Passat B5

Danimars Reģ.: 19.08.2002

Lieta tāda, ka pienācis laiks mainīt zobsiksnu ar visu pārējo. Bet meistars uzzinājis, ka pēdējos 140 000 tk nav mainīta pompa, iesaka arī to nomainīt (+~30Ls), līdz šim nevienai mašīnai to neesmu darījis - ja noplīst, tad nomainu. Kā labāk darīt? Spams pieļaujams saprāta robežās.

 
1 2
Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Danimars rakstīja: Protams ir domāts ūdenssūknis (meistars krievs, tāpēc pielipa). Jautājums - ja POMPA noķīlē, vai arī siksnai un visam pārējam ir čau? Tieši B5 passātam? Kādam ir laba/slikta pieredze?

Var jau spēlēt Latloto, bet vai vajag.

Apraus siksnai zobus vai tā pārleks un dabūsi salocītus vārstus utt.

Cik Tev prasa par detaļām un maiņu?

Varbūt varu ieteikt labu meistaru ar labām cenām detaļām un darbam Rīgā.

Laba meistara koordinates noderēs vienmēr, bet tagad galvenais ir cena. Atceros ka 70 000tk atpakaļ (1.5gadi) par siksnas maiņu, tikai darbu pašreizējais, Markus, ieprieks Volksauto serviss uz jūrmalenes prasīja "tikai" 130-150Ls. Tagad samaksāju 70Ls (350litus) par darbu!

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Laba meistara koordinates noderēs vienmēr, bet tagad galvenais ir cena. Atceros ka 70 000tk atpakaļ (1.5gadi) par siksnas maiņu, tikai darbu pašreizējais, Markus, ieprieks Volksauto serviss uz jūrmalenes prasīja "tikai" 130-150Ls. Tagad samaksāju 70Ls (350litus) par darbu!

Nosūtīju privāti informāciju.

Precīzi nepateikšu cik mans meistars ņemtu par šādu darbu, bet varētu būt +/- tajās pašās robežās.

Kā tavam autiņam uzvedas ģeneratora/pastiprinātāja siksnas spriegotājs?

Man kaut kā "paveicās", ka vienreiz šis riktīgi nošķiebās un siksnu saplēsa. Šķiet, ka kaut kāda neveiksmīga konstrukcija, jo arī citiem esmu redzējis salūzušu...

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Danimars rakstīja: Laba meistara koordinates noderēs vienmēr, bet tagad galvenais ir cena. Atceros ka 70 000tk atpakaļ (1.5gadi) par siksnas maiņu, tikai darbu pašreizējais, Markus, ieprieks Volksauto serviss uz jūrmalenes prasīja "tikai" 130-150Ls. Tagad samaksāju 70Ls (350litus) par darbu!

Nosūtīju privāti informāciju.

Precīzi nepateikšu cik mans meistars ņemtu par šādu darbu, bet varētu būt +/- tajās pašās robežās.

Kā tavam autiņam uzvedas ģeneratora/pastiprinātāja siksnas spriegotājs?

Man kaut kā "paveicās", ka vienreiz šis riktīgi nošķiebās un siksnu saplēsa. Šķiet, ka kaut kāda neveiksmīga konstrukcija, jo arī citiem esmu redzējis salūzušu...

Paldies par kontaktiem, par spriegotājiem atceros tikai tad kad mainu siksnas - tad viss komplekts tiek nomainīts, starp maiņām pagaidām problēmu nav bijis. Motors manējam 1.8T 20V, it kā viskaprīzākais, bet nu jau 140 000 manis nobraukti, viss ok.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Danimars rakstīja:

Paldies par kontaktiem, par spriegotājiem atceros tikai tad kad mainu siksnas - tad viss komplekts tiek nomainīts, starp maiņām pagaidām problēmu nav bijis. Motors manējam 1.8T 20V, it kā viskaprīzākais, bet nu jau 140 000 manis nobraukti, viss ok.

Tas rullis(ar spriegotāju), tāpat kā kondicioniera siksnas spriegotājs nevienmēr tiek pieskaitīts pie zobsiksnas maiņas.

Jā, tas ģeneratora spriegotājs starp citu sanāk diezgan sālīts - SKF bij ap 65 Ls bez PVN, nākošais lētākais bija 40 bez PVN.

Tā kā iesaku pārbaudīt, vai tas tāmē ir bijis iekšā un, ja nav mainīts, vai stāv kā vajag.

Jā, tās cenas bij 1.9 TDI motoram, varbūt 1.8T ir kā savādāk.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Danimars rakstīja: Ok, palasot komentārus un klausot meistaru, tika nomainīts viss, kas ir paredzēts B5 manuālī arī sūknis (23Ls) + vēl kaut kādi saļņiķi + vēl kaut kas ko vispār nesapratu (darbs tika veikts Viļņā) par to visu samaksāju 220Ls kopā ar detaļām. Priekš siksnas maiņas šķiet ok, jo kāds pareizi minēja - šim modelim pus prieksa jāņem na nost lai tikt klāt.

Par līdzīgu summu varēja arī Rīgā: www.vw-club.lv/...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Danimars rakstīja: Ok, palasot komentārus un klausot meistaru, tika nomainīts viss, kas ir paredzēts B5 manuālī arī sūknis (23Ls) + vēl kaut kādi saļņiķi + vēl kaut kas ko vispār nesapratu (darbs tika veikts Viļņā) par to visu samaksāju 220Ls kopā ar detaļām. Priekš siksnas maiņas šķiet ok, jo kāds pareizi minēja - šim modelim pus prieksa jāņem na nost lai tikt klāt.

Par līdzīgu summu varēja arī Rīgā: www.vw-club.lv/...

Pat vw-riga 255 Ls ( www.vw-riga.lv/... ) un izpaliek braukšana uz viļņu

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Pat vw-riga 255 Ls ( www.vw-riga.lv/... ) un izpaliek braukšana uz viļņu

Eļļas maiņa gan viņiem "pa lēto" - B5 TDi Motora eļļas un filtra maiņa 71.55Ls. iesk. PVN.

Es par tādu naudu nomainīju - dzinējā eļļu, filtru, gaisa filtru, degvielas filtru, salona filtru, kā arī manuālās kārbas eļļu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Pat vw-riga 255 Ls ( www.vw-riga.lv/... ) un izpaliek braukšana uz viļņu

Eļļas maiņa gan viņiem "pa lēto" - B5 TDi Motora eļļas un filtra maiņa 71.55Ls. iesk. PVN.

Es par tādu naudu nomainīju - dzinējā eļļu, filtru, gaisa filtru, degvielas filtru, salona filtru, kā arī manuālās kārbas eļļu.

Bet tas taču ir Autorizētais Serviss! Tu varēsi būt drošs, ka viss ir pēc Grāmatas izdarīts! Ar garantiju!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm

Eļļas maiņa gan viņiem "pa lēto" - B5 TDi Motora eļļas un filtra maiņa 71.55Ls. iesk. PVN.

Es par tādu naudu nomainīju - dzinējā eļļu, filtru, gaisa filtru, degvielas filtru, salona filtru, kā arī manuālās kārbas eļļu.

Bet tas taču ir Autorizētais Serviss! Tu varēsi būt drošs, ka viss ir pēc Grāmatas izdarīts! Ar garantiju!

--------------------------------

A kas tas par TDi? Nav "pumpdiizels (PD)"? Ja jaa, tad shis tas kljuust skaidraaks Ja nee, nu tad diiraa gan!

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: A kas tas par TDi? Nav "pumpdiizels (PD)"? Ja jaa, tad shis tas kljuust skaidraaks Ja nee, nu tad diiraa gan!

Mājaslapā šie aizmirsuši pierakstīt vai parastais, vai PD.

Nu jā, ja nu PD, tad eļļa šim ir nedaudz dārgāka, bet ne jau tik daudz.

Savam lēju Motorex "pusīti" 10W40 - 5 litri nāca ap 24 Ls.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

scope rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Pat vw-riga 255 Ls ( www.vw-riga.lv/... ) un izpaliek braukšana uz viļņu

Eļļas maiņa gan viņiem "pa lēto" - B5 TDi Motora eļļas un filtra maiņa 71.55Ls. iesk. PVN.

Es par tādu naudu nomainīju - dzinējā eļļu, filtru, gaisa filtru, degvielas filtru, salona filtru, kā arī manuālās kārbas eļļu.

Bet tas taču ir Autorizētais Serviss! Tu varēsi būt drošs, ka viss ir pēc Grāmatas izdarīts! Ar garantiju!

Tas ka ar garantiju tas vēl varētu būt, bet vai pēc grāmatas izdarīts par to gan nevar būt drošs. Dažas reizes uz savas ādas to esmu izbaudījis. Radās iespaids, ka tur strādā meistari, kurus nekur citur neņem darbā.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Danimars rakstīja: Ok, palasot komentārus un klausot meistaru, tika nomainīts viss, kas ir paredzēts B5 manuālī arī sūknis (23Ls) + vēl kaut kādi saļņiķi + vēl kaut kas ko vispār nesapratu (darbs tika veikts Viļņā) par to visu samaksāju 220Ls kopā ar detaļām. Priekš siksnas maiņas šķiet ok, jo kāds pareizi minēja - šim modelim pus prieksa jāņem na nost lai tikt klāt.

Par līdzīgu summu varēja arī Rīgā: www.vw-club.lv/...

Ok tagad zināšu, bet brauciens uz LT bija plānots darba darīšanās, tāpēc degvielu var nerēķināt kopējās izmaksās. Bet interesanti sanāk, MARKUS izmaksas līdz šim rēķināja darba stundās nevis par gabaldarbu, varbūt kas mainījies?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

normalas firmas udens sukni mieriigi var atstaat uz 2 siksnaam. ljoti lielai daljaj (70%) agregatsiksnas rulljiishu mainaas gultnji atcevishki, kas maksaa ap 2.50-3ls Kameer rullis pikjo ap 15-25ls) taa nu luuk dzivojam, domajam ar galvu un ekonomeejam nemainot kvalitati

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti