pa lēto būs notīt ar skoču kārtīgi un braukt ļoti uzmanīgi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pa lēto būs notīt ar skoču kārtīgi un braukt ļoti uzmanīgi.
anonimikis rakstīja: pa lēto būs notīt ar skoču kārtīgi un braukt ļoti uzmanīgi.
nevajag jau gluzji pa leeto, bet nu 500Ls tagad ar ir nauda.
Peksiic rakstīja: Karoch, sievas Audi automaatiskajai kaarbai zuud ellja. Servisaa paceljot augshaa autinju, iisti nevareeja atrast elljas nopluudes vietu,
Iztvaiko?
Kāds eļļas līmenis galvenajā pārvadā? varbūt dzen iekšā tur, tad tikai jānomaina blīvslēgs, kas nu galīgi nevarētu maksāt piecus simtus.
Centis_Nuudele rakstīja:
Peksiic rakstīja: Karoch, sievas Audi automaatiskajai kaarbai zuud ellja. Servisaa paceljot augshaa autinju, iisti nevareeja atrast elljas nopluudes vietu,
Iztvaiko?
Kāds eļļas līmenis galvenajā pārvadā? varbūt dzen iekšā tur, tad tikai jānomaina blīvslēgs, kas nu galīgi nevarētu maksāt piecus simtus.
ellju dzen aaraa, visa apaksha ar ellju. Vareetu buut kautkaada plaisa korpusaa vai bliive. Liidz ar to, ka elljas liimenis ir zem normas, sanaak dazreiz paarsleedzoties sitiens.
Uz pieres man gluzji nav uzraxts LOHS, bet nu servisos laikam taa domaa. Kad saku lai noskaidro papriekshu kur laizj ellju un tad var saakt domaat par izmaksaam, tad visi kaa viens saak dziesminju, ka remonts pa ljubomu ap 500Ls
Peksiic rakstīja:
anonimikis rakstīja: pa lēto būs notīt ar skoču kārtīgi un braukt ļoti uzmanīgi.
nevajag jau gluzji pa leeto, bet nu 500Ls tagad ar ir nauda.
Nu tā mazliet jānoplāta rokas... Kad pirki Audi automātu, bija jārēķinās ar dārgu un riskantu tehniku. Diemžēl krīzes esamība nekādi nenomainīs ne tava auto modeli, ne kārbu. Nu jā krīzi jau arī laikam negaidīji... Tāpat kā visi. Tāpat, kā sniegs katru gadu ir dabas katastrofa...
Redz kas ir - tā automātiskā kārba ir viena akujenna sarežģīta ierīce. Pati tās izjaukšana/salikšana vien jau labi maksā un tur aužiem varētu būt kaut kādas detaļas, kuras nevar otrreiz izmantot.
Seene rakstīja:
Nu tā mazliet jānoplāta rokas... Kad pirki Audi automātu, bija jārēķinās ar dārgu un riskantu tehniku. Diemžēl krīzes esamība nekādi nenomainīs ne tava auto modeli, ne kārbu. Nu jā krīzi jau arī laikam negaidīji... Tāpat kā visi. Tāpat, kā sniegs katru gadu ir dabas katastrofa...
Ak tā. Un ja pērk sābu, fofāgenu, mersi, kaut kādu amūrikāni ar tomātu, tad nepērk dārgu un riskantu tehniku? A vispār naskuj tieši savienojums "audī" un "tomāts" ir riskants, a?
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu tā mazliet jānoplāta rokas... Kad pirki Audi automātu, bija jārēķinās ar dārgu un riskantu tehniku. Diemžēl krīzes esamība nekādi nenomainīs ne tava auto modeli, ne kārbu. Nu jā krīzi jau arī laikam negaidīji... Tāpat kā visi. Tāpat, kā sniegs katru gadu ir dabas katastrofa...
Ak tā. Un ja pērk sābu, fofāgenu, mersi, kaut kādu amūrikāni ar tomātu, tad nepērk dārgu un riskantu tehniku? A vispār naskuj tieši savienojums "audī" un "tomāts" ir riskants, a?
Protams, ka tad arī pērk riskantu. Es tak neteicu, ka tāds ir tikai Audi tomāts. Lai gan zināma taisnība tāpat varētu būt - ja vēl tas ir kaut kāds muļķutroniks, nevis parasts automāts.
Un jā - pērkot SAAB, esmu apzinājies ko daru, un nemetos nevienam sūdzēties, ka ir krīze un paša vainas dēļ nomainītais motors ir bijis par dārgu...
Peksiic rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Peksiic rakstīja: Karoch, sievas Audi automaatiskajai kaarbai zuud ellja. Servisaa paceljot augshaa autinju, iisti nevareeja atrast elljas nopluudes vietu,
Iztvaiko?
Kāds eļļas līmenis galvenajā pārvadā? varbūt dzen iekšā tur, tad tikai jānomaina blīvslēgs, kas nu galīgi nevarētu maksāt piecus simtus.
ellju dzen aaraa, visa apaksha ar ellju.
Nu tad nesaki, ka nevar atrast noplūdes vietu!
Nomazgā to kārbu un apskaties.
Gachs rakstīja:
zini klasisko latvieša iegrābšanos saistībā ar autiņiem? klasiskā klišeja - audi a6 C5 2.5 V6Tdi Tiptronic automāts ar quattro pilnpiedziņu, kas ir nopirkuši šo variantu (arī bez Q), vairs nevļas pat atcerēties visu to čakaru - sadalenes, augstspiediena sūknis, elektrogļuki, stūres pastiprintājas problēmas, balstiekārta, starteragļuki un protams tiptronic
Topika autoram iesaku, meistaru Viktors: 29415571 Jelgavas ielā, sen tur nav būts, bet cik bij darīšanas, varu teikt visu to labāko
Ko tu te lej - kas tad tam tiptronikam tāds ir?
P.N. Brālēnam tāds ir, tikai bez q - trīs gadu laikā kaut kādi 60k km norullēti, mainīts ABS datčiks, remontēts ABS hidrobloks, tagad nesen nomainīja vienu stabilizatora atsaiti, vēl kaut kādi nieki motoram, a tā tik rullē. Es vienīgi aizdomīga spidometra rādījuma dēļ jau kādu gadu gribu ielūrēt tam motoram zem vārstu vākiem
Gachs rakstīja:
ja par šīm tiptronic kārbām nekā neesi dzirdējis, redzējis lasījis, tad iesaku palasīt, painteresēties, jo visa pasaule nav ap audi b2/b3
Nu un kas man jāpalasa? Ja šķiptronikam būtu tādas pašas probas kā muļķutronikam, tad ar tām būtu piebļauts pilns gan stiliņš, gan iauto. Bet kaut kā nav pamanīts. Atšķirībā no tām pašām 2.5 V6 TDI sadalenēm. Un jaunajiem audī šķiptroniks ir diezgan bieža parādība, tāpat kā tas 2.5 TDI, atšķirībā no muļķutronika.
regulāri nočeko eļlas līmeni kārbā un ja vajag , papildini.
Un aizmirsti par problēmu
Nauda arī ietaupīsies.
Gachs rakstīja:
audistails un iauto jau nu baigie etaloni un tehniska rakstura vortāli
Labi, nav. Bet vaimanas par 2.5 TDI sadalenēm vienalga visās malās gan te, gan tur.
msh rakstīja: P.N. Brālēnam tāds ir, tikai bez q - trīs gadu laikā kaut kādi 60k km norullēti, mainīts ABS datčiks, remontēts ABS hidrobloks, tagad nesen nomainīja vienu stabilizatora atsaiti, vēl kaut kādi nieki motoram, a tā tik rullē. Es vienīgi aizdomīga spidometra rādījuma dēļ jau kādu gadu gribu ielūrēt tam motoram zem vārstu vākiem
un tagad padomā, kā kādām 60t.km. ir viena gada noskrējiens.... līdz ar to diez vai ir korekti salīdzināt...
esmu dzirdēji, ka lētāk ir nopirkt lietotu un to var izdarīt Lietuvā iespejams ka bus krietni letak. Meistari nu medz but visadi
Gachs rakstīja:
Kaksis rakstīja:
nejauc tiptroniku ar multitroniku...
es jau nejaucu.
pa tēmu:
andi, pirkt lieltotu kārbu ir baigais risks. apskaties cik kantori prasa par karbas remontu. tikai nemeklē iekš raap kantora.
ir meistari, ar kuriem nav bijis nekādu problēmu. pm
Gachs paldies!
Kaksis rakstīja: Reiz lasīju interesantu rakstu vienā autoavīzē.
90% (varbūt bišk mazāk) lietoto auto ar automātiskajām kārbām pēc kārbas diagnostikas NETIEK nopirkti. Vot tā ir ar automātiem.
vai aviize bija vokora zejnjas ?
mazaak tici visaadam bullshitam ko raksta visaadas bullshita lapeles.
iipashumaa bija kaadi 8 dazhaadu gadu gaajuma un motoru tilpuma eksemplaari ar tomaatiem, nobraukuma diapazonaa no 19 liidz 230 shtukaam km - nevienu, N E V I E N U reizi nevienam no tiem nebija probleemu ar tomaatu apmeeram 10 gadu griezumaa skatoties
DeaDMoroZZZ rakstīja:...
iipashumaa bija kaadi 8 dazhaadu gadu gaajuma un motoru tilpuma eksemplaari ar tomaatiem, nobraukuma diapazonaa no 19 liidz 230 shtukaam km - nevienu, N E V I E N U reizi nevienam no tiem nebija probleemu ar tomaatu apmeeram 10 gadu griezumaa skatoties
Pilnīgi piekrītu...
Īpašumā ir/ir bijis ar automātiem:
Volvo 850 2.5
Chrysler LHS 3.5
Chevrolet Suburban 6.5 TD
MB 270 CDI
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
BMW 530 d
Vienīgi Suburbanam mainīja solenoīdu un pie reizes, nomainīju remkomplektu (frikcijas diskus, kā arī visus iespējamos blīvslēgus, manžetes)
Man Chrysler Stratus bija līdzīga problēma. Brīžiem no kārbas tupa tecēja eļļa tā ka peļķe apakšā. Visa kārba slapja.
Servisā ilgi pētīja, mainīja blīvi, smērēja ar hermētiķi, nekas nemainījās.
Latus gan vairāk kā pārdesmit neprasīja (laikam neīstais serviss).
Tā arī nesapratu, kas par lietu. Ar šo problēmu mašīna ir noskrējusi vismaz 50t km apēdusi pāris eļļas litrus un tas arī viss. Gļuka cēlonois tā arī nav zināms, kārba strādā bez problēmām.
Vajaga buut ventilaacija caurumam kaut kur augshpusee - paarbaudiiji?)
Chankaishi rakstīja: Vajaga buut ventilaacija caurumam kaut kur augshpusee - paarbaudiiji?)
Ta caurums kā reizi sauss, tādu iespēja tika apsvērta.
principā, par cik tas nerada problēmas, tad to vienkārši ignorē. pamatteorija ir, ka kārba ir dabūjusi belzienu un drusku pašķiebusies, attiecīgi nevar labi nohermetizēt.
autoram ir radiens aplams jedziens par servisiem. tomatam nav jegas mainiit tik vienu bliivslegu. ja to kasti njem nost, kas vairumaa gadijumu ir arkartiigi sarezhgiits pasaakums, un lietderiigaak uzreiz mainiit remkomplektu, kas arii sastaada tos 500ls ar darbu. plus vel kadi varsti vai tici sikumi uspeld pie sikaakas apskates
Ja ventilaacijas caurums sauss, tad droshi, ka neventilee. Vispaar buutu intereanti uzzinaat kaadu skaidrojumu - kaapeec daargi remonti? Dzelzis paliek dzelzis - ja ir meistars un apriikojums, darba izmaksaam nevajaga buut augstaakaam kaa citiem remontiem. Dikti daargas detaljas? Kau kaada hidraulika varbuut, bet hidraulika parasti nenokaujama. Nomaina gumijas un iet taalaak.
tomaata remonc
Karoch, sievas Audi automaatiskajai kaarbai zuud ellja. Servisaa paceljot augshaa autinju, iisti nevareeja atrast elljas nopluudes vietu, bet par remontu buushot jaashkjiras no 500-600ls. Un to saka vairaakaas vietaas (pat iisti nezinot kas jaataisa)
Taa kaa makaa dizjkjibele, bet 2 auto gjimenee ir ljoti vajadziigi, mekleeju risinaajumus ko dariit.
Mosh kaads meklee sev garazjai, skjuunim vai kam citam industriaalos sildiitaajus (Elektriiba, diizelis, atrabotka). Jauni, garantija, dazjaadu jaudu utt. Vareetu uztaisiit barteri