Tahoe ir chevrolet Suv modelis uz pick up bazes - lidzigs, kaa suburban bet nedaudz isaaks (ideals izmers - ja pasham naf jaatraushaas aizmuguree iekshaa)
taa, kaa vis driizaak esi braucis ar vienkarshi c1500
Tahoe ir chevrolet Suv modelis uz pick up bazes - lidzigs, kaa suburban bet nedaudz isaaks (ideals izmers - ja pasham naf jaatraushaas aizmuguree iekshaa)
taa, kaa vis driizaak esi braucis ar vienkarshi c1500
Redzku tev tāds pat konstruktors kā GAZ 51 - tik nekas nav jāpārveido - tik tāds sīkums kā rūsu nokasīt caurumus aizlīmēt un motoru sastutēt.
P.S. Nu nesapņo par lētu pikapu, un vēl no USA - tikai ja ir pareizie gali un ļoooooooti paveicas.
tfu linku aizmirsu iedot:
WALA rakstīja: tfu linku aizmirsu iedot:
www.ss.lv/...
tas jau partaisiits 4runners - diez vai pat TA var kaadreiz dabuut
shitie nepatiik - seedi kaa vieglajaa un tas 3 eed taapaat, kaa 5.7 benziinieks
MAD_DOG rakstīja: Tahoe ir chevrolet Suv modelis uz pick up bazes - lidzigs, kaa suburban bet nedaudz isaaks (ideals izmers - ja pasham naf jaatraushaas aizmuguree iekshaa)
taa, kaa vis driizaak esi braucis ar vienkarshi c1500
Es ar nekad nebiju redzējis Tahoe pikapa izpildījumā un,iespējams, tas arī bija c1500, bet es stabili atceros, ka kaut kur tam aparātam bija uzraksts tahoe, vot i tā šo nokristīju. Bet pa lielam tam nosaukumam nav diža nozīme - fakts ir tāds, ka auto smuks,liels un topika radītājam nepiemērots
MAD_DOG rakstīja:
WALA rakstīja: tfu linku aizmirsu iedot:
www.ss.lv/...
tas jau partaisiits 4runners - diez vai pat TA var kaadreiz dabuut
shitie nepatiik - seedi kaa vieglajaa un tas 3 eed taapaat, kaa 5.7 benziinieks
Man arī vecie nepatīk - jaunie - ir OK ar 3.0 ķīseli, kaut gan L200 itkā drusku labāk patīk. Un ar US cariem tiešam nevar salīdzināt, taču caurgājamība gan šītādam būs pat labāka - mazāka masa, īsāka bāze ... .
Un man patīk Ford F-250 un uz augšu, bet nu kas nav man patreiz pa kabatai tas nav, tad nu mierīgi lieku lāpstu sava FWD Avenša bagažniekā un braucu kur man vajag ( Vēl neesmu ne reizi racis ārā - vienmēr esmu izrāpies tāpat ar nelielu "surpu-turpu" pabraukāšanu.)
MAD_DOG rakstīja:
WALA rakstīja: tfu linku aizmirsu iedot:
www.ss.lv/...
tas jau partaisiits 4runners - diez vai pat TA var kaadreiz dabuut
shitie nepatiik - seedi kaa vieglajaa un tas 3 eed taapaat, kaa 5.7 benziinieks
BTW ar CSDD satraukumam nevajadzētu būt - ja reiz ir piereģistrēts !!! + ja vajag -tas viegli nomaskējams pasākums, jo jamiem tā "astes daļa" bija noņemama !!!
nu to starpiibu masaa un izmeeros - jutiisi tikai niknaakaa offroadAA
- taa starpiibas nebuus
par Tahoe - hvz - viniem pat salona izpildiijumi taa nesaucaas - driizaak kaut kas bija uzliimeets lieks virsuu - vai kaut kaa taa
PS pakalpidzinas Chevy ir labaak pagrieziena radiuss
Kaksis rakstīja:
kanna rakstīja: Ir gadījies braukalēt ar Chevrolet Tahoe 90 - to gadu vidus pikapu. Auto jau smukss. Dzinējs 5 komats kaut kas litri, mehāniskā kārba un pakaļpiedziņa.
Tad nu piekrītu viedoklim, ka prasās tam auto automāts.
Dedgvielas patēriņša - 15 litros uz simtu īsti nekad neizdevās iebraukt, vienmēr tuvāk 20 litriem bija. Gāja labi, reiz pat braucām uz 170 km/h, bet tad ātri vien bāka bija tukša.....
Tikai ar pakaļpiedziņu šādu dampi stabili nav jēga pirkt... gadījās iestrēgt rīta agrumā pļaviņā uz rasainas zāles, kur vajadzēja pievarēt nelielu kāpumu. Ziemā nesanāca braukt, bet domāju - forši nebūtu.
Kabīne bija tikai ar divām durvīm, bet cik atminos, uz pakaļbeņķiem vietas bija gana daudz.
Lasot topiku skaidrs ir viens - autoram neko no šitā nevajag, pat ja viņš naudu tam sagrabinās. Sākumā vilsies par degvielas patēriņu un tad jau vispār šķitīs ka dzīve ir viens baisais caurums
Ir braukāts ar 5.2 kamaro. Iet vienkārši lopiski.
5.2?
MAD_DOG rakstīja:
Kaksis rakstīja:
kanna rakstīja: Ir gadījies braukalēt ar Chevrolet Tahoe 90 - to gadu vidus pikapu. Auto jau smukss. Dzinējs 5 komats kaut kas litri, mehāniskā kārba un pakaļpiedziņa.
Tad nu piekrītu viedoklim, ka prasās tam auto automāts.
Dedgvielas patēriņša - 15 litros uz simtu īsti nekad neizdevās iebraukt, vienmēr tuvāk 20 litriem bija. Gāja labi, reiz pat braucām uz 170 km/h, bet tad ātri vien bāka bija tukša.....
Tikai ar pakaļpiedziņu šādu dampi stabili nav jēga pirkt... gadījās iestrēgt rīta agrumā pļaviņā uz rasainas zāles, kur vajadzēja pievarēt nelielu kāpumu. Ziemā nesanāca braukt, bet domāju - forši nebūtu.
Kabīne bija tikai ar divām durvīm, bet cik atminos, uz pakaļbeņķiem vietas bija gana daudz.
Lasot topiku skaidrs ir viens - autoram neko no šitā nevajag, pat ja viņš naudu tam sagrabinās. Sākumā vilsies par degvielas patēriņu un tad jau vispār šķitīs ka dzīve ir viens baisais caurums
Ir braukāts ar 5.2 kamaro. Iet vienkārši lopiski.
5.2?
puslitru kaksis nodzēra
vuso, zb juus visi mani. neko nepirkshu, to pashu 850to graustu paknibinaashu, mosh var sataisiit. vai arii 940 diesel ja gadiisies pa adekvaatu ciparu ( 650 vai mazaak). 1000 ls pa to spaini ar skruuveem 17+ gadu vecumaa tik taads, kam ar psihi probleemas, var izdomaat pirkt imho.
wot taa.
Zini bišķu jau nenāk par ļaunu ja spēj saprast to kādas ir reālaās cenas lietām. Vieglais vecs ( 15- 20g.) un apdauzīts (ne sasists lupatās) bet satiksmē lietojams auto maksā ~ 200 -250 Ls ( lai tādu savestu kārtībā jāsamaksā vēl apmēram no 250 Ls uz augšu), vecs labs ( nu tāds ar kuru gadu var droši nobraukt bez kapitālieguldījumiem) un ar "garu" apskati vieglais jau maksā ~ 1000 Ls , tad džipveidīgajiem kā minimums cenas ir x2 un tiem kas ir atzīti kā ilgspēlējoši aparāti, tiem jau savas reizes 3 līdz 4 un dažreiz pat vairāk.
Tāda ir dzīves realitāte, ja tam neesi gatavs - tad nav nemaz ko lūrēt tajā virzienā.
Wala, svaka tev taa sajeega. pirmkaart braukshanu meera kilometros, nevis gados. ja tu gadaa nobrauc 2-3 tkm, tad tavaam fantaazijaam varbuut arii ir kaada saikne ar realitaati.
a citaadaa gadiijumaa - 10+ gadi auto noziimee, ka noskreejiens parasti ir pie 150 - 200 tkm vai vairaak. liela dalja detalju pamazaam tuvojas sava resursa beigaam, attieciigi neviens un nekad tev negaramntees ka nopeerkot 15 gadus vecu auto, kursh pirms paardoshanas nav viss pa detaljaam izjaukt, paarlasiits, un savaakts pa jaunu - nu wot, neviens tev negarantees ka peec pirkuma peec 100 vai 1000 km tu nebuusi spiests nomainiit kautko - varbuut lampinju, a varbuut kaarbu, gultni, vai dzineeju. taada ir realitaate shai pasaulee.
un nekas nemainiisies, vai tu to auto nopirksi pa 200 ls, vai pa 20 000.
taa kla liecies mieraa ar savaam pamaaciibaam, tu pats veel mazs beerns un nesajeedz neko par to pasauli kuraa dziivo
mana filozofija ir -cenai jaabuut adekvaatai gadiem un nobraukumam. pie tam tehstaavoklim jaabuut pieklaajiigam - citaadi to kraamu vispaar skatiit nav veerts, ja nu vieniigi pa kaadiem 25 ls.
btw, cik esmu dzirdeejis, anglijaa cena stipri atkariiga no noskreejiena, un auto ar noskr aiz 100 000m maksaa jau saliidzinoshi kapeikas. tb taa, kaa tam jaabuut. a pie mums, kaa jau buratiino zemee, nekauinaas kraamus ar 250 - 350 tkm, un veel atkrutiitu spido tirgot pa 2-3-5-7 kLs.
laikam jau pietiekami daudz buratiinu, kuri kautko taadu peerk :
Paklau tu esi izliecies, ja es pieminu gadus tas nenozīme ka es tos pērku pēc gadiem, tacu tavs pieminētais nobraukums ir pilnīgi bezjēdzīgs cipars - speedo "kruķī", tavas norādītās robežas nobraukuma ir tieši tikpat "gudra" un bezjēdzīga lieta kā statistika.
Tavā minētajā Anglijā nobraukums ir objektīvs rādītājs, un tur tu aºī vari pastīties uz tiešam kaut cik ekonomiksi pamatotām cenām ( BTW tieši balstoties uz tām + "nacionālo" īpatnību pierēķināšana klāt ir tās cenas kuras nosaucu.
P.S. zini domā par mani ko gribi, taču vienu varu pateikt - 20 gadīgu auto izjaucot detaļās par to var nopelnīt caurmērā vairāk nekā pārdodot to vien gabalā, tādēļ pa savam tās "buratīno zemes" cenas ir vairāk kompromiss starp to lai tirgonis varētu nopelnīt, bet tu varetu iegūt braucamu auto. Anglijā kur neviens nejebīsies ar vecu auto kuram k-kas gļūcī, un arī maz ticams ka pats jamo jaux detaļām tad āºī rodas tādas cenas kas atbilst viņu tirgum un pie reizes arī auto stāvoklim.
Un lai Angļu cenas neliktos "maļina" varu pateikt ka auto atdzīšana saviem spēkiem no UK, Londonas apkartnes līdz LV izmaksā tuvu pie 200 Ls. Pierēķini vēl cenu lidojumam/citam transportam uz turieni, tad kā minimums nepieciešamību mainīt lukturus un būs tev 200 -250 poundu vērta auto cena apmēram savi 500 Ls. Bet pie 200 -250 Ls tev būs paveicies ja saviem spēkiem tas dampis līdz LV atvilksies !!!
P.S. Vilkt no Uk atmaksājas tos dampjus kas maksā parasti virs 3kLs !!!
Sorry neveikli izteicos:
Bet pie 200 -250 Ls tev būs paveicies ja saviem spēkiem tas dampis līdz LV atvilksies !!!
doma bija šāda:
Pie šādas ( ~500 Ls kopējās cenas iekš LV ) tev būs paveicies ja saviem spēkiem tas dampis no UK līdz LV atvilksies !!!
sen nebiju te isteicies(iAuto),bet šodien atkal sapratu ka nekas vairak ka 90%prata piseju te nav,.es ta domaju ka tu pat dikti gribedams nevari neko nopirkt deļ sava finansialā stavokļa ,a tu vel sagribejis pikapu.redz starpiba starp Volvo 940 un k1500 ir pavisam neliela,VOLVO es izmantoju ka suņa budu(ja netici vari atbraukt un paskatities)bet ar k1500 es parvietojos dien dienā,nejau tikai lai kautko vadatu,man vienkarši patik ši mašina,
par tam cenām,iej kaut vai mobilādeun paskaties.
nu un gadu dabiski perk tikai pargudrie latvieši
danu jus pizdukadi pilsoņi tada valst,mudaki
WALA rakstīja: Redzku tev tāds pat konstruktors kā GAZ 51 - tik nekas nav jāpārveido - tik tāds sīkums kā rūsu nokasīt caurumus aizlīmēt un motoru sastutēt.
P.S. Nu nesapņo par lētu pikapu, un vēl no USA - tikai ja ir pareizie gali un ļoooooooti paveicas.
lētu pikapu ūsā autoram varbūt nopirkt izdosies, bet kamēr viņs jamo dabūs braucamu pa latvijas ceļiem, tikmēr viņam piķis jau degvielai nebūs
PickUp - informaacija, pieredze ar pikap
Sveiki!
paraadiijusies neliela interese par pikapiem - tipa ford F250, dodge dakota, chevrolet c-1500, s-10 un tamliidziigiem.
otlicitelnije priznaki, kaa saka - diezgan paaugsts kliirenss, biezhi vien jamiem ir arii pilnpiedzinja, kas veel vairaak palielina caurgaajamiibu, aizmuguree kravas kaste / platforma, pieejamas arii t s pasazieru versijas ar lielo kabiini - divas seedeklju rindas, itogo 5-6 vietiigs auto sanaak.
informaacijas par shitaadiem verkjiem gan lv gauzaam maz - cik jamie reaali eed, kaa ir ar motoru, kaarbu, piedzinjas nenokaujamiibu, svakaas vietas, kaa reaali a caurgaajamiibu, cik var kraameet iekshaa, uttp.
protams arii interesee degvielas izmaksas ja uzliek gaazes iekaartu....