Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

ford dīzeļa atgāzes

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Ko darīt, ja TA apskatē dīzeļu atgāzēs dabūju ierakstu 9.99 vienības (pieļaujamais ir līdz 3.0). Iepriekšējās TA atgāzes arī bija palielas, bet ar kādu 5 gāzēšanas reizi tiku cauri, šoreiz rādītājs visu laiku 9.99

Gaisa filtrs (Mahle) jauns tikko uzlikts, eļļa arī tikko mainīta. Ar dīzeli braukt protu, nesēņoju, visas caurules jau bija iztīrītas pirms braukšanas uz TA. Auto lec labi, ar jaudu problēmu nav (cik nu tam 1.4 tdci motoram tās jaudas visāpr ir), patēriņš puslīdz ok (atkarībā kā brauc).

Pēc iepriekšējā gada TA gandrīz neiziešanas mašīnu biju aizdzinis uz forda dīlera servisu. Teica, ka nekādus defektus neatklāja (motors, protams, netika jaukts ārā). Ford Fiesta 1.4 TDCi, 2006.gada. Ko ar tām atgāzēm var darīt, un uz kuru servisu dzīt?

 
1 2 3 4 5 6
sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 1 Atbildēt

Ozz rakstīja: super tačka, tikai ikdienaa ar taadu braukt buutu noziegums.

Te maķenīt lētāk var iegādāt versiju no Alfamotors: www.ss.lv/...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sho te Volvo sakaraa reiz tika lasiits teksts - 20 gadi - tikai briedums, apreekjinaati liidz 40 gadu ilgai lietoshai.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

tas tuksnesii? shitie vecie itkaa necinkoti bij?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nez kapeec veciem volvo tie izputeji vienmeer taa izlocooti galaa? un katram treshajam vinsh vel iz aizlociits pret kaadu trotuaru

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

kaut kas saistiibaa ar izpluudes gaazeem un to nonaakšanu salona ventilaacijaa...

200. nebija cinkoti, ruuseeja ka vai traks...

" Iconic status :A squirt of oil, some water, a hammer to beat out rust, and lots of gas - that's all you need to keep a Volvo 240 going forever"

to es neizdomaaju

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

aga. granadaam taa pat ruuseeshanas kaite. bet gra man kautkaa labaak tomeer patiik, no senatnes, droshuma, utp viedokljiem skatoties. a ja nu tomeer ciiniities ar ruusu, ta jaanjem imho tranziits - tie, kas liidz 2000 gadam esot sameeraa ok ar ilgmuuzhiibu, i diizelji tur ok, un tiiri mehaaniskie veel atrodami, un vietas dofuiga, un celtspeeja liidz 1.7 tonnaam, un pakalpiedzinja. koroch, tranziiti rulz saliidzinoshi. a taa, cinkots kuzovs tomeer baigais atvieglojums peec necinkotiem. bija man eskortds, tur regulaara kauja ar ruusu notikaas, un gala un uzvaras nebij redzams. a kaa 850to volvi nopirku - saakaas atpuuta - pat pliks metaals nekuja tur neruus, par ciinjaam ar koroziju var aizmirst un guleet un suukt alu taa vietaa, lai ar otu, smilspapiiru un buvanolu vaiga sviedros ciiniitos...

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 1 Atbildēt

Tātad varu ziņot, ka TA ir izieta.

Vienīgais, ko savam auto izdarīju, ir tas, ka atvienoju atgāzu recirkulācijas vārstu. Nesaprotu no viņa jēgu, ja tas dod sliktākus rezultātus, nekā ja tas darbojas.

Vienīgi tagad sanāk braukāt ar 'check engine' lampiņu, bet vismaz es zinu, kāpēc viņa deg.

Godīgi sakot, tagad pat ar aci redzams, ka dūmu ir stipri mazāk. Varētu teikt, ka viņu tagad vispār nav.

Vai ir jēga viņu (ERG vārstu) mainīt, vai braukāt tāpat?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja: Vispār fascinē mūsdienu tehnika - it kā pērc lai taupītu (vismaz tādu iespaidu rada, izlaižot jaunu modeli - retākas apkopes, mazāks patēriņš utt), bet vēlāk tik maksā, maksā, maksā!

Vai arī šajā gadījumā tomēr pie vainas apkopju neveikšana, neatbilstošas eļļas un nekvalitatīvas degvielas izmantošana?

Mani arī tā kvēpu filtra esamība kaitina. Būtu labāk ņēmis 1,4 vai 1,6 litru benzīnnieku...

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti