai plus problēmas ar atslēgu/karti, regulāri izbeidzās, tagad vēl stūres pastiprinātājs beidzās, auto noripojis nedaudz vairāk par 100 k.

Kā darba auto operatīvajā ir ok, bet kā privātu auto neiesaku.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

VWBraucejs rakstīja:

Shiirs rakstīja: tak pa 1000 latiem tagad var normalu auto nopirkt, prieks kam tu vispar skaties uz shitiem visiem suudiem?

Nu iesaki, kādu, mazu, smuku auto pa 1000ls

Ja ir ko piedāvāt, piedāvā

luudzu!

www.ss.lv/...

viens no variantiem. pilns ss.lv ar tadiem auto.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

par elektriskā stūres pastiprinātāja beigšanos esmu dzirdējis basņu no tehapskates večiem. bet diemžēl neesmu redzējis nevienu nobirušu, kā arī neesmu saticis nevienu renaulta lietotāju, kurš būtu redzējis nosprāgušu to pastiprinātāju.... tu esi vienīgais.

starp citu - esmu dzirdējis, ka elektriskais stūres pastiprinātājs ir jāregulē.

megānei elektriskais pastiprinātājs ir meganeII...

topica autora apskatītajam renaultam vēl ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs. un viena no tās megānes standarta vainām ir tāda, ka pie 100k sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet kā jau rakstīju iepriekš tā nav mirstamā vaina, viņs ir tikai mitrs, bet nepil. bet nu tas viennozīmīgi ir iemesls lai nosistu cenu pērkot.

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: par elektriskā stūres pastiprinātāja beigšanos esmu dzirdējis basņu no tehapskates večiem. bet diemžēl neesmu redzējis nevienu nobirušu, kā arī neesmu saticis nevienu renaulta lietotāju, kurš būtu redzējis nosprāgušu to pastiprinātāju.... tu esi vienīgais.

starp citu - esmu dzirdējis, ka elektriskais stūres pastiprinātājs ir jāregulē.

megānei elektriskais pastiprinātājs ir meganeII...

topica autora apskatītajam renaultam vēl ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs. un viena no tās megānes standarta vainām ir tāda, ka pie 100k sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet kā jau rakstīju iepriekš tā nav mirstamā vaina, viņs ir tikai mitrs, bet nepil. bet nu tas viennozīmīgi ir iemesls lai nosistu cenu pērkot.

Pirmais, es izstāstu savu , reālo pieredzi un tā ir tāda kāda ir.

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:

Pirmais rakstīja: par elektriskā stūres pastiprinātāja beigšanos esmu dzirdējis basņu no tehapskates večiem. bet diemžēl neesmu redzējis nevienu nobirušu, kā arī neesmu saticis nevienu renaulta lietotāju, kurš būtu redzējis nosprāgušu to pastiprinātāju.... tu esi vienīgais.

starp citu - esmu dzirdējis, ka elektriskais stūres pastiprinātājs ir jāregulē.

megānei elektriskais pastiprinātājs ir meganeII...

topica autora apskatītajam renaultam vēl ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs. un viena no tās megānes standarta vainām ir tāda, ka pie 100k sāk sulot stūres pastiprinātāja sūknis, bet kā jau rakstīju iepriekš tā nav mirstamā vaina, viņs ir tikai mitrs, bet nepil. bet nu tas viennozīmīgi ir iemesls lai nosistu cenu pērkot.

Pirmais, es izstāstu savu , reālo pieredzi un tā ir tāda kāda ir.

Tūlīt Pirmais izskaidros Tev, ka viens novērojums nav pietiekami reprezentatīva paraugkopa, kura nekādi neatbilst ģenerālkopai, jo Stjūdenta koeficients ir pārāk augsts, tāpēc secinājumu ticamības līmenis ir pārka zems, un tāpēc renis saglabā savu pārākumu pār citiem autosiem.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti