Nevaru īsti saprast tā jābūt vai ne,kad autiņš ieslēgts ģenerātors lādē normāli,bet kad ieslēdz tālos ugu;nus un citus elektro patērētājus un uzdod abgriezienus līdz 3000 testeris rāda zem 12V
tikai nezinu vai iekļašos sotakā a to uz mazdām 626 01 g lai viņu noņemtu vajag bikses ņemt nost tas jau visu procesu baigi sadārdzina.stulbi tie japoškas uztaisījusījuši vecajām 626 varēja pa augšu noņemt 3 skrūves un viss.
Normaals spriegums atbilstoshi standartiem 12V sisteemaa ir 13.6 ... 14.2 V, ja viss ir kaartiibaa, tad tieshi taa arii ir, tukshgaitaa, ar iesleegtiem lielajiem ugunjiem parasti tuvu
tiem 13.2, ap 1500 rpm jau vajadzeetu buut tuvu 14.2V. Shitas
izskataas peec gjeneratora suku dilonja, apdegusha kolektora.
Crankshaft rakstīja: Normaals spriegums atbilstoshi standartiem 12V sisteemaa ir 13.6 ... 14.2 V, ja viss ir kaartiibaa, tad tieshi taa arii ir, tukshgaitaa, ar iesleegtiem lielajiem ugunjiem parasti tuvu
tiem 13.2, ap 1500 rpm jau vajadzeetu buut tuvu 14.2V. Shitas
izskataas peec gjeneratora suku dilonja, apdegusha kolektora.
Nu es ta to zinu bet ir redzēti nezinīši kas vadoties pēc aķa sprieguma iedomājas ka normāls borta spriegums ir 12v
>msh ))) Tas ir labi, bet nezin to patieshaam leerums ljauzhu, turklaat nevienam citam arii neprasa, kautreejas , vai? Mana pasha maasasviirs izraadiijaas shitaads gudriitis, nu labi, nav vinjsh nekaadi saistiits ar tehniku, bijushais sportists, tagad fizkultuuras skolotaajs un treneris. Bet , kad vinjsh uzradaas un saaka zheeloties, ka kaut kas neesot kaartiibaa ar gjeneratoru, jo 14V raadot 12V vietaa, es knapi notureejos , lai nesaaktu reekt
Galvenais, vinjsh jau bija servisaa pasuudzeejies, tameejie veikli piedaavaaja veikt gjeneratora nomainju Vien ko tas dotu - jamaa puikam ir multimetrs, ar to "superspannungu" arii noteica Labi , ka neparakstiijaas, auto gan nav nekaads glaunais, Astra II, bet nu tomeer ...
Ja shito lasa Moderis...tfu tu, Moderators )) Pilniigi nejaushi to paroli atradu, bet kas taa ir par lietu, ka peekshnji no manis rekviziitus saak pieprasiit? Nav pirmaa reize ...
Kaut kā šie stāsti neiet kopā......no pazemīnāta sprieguma lampas neizdeg.
Nevar teikt ka gluži neiet - ja ir nomiris spriegumu regulējošais bloks tas nav teikts ka jams visu laiku tikai un vienīgi dod pazeminātu spriegumu ārā - tas var arī pie noteiktiem apgriezienim dot arī visādus citādus brīnumus ārā.
Vecam coyotam nosprāga - tad nu velkot ar 140+ km ar jamo (3000+ apg./min) - jams rādīja normālu spriegumu, bet kopumā tā kā pa LV ceļiem visu laiku uz 140+ nenāsies pēc apmēram 80km nobraukšanas ar mainīgu ātrumu - auto izrija aķi sausu un nomira pavisam ( labi ka ~500 metri no galamērķa).
P.S.Laikam imobilaizers intersanti sevi piesaka, jo ar uzvilkšanu iedarbinat nevarēja ( kaut gan kamēr aķis OK - tikmēr vēsi pat pats var uzstumt).
nu tā biju šodien rūjienas ielas mazdas servisā,pārbaudīja to ģenģi un atklājās ka spriegums uz ieslēktiem uguņiem un citiem patērētajiem pārsniedz normu rādīja 15.9v,tika nomainīts tas mēsls sprieguma reg.,bet ar to viss nebeidzās jo pielaižot autiņu voltamērs rādīja 15.1v.un tā 3 stundas pārbaudod visu eletro sistēmu atklājas ka čakarējas vadības bloks.(kompis) par tādu prasīja 150 ls vai arī var tipa katko tur pārtaisīt mainot ģengeri un apejot kompi pa 70 ls,moška mani met pār p_______i,bet intreses pēc iebraucu grosa točna ģenģis rāda 15,1v uz slodzi,braukt jau var bet jāpieskata aķis.
kad izņēma otreiz to ģenģi no autiņa prasīju lai atskrūvē vaļā,iekšā viss bija čikiniekā un uz stenda viņs strādāja labi 14,5v ar slodzi kā ielika autiņā tā 15.1v-re kur tas suns aprakts.
Motora vadības bloks vienalga nekādā veidā ģeņģera darbību regulēt nevar. Ja domā ka pie vainas mašīnā kaut kas, paņem atvieno ierosmi, sagāzē lai ģeņģeris pašierosinās un pamēri spriegumu.
Vadības bloks gan ietekmē ģenģeri vienā gadījumā - dažiem auto ir tāds elektriskās slodzes sensors, kas pie palielināta strāvas patēriņa padod ziņu uz ECU. Tik jā, ECU atbild palielinot apgriezienus, lai slodzi kompensētu. Vēl pa miglu atceros, ka bija vēl viens gļuks kura gadījumā spriegums tiek pacelts, jāpameklē moš atcerēšos.
EDMUNDSS rakstīja: kad izņēma otreiz to ģenģi no autiņa prasīju lai atskrūvē vaļā,iekšā viss bija čikiniekā un uz stenda viņs strādāja labi 14,5v ar slodzi kā ielika autiņā tā 15.1v-re kur tas suns aprakts.
Iespējams problēma kaut kur savienojumos vai vados, ja tavs testeris uz borta rādīja 12V.....Vai arī testeris baigi precīzais.
Nu ar 15v riskē ne tikai aķi nobeigt, bet arī elektroniku un iespējams dēļ tiem 16v jau kaut kas ir aizgājis pa pieskari. Reāli vajag uzlikt citu ģeneratoru un skatīties, kas notiek. Iespējams nekontakts vados, kas iet uz ģeneratoru.
Kanibaals rakstīja: Nu ar 15v riskē ne tikai aķi nobeigt, bet arī elektroniku un iespējams dēļ tiem 16v jau kaut kas ir aizgājis pa pieskari. Reāli vajag uzlikt citu ģeneratoru un skatīties, kas notiek. Iespējams nekontakts vados, kas iet uz ģeneratoru.
teorētiski aķis vairāk iekšā neņem un "vārās" pie 14.4 voltiem
nepilnā akī var barot iekšā lielāku spriegumu, bet tas var nokaut to aķi.
normāli ir tā, ka tiek ražoti aki, kurus nevar barot ar spriegumu, kas dod strāvu, kas pārsniedz apmēram ceturto daļu no ampērstundām, tobiš 60ah aķim nevajadzētu dot spriegumu, kas rada vairāk par 15A strāvu.
teorētiski ir iespējams saražot aķi, kas spēj izturēt vairāk, bet tas ir kompromiss ar izmēru
Kanibaals rakstīja: Nu ar 15v riskē ne tikai aķi nobeigt, bet arī elektroniku un iespējams dēļ tiem 16v jau kaut kas ir aizgājis pa pieskari. Reāli vajag uzlikt citu ģeneratoru un skatīties, kas notiek. Iespējams nekontakts vados, kas iet uz ģeneratoru.
varbūt arī nekontakts,bet kad pie ģenerātora kas jau ir uzstādīts pie vieno kompja imitātoru (atvienoja manējo pieslēdza savējo )viss bija čikiniekā.
labāk vispār nebūtu līdis ar voltamēru klāt 2 gadi atpakaļ pielēju aķī gandrīz 1l elektrolītu un braucu svilpodams tik vien kā besīja tās H7 lampas,tad nu tagad nolēmu to lietu sataisīt a iznāca re kā vēl kautkāds vadības bloks čakarē smadzenes par grib 150 ls,nezinu taisnību,bet teica ka uz 1,8 motoriem(mazdas 626 00,01,02 g)tie bloki bieži degot arā.
Zini ko, aiznes to bloku pie kāda elektroniķa, domāju pa 50Ls sataisīs. Nu nav tur nekādas nasa tehnoloģijas un ja jau tev salūzis tad kur garantija, ka nopērkot citu ar to nesākas tas pats, jo kaut kas cits pie vainas, kas to nokauj.
Ģenerātora gļuks vai kas cits.
Nevaru īsti saprast tā jābūt vai ne,kad autiņš ieslēgts ģenerātors lādē normāli,bet kad ieslēdz tālos ugu;nus un citus elektro patērētājus un uzdod abgriezienus līdz 3000 testeris rāda zem 12V