labojums- beigās " lengthened" vietā labāk lietot "stretched".
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labojums- beigās " lengthened" vietā labāk lietot "stretched".
bobcat rakstīja:
Principa man arī ir šī pati kaite tikai sūkni es neaiztieku, patreiz veicu eksperimentus ar degvielas līmeni bāka. Ir divas aizdomas : 1) pa nakti atplūst kaut kur degviela 2) elektronikas gļuks, jo ir problēma ar temperatūru. Gadu atpakaļ pat nomainīju termostatu ar korpusu un devēju(pirku oriģinālu Adam opeli par kaut kādiem 27 ls plus nomaiņa). Kad būs zināmi rezultāti, došos pie sava opeļmeistara lai mēģina novērst. Ā, pirms laika veicu sprauslu blīvju nomaiņu (kam ir 2.0DTI, tie zina par ko runa ) palīdzēja un likās ka viss ir o.k., bet ar šito vēsumu atsākās. p.s. kā jau visas šizes ši sākās šoruden. Iepriekšējos trīs ekspluatācijas gadus nebija nekādu sūdzību.
bobcat, kā beidzās epopeja ar opeli?
Maija_Eskuella rakstīja:
bobcat rakstīja:
Principa man arī ir šī pati kaite tikai sūkni es neaiztieku. Iepriekšējos trīs ekspluatācijas gadus nebija nekādu sūdzību.
bobcat, kā beidzās epopeja ar opeli?
njā, uzkāpi uz varžacs. Mana epopeja atsākās ar vēsāka laika iestāšanos. Pagaidām mocos ar to pašu defektu. Kad āra t ir zem +10 un bākā ir mazāk par pusi un auto stāv vismaz 12 stundas spīdzinam aķi un starteri. Apmēram sekundes 20-30 un tā pāris reizes. Kad pielec, viss kārtībā.
Tikko biju mainīt aizmugurējos bremžu diskus, pieteicu meistaram par šo spīdzināšanas lietu. Šamais lika iegādāties bākas (tur kur ielpūdes/izplūdes trubas zem beņķa) vāka blīvi. (2.50 Ls by OPEL only). Manam bija saplīsusi un lēnām sūcās garām degviela kad pilna bāka. Atvēra bāku, tur kaut kāds sūdc(tjipa uztvēºejs) bija nokritis. Uzlika atpakaļ, piestartēšanas defekts nepazuda. Bet atverot bāku atklājās tās, ka ir problēma ar sūkņa blīvējumu. Spiežas iekšā eļļa un vēlāk pa atplūdi nonāk bākā. (Tadag es sapratu kapēc man degvielas filtrs pie apkopes bija tik melns kā velns, es pats veicu eļļas un filtru maiņu, tāka atceros kādi bija iepriekšējās reizes). Tātad, es domāju ka šis ir arī iemesls pie palielināta eļļas patēriņa. Verdikts-jāņem nost sūknis, jāmaina blīvējumi. Pie reizes ir jāiztīra ieplūdes kolektors(bišku piekvēpis)
Meistars smējās, ka sūkim ir jau labi, degvielā ir drusku klāt eļļa. Bet pārējam tas gan nav labi. Cena-par visu ceru iekļauties +-300 Ls. Tā kā tuvojās X-mas, pārcēlu šo darbu uz nākamo gadu. Kāds jau teiktu, pārdod, bet pārdomājot šo jautājumu ko vietā? Citu nobrauktu auto, laikam ka nē. Samainīsim blīves un būs līdzēts. Turpināsim lietot šo pašu mīļo Vētru.
Vai tiešām ar pilnu bāku nav problēmas?
Kad nelec, vai kvēlsveces pirms tam ieslēdzas?
Vai mēģināji atslēgt štekeri no temp datčika un tad startēt?
Ar pilnu bāku degvielai nav kur īpaši atplūst. Kvēlsveces indikātors nostrādā zem + 5 un mazu brīdi. Kvēlsveces visas četras nomainīju pagājušo ziemu, ieliku Bosch (Divas bija beigtas un vispār kāds līkrocis pirms manis bija iemuģījis nepareizās. Opelim ir svarīgs vītnes solis un uz 2000 gadu tas mainās. Manā gadījumā bija nepareizs. Labi ka nebija īpaši sačakarējis vītni). Datčikam nav vainas , ka jau teicu kaut kas ar sūkņa blīvējumu, jo eļļa ir degvielas bākā. Vienīgais veids kā tur nokļūt ir caur sūkni. Strādājot servisā esmu iemācijies pēc skaņas saprasts, kad nav degvielas, kad vienkārši nelec motors. To be continued in next year.
Lai veicas! Katrā ziņā, pabrauktam auto, manuprāt, nav par skādi arī izveikt minēto procedūru (Проверка и регулировка фаз газораспределения.
Maija_Eskuella rakstīja: Lai veicas! Katrā ziņā, pabrauktam auto, manuprāt, nav par skādi arī izveikt minēto procedūru (Проверка и регулировка фаз газораспределения.
Neko tur nevajag regulēt.
Tātad problēma ir atrisināta un visnotaļ lēti. Kāds no dižajiem meistariem ir zaudējis savu klientu.
Pamatā problēma bija ar iepriekš veiktu nekvalitatīvu remontu. Pie lekšanas problēmas un eļļas ieplūšanu degvielas atplūdē pie vainas bija mazie sprauslu blīvslēgi. Kurus šoreiz nopirku pie Bosch (Detaļas numurs 430223003) par ~4 ls gabalā (ar Opel zīmīti toreiz bija 10 Ls gabalā). Cik sapratu ka iepriekšējais meistars bija līkrocīgi tos ielicis. Pie vieniem priekiem izpucēja ieplūdes kolektoru un nomainīju turbīnas vakuumvārstu. Ar šī mezgla iztīrīšanu un tās figņas nomaiņu šķiet ir atgriezušies daži ganībās aizmukušie zirgi. Sākotnējais paātrinājums ir manāmi uzlabojies.
Vai galvu jāņem nost, lai tos blīvslēgus nomainīt?
Nez' man nekāds nopietns motora remonts nav bijis, vismaz pēdējo 5 gadu laikā, kamēr to auto lietoju es. Ja neskaita sūkņa maiņu, toreiz arī ieplūdnieku iztīrīja - pēc tam auto kļuva jūtami žirgtāks.
Man uz 15 tkm pieliešanā aiziet tik daudz eļļas, cik kopumā tai motorā satilpst - 5-6 litri. Līdz šim to norakstīju uz turbīnu, domāju, ka tā, varbūt padilusi un caur to zūd. Ārā nekas nepil, visu apēd motors - ieplūdes kolektors ir atkal aizd..sts un gar egr nāk laukā kaut kādi sodrēji.
Un tā kā ir skaidrs, ka kaut kad galva būs jārauj nost, jo tosolā diezgan intensīvī nāk atgāzes, tad tagad vācu infu, ko vēl tur labu pie reizes sastrādāt.
Maija_Eskuella rakstīja: Un tā kā ir skaidrs, ka kaut kad galva būs jārauj nost, jo tosolā diezgan intensīvī nāk atgāzes, tad tagad vācu infu, ko vēl tur labu pie reizes sastrādāt.
Nē, lai mainītu sprauslu blīves galva nav jārauj nost. Vārstu vāks un vēl šis tas.
Maija_Eskuella rakstīja: Un tā kā ir skaidrs, ka kaut kad galva būs jārauj nost, jo tosolā diezgan intensīvī nāk atgāzes, tad tagad vācu infu, ko vēl tur labu pie reizes sastrādāt.
Beidz filozofēt, aizbrauc pie meistara. Varu iedot arī tā meistara kurš man palīdzēja koordinātes.
Cenas no Apes:
Galvas blīve, jāskatās cik caurumu~28 Ls
Galvas skrūves ~20 Ls
Maija_Eskuella rakstīja:
Man uz 15 tkm pieliešanā aiziet tik daudz eļļas, cik kopumā tai motorā satilpst - 5-6 litri. Līdz šim to norakstīju uz turbīnu, domāju, ka tā, varbūt padilusi un caur to zūd. Ārā nekas nepil, visu apēd motors - ieplūdes kolektors ir atkal aizd..sts un gar egr nāk laukā kaut kādi sodrēji.
Man ar bija līdzīgi. Drusku eļļa tecēja gar kloķvārpstas blīvslēgu, daļa eļļas caur obratku plūda uz bāku. Tas tagad ir novērsts. Vai būs eļļas patēriņš pateikšu pēc pāris nedēļām. Turbīnai nevajadzētu būt daudz vainas pie eļļas patēriņa, jo tad dūmam vajadzētu būt.
un vakar izgāju tehnisko apskati Rīgā.
Atgāzes izcilas, tehniskais novērtējums 0 .
Opim jau tuvojas 250 tkm. No tiem praktiski 100 tkm ir pa Latvijas ārēm.
bobcat rakstīja:
Maija_Eskuella rakstīja:
Man uz 15 tkm pieliešanā aiziet tik daudz eļļas, cik kopumā tai motorā satilpst - 5-6 litri. Līdz šim to norakstīju uz turbīnu, domāju, ka tā, varbūt padilusi un caur to zūd. Ārā nekas nepil, visu apēd motors - ieplūdes kolektors ir atkal aizd..sts un gar egr nāk laukā kaut kādi sodrēji.
Man ar bija līdzīgi. Drusku eļļa tecēja gar kloķvārpstas blīvslēgu, daļa eļļas caur obratku plūda uz bāku. Tas tagad ir novērsts. Vai būs eļļas patēriņš pateikšu pēc pāris nedēļām. Turbīnai nevajadzētu būt daudz vainas pie eļļas patēriņa, jo tad dūmam vajadzētu būt.
T.i. - kā ar eļļas patēriņu?
Akku vs eļļa
Varde lec, dīzels nelec.. Interesanti, kas vairāk pie vainas - vecs aķķis vai veca eļļa (skaidrs, ka nomainīšu abus)? Eļļa pussintētika 10w40, tūlīt jau maiņas termiņš klāt, aķķis kaut kāda Topla 700+ ampēru, bet pamocīts 3g. vecs, taču max uzlādēts. Domāju ieliet sintētiku 5w40 un, laikam jau nomainīt arī aķķi, bet silts lec ok, bet pie -13 - ar lūgšanos; vienkārši interesanti- vai veca eļļa var radīt būtisku pretestību pie starta?