i pa cik staaveeja?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
draco rakstīja: i pa cik staaveeja?
hvz, vnk garām braucot redzēju,ka ir
Njaa te lielaakaa dala var parunat par teemu - nu kaiminam bija utt
Mana pieredze ar pikapu
95 gads chevy silverado 5.0 4x4 taa saucamaa extra cab - naf pakaleejo durvju bet ir mazinsh lodzins - vietas bija 6 - normaali vairaak nekaa kaadaa navaraa vai jaunajaa LC - nu labi pakaleejais benkis varbuut nedaudz staavaaks - bet ne jau taa, kaa juus te rakstat, ka jaaseez kaa uz taburetes - normaali benki - erti
taa salons aprakstiits
ejam taalaak
raustiitaaji - nekaadaa gadiijumaa nepeerc amerikaani - mehaanisko kaarbu - brauksi kaa ar gaziku - reals smagais auto - n@#$y
motors - apetite - veciit zemaak par 15l nu nekaadiigi nedabuusi (testeets uz shosejas turot 90 - nu naf zemaak - tas ir neskatoties uz to, ka velk tikai pakala ( prieksha atsleedzaas razdatkaa un prieksheejie atsleedzaas elektroniski) bet naf arii vairaak par 20 l - pat pa mezu aardoties - nekad nebija vairaak par 20 l - (nu varbuut atshkiriibaa no citiem topika daliibniekiem nebukseejos ilgaak par 15m hura: taa - pilniigaakaa dirshana par pakaleejaam riepaam - neko need ( 2.5 gadu laikaa jaunas A/T pie paardoshanas - nobraucu 25tk/km- izskatiijaas, kaa jaunas ) nu protams , ja teelo shumaheru un kuupina riepas pie katra krusta tad varbuut (runaajot par kuupinaashanu - iedegaaz dzeltenais - pie nospiestas bremzes nospiezam pilniigi gaazi griidaa - pakalaa veidojaas duumu maakonis - pie zalaa atlaizam bremzi un smuki braucam uz priekshu ar kaucoshiem un kuuposhiem riteniem ) skats fantastisks
taa taalaak , kas mums bija - jaa pakalu svaida un grunts - iet skeersaam - manam nebija stabilizatoru - ne priekshaa ne pakalaa (tagad tahoe - ar stabilizatoriem - aptuveni tas pats ) reekinies ar to, ka pagrieziena raadius ir kaa autobusam - daudzaas lielveikalu staavietaas nevar noparkoties normaali - paarnem klaustrafobija
taa max aatrums - nu blaa - cik naf bail - man pie 170 palika bail - jutos kaa braucot ar kugi pa bangojoshu juuru)
papildus fiicha uz cela visi respektee - vari braukt pa cela vidu un visi dos celu hura:
taa, kas taalaak aa tiesiibas - maneejais bija liidz 3.5 tonnas
taa detalas - viss ir dabuujams - lielaakaa dala uz vietas - (shara - 25ls uz vietas - pirksti 20 uz vietas - filtri - ellas 5ls gaisa arii 5ls sadaliitaaja vaacinsh uz vietas 20ls) karoche ja normali uztureets auto - neluuziis nekas
taa ko esmu piemirsis - aa nod&rst japaanus - suudi peedeejie (navara laba - bet maza - toties dizelis (2007) ed videji 7-8litrus)
hilux - peedeejais meesls - nesaprotu, par ko tie artic truck taa fano - paatrinaajums nekaads - komforta nekaada - pilniigs meesls
par ilovemitsuSHIT - kosmosu nerunaasim
taa labi tagad nodi&sism amiishus
dodge - tas pats, kas eiropaa skoda - primitiva atkariga piekare priekshaa - plusi - plashaaka izveele ar motoriem un kaarbaam shrotos - daudz, kas der no grand cheroky utt
ford - nepatiik tas dizains gan jaunais gan vecais izskataas - nesmuki
chevy - s10 - mazinsh mees@ls - plusi plasha izveele no detalaam (blazer)
lielais chevy - minusi - saliidzinoshi zems (izskata zinaa) klirens - daudz latvenergo pikapu - teemee uz tiem - cenas izsolees saakot no 50 ls
aa veel atsauksmeem - taisiit - viegli parociigi - paardomaati - ne taa, kaa japaaniem vai citiem motorbuuves paraugiem - kas veel
nezinu ja atcereeshos uzrakstiishu
aa par gaazi - nezinu neprasi - ir bijushi kaadi 20 usa auto un nevienam naf bijusi gaaze - nechieshu to smaku
un ja plaano maz nobraukt - gaazes kamera neatmaksaasies
Ozz rakstīja: hz, ja Tev nau vismaz 10 kusaki par kuriem iecelt nenojaatu L200, HiLux, amerikosus vai kaadu citu uz apvidnieka baazes buveetu pikapu un ja Tu nedziivo meža malaa purva viduu, ja Tev nav savas saimnieciibas kuraa Tu straadaa un ražo, tad pikaps nah nau vajadziigs.manas domas.
ja Tev ir tikai 2 kusaki eiro, tad buutu muļķīgi tos izteereet nopeerkot kaut kaadu arhaisku bet ekskluziivu suudu kurš peec tam neh nevienam nau vajadziigs tiaki zem preses, ar kuru reaali var braukt tikai divataa ,.
nepiekriitu - taadi auto vienmeer paardodaas - tikai jaabuut realai cenai
nekaa ekskluziiva un arhaistiska tur naf - vis ir vienkaarsh - ne par velti darba zirgs jekos - bet seko liidzi attiistiibai - karburaatori ir veesture utt
un vispaar :fukju:
draco rakstīja: par pilno pilnpiedzinju, da veel ar blokjiem kaa obligaatu nosaciijumu neko netiku teicis, nefantazee. man dereet arii 2wd.
Ar pilnpiedziņas pikapu bez kravas, neieslēdzot priekšējo tiltu, ziemā nevar uzsākt no vietas...bet tu gribi braukt mežā.... nekur tu neaizbrauksi , pat ja būsi piekrāvis kravaskasti ar ķieģeļiem. Un kāda jēga aizņemt lietderīgo tilpumu un celtspēju ar balastu
Cenas /kvalitātes ziņā labākā izvēle manuprāt ir Toyo Hilux. Ja vari atrast dzīvotspējīgu VW Taro - tas ir tas pats Hilux.
Un tad tev jāzin, ko tu gribi - puslīdz ietilpīgu kravas pikapu ar 2 sēdvietām + 2 sēdvietu karikatūras, vai ērtu vietu 4 braucējiem bet samazinātu kravas kasti. Gabarīti tiem auto ir vienādi.
2wd tosh pilniigi @#$%aa" target="_new">s@#$%aa
, manam vienbriid bija izgaajis no ierindas prieksheejaa tilta piesledzejs - pilniigi @#$%^&aa" target="_new">D@#$%^&aa
PS ziemaa kiegelus nevajag kraut kravas kastee - sniegs piesnieg un ir normaali
PS2 manam bija kastes plasmasas ieliknis - pakala nedaudz uz augshu - vasaraa vienmeer pielija uudens - un braucot no seetas aaraa vienmeer iela tika mazgaata
taa, padaliishos uz sho briidi natrastajiem linkiem - mosh veel kaadu intereseees:
pamatideja: ar \"b\" kategoriju no fordiem jaaskataas uz ranger vai F150 ( ne visas modifikaacijas gan) -f150 lielaakajaa vairumaa pilnaa massa ir zem 3500 kg ( gwr < 7700p), kaut gan ir paaris modifikaacijas ar mazliet lielaaku svaru. F250 savukaart paarsvaraa ir ap 4 tonnaam un vairaak :\\
rangeris itkaa ap 3 tonnaam pilna massa.
par tiem 15l - nu, mle, diivaini gan kautkaa. ar monopiedzinju tiiru ar i testeets? mosh pilnpiedzinjai ar pie visa atsleegta kautkaadas lielas transmisijas griezas? vnk kaukaadas baigi jau nu nesameeriigs pateerinsh - tukshaa uz 90 kmh, a normaali uzpumpeetaam riepaam.
uz karburatoriem cereet, cik saprotu, jeegas vairs nav...iesprices - paarsvaraa elektroniskaas, jeb meh ar gadaas? kur taas chevy izsoles var apskatiit?
automaati amerikaanjiem tais agados ( 85-90 and up) tak jau ir ar hidrotransformatora blokji?
nenokaujami?
par seedvietaam sapratu - laikam taki praktiskaak neraustiities un njemt mazo kabiini - 3vietiigo.
nu aber pa 2wd nespeeju vispaar nekur pabraukt, pat a kiegeljiem aizmuguree - ne vechi, buusim reaali. es i a ziguljiem, i a moskvishiem ar suuda pusliselli vasaras riepaam esu braucis - padomju un juku laikaa retajam bij ziemai atseviskas riepas - i neko, visi brauca, un neviens neraudaaj...
toch zinu, ka shevim atsleedzaas viss - greizas tikai pusasis ( nu nevar taas palielinat par 3-4 L paterinu)
riepas bija pat nedaudz augstaks spiediens - lai mazak eestu
un rezultats 15.2l/100 - nu labi ja buutu seenojis uz 80km/h varbuut buutu nedaudz zemaks
ja amerikaani (chevy k1500, doge ram, ford f150) tad var panemt mazo kabini - trijataa var seedeet eerti
automati - ja naf nojati - nekaadu problemu - regulaara ellas maina un straadaa viss
2wd - nu var jau arii ar vasarenem braukt ziemaa - agraak taa brauca
ps noseedinaaju (noraku chevy - smiltiis, kur parasts audi izbrauca nebukseejot - tikai del taa, ka prieksha nestraadaaja - pakala viegla - prieksha smaga ) bet nu skaties pats
Izsoles - www,latvenergo.lv
nu sprices ir elektriskaas - atskiraas tikai ar to, ka mono (trotle body injetion) vai multi port injektion) par karburatoru toch buus labaak - mazaak eed un vieglaak remonteet (peec kompja atrodi, kur, kas un kaa) nu ja bail no elektriibas tad jaa labaak karbuuzis - jo tad ir tikai divi vadi uz motoru + ellas spiediena vadinsh
par to ekonomiju - nedomaaju ka tai gadiijumaa uz 80 eestu mazaak. driizaak ka tik ne vairaak.
ibo dzineejs daudzlitriigs un vinjam ir optimaalaa slodze vismazaakajai eesshanai. tb ja jams straadaa praktiski kaa tuxgaitaa gan pie 80 gan pie 100 kmh, tad pateerinsh buus lielaaks pie 80 kmh.
taada vot fignja. tur ekonomiskie aatrumi visdriizaak buus mazmaz citaadi nekaa mazmotoriem tipa 2.0, 2.5 un so.
nu a smiltiis ierakties var a visko - es a priexpiedzinjas 850 volvi esmu racies, i kas? es tak pa pludmaleem draseet netaisos - sajaati ar mezvedeejiem zemescelji kur a volvi cauri braukt nekomfortabli un briiziem uz veedera kjaasljuuc, pa padaudz piesnigushu celju un so... tur kliirenss vien jau dos savu rezultaatu, domaaju.
btw, ja automaatam ir HT blokjis, tas ar dod degvielas taupiijumu - transformators vairs nesliid, uz elljas papildus sildiishanu energija uz trases netiek teereeta...
par HT bloki - nezinu - zinu tik vien, ka maneejam bija 4 karba ar overdrive
- pa pilseetu viss ekonomiskaak bija uz 62km/h braukt - tad sleedzaas agstaaks paarnesums un motors vienmeeriigaak gaaja
2wd chevy naak ar diskiem uz 5 skruveem - k1500 un k2500 ar sesham (standarta dziipu izmeers der no visadiem pajero un nisaniem utt) a kravenieki k3500 (kategorija c1 toch) uz astonam skruvem
Ps www.ss.lv daudz variantu uz chevy pikapiem - pa 1500 ls
panem sho bus gan pikaps gan 4x4
Kaksis rakstīja:
MAD_DOG rakstīja: www.ss.lv/...
panem sho bus gan pikaps gan 4x4
hlams...
nu ideals naf tas toch
Kaksis rakstīja:
MAD_DOG rakstīja: www.ss.lv/...
panem sho bus gan pikaps gan 4x4
Kur viņam ir panorāmas lūka?
nonemot pakaleejo vaaku - aizmuguree seedoshajiem taada panoraama paveraas - @#$%^&*
uz latvenergo issoli vari neskatities,pedejo latvenergo 1500 paņemu es,,palikuši tikai 3500,kurus ari jau pa normalu naudu nevar nopirkt,no 300ls uzsola lidz 1000,un tie kas sapirkas vasarā pa sakumcenu tas ir ap 350 ls,tagad ss tirgo 6500ls,nubet rixtiga dauņu valsts,pie ta ka jauns 1500iekš USA maksa 18$ bet ja ta godigi tad tik piedirstu un sajatu salonus es savā mužā redzejis nebiju,tada sajuta ka cukas braukuši,pedejais ko skatijamies Jelgava bija vienkarši drausmigs.
ss 1500 pamatā ir 2wd,
1500 ir vajadzigi kontrabasistiem,kam vajag 3500 godigi sakot nezinu,tad jau labak Gaz 66
priekshejais sedeklis kaads? 3 vietigais? gribu tahoe prieksha trisvietiigo - baigi erts bija ieksh silverado
Ps disks lieks naf - mekleju orginalo 6 skruvju disku(zapasku0 a to onkuliem TA nepatiik - paraak daudz izlien no priekshejam arkam.
plus varu kadu sturi par simpolisku summu nodavinat
man tik naf skaidrs kapēc autoru pārsteidz 15 litru degvielas patēriņš !!! Normāļa izmēre motors arī normāļi ēd. Bet tavi spriedleējumi par to ka lielāks motora tilpums tip ēdīs mazāk pie lielāka ātruma nekā 2,0 -2,5 litru dzinējs - tad atvaino bet esi zābax Nr.1 !!!
1) ir tāda lieta kā gaisa pretestība, jo ātrāk tu brauc jo spēcīgāk tā uz tevi iedarbojas. ņemot vērā ka džips pēc definīcijas ir "kantains klucis", tad aerodinamikas problēmas tavu degvielas patēriņu sāks čakarēt jau pie 80 km/h, kamēr dažādiem vieglajiem tas pārsvarā sākas pie 90-100 km/h ( Manam autosam braucot vienmērīgi līdz caurmērā 80km/h un reizēm līdz 90 km/h ir par 1 litru mazāks nekā braucot ar ātrumu >95km/h uz gariem gabaliem ).
2) jo vairāk "katlu", jo vairāk arī iekšējas pretestības, kas noteikti neuzlabo kopējo degvielas patēriņu ( protams pašam dzinējam tas vis ir sīkums)
3) šītāds drapaks jau pats sver vismaz 2 vieglo svarā - tur pēc definīcijas jau ēdīs vismaz par 30% vairāk !!!
ir kaut kada nisana 16 2 gab simboliski pa polšu,pats turu komplektu ar orģinalajiem priekš TA,
benķis dabistiski ka lielais,ja ir baiga interese itka varetu sameklet no vecā K30
Kaksis rakstīja: Vispār kā beidzās tā elektromobīļa epopeja, draco?
Kautko sabūvēji, vai palikā kā šitajā topikā? Moška mēģini viņu taisīt uz pikapa bāzes, varēs ielikt lielākus motorus un vairāk aķus.
Elektromobīlis patreiz ir grūti ekonomiski pamatojams !!! Ka degviela paleksies cenā x2 - tad būs rezons pie tā atgriezties !!!
tetis rakstīja: ir kaut kada nisana 16 2 gab simboliski pa polšu,pats turu komplektu ar orģinalajiem priekš TA,
benķis dabistiski ka lielais,ja ir baiga interese itka varetu sameklet no vecā K30
atsuti savus kontaktus uz mad_dog (at) inbox.lv
draco rakstīja: nu aber pa 2wd nespeeju vispaar nekur pabraukt, pat a kiegeljiem aizmuguree - ne vechi, buusim reaali. es i a ziguljiem, i a moskvishiem ar suuda pusliselli vasaras riepaam esu braucis - padomju un juku laikaa retajam bij ziemai atseviskas riepas - i neko, visi brauca, un neviens neraudaaj...
Topiks par žiguļiem vai pikapiem?
Pabrauc ar pikapu.....
Stiligs - El Camino Style
Ir gadījies braukalēt ar Chevrolet Tahoe 90 - to gadu vidus pikapu. Auto jau smukss. Dzinējs 5 komats kaut kas litri, mehāniskā kārba un pakaļpiedziņa.
Tad nu piekrītu viedoklim, ka prasās tam auto automāts.
Dedgvielas patēriņša - 15 litros uz simtu īsti nekad neizdevās iebraukt, vienmēr tuvāk 20 litriem bija. Gāja labi, reiz pat braucām uz 170 km/h, bet tad ātri vien bāka bija tukša.....
Tikai ar pakaļpiedziņu šādu dampi stabili nav jēga pirkt... gadījās iestrēgt rīta agrumā pļaviņā uz rasainas zāles, kur vajadzēja pievarēt nelielu kāpumu. Ziemā nesanāca braukt, bet domāju - forši nebūtu.
Kabīne bija tikai ar divām durvīm, bet cik atminos, uz pakaļbeņķiem vietas bija gana daudz.
Lasot topiku skaidrs ir viens - autoram neko no šitā nevajag, pat ja viņš naudu tam sagrabinās. Sākumā vilsies par degvielas patēriņu un tad jau vispār šķitīs ka dzīve ir viens baisais caurums
PickUp - informaacija, pieredze ar pikap
Sveiki!
paraadiijusies neliela interese par pikapiem - tipa ford F250, dodge dakota, chevrolet c-1500, s-10 un tamliidziigiem.
otlicitelnije priznaki, kaa saka - diezgan paaugsts kliirenss, biezhi vien jamiem ir arii pilnpiedzinja, kas veel vairaak palielina caurgaajamiibu, aizmuguree kravas kaste / platforma, pieejamas arii t s pasazieru versijas ar lielo kabiini - divas seedeklju rindas, itogo 5-6 vietiigs auto sanaak.
informaacijas par shitaadiem verkjiem gan lv gauzaam maz - cik jamie reaali eed, kaa ir ar motoru, kaarbu, piedzinjas nenokaujamiibu, svakaas vietas, kaa reaali a caurgaajamiibu, cik var kraameet iekshaa, uttp.
protams arii interesee degvielas izmaksas ja uzliek gaazes iekaartu....