Dīvainības,nejēdzības utt

Dzēsts lietotājs Reģ.: 24.08.2019

A ko, vasara bija visur karsta. Patīkams lietutiņš zelta vērtē. Nav jāsvīst vai pirms saules jāceļas, lai kaut ko izdarītu.

 
turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

a tur pie saistītajiem video tādas herņas, ko meklēdams neatradīsi

piemēram, reku, kā top pārliecinošas politiķu runas: www.youtube.com/...

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.

Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Latvija- Laimes zeme, jeb nav ko jums tauta pa gaismu staigāt...

forum.myriga.info/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Arī katram mazam kustonim naktī gribas labi redzēt ceļu...

forum.myriga.info/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Latvija- Laimes zeme, jeb nav ko jums tauta pa gaismu staigāt...

forum.myriga.info/...

Dzelzavas ielas gals pirms krusta ar Ulbrokas ielu.

Apgaismojums ir paredzēts stāvvietai, ja kas.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Bams rakstīja: Latvija- Laimes zeme, jeb nav ko jums tauta pa gaismu staigāt...

forum.myriga.info/...

Kur šitais sviests ir sakults ?

Rīgu nepazīsti, lauku veci?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

scope

Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.

Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...

-------------------------------

Nu vispaar jau eksistee arii Rietumos tehnologjijas,

ar kuraam asfaltu var ieklaat / bedres laapiit praktiski jebkuros laika apstaakljos, vieniigais shkjeerslis gan karstaa, gan aukstaa asfalta lietoshanai praktiski ir vieniigi speeciigas lietusgaazes vai snigshana.

Jautaajums, ciktaal muusu celjinieki / ielinieki pieturas pie tehnologjijas. Incanti, ko dara celjinieki, piemeeram, norveegju Bergenas apkaimee - tur ta lietus var liit pat 3 meeneshus no vietas

Sretsked

Atceros, bērnībā gar mājām arī šitādu te figņu taisīja. Tikai, protams ,nevārīja mucās neko. Nobēra šķembas, sagreiderēja pa vidu tādā valnītī, to salaistīja no mucas ar kaut kādu bitumu, tad tur vāļāja to sastāvu pa ceļu no vienas malas uz otru. Tad izlīdzināja, piebraukāja, vēl kaut ko bēra.

----------------------------

Ir ir taada tehnologjija, izmanto jau kosh seniem laikiem, tas arii ir aukstaa asfalta paveids. Shkjembu / grants valniiti salaista ar gudrona / bitumena maisiijumu un tad , kaa tu saki, vaaljaa no vienas puses uz otru. Beigaas noveltnjo un nokaisa ar granti vai siikaam shkjembaam, lai neliip. Parasti gan izmanto celjiem ar saliidzinoshi nelielu noslogojumu, jo segums nav tik izturiigs, kaa "klasiskais" asfalts.

Sheps Reģ.: 05.09.2002
0 0 Atbildēt

Sveiki puiki, pasakiet prieksaa, kam rakstiit - ldz vai celu paarvaldei kautkaadai vai kam? - tika saremonteeta dzelzcela paarbrauktuve pirms iebrauksanas Vecmilgraavii, naakamaa dienaa viena betona plaaksne jau ir skiiba un leekaa zem katras masiinas ar 1 kanti riktiigi uz aarau! taas sis process jau turpinaas gandriiz 2nedeelas, ne1 neremontee jaunizveidoto defektu.

Paldies.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: scope

Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.

Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...

-------------------------------

Nu vispaar jau eksistee arii Rietumos tehnologjijas,

ar kuraam asfaltu var ieklaat / bedres laapiit praktiski jebkuros laika apstaakljos, vieniigais shkjeerslis gan karstaa, gan aukstaa asfalta lietoshanai praktiski ir vieniigi speeciigas lietusgaazes vai snigshana.

Jautaajums, ciktaal muusu celjinieki / ielinieki pieturas pie tehnologjijas. Incanti, ko dara celjinieki, piemeeram, norveegju Bergenas apkaimee - tur ta lietus var liit pat 3 meeneshus no vietas

Sretsked

Atceros, bērnībā gar mājām arī šitādu te figņu taisīja. Tikai, protams ,nevārīja mucās neko. Nobēra šķembas, sagreiderēja pa vidu tādā valnītī, to salaistīja no mucas ar kaut kādu bitumu, tad tur vāļāja to sastāvu pa ceļu no vienas malas uz otru. Tad izlīdzināja, piebraukāja, vēl kaut ko bēra.

----------------------------

Ir ir taada tehnologjija, izmanto jau kosh seniem laikiem, tas arii ir aukstaa asfalta paveids. Shkjembu / grants valniiti salaista ar gudrona / bitumena maisiijumu un tad , kaa tu saki, vaaljaa no vienas puses uz otru. Beigaas noveltnjo un nokaisa ar granti vai siikaam shkjembaam, lai neliip. Parasti gan izmanto celjiem ar saliidzinoshi nelielu noslogojumu, jo segums nav tik izturiigs, kaa "klasiskais" asfalts.

Igauņi Sāremā salā šo aukstā asfalta metodi ir nomodelējuši nedaudz pa savam. Viņi atved uz Sāremā salu frēzēto asfaltu - nober ar to frēzto asfaltu viņu grants ceļus - tad nolīdzina - tad salej pa virsu bitumenu, uz bitumena nober biezā slāni drupinātu dolomīta sķembu maisījumu (0-32mm apmēram). un atstāj uz kādu laiku. Auto to visu piebraukā, liekās šķembas virspusē notīra nost. Lielisks, lēts un kvalitatīvs segums sanāk.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Sheps rakstīja: Sveiki puiki, pasakiet prieksaa, kam rakstiit - ldz vai celu paarvaldei kautkaadai vai kam? - tika saremonteeta dzelzcela paarbrauktuve pirms iebrauksanas Vecmilgraavii, naakamaa dienaa viena betona plaaksne jau ir skiiba un leekaa zem katras masiinas ar 1 kanti riktiigi uz aarau! taas sis process jau turpinaas gandriiz 2nedeelas, ne1 neremontee jaunizveidoto defektu.

Paldies.

Uzraksti e-pastu d@riga.lv" target="_new">sd@riga.lv , ja nebūs viņu kompetence, viņi pāradresēs, bet tas nebūs ātri.

Otrs variants ir piezvanīt Satiksmes vadības centram pa bezmaksas tālruni 80003600 un paziņot, ka ir izveidojusies satiksmei bīstama situācija.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Ko gan tik neliek internetā www.apollo.lv/...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu šādā situācijā CP darboņas jau neglābs arī jaunie CSN grozījumi. Tāpat likt kur grib nevarēs.

Par V-mīlgrāvja pārbrauktuvi to vispār varēja likvidēt un sliedes izveidot paceļamas tāpat nav vajadzīgas. 2 gadu laikā neviens vilciens uz kuģu remonta rūpnīcu vairs nav braucis toties radītie zaudējumi no bezjēdzīgas piekares laušanas, sastrēgumu veidā un negūtā peļņa no atpūtniekiem,ka izvēlas citu pludmali nevis Vecāķus(un pareizi dara) neatsver viena uzņēmuma ieguvumus. Murgaina pārbrauktuve ar visu krustojumu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti