ford dīzeļa atgāzes

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Ko darīt, ja TA apskatē dīzeļu atgāzēs dabūju ierakstu 9.99 vienības (pieļaujamais ir līdz 3.0). Iepriekšējās TA atgāzes arī bija palielas, bet ar kādu 5 gāzēšanas reizi tiku cauri, šoreiz rādītājs visu laiku 9.99

Gaisa filtrs (Mahle) jauns tikko uzlikts, eļļa arī tikko mainīta. Ar dīzeli braukt protu, nesēņoju, visas caurules jau bija iztīrītas pirms braukšanas uz TA. Auto lec labi, ar jaudu problēmu nav (cik nu tam 1.4 tdci motoram tās jaudas visāpr ir), patēriņš puslīdz ok (atkarībā kā brauc).

Pēc iepriekšējā gada TA gandrīz neiziešanas mašīnu biju aizdzinis uz forda dīlera servisu. Teica, ka nekādus defektus neatklāja (motors, protams, netika jaukts ārā). Ford Fiesta 1.4 TDCi, 2006.gada. Ko ar tām atgāzēm var darīt, un uz kuru servisu dzīt?

 
1 2 3 4 5 6
draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Edgars , ja cilvēkam nav naudas ēšanai, bet ir auto, tad viņš ir pamuļķis.

var jau buut. bet cilveeks, kursh peerk vidusmeera, ne ar ko neatskirosos, massproduction auto,, kuram ir nenormaalas apkopes un uztureeshanas izmaksas, ir kliinisks kretiins, imho. pat ja jamam naudas kaa spalju...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Brauc vien pie šiem puikām: www.dizeluserviss.lv/... , un ziņo par rezultātiem. Ar Siemens VDO lietām Latvijā ņemas firma KG Knutsson www.kgk.lv/... . šodien pie šamiem bija mans čoms ar Renault Laguna 1.9 Cdti ar ar dūmošanu. Rezultāts - 3 gab. komoreila sprauslas plus EGR vārsts. Solās saremontēt zem 500 Ls.

Cik veca tā Lagūna? Kāds nobraukums?

Vispār fascinē mūsdienu tehnika - it kā pērc lai taupītu (vismaz tādu iespaidu rada, izlaižot jaunu modeli - retākas apkopes, mazāks patēriņš utt), bet vēlāk tik maksā, maksā, maksā!

Vai arī šajā gadījumā tomēr pie vainas apkopju neveikšana, neatbilstošas eļļas un nekvalitatīvas degvielas izmantošana?

Laguna ir 2001 gada ar "tjipa" 135000 km. Paņēma par šķiet pāris tk latu . Bija sasipusies turbīna un vēl šis un tas kā jau franču brīnumiem ar elektrību. Šķita ka viss jau novērst, bet še tev 3 sprauslas pa skuju taku.

pa lēto... 1crd sprausla maksā ap 250.-Ls... iespējams, ka vaina mazāka, vienkārši "gruzī"...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Renault Laguna 1.9 Dci komonreila sprauslu Bosch nemaz nepiedāvā jaunu, tikai rūpnīcā atremontētu un pretī jāatdod vecā. Cena man bija ap 140 Ls ar nosacījumu ka vecā nebūs ar meh';anisku bojājumu.

EGR vārsts laiž garām gaisu. Neremontējās, cena piedāvājumā bija ap 60 Ls, nav traki.

Es nezinu ko un kā viņi darīs, tik pateica : noliec naudu un mēs visu izdarīsim un vēl 6 mēneši garantiju dosim.

Tā kā auto nav mans un pats klāt nebiju es atstāstu kā cilvēks man raudāja uz pleca.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

draco, nenormālas apkopes un remontizmaksas var attiecināt uz gandrīz visiem šā gadsimta auto, nu izņemot krievu un rumāņu brīnumus. Hadenei nomainīt visas bukses (gumijas maksā tik pat cik man visu hadeni! Pie kam šī gadsimta auto tās bukses ir jāmaina vismaz 2 reiz biežāk. nemaz nerunājāt par pirkstiem, balstiem. Es nezinu kas ir mainīt ķīļsiksnu, jo nav tādas vispār un nevajag katrus apm 100 t km izdod virs 200 Ls.

Ja pie vidusmēra auto izmaksām piemet klāt gandrīz obligāto KASKO, tad jauna auto izmaksas kopā ar dīleru apkopēm jau pirmajā gadā ir lielākas kā manējam pa 11 gadiem ar visām kapitalkām!

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nezinu, kā tieši tavam. bet vēl, kas varētu ietekmēt atgāzes, ir tāda h**ņa, kā turboregulators. Manam fordam tas ir primitīva pribluda. Virzulītis ar atsperi. Kur no vienas puses nāk spiediens no ieplūdes kolektora. No otras puses atspere ar regulējamu skrūvi. Tā figņa samazina padevi, ja nav spiediena turbīnā. Kad braucu uz apskati, iegriežu skrūvi iekšā, lai sūknis domā, ka n****ja nav spiediena un mazāk dod degvielu. Autiņš ir galīgs nīkulis, bet TA viss forši. Gan jau tavam tas kaut kā modernāk realizēts, bet kaut kam tādam ar devēju aiz turbīnas ir jābūt. Varbūt tur kaut kas noklājies? Ja izņemu atsperi vispār ārā. tad iet labi jau no zemiem apgriezieniem, bet autiņi aiz manis ietinas dūmu aizsegā.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Ā atcerējos, vienreiz dabūju 7,6 atgāzēs, kad man ieteica tautas līdzekli, piegāzt soļarkai bendžu, kā ziemā, kādus 10-15%. Nu tad lūk, tas ieteikums ir fufelis

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

bendzu gaazh lai ziemaa labaak lec, un dd paaraak nesasalst, itkaa. atgaazeem vienlaik praktizeeja izpuuteeju pilnu ar uudeni piegaazt...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu bet ja cilvēkam pofig tās izmaksas un gribas mūsdienīgu auto ?

Tev televizors arī 1989. gada Raduga ?

Jā nu tas ir arguments zināmā mērā. Bet nu tomēr tās izmaksās ir pārāk neproporcionāli lielas tam labumam.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu protams. Ja tas neienes principiālu robu budžetā, tad kapēc nebraukt ar jaunu? Vienkārši uz autoražotāju galvenās mērķauditorijas fona mēs esam nabagi. Tapēc iznāk lēkt augstāk par pakaļu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Man ar gribas jaunu smuku auto, bet vēl vēl vairāk man ir žēl izmest naudu uz nenormāli dārgajām apkopēm un vispār absurdajām detaļu cenām. Pie kam kalpošanas laiks šiem auto ir stipri īsāks - reizēs! Ja vecais bezturbīnas dīzeļ Skorpis galīgi nosprāgs, tad jau pienāksies kaut ko vietā nolikt, bet es ļoti ceru ka tas nenotiks tuvākajos pāris gados.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

sleepnis rakstīja: Nu protams. Ja tas neienes principiālu robu budžetā, tad kapēc nebraukt ar jaunu? Vienkārši uz autoražotāju galvenās mērķauditorijas fona mēs esam nabagi. Tapēc iznāk lēkt augstāk par pakaļu.

Precīzi.

mudaku domas.

vecaas paaudzes auto ( liidz, teiksim 95 /2000 gadam) razoja tie pat autorazotaaji. apkopes cenas, detaljas, piekljuves eertums remontam - nav saliidzinaami. arii t.s. ieprogrammeetie luuzumi iisti veel nebija modee. a taga peeksnji mees esam nabagi, un neesam meerkauditorija. smadzenes te kaadam vispaar i, vai visi tik debilizatoru skataas un gremo?

un ar ko ta taas jaunaas miskastes tik mega atskiras no vecajaam - un veel uz labo pusi? es iisti nemanu. itkaa droshiiba pamazaam aug - tas, protams, pluss. eertiiba - nu. nemanu. konstrukcijas pamatiigums uttp - nu tieshi otraadi. visas, pat cenaas neleetads mashiinas tiek taisiitas kaa meesli - ekonomeets uz visa, uz kaa var un nevar. taisn veemiens naak. bet nu visa taa jaunaa programma uz urlaam, kaa lielaako divaajaino paarstaavju dalju orienteeta, taa ka sapnjojiet vien taalaak par jaunajiem volvo, sangjongiem, mershiem, un citaam klaburkasteem.... es pa to laik pamekleeshu kaadu veel braucamu veco labo diizeli bez jebkaadas elektronikas, un debiilajiem egr-iem a juus tik vairaak straadaajat, labaak 22 stundas diennaktii, lai vareetu apmaksaat kondicioneeshanas sisteemas remontu ar cetrciparu skaitli un kljuudu nolasiishanu un dzeesshanu dzineeja vadiibas blokaa pa triisciparu skaitli - ir tak tik forshi teereet visus "liekos " liidzekljus uz transportliidzekli, taa ka reekinot izmaksas uz nobraukto km taksis liidzaas sanaak kaa taads nabago sabtranss

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Piekriitu, viss atkariigs no pieejamaa naudas daudzuma. Un veel arii no tieksmes buut krutaakam. Bet taa visizdeviigaak, man liekaas, pirkt apm. 3-5 gadi vecu mashiinu un braukt apm. 5 gadus. Taa ir praktiski jauna, gandriiz uz pusi leetaaka par jaunu, garantijas laika kaites izaarsteetas, tikai lietot. Peec veel apm. 5 gadiem vajadzeetu paardot, apm. 10 gadi vecu, cena buus apm. puse no 5-gadiigaas, 1/4 vai 1/5 no jaunas. Sanaak liidz 1000ls gadaa, neskaitot benziinu. Nopirkt 10 gadiigu un vilkt liidz sabrukumam, t.i. apmeeraam 10 gadus iznaaks veel leetaak, bet baigais chakars, un parasti peec kaada 12 gada jau jaasaak nopietni ieguldiit remontos.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

draco: Daudz ko nosaka tās valsts likumi, kur auto jāsertificē un jārealizē. Pie mums tā ir ES gribi vai negribi. Veco atmosferisko dīzeli jaunu te vairs nedabūt. Jo tāds te neatbilstu spēkā esošām izmešu normām. Un nekādām citām normām arī. Nākas vien bāzt iekšā visādu kuiņu, lai tajās normās ielīstu. Redz, tas pats indiešu Tata, kas Indijā varētu maksāt ~2000USD, Eiropā, lasīju, varētu tikt tirgots pa ~6000 jo jāatbilst visām prasībām. Es domāju, ka tas nav īsti pareizi. Patērētājam būtu pašam jāļauj izvēlēties, kas viņam vajadzīgs. Varbūt kādam vajag tikai katru otro dienu aizbraukt pāris km uz veikalu, vai darbu. Un vienīgā ekstra, kas nepieciešama, ir jumts aizsardzībai pret lietu. Nafig viņam 2sajūgu ātrumkārbu ESP un navigāciju. Tādam patreiz nav ko piedāvāt. Vispār interesanti. Mopēdus un močus var tirgot, kaut tie pa lielākai daļai neatbilst nekādām izmešu normām, nemaz nerunājot par drošību, bet tikko kā uz 4 riteņiem, tā jābūt sazin kam iekšā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: draco: Daudz ko nosaka tās valsts likumi, kur auto jāsertificē un jārealizē. Pie mums tā ir ES gribi vai negribi. Veco atmosferisko dīzeli jaunu te vairs nedabūt. Jo tāds te neatbilstu spēkā esošām izmešu normām. Un nekādām citām normām arī. Nākas vien bāzt iekšā visādu kuiņu, lai tajās normās ielīstu. Redz, tas pats indiešu Tata, kas Indijā varētu maksāt ~2000USD, Eiropā, lasīju, varētu tikt tirgots pa ~6000 jo jāatbilst visām prasībām. Es domāju, ka tas nav īsti pareizi. Patērētājam būtu pašam jāļauj izvēlēties, kas viņam vajadzīgs. Varbūt kādam vajag tikai katru otro dienu aizbraukt pāris km uz veikalu, vai darbu. Un vienīgā ekstra, kas nepieciešama, ir jumts aizsardzībai pret lietu. Nafig viņam 2sajūgu ātrumkārbu ESP un navigāciju. Tādam patreiz nav ko piedāvāt. Vispār interesanti. Mopēdus un močus var tirgot, kaut tie pa lielākai daļai neatbilst nekādām izmešu normām, nemaz nerunājot par drošību, bet tikko kā uz 4 riteņiem, tā jābūt sazin kam iekšā.

kapec saki ka nav tirguu plikas klaburkastes dibena parvietoshanai? visaadas daces un sunjmungi ir pieejami gauzhaam pliki un par zemu cenu, tiesa gan taa cena ir lielaaka par 10 gadiigu luksus klasi, bet nu tomeer. par izmeshiem, ja visiem ljautu visu, mums jau sen nebuutu ko elpot. I edgars vel kuupina veco peugeot dizeli, kas ir visai agresiivs pret dabu, kameer jauns BMW dizelis gandriiz vai attiira gaisu, ir tomeer starpiiba. cita lieta buutu, ja pienjemtu taadas kaa normas, ka auto ir jaekslpuatee vismaz 15 gadus, un tikai tad var pirkt jaunu, ietaupiitos gan dabas resursi, gan mazaak japiedrazo dabu ar jauno auto razhoshanu un tt.

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Edgars , ja cilvēkam nav naudas ēšanai, bet ir auto, tad viņš ir pamuļķis.

Šodien biju liecinieks gadījumam, ka kalonkā, mūziku rībinot, iebrauca BMW X5, izkāpa ārā čalis trenniņtērpā (izskatījās pēc trekno gadu celtnieka), iebāza roku savu Adidas bikšu kabatā, izvilka čupu ar kapeikām un tur pat arī saskaitīja. Veicis šo svarīgo operāciju, čalis ielēja dīzeli par tieši 3,46 Ls, rokas sabāzis kabatās, lepni aizcilpoja samaksāt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

lidvaavere rakstīja:

Sretsked rakstīja: Edgars , ja cilvēkam nav naudas ēšanai, bet ir auto, tad viņš ir pamuļķis.

Šodien biju liecinieks gadījumam, ka kalonkā, mūziku rībinot, iebrauca BMW X5, izkāpa ārā čalis trenniņtērpā (izskatījās pēc trekno gadu celtnieka), iebāza roku savu Adidas bikšu kabatā, izvilka čupu ar kapeikām un tur pat arī saskaitīja. Veicis šo svarīgo operāciju, čalis ielēja dīzeli par tieši 3,46 Ls, rokas sabāzis kabatās, lepni aizcilpoja samaksāt

tas nav radiitajs. es biezhi aizmirstu maku majaas, un reizeem sanaak liet par to, kas sakrajies mashinas kabataas. reizeem tas ir 10ls reizeem 2.54

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

lidvaavere rakstīja:

Sretsked rakstīja: Edgars , ja cilvēkam nav naudas ēšanai, bet ir auto, tad viņš ir pamuļķis.

Šodien biju liecinieks gadījumam, ka kalonkā, mūziku rībinot, iebrauca BMW X5, izkāpa ārā čalis trenniņtērpā (izskatījās pēc trekno gadu celtnieka), iebāza roku savu Adidas bikšu kabatā, izvilka čupu ar kapeikām un tur pat arī saskaitīja. Veicis šo svarīgo operāciju, čalis ielēja dīzeli par tieši 3,46 Ls, rokas sabāzis kabatās, lepni aizcilpoja samaksāt

Tur jau sanāk tikai 4,56 litri dīzeļdegvielas - kādiem 70 kilometriem pa šoseju vai 50 kilometriem pa pilsētu...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais, gan manam Pežo TD dīzelim, gan šī gada BeMeVe dīzelim ir vienādas normas. Pie kam manam atmosfēriskajam ir 2,5, bet tam BMW 3,0! Es izeju, bet šie bieži vien nopērk! Kurš vairāk piesārņo? Ja manam ir 69 ķēves, bet šim 300, tad no kura ir vairāk CO2 izmešu??

Cik ir jāpiesārņo dabu saražojot auto, lai katrs sev nopirku jaunu auto ik 3 gadus, un cik ja es lietoju jau 19 gadi?

Palasi topika sākumu - te gāja runa par to ka 4 gadi vecam auto atgāzes ir 9,99!!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pardon - ne manam TD, man ir D.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Slinkais, gan manam Pežo TD dīzelim, gan šī gada BeMeVe dīzelim ir vienādas normas. Pie kam manam atmosfēriskajam ir 2,5, bet tam BMW 3,0! Es izeju, bet šie bieži vien nopērk! Kurš vairāk piesārņo? Ja manam ir 69 ķēves, bet šim 300, tad no kura ir vairāk CO2 izmešu??

Cik ir jāpiesārņo dabu saražojot auto, lai katrs sev nopirku jaunu auto ik 3 gadus, un cik ja es lietoju jau 19 gadi?

Palasi topika sākumu - te gāja runa par to ka 4 gadi vecam auto atgāzes ir 9,99!!

nejauc pirkstu ar ....galvas skruuvi

taas TA normas nav reelie izmeshi. vacijaa tavs peugeots nevienaa lielaa pilsetas centraa nevar radiities, visur ieviesushi Umwelt zone, pat mans daudz modernaaks tdi nevar, bet tas bembis var.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu tad kāda X pēc tam jaunajam bembim atgāzu norma ir lielāka par manējo faktiski 70. gadu veco dīzeli? Ja man ir 2,5, tad bembukam lai liek 1,0 - vo tā būs attīstība! Pagaidām ir tikai vienīga objebalovka! Tāda pat kā vecai Javai vai Ižam vienāda OCTA un TA ar superbaikiem, kuriem ir elektroniskais ātruma ierobežotājs uz 300 km/st?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

...vispār jau dīzelim atgāzu testā mēra NOx....... un arī dzinējus euro1 līdz euro5 iedala tieši pēc NOx.....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

nav gan tiesha saijkne. tomeer inzhenieri ne velti maizi eed. to var paskatiities arii peec jaudaam litra. taas visu laiku aug. tieshaa iesmidze, tris dozas pa ciklu, un citi brinumi naakushi klaat, kopsh Rudolfs izsapnjoja savu brinumu. progress ir, tiesa gan piekriitu par muus visu uzvilkshanu, bet tomeer pashi iebalsojaam sevi ES

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

i_edgars rakstīja: Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

nav gan tiesha saijkne. tomeer inzhenieri ne velti maizi eed. to var paskatiities arii peec jaudaam litra. taas visu laiku aug. tieshaa iesmidze, tris dozas pa ciklu, un citi brinumi naakushi klaat, kopsh Rudolfs izsapnjoja savu brinumu. progress ir, tiesa gan piekriitu par muus visu uzvilkshanu, bet tomeer pashi iebalsojaam sevi ES

Da ko tu saproti! Fiksi velc brunčus un marš uz maximu

1 2 3 4 5 6
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti