ford dīzeļa atgāzes

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Ko darīt, ja TA apskatē dīzeļu atgāzēs dabūju ierakstu 9.99 vienības (pieļaujamais ir līdz 3.0). Iepriekšējās TA atgāzes arī bija palielas, bet ar kādu 5 gāzēšanas reizi tiku cauri, šoreiz rādītājs visu laiku 9.99

Gaisa filtrs (Mahle) jauns tikko uzlikts, eļļa arī tikko mainīta. Ar dīzeli braukt protu, nesēņoju, visas caurules jau bija iztīrītas pirms braukšanas uz TA. Auto lec labi, ar jaudu problēmu nav (cik nu tam 1.4 tdci motoram tās jaudas visāpr ir), patēriņš puslīdz ok (atkarībā kā brauc).

Pēc iepriekšējā gada TA gandrīz neiziešanas mašīnu biju aizdzinis uz forda dīlera servisu. Teica, ka nekādus defektus neatklāja (motors, protams, netika jaukts ārā). Ford Fiesta 1.4 TDCi, 2006.gada. Ko ar tām atgāzēm var darīt, un uz kuru servisu dzīt?

 
1 2 3 4 5 6
draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

en.wikipedia.org/...

ti degvielas pateerinji stipri nerulz. paareejais viss i ok

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

Sretsked rakstīja: Draco, ja tev kontā būtu nu, 100 000 brīvas naudas, arī brauktu ar 93. gada Volvo ?

nea. nopirktu tranziitu vai sprinteri esmu nonaacis pie secinaajuma, ka volvo man mazliet pa mazu.

bet jautaajuma buutiibu sapratu -es atrastu labaaku meerkji kur to naudu noteereet, esi droshs. ,mashiinaa jau nu negruustu. pie kam der arii aizdomaaties par shiis sikoshanas cenu - nekas pasaulee nenaak par velti. visi tie lielie kaaposti - vinji ir uz citu reekjina. un teereet resursus pontiem manaa skatiijumaa ir stulbi. viss ir apmaksaats ar sviedriem, asiniim, uttp - ja ne tavu, tad citu....

brīžiem, kad tev tavs volvo ir par mazu, es tev varu pa lēto izīrēt lt fofāgenbusu (kravas)

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

man tie briizhi sasytaada 90% laika. taa ka praatiigaak buus nomainiit, un miers, imho. vieniigais, busu vauirs garaazaa fig dabuusi - tur vaartu augstums 185 cm

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: man tie briizhi sasytaada 90% laika. taa ka praatiigaak buus nomainiit, un miers, imho. vieniigais, busu vauirs garaazaa fig dabuusi - tur vaartu augstums 185 cm

nu tas gan.... busā es varu sakrāmēt vienu uz otras 6 fasādes vates pakas, katru 30cm biezumā

vispār busā brīvi salien 34 pakas 30x60x120cm...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

man cita probleema - gjimene nesalien iisti nesalien. suns viens pats, maita, daudz vietas aiznjem, nu i attieciigi univeraalaa miinus kravas nodaliijums vietas vairs nefiga nav. bet nu iespeeja reizeem bez piekabes atvest 2[ vairaak cementa maisu reizee un so ar ir laba fiicha. bet tas labi ja dazas reizes gadaa...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: man cita probleema - gjimene nesalien iisti nesalien. suns viens pats, maita, daudz vietas aiznjem, nu i attieciigi univeraalaa miinus kravas nodaliijums vietas vairs nefiga nav. bet nu iespeeja reizeem bez piekabes atvest 2[ vairaak cementa maisu reizee un so ar ir laba fiicha. bet tas labi ja dazas reizes gadaa...

neredzu nekaadas probleemas ikdienaa parvietoties ar kaadu voyageri uz gazes. nemaksaa nekadu naudu, paterinsh arii ljoti ok sanaak

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

a ar diizelisko tranziitu paarvietoties - redzi probleemas, vai?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: a ar diizelisko tranziitu paarvietoties - redzi probleemas, vai?

redzu gan, komforts 0, vizualais skats 0, salons kaa ikarusam, mehaniska karba nerullee, bet izmaksas taas pashas. tad kadeelj braukt ar kravas auto??

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nu nez, varbuut tev taa dziive neizdevusies....

es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava

nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: nu nez, varbuut tev taa dziive neizdevusies....

es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava

nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....

nevis gandriiz ka kraviniekaa, bet tieshi. jo tas ir kravas auto. ar visu no taa izrietosho, manis augstaak uzskaitiito

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked, II Golfu es biju reiz iznomājis, un jau pēc 60 km gribēju zvanīt lai savāc to konservu bundžu, jo bija tik šausmīgi priekš manis neērts, ka biju gatavs atpakaļ braukt ar taksi!

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

draco rakstīja: nu nez, varbuut tev taa dziive neizdevusies....

es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava

nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....

nevis gandriiz ka kraviniekaa, bet tieshi. jo tas ir kravas auto. ar visu no taa izrietosho, manis augstaak uzskaitiito

es vismaz ar atego esmu braucis, un redzu kapitaalu atskiriibu starp shamo un tranziitbusu. tu, raadaas, nearko braukaajis neesi, taapeec meegini te spriedeleet peec principa "a man liekas, ka..."

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

Slinkais rakstīja:

draco rakstīja: nu nez, varbuut tev taa dziive neizdevusies....

es te mazliet pabraukaaju ar diizeltranziitu - tiiri ok. nekaadu megakomforta truukumu nesajutu. vizuaalais man ir +/- poh - neesmu jau blondiine, kam bez roza jacinjas dziives nava

nu, automaats, protams, ir eerts - te gan nestriideeshos. un kruiizs ar laps. bet nu par visu ir jaamaksaa un visam ir savas puses - piem, ja nedo dies, automaats man nonjirgsies - remonta izmaksas tur ir taa neko sev. da i pasham liist - es neriskeetu. kaadi 35 - 50 ls, pusdiena uz nomainju, un ripinies taalaak. da i luuzt tur iisti nav kam. taa ka ar manuaalo kaarbu esmu ar mieru paviest manuaalo kaarbu toties posadka busam augstaaka, gandriiz kaa kraviniekaa - tas savaa zinjaa ar i pluss....

nevis gandriiz ka kraviniekaa, bet tieshi. jo tas ir kravas auto. ar visu no taa izrietosho, manis augstaak uzskaitiito

es vismaz ar atego esmu braucis, un redzu kapitaalu atskiriibu starp shamo un tranziitbusu. tu, raadaas, nearko braukaajis neesi, taapeec meegini te spriedeleet peec principa "a man liekas, ka..."

Esmu braucis ar atego termo, vācu izpildījumā pārbūvētu par kemperi, ar saules paneļiem uz jumta, dīvānu, nolaižamām gultām, virtuvi, wc. Komforts labs, stāvošam. Braukšana gan tāda grīļīga, kā jau mazajiem smagajiem. Pa šosejām vēl var pieciest, bet pa šaurajiem lauku ceļiem gāzelējas pēc velna. Būda skrāpējas gar ceļmalas kokiem.

Pa tranzītu nav ko teikt - vācu autobūves kauna traips.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Sretsked, II Golfu es biju reiz iznomājis, un jau pēc 60 km gribēju zvanīt lai savāc to konservu bundžu, jo bija tik šausmīgi priekš manis neērts, ka biju gatavs atpakaļ braukt ar taksi!

Man kādreiz bija otrais golfs. Ar viņu bija mazāk problēmu nekā kaimiņam ar 2.9 skorpi. Pietika vietas un bija patīkami viņu noskriet (kā nekā 150zs bija tam golfam) un ierēkt par viņa pārdomām par patēriņiem un remontiem.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nu, ja tranziits i kauna traips, ta deelj vw jebkursh sevi cienoshs japaanis veiktu seppuku bet nu kaa krievi saka - kam arii kaza - sieva...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nortel, Skorpis 2,9 gan jau bija ar Kosvorta dzinēju? Tie ir kolosāli dārgi remontos un nemaz tik ilgi nekalpo. Kosvorta dzinējus ar ierindas Forda dzinējiem nevar salīdzināt.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

nu tas 2.9 cosworth atmosfeeriskais - jaa, nav sapnju kalngals.bet 2.0 turbokosis ir megamanta. taapat kaa attieciigi sierra un escort cosworth. escort rs turbo - mazaakaa meeraa, beta arii rulz. tie jaunie atmosfeeriskie uzgrieznju spainji blakus nestaav, imho.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Autors atrisinaaja atgāzu problēmu???

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pabraucot ar jaunajiem MB vai Audi neko nevar secināt!

Bija te iepriekšējā šefa kompanjons, kas pēc pusgada bija gatavs to jauno MB samainīt atpakaļ pret iepriekšējo savu veco, vēl ar kantainajām acīm Mersi, pat neprasot cenu starpību. Jauno šis lamāja pat putas no lūpām nenoslaukot. P.s. dzīvo Vācijā.

Ar jaunajiem Audi ar problēmu ka jūra - praktiski remontnespējīgs auto! Mājas apstākļos jāmeklē brigāde, lai kaut ko nopietnāku šim paremontētu. Lai samainītu siksnu, vai paķimerētu starteri ir jāizjauc vāģa visa priekša. Jānoņem visi radiatori.

A8 neesmu pat īsti tuvumā redzējis, bet A6 man tādu nevajag vispār! Ja es nosēžos priekšā un ar grūtībām iestellēju sēdekli, un ar vēl lielākām grūtībām iespraužu 1. robu, tad aizmugurē tikai dokumentu mapīte ielien. - Apmēram Fiestas līmenis, ja mēra ērtumā - vai precīzāk neērtumā.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu skorpis ir skorpis- MĒSLS. Vecais vēl cik necik, bet 'jaunais' riktīgs sūds ar 'gribu būt mersis' lukturiem.

Pabraucu ar to kulbu, nu i nafig tādu tarataiku,tālāk no tādiem brīnumiem.

Siera arī bija tāds riktīgs moskvičs.

NU, nu sākas!!! Ar ko ta atšķiras vecie Skorpji no acainajiem Begemotiem?? Ar savādākiem lukturiem un bamperiem un pāris moldingiem! Viss. Benzīnnieki, ritošā, utt viss tas pat. Tikai dīzeli pamainīja uz itāļu "brīnumu" un pamatīgi iegrābās.

Šķiet ka atkal sāc runāt par lietām par kurām nezini! Daži 10 km nav "zinu par mašīnu"!

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nu skorpis ir skorpis- MĒSLS. Vecais vēl cik necik, bet 'jaunais' riktīgs sūds ar 'gribu būt mersis' lukturiem.

Pabraucu ar to kulbu, nu i nafig tādu tarataiku,tālāk no tādiem brīnumiem.

Siera arī bija tāds riktīgs moskvičs.

NU, nu sākas!!! Ar ko ta atšķiras vecie Skorpji no acainajiem Begemotiem?? Ar savādākiem lukturiem un bamperiem un pāris moldingiem! Viss. Benzīnnieki, ritošā, utt viss tas pat. Tikai dīzeli pamainīja uz itāļu "brīnumu" un pamatīgi iegrābās.

Šķiet ka atkal sāc runāt par lietām par kurām nezini! Daži 10 km nav "zinu par mašīnu"!

nu xz. cik par acainajiem ar nav dzirdeets -detaljas daargas esot, birstot, uttp. koroch, pavisam nelaagas atsauksmes, saliidzinot ar vecajiem skorpjiem. pats gan shai jautaajumaa neesmu iedziljiinaajies, bet pienjemu, ka duumu bez uguns nav.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Ar jaunajiem Audi ar problēmu ka jūra - praktiski remontnespējīgs auto! Mājas apstākļos jāmeklē brigāde, lai kaut ko nopietnāku šim paremontētu. Lai samainītu siksnu, vai paķimerētu starteri ir jāizjauc vāģa visa priekša. Jānoņem visi radiatori.

Meistari gan par šo pieeju ir priecīgi, jo pēc visu traucēkļu noņemšanas var ļoti brīvi strādāt pie motora.

Salīdzinājumam, ja motors ir nolikts šķērsām un ir no lielajiem(teiksim, ja vienā bundžā paredzēti no 1.2 līdz 2.8 litru motori), tad ar 2.8 ir riktīgs čakars no sāniem tur kaut ko izdarīt...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

vienu gadu lietoju acajno scorpi..... tas ir piiiii. auto ir mega liels un eerts, bet uzkonstrueets kaadaa murga rezultataa. ruusa, debiils dizelis, elektribas probleemas visiem. auto ar pilnu elektro paketi apriko ar 45A generatoru, nu tas ir pesec. pie iesleegta kondikja lampaam un muzikas ladeshana apstaajas.. nu koroch bezgala daudz trukumu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: iedgar,ja esi tik dumjš un pats nesaproti,ieraksti gūglē 'ford scorpio' ,izvēlies sadaļu 'foto' un aplūko tos divus skorpjus...lampas un bamperi atšķiroties tikai....

Tu pārkarsis esi ?

Pārkarsis esi Tu pats!! Man gugli nevajag, atšķirībā no Tevis. Labāk aizej uz šrotu, paver kapotu un apskaties abus Skorpjus, vēl jau vari pabāzt galvu apakšā un palūkot!

Viss ir identisks zem bundžas: dzinēji (izņemot dīzeli un 1,8 karburatornieku), sajūgs, ātrumkārba, kardāns, diferenciālis, pusasis, priekšējais tilts, vienīgi rumbā 4 špiļkas acainajam, vecajam 5. Pašreiz kad vecie Skorpji jau beigušies daudz ko pa sīkumiem ņemu no acainā, un pagaidām nav tādas lietas kas nederētu. Starp citu bundža ar rūsē precīzi tajās pat vietās... un visi stikli ar ir identiski, nu izņemot pieminētos lukturus.

Muļķības ir tie stāsti par elektrību - man tādu vispār nav bijis.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Tu auto remontēšanai pērc vai braukšanai??

Man pagaidām nav liekas naudas, lai pirktu jaunu auto katru reizi kad iepriekšējam beidzas garantija. Reiz visi noveco un pienāksies remontēt. Starteri Skorpim es varu izņemt un ielikt sētmalē pa 10 min bez bedres vai pacēlāja, bet izslavētajam Audi divatā vismaz pusdiena - ideāls vāģis servisu uzturēšanai.

Es pērku ērtu auto, nevis lai palielītos kaimiņiem ar jaunu (tas nekas ka sūdīgu).

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti