Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

ford dīzeļa atgāzes

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Ko darīt, ja TA apskatē dīzeļu atgāzēs dabūju ierakstu 9.99 vienības (pieļaujamais ir līdz 3.0). Iepriekšējās TA atgāzes arī bija palielas, bet ar kādu 5 gāzēšanas reizi tiku cauri, šoreiz rādītājs visu laiku 9.99

Gaisa filtrs (Mahle) jauns tikko uzlikts, eļļa arī tikko mainīta. Ar dīzeli braukt protu, nesēņoju, visas caurules jau bija iztīrītas pirms braukšanas uz TA. Auto lec labi, ar jaudu problēmu nav (cik nu tam 1.4 tdci motoram tās jaudas visāpr ir), patēriņš puslīdz ok (atkarībā kā brauc).

Pēc iepriekšējā gada TA gandrīz neiziešanas mašīnu biju aizdzinis uz forda dīlera servisu. Teica, ka nekādus defektus neatklāja (motors, protams, netika jaukts ārā). Ford Fiesta 1.4 TDCi, 2006.gada. Ko ar tām atgāzēm var darīt, un uz kuru servisu dzīt?

 
1 2 3 4 5 6
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu tak palasi iepriekšējās lapās - tur viss bija aprakstīts, kādēl nepērku jaunu. Dotajā momentā jā nevaru atļauties, bet kad nosprāga Skorpim dzinējs, tad 2 mēneši štukoju ko darīt - pirkt citu jaunu auto vai remontēt šo. Par Skorpja remontu izšķīros ne jau naudas trūkuma pēc!! Bet tāpēc ka neredzu alternatīvu tā nomaiņai, un neredzu pa šim brīdim!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pēc kuras markas auto detaļām ir vislielākais pieprasījums, sekojoši, kura marka visbiežāk lūzt?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Visi Fofāgeni bez izņēmuma! UN ne jau tāpēc ka to ir daudz.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Pēc kuras markas auto detaļām ir vislielākais pieprasījums, sekojoši, kura marka visbiežāk lūzt?

Nebūs korekti ta salīdzināt.

Pirmkārt jau jāzin konkrētās markas autiņu skaits un to nobraukums.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Tu auto remontēšanai pērc vai braukšanai??

Man pagaidām nav liekas naudas, lai pirktu jaunu auto katru reizi kad iepriekšējam beidzas garantija. Reiz visi noveco un pienāksies remontēt. Starteri Skorpim es varu izņemt un ielikt sētmalē pa 10 min bez bedres vai pacēlāja, bet izslavētajam Audi divatā vismaz pusdiena - ideāls vāģis servisu uzturēšanai.

Es pērku ērtu auto, nevis lai palielītos kaimiņiem ar jaunu (tas nekas ka sūdīgu).

Tātad vecs skorpis ir labs un ērts, jauns audi vai jauns fords ir sūds

*******. Bet atzīt,ka nepērk jaunu tikai tāpēc,ka nav naudas, nevar Da bļin, tas ka ir mazāk naudas, nav negods bet tad ******* vismaz.

nu ja, nuja. visi kam nav chornaja beha un adidas treniki ir luuzeri!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Šitādu 6 pirkstu rādītāju jau vienu zinu personīgi! Vēl 2 gadi atpakaļ ar saviebtu ģīmi gvelza, ka par 3 gadi vecākā mašīnā pat nekāps iekšā un ja nav džips, tad tā ir lūznis! Bet šogad jau ar II Golpu braukā!!!

Ha ha ha.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Nu tak palasi iepriekšējās lapās - tur viss bija aprakstīts, kādēl nepērku jaunu. Dotajā momentā jā nevaru atļauties, bet kad nosprāga Skorpim dzinējs, tad 2 mēneši štukoju ko darīt - pirkt citu jaunu auto vai remontēt šo. Par Skorpja remontu izšķīros ne jau naudas trūkuma pēc!! Bet tāpēc ka neredzu alternatīvu tā nomaiņai, un neredzu pa šim brīdim!

pasaki- kas skorbulim ir taaaads kas nau volvo 940; opel Bomega, bmwE34 vai kkaadam mersim? visi manis nosauktie ir vienaa svara kategorijaa; RWD utt...

pats braucu volvo, bet esmu izskatiijis gan õmes, gan bmw.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Es gribēju nopirkt vai nu Skorpi ar tieši atmosfērisko dīzeli vai Tavu pieminēto Volvo. Volvo vienkāši nebija todien.

BMW man nevajag tā rijības dēļ, pat dīzeļiem (biju jau nomāto pamēģinājis). Omega arī bija manā sarakstā, bet tikai kā pēdējais variants, ja citu nav. Mersi vienkāši nevarēju atļauties un diez vai kādreiz varēšu. Pie kam nemaz negribās pārmaksāt vismaz 30% virs auto reālās vērtības tikai par to slaveno bļambu uz kapota.

Tieši Skorpim ir gan Volvo, gan Merša ērtums, bet par 1,5 vai attiecīgi vismaz 2 reizes lētāku cenu.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu tas volvo ar fofaagena diizeli nekaada ogumaize nav- un padaargs ekspluataacijaa arii sanaak. bet benziinam nau ne vainas. un nav tur nekas daargs, siikumi maksaa taapat, bet lielaas lietas ir pilnas miskastes.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

es runaaju par volvo liidz 940. modelim...

850 un paareejie ir cic staasts.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: es runaaju par volvo liidz 940. modelim...

850 un paareejie ir cic staasts.

Klau, Volvo spečuk, kā tas 940.tais uzvedas ziemā? Tur tak nekāda ESC nav, ne? Tad ko - bagāžniekā jākrauj smilšu maisi?

Man ir doma perspektīvā iegādāt otru auto - tādu praktiskāku, palielāku - no Volvo patreiz domas apstājas pie 850. vai V70. Skaidrs, ka jāskatās uz palielākiem vienkāršiem benzīna motoriem, kam vēl varētu būt pietiekami resursa atlicis, domāju par 2.5 10V. Kādi vēl apsvērumi?

Bet, kādas būtu priekšrocības tam 940.? Lētāks remontos? Bet man jau liekas, ka tas jau tik vecs, ka šrotos drīz detaļas izsīks, ne?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Darba kolēģis veco Volvo 940 dīzeli pie -30 ar divām tējkannām karsta ūdens uzlējis uz sprauslām palaida ka nemetas. Man pie tiem pat -30 iznāca pailgi pakrucīt dīzeli, bet tomēr pieleca. Toties tai rītā mēs jaunākos dīzeļus uz ielām neredzējām līdz pat pusdienām!

Vecajam Voļviķim aizmugure velkošā, jaunākajiem jau priekša. Nezinu kā Volvo katafalkam, bet Skorpim gan maisus bagāžniekā nevajag likt. Tas ir izcili stabīls uz jebkura ceļa apstākļiem. Pat ja samet uz ledus, tad pakaļu groza, bet apkārt apgriezt to ir dikti pagrūti. UN līkumā pa taisno ar nemēdz iet, ja īpaši nepacenšas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Latgalē šrotos Skorpi jau dikti jāpameklē - acainie vēl patrāpās, bet vecie tikai ja nu Riebiņos. Citur pilnīgs tukšums, bet veco Volvo jau sen kā neesmu nevienā šrotā redzējis!

Jebkurš V motors būs pagrūts remontos. Īpaši ja tas ir iebāzts Audi purnā, tad vispār nāves smaka. Volvom vismaz purns ir garāks, nevajadzēs pusmašīnu izjaukt, lai ģeneratora siksnu nomainītu.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Ir bijuši divi auto - ZAZ968A un Volvo 850. Jāsaka, ka Volvo tomēr labāks, krietni labāks.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu 940 ir tas pats 740tais- izstraadaats un uzticams aparaats bez beernu slimiibaam. B230 dzineejs ir pats par sevi vecs, zinaamaa meeraa deforseets, resurss miilziigs- tie 4 cyl motori kas 200, 700, 900 seerijaam nereti ap muljonu noskrien. tie dzineeji ir labi...zobenei pliistot vaarsti un virzuli nesatiekas, uudenssuuknis un paareejie štrunti ir uz ķīļsiksnaam- zobene griež tikai sadaleni.

neņem 2.0 motori- švakaaks buus un varkas nekaadas...

skaties lai neiebirsti uz rex-regina aizdedzi/šprici- buus suudi.. meklee bošu.

mans uzskats ir ka jaaņem gēteborgas ražojumi, holandieti labaak nee, sborkas kvalitaate klibo...

nenem 960to , tas ir neizdevies volvo atbildes gaajiens mersim, vieniigais kas tur buus liidziigi- apkopes un uztureešanas izmaksas

kuzavi 900 ir cinkoti, ekstras- viss kas ir iespeejams, gan kondieris gan klima, bet ne obligaati.

nenokautu 940 universaali buus gruuti atrast, daargi maksaa

turbomotori- nav viedokļa...

ziemaa labi uzvedas pagaajušziem 2x tik vajadzeeja paliidziibu no zaales- dziivoju aarpilseetaa.

meedz buut dažādi bloki pakaltiltos, t.sk diizeliem bija " lockers" - uzparikte kas teelo bloķi liidz 40 km/h... bet pilseetaa man bija biku bail ar taadu braukt- stumj taisni pagriezienaa...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Man ir doma perspektīvā iegādāt otru auto - tādu praktiskāku, palielāku - no Volvo patreiz domas apstājas pie 850. vai V70. Skaidrs, ka jāskatās uz palielākiem vienkāršiem benzīna motoriem, kam vēl varētu būt pietiekami resursa atlicis, domāju par 2.5 10V. Kādi vēl apsvērumi?

es jau skatiitos 850to ap 96 - 97 gadu - td, kad vinjiem kaareiz naaca tie audi 5katlu turbodiizelji. radiniekam ir v70 ar taadu diizeli - iet sameeraa zveeriigi prieksh diizelja.

par tiem resursatlikumiem vispaar un 2.5 10v ( b5252s dzineejs) kopumaa - a kaa tu noteiksi patieso noskreejienu? mums ja man liekas, katrs otrais auto lv ir ar krutiitu noskreejienu. pasham ir 850tais a shaadu 2.5 140 hp dzineeju, un 340 tkm noskreejienu - izskataas ka originaals, jo vadiibas bloks ar kodiem nosauc taadu pat noskreejienu, kaa odometraa... nu, raadaas ka kaadi 450 - 500 tkm vismaz vinjam resurss vareetu buut, ja skataas patreizeejo staavokli. bet ar automaatu jams varen kuutrs - tas turbodiesels blakaam vinjam ir kaa f1...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

nenokautu 940 universaali buus gruuti atrast, daargi maksaa

Var jau paņemt kādu sedanu par donoru. Kas viņiem daudz atšķiras? Aizmugures tilts? Riteņu bāze tā pati, man no bildēm izskatās, ka pat aizmugures durvis vienādas.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Man ir doma perspektīvā iegādāt otru auto - tādu praktiskāku, palielāku - no Volvo patreiz domas apstājas pie 850. vai V70. Skaidrs, ka jāskatās uz palielākiem vienkāršiem benzīna motoriem, kam vēl varētu būt pietiekami resursa atlicis, domāju par 2.5 10V. Kādi vēl apsvērumi?

es jau skatiitos 850to ap 96 - 97 gadu - td, kad vinjiem kaareiz naaca tie audi 5katlu turbodiizelji. radiniekam ir v70 ar taadu diizeli - iet sameeraa zveeriigi prieksh diizelja.

par tiem resursatlikumiem vispaar un 2.5 10v ( b5252s dzineejs) kopumaa - a kaa tu noteiksi patieso noskreejienu? mums ja man liekas, katrs otrais auto lv ir ar krutiitu noskreejienu. pasham ir 850tais a shaadu 2.5 140 hp dzineeju, un 340 tkm noskreejienu - izskataas ka originaals, jo vadiibas bloks ar kodiem nosauc taadu pat noskreejienu, kaa odometraa... nu, raadaas ka kaadi 450 - 500 tkm vismaz vinjam resurss vareetu buut, ja skataas patreizeejo staavokli. bet ar automaatu jams varen kuutrs - tas turbodiesels blakaam vinjam ir kaa f1...

Kā ar dinamiku tam 2.5 140hp benzīnniekam ?

Es ar tādu vienu S70 pabraukāju. Mohs bija kaut kas nojāts, bet man tas auto likās ļoti nedinamisks auto, es pat teiktu ka lokomotīve .

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

es jau saku - dinamika, vismaz variantaa ar automaatu - nekaada. bet no otras puses - tas neprovocee aktiivu / agresiivu braukshanu. vairaak mieriigs stils ieietaas ar taadu braucot... iisteniibaa tas ar bij viens no iemeliem kaapeec taadu peec eskorta rs turbo njeemu.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Darba kolēģis veco Volvo 940 dīzeli pie -30 ar divām tējkannām karsta ūdens uzlējis uz sprauslām palaida ka nemetas. Man pie tiem pat -30 iznāca pailgi pakrucīt dīzeli, bet tomēr pieleca. Toties tai rītā mēs jaunākos dīzeļus uz ielām neredzējām līdz pat pusdienām!

Neienāca prātā, ka tie jaunāko dīzeļu īpašnieki jau bija aizbraukuši galamērķī, kamēr jūs laistījāties ar kipitoku un mocījāt starteri.... Nu un pusdienās braucāt reizē.... Un dīzeļa iedarbināšanai lielos mīnusos maz sakara ar auto vecumu, ja bākā būs slikta DD, aizkakāts degvielas filtrs, utt. "neleks" ne retro skorpis, mazlietotais "jaunais" dīzeļauto.....

Mans 2007. gada mazlitrāžas (1,6) dīzelis neatteicās strādāt nevienos mīnusos, un nebija jālaista ar kipitoku, un starteris ar nebija jāmoka...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Latgalē šrotos Skorpi jau dikti jāpameklē - acainie vēl patrāpās, bet vecie tikai ja nu Riebiņos. Citur pilnīgs tukšums, bet veco Volvo jau sen kā neesmu nevienā šrotā redzējis!

Jebkurš V motors būs pagrūts remontos. Īpaši ja tas ir iebāzts Audi purnā, tad vispār nāves smaka. Volvom vismaz purns ir garāks, nevajadzēs pusmašīnu izjaukt, lai ģeneratora siksnu nomainītu.

jociigi, ka taads, it kaa cilveeks ar rokaam, baidaas paskruveet audi purnu nost, kas aiznjem, ap stundu, nesteidzoties

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

manupraat starp sedaanu un universaali atškiriiba buus pakaltiltos, mošš baakaa un citos siikumos..nelaime taa ka universaalus izmanto kaa kraviniekus pat vairaak nekaa inženieri paredzeejuši.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: tie 4 cyl motori kas 200, 700, 900 seerijaam nereti ap muljonu noskrien

cik tādus esi nobraucis?

bija man balts 200 tais sedans ar 600 tk km uz šiltes kuram noklaajaas odometrs un kuram bija gaazes iekaarta no origjinaalaa diilera . viss liecinaaja par to ka tur bija nobraukums veel lielaaks jo peekšņi iestaajaas tai mizai totaaa sabrukuma periods kad bruuk nost VISS peec kaartas.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

super tačka, tikai ikdienaa ar taadu braukt buutu noziegums.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt
1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti