Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW GOLF 4 (2002 universālis) čīkst

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005

Sveiki, viedie!

Ir problēma, tā pa ausu galam esmu dzirdējis arī paziņu lokā par kautko līdzīgu! Proti - neesmu vienīgais, tāpēc domāju - moš kādam arī šeit ir nācies saskarties ar tādu problēmu un to atrisināt.

Lieta tāda - braucot - ir tāda čīkstoša skaņa aizmugurējā auto daļā. Vairāk sliecos uz ritošo. Tā skaņa ir tāda monotona, brīžiem skaļāka brīžiem klusāka - bet savu īdešanas frekvenci nemaina. Skaņa apmēram tāda kā tramvajiem griežoties - proti metāls pret metālu. Ķad nospiež bremžu pedāli, tad apklust - bet apklust arī braucot pa bruģi. Pazūd šī skaņa arī uzreiz pēc auto mazgāšanas. Ā un vēl - parasti tā skaņa ir kad brauc līdz 70km/h un ja griežās pa labi. Ja griežās ar autiņu pa kreisi - tad nikuja tā skaņas nav.

Kāpēc jautāju šeit?! Biju servisā - 2x. Otrajā reizē uzstāju, lai maina hotj visu pakaļu tam autiņam - tik lai tā čīkstoņa pazūd. Rezumē - servisā esot izmeklējušies pa visurieni, amīši kārtībā, bremzes iztīrītas utt. - un verdikts - gaudojot riepas

Varbūt ir kādam kāds variants!? Vai līdzīga bēda bijusi.

Paldies.

 
1 2 3 4 5
Intruder Reģ.: 26.02.2002
0 0 Atbildēt

NU tur tad ir jābūt pilnīgam mūlāpservisam, lai nepamanītu nodilušus diskus vai uzlikas..

Tā var arī iekulties lielās nepatikšanās....

Pēc čīkstēšanas sākšanās gan vēl kādus 5000 t var nobraukt.. tik jālikvidē tos bleķīšus uz uzlikām...

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Tas ir, ja klients nesūdzās par iespējamām problēmām, ar uzsvaru - ja nospiež bremzes - tad čīkstēšana pārtraucās...

Bet tākā es servisā teicu, lai pārbauda bremžu iekārtu - domāju, ka tas varētu būt pirmais, ko nočekot, un ne jau vizuāli... jo serviss taču nebija Sia Aļoša

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

PODAVAAX rakstīja: Nu tad tā.

Gultnis tas nebija. Par nožēlu servisam, kas teica, ka tās ir riepas - arī riepas tās nebija.

Viss bija mazliet vienkāršāk, žēl vienīgi, ka manu īdēšanu tā arī neviens neuzklausīja. Bet viss varēja beigties daudz traģiskāk, nekā tas beidzās.

Tātad: tas ko es domāju, kur ir problēma tajā neizturamajā čīkstēšanā arī bija īstais - proti, bremzes. Konkrēti - bija nodiluši bremžu diski, diezgan ievērojami. Žēl, ka servisā cilvēki to savlaicīgi nepamanīja, vai arī domāja, ka tas pofig.

Tātad čīkstēšanu izraisīja cilinrītis, kas pārlieku spiedās ārā, un tad saskaroties ar citām detaļām vai patstāvīgi vibrējot veidoja šo skaņu.

šis viss beidzās ar to, ka cilindrītis izspiedās daudz par daudz un saliecās, kā rezultātā - pazuda bremzes un noķīlēja rats. Un te nu par to traģiskumu - labi, ka tas notika krustojumā, nevis uz šosejas pie ievērojami lielāka ātruma.

Tātad - nomainīja diskus, saveda kārtībā visu pārējo ap to saistīto - un - woala - viss tik klusi, kā pagrabā

kāda ir bremžu konstrukcija tiem golfiem 4.

Bišķiņ nevaru iebraukt stāstā, ka nodilis bremžu disks ir novedis pie suporta cilindra ieķīlēšanās.

vai drīzāk nebija tā, ka suports vienkārši slikti strādāja, mēdza ieķīlēt(tāpēc arī bremžu klucis trinās gar disku braucot un bija tā skaņa) un tagad neiztureja šīs ziemas dubļus, sāli, salu un galīgi un pavisam vienā brīdī ņoķīlēja????

bremžu diskiem manuprāt tur nepričom!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet jā es arī piekrītu ValdisM, ka neesmu redzējis nevienu dzīvu konstrukciju kurai dēl tā ka bremžu disks pa plānu būtu iespējamas šādas problēmas !!! Ir redzēti bremžu diski - kur vispār jābrīnās kā kāds var nobremzēt, bet par ķīlēšanu nav bijis ne runas. NU ja nu vienīgi ir tāds gadijuma ka bremžu uzlikas - sagrauzts bleķis, disks "spīd cauri", tad es vēl ticu ka vis var būt tik slikti kā te autoram.

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

PODAVAAX rakstīja: Nu tad tā.

Gultnis tas nebija. Par nožēlu servisam, kas teica, ka tās ir riepas - arī riepas tās nebija.

Viss bija mazliet vienkāršāk, žēl vienīgi, ka manu īdēšanu tā arī neviens neuzklausīja. Bet viss varēja beigties daudz traģiskāk, nekā tas beidzās.

Tātad: tas ko es domāju, kur ir problēma tajā neizturamajā čīkstēšanā arī bija īstais - proti, bremzes. Konkrēti - bija nodiluši bremžu diski, diezgan ievērojami. Žēl, ka servisā cilvēki to savlaicīgi nepamanīja, vai arī domāja, ka tas pofig.

Tātad čīkstēšanu izraisīja cilinrītis, kas pārlieku spiedās ārā, un tad saskaroties ar citām detaļām vai patstāvīgi vibrējot veidoja šo skaņu.

šis viss beidzās ar to, ka cilindrītis izspiedās daudz par daudz un saliecās, kā rezultātā - pazuda bremzes un noķīlēja rats. Un te nu par to traģiskumu - labi, ka tas notika krustojumā, nevis uz šosejas pie ievērojami lielāka ātruma.

Tātad - nomainīja diskus, saveda kārtībā visu pārējo ap to saistīto - un - woala - viss tik klusi, kā pagrabā

kāda ir bremžu konstrukcija tiem golfiem 4.

Bišķiņ nevaru iebraukt stāstā, ka nodilis bremžu disks ir novedis pie suporta cilindra ieķīlēšanās.

vai drīzāk nebija tā, ka suports vienkārši slikti strādāja, mēdza ieķīlēt(tāpēc arī bremžu klucis trinās gar disku braucot un bija tā skaņa) un tagad neiztureja šīs ziemas dubļus, sāli, salu un galīgi un pavisam vienā brīdī ņoķīlēja????

bremžu diskiem manuprāt tur nepričom!

es, protams, neesmu akūnais specs un nenormāls bremžu pārvaldnieks , bet onkulis, kurš saveda to visu kārtībā, lai es varētu līdz mājām tikt un tad vēlāk līdz servisam, kurā plānots bija nokļūt - teica, ka tā arī bija tā vaina... Ka disks pa plānu, un vēl kautkāda brīvgaita tajā visā konstrukcijā...

Nu un tagad man stāv skaisti spīdīgi bremžu diski... Nekas nečīkst...

Tākā - iespējamie varianti, kāpēc tas tā ir ļoti daudz... Es jau neuzspiežu, ka galvenais kāpēc tas viss notika bija tikai dēļ diskiem...

Kura tur pirmā vaina bija, hvz, bet diski bija viena no... Anyway - vairāk jau gribēju pažēloties, par to ka servisā strādā cilvji...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

Bet tad uzreiz vajag pretī katalogu ar jauna diska biezumu un pieļaujamo nodilumu...

NU ja serviss to nevar - tad tas vairs nav serviss bet gan kaut kāds "

"tehniskās jaunrades amatieru" tusiņš .

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

Bet tad uzreiz vajag pretī katalogu ar jauna diska biezumu un pieļaujamo nodilumu...

Uz bremžu diskiem, ja vien tie nav galīgs krūmu produkts, vajadzētu būt virsū cipariņiem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

Bet tad uzreiz vajag pretī katalogu ar jauna diska biezumu un pieļaujamo nodilumu...

izskatās, ka tu vispār ne reizi neesi bijis tehniskajā apskatē..... viņi jau visu pagājušo gadu zīmējās ar katalogu un mērīja diskus....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu, principaa ciparinjiem vajadzeetu buut virsuu gan, te jautaajums vairaak, vai meistarinji zin, kur tiem jaabuut un kuri ciparinji buutu tie iistie Es, piemeeram, esmu redzeejis diskus (neventileejamos), kuriem uz aareejaa diametra (kantes) ir uzsists uzraksts "min 8 mm" - peec ilgaakas braukshanas tur IMHO arii notiirot kanti buus slikti salasaams ...

Parasti par diska saakotneejo biezumu priekshstatu var guut, izmeerot biezumu pie max diametra - gar diska malu meedz buut nenodilusha materiaala joslinja. Peec tam (mikrometrs?) jaaizmeera biezums dilushajai diska daljai. Kad paskataas katalogus (kuru ir pilns web`s), tad vispopulaaraakais "max wear" ir miinus ~2 mm no jauna diska biezuma. Pieljauju, pie taadas metodikas arii vajag tureeties, protams, ja disks ieprieksh nav ticis liidzinaats ar virpu / sliipmashiinu.

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

Tik nenormāli dārgi, jau tie diski nav, lai vīlētu nost. Kur drošība?!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis

Nevajag ne virpu, ne slīpmašīnu. Paceļ ar pacēlāju, noņem riteņus pielaiž auto, ieliek pirmajā robā un smuki to malu ar vīli novīlē nost.

==========================

Iipashi pakaljeejos diskus FWD auto, vai prieksheejos RWD auto

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vienmērīgi nodilušus diskus ir diezgan grūti pamanīt.

Un bīdmērs ???

Bet tad uzreiz vajag pretī katalogu ar jauna diska biezumu un pieļaujamo nodilumu...

izskatās, ka tu vispār ne reizi neesi bijis tehniskajā apskatē..... viņi jau visu pagājušo gadu zīmējās ar katalogu un mērīja diskus....

Ne reizi TA nav mērījusi nevienai manai tačkai disku biezumu. Vienreiz piepisās ka kvatrai bija disku nodilums par lielu, i to to noteica ar roku (pat ar aci bija redzama kantīte gar diska ārmalu, pārsniedzoša pieļaujamos mm). Pēc malas apstrādes ar vīli un atbildes uz jautājumu atkārtotajā kas bija par problēmu ar diskiem (ticu ķipa plaisa bija, nomainīju pret b/u) uzlīme bija logā.

man pagājušajā gadā mērīja gan renaultam, gan elteškai...

šodien biju ar audī uz tehnisko.... izsipa par priekšas buksēm - tās ir jāmaina reizi mēnesī....

diskus arī lūrēja.... bet jamie ir kādus 1000km nobraukuši tikai....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Nu, principaa ciparinjiem vajadzeetu buut virsuu gan, te jautaajums vairaak, vai meistarinji zin, kur tiem jaabuut un kuri ciparinji buutu tie iistie Es, piemeeram, esmu redzeejis diskus (neventileejamos), kuriem uz aareejaa diametra (kantes) ir uzsists uzraksts "min 8 mm" - peec ilgaakas braukshanas tur IMHO arii notiirot kanti buus slikti salasaams ...

Parasti par diska saakotneejo biezumu priekshstatu var guut, izmeerot biezumu pie max diametra - gar diska malu meedz buut nenodilusha materiaala joslinja. Peec tam (mikrometrs?) jaaizmeera biezums dilushajai diska daljai. Kad paskataas katalogus (kuru ir pilns web`s), tad vispopulaaraakais "max wear" ir miinus ~2 mm no jauna diska biezuma. Pieljauju, pie taadas metodikas arii vajag tureeties, protams, ja disks ieprieksh nav ticis liidzinaats ar virpu / sliipmashiinu.

renaulta diskiem maliņā ir tāds robiņš, kas uzsktāmi norāda pieļaujamo nodilumu priekš tiem, kas arī krāna garumu nosaka uz aci

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.

2 Crankshaft - mikrometru nevajag, bīdmēram tur, tu jau saproti kur, parasti ir iefrēzējums kurā nenodilusī diska ārmala iekļaujas.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.

šausmenieks..... man zināmiem renaultiem tātad diskus vajadzētu mainīt pa 5 - 7 tūkst. km.....renaulti rullē

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.

šausmenieks..... man zināmiem renaultiem tātad diskus vajadzētu mainīt pa 5 - 7 tūkst. km.....renaulti rullē

bet labā ziņa ir tāda, ka tavam zināmajam renaultam pakaļas bremžu kluči ir identiski ar audī (precīzāk b4 quattro)

pasūti pie audī dīlera, ja tas tev ļaus mierīgi gulēt

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.

šausmenieks..... man zināmiem renaultiem tātad diskus vajadzētu mainīt pa 5 - 7 tūkst. km.....renaulti rullē

bet labā ziņa ir tāda, ka tavam zināmajam renaultam pakaļas bremžu kluči ir identiski ar audī (precīzāk b4 quattro)

pasūti pie audī dīlera, ja tas tev ļaus mierīgi gulēt

Audi kluči idiotiski uzbūvētā bremžu sistēmā nav panaceja....vaina nav klučos, un to jau tu zini gan.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Mainiet diskus reizē ar klučiem (kā to dara Gača servisā), un nebūs jums nekādas problēmas.

šausmenieks..... man zināmiem renaultiem tātad diskus vajadzētu mainīt pa 5 - 7 tūkst. km.....renaulti rullē

bet labā ziņa ir tāda, ka tavam zināmajam renaultam pakaļas bremžu kluči ir identiski ar audī (precīzāk b4 quattro)

pasūti pie audī dīlera, ja tas tev ļaus mierīgi gulēt

Audi kluči idiotiski uzbūvētā bremžu sistēmā nav panaceja....vaina nav klučos, un to jau tu zini gan.

megānei pakaļas bremžu dzelži ir identiski ar kangu.... tikai laikam izvietojums ir savādāks....

arī megānei ir jāmain tie kluči.... bet ne jau pa 5 kilometriem....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele

2 Crankshaft - mikrometru nevajag, bīdmēram tur, tu jau saproti kur, parasti ir iefrēzējums kurā nenodilusī diska ārmala iekļaujas.

====================

Ne visiem biidmeeriem un ne vienmeer ar to pietiek, bet kas gan var liegt kaadu vecaaku shtrumentu papildus nedaudz apstraadaat Kas kaadreiz arii ticis dariits, un ne jau tikai bremzhu disku deelj

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Centis_Nuudele

2 Crankshaft - mikrometru nevajag, bīdmēram tur, tu jau saproti kur, parasti ir iefrēzējums kurā nenodilusī diska ārmala iekļaujas.

====================

Ne visiem biidmeeriem un ne vienmeer ar to pietiek, bet kas gan var liegt kaadu vecaaku shtrumentu papildus nedaudz apstraadaat Kas kaadreiz arii ticis dariits, un ne jau tikai bremzhu disku deelj

Nav obligāti kaut ko apstrādāt/pārtaisīt. Pilnīgi pietiek kaut ko palikt apakšā (kādu šaibu/monētu) un tad izrēķināt starpību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Ejot TA vajag uzlikt mazākos iespējamos dzelzs diskus, tad inspektors ne īsti redzēt kautko var, ne sajust.

Uhu, un tad pa ziemu un kupenām kā uzsnieg sniegs tā šēžam un gaidam labākus laikus.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Uhu, un tad pa ziemu un kupenām kā uzsnieg sniegs tā šēžam un

A vot ņikuja uzliek riepas "balonus" un brauc dziedādams. Uz cik colām bija diski žiguļiem un moskvičiem? Neviens īpaši kupenās nesēdēja...

kā tad... tad tu vienkārši tēta kulē sēdēji un neatceries...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: ...Izbrauca tur, kur volga netika cauri.

nu gan atradi ar ko salīdzināt to govi, ziemā, 2cm apledojušā bedrītā varēja nosēdināt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Kaksis rakstīja: audi bremzes, it sevišķu kvatras pakaļējās ir taisītas čerez žopu jeb čerz reno

nu nu nekas tur nav "caur pakaļu", vieglāk bremžu cilindri atpakaļ iespiest, ja to reizē spiež un griež pa plkst. virzienam, nevis dauza ar kuvaldu

speciālists pļā

atbildi uz jautājumu - kur tu sev taisies iespiest atpakaļ to bremžu cilindru????

vai tiešām tur, kur es domāju

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti