a tur pie saistītajiem video tādas herņas, ko meklēdams neatradīsi
piemēram, reku, kā top pārliecinošas politiķu runas: www.youtube.com/...
a tur pie saistītajiem video tādas herņas, ko meklēdams neatradīsi
piemēram, reku, kā top pārliecinošas politiķu runas: www.youtube.com/...
Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.
Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...
Latvija- Laimes zeme, jeb nav ko jums tauta pa gaismu staigāt...
Arī katram mazam kustonim naktī gribas labi redzēt ceļu...
Bams rakstīja: Latvija- Laimes zeme, jeb nav ko jums tauta pa gaismu staigāt...
forum.myriga.info/...
Dzelzavas ielas gals pirms krusta ar Ulbrokas ielu.
Apgaismojums ir paredzēts stāvvietai, ja kas.
Sretsked rakstīja:
Bams rakstīja: Latvija- Laimes zeme, jeb nav ko jums tauta pa gaismu staigāt...
forum.myriga.info/...
Kur šitais sviests ir sakults ?
Rīgu nepazīsti, lauku veci?
scope
Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.
Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...
-------------------------------
Nu vispaar jau eksistee arii Rietumos tehnologjijas,
ar kuraam asfaltu var ieklaat / bedres laapiit praktiski jebkuros laika apstaakljos, vieniigais shkjeerslis gan karstaa, gan aukstaa asfalta lietoshanai praktiski ir vieniigi speeciigas lietusgaazes vai snigshana.
Jautaajums, ciktaal muusu celjinieki / ielinieki pieturas pie tehnologjijas. Incanti, ko dara celjinieki, piemeeram, norveegju Bergenas apkaimee - tur ta lietus var liit pat 3 meeneshus no vietas
Sretsked
Atceros, bērnībā gar mājām arī šitādu te figņu taisīja. Tikai, protams ,nevārīja mucās neko. Nobēra šķembas, sagreiderēja pa vidu tādā valnītī, to salaistīja no mucas ar kaut kādu bitumu, tad tur vāļāja to sastāvu pa ceļu no vienas malas uz otru. Tad izlīdzināja, piebraukāja, vēl kaut ko bēra.
----------------------------
Ir ir taada tehnologjija, izmanto jau kosh seniem laikiem, tas arii ir aukstaa asfalta paveids. Shkjembu / grants valniiti salaista ar gudrona / bitumena maisiijumu un tad , kaa tu saki, vaaljaa no vienas puses uz otru. Beigaas noveltnjo un nokaisa ar granti vai siikaam shkjembaam, lai neliip. Parasti gan izmanto celjiem ar saliidzinoshi nelielu noslogojumu, jo segums nav tik izturiigs, kaa "klasiskais" asfalts.
Sveiki puiki, pasakiet prieksaa, kam rakstiit - ldz vai celu paarvaldei kautkaadai vai kam? - tika saremonteeta dzelzcela paarbrauktuve pirms iebrauksanas Vecmilgraavii, naakamaa dienaa viena betona plaaksne jau ir skiiba un leekaa zem katras masiinas ar 1 kanti riktiigi uz aarau! taas sis process jau turpinaas gandriiz 2nedeelas, ne1 neremontee jaunizveidoto defektu.
Paldies.
Crankshaft rakstīja: scope
Nja, mūsējie dažreiz līdzīgi darās.
Ieguvums no šīs tehnoloģijas tāds, ka pēc neilga laika tās bedres atkal varēs lāpīt un $$$ iekasēt...
-------------------------------
Nu vispaar jau eksistee arii Rietumos tehnologjijas,
ar kuraam asfaltu var ieklaat / bedres laapiit praktiski jebkuros laika apstaakljos, vieniigais shkjeerslis gan karstaa, gan aukstaa asfalta lietoshanai praktiski ir vieniigi speeciigas lietusgaazes vai snigshana.
Jautaajums, ciktaal muusu celjinieki / ielinieki pieturas pie tehnologjijas. Incanti, ko dara celjinieki, piemeeram, norveegju Bergenas apkaimee - tur ta lietus var liit pat 3 meeneshus no vietas
Sretsked
Atceros, bērnībā gar mājām arī šitādu te figņu taisīja. Tikai, protams ,nevārīja mucās neko. Nobēra šķembas, sagreiderēja pa vidu tādā valnītī, to salaistīja no mucas ar kaut kādu bitumu, tad tur vāļāja to sastāvu pa ceļu no vienas malas uz otru. Tad izlīdzināja, piebraukāja, vēl kaut ko bēra.
----------------------------
Ir ir taada tehnologjija, izmanto jau kosh seniem laikiem, tas arii ir aukstaa asfalta paveids. Shkjembu / grants valniiti salaista ar gudrona / bitumena maisiijumu un tad , kaa tu saki, vaaljaa no vienas puses uz otru. Beigaas noveltnjo un nokaisa ar granti vai siikaam shkjembaam, lai neliip. Parasti gan izmanto celjiem ar saliidzinoshi nelielu noslogojumu, jo segums nav tik izturiigs, kaa "klasiskais" asfalts.
Igauņi Sāremā salā šo aukstā asfalta metodi ir nomodelējuši nedaudz pa savam. Viņi atved uz Sāremā salu frēzēto asfaltu - nober ar to frēzto asfaltu viņu grants ceļus - tad nolīdzina - tad salej pa virsu bitumenu, uz bitumena nober biezā slāni drupinātu dolomīta sķembu maisījumu (0-32mm apmēram). un atstāj uz kādu laiku. Auto to visu piebraukā, liekās šķembas virspusē notīra nost. Lielisks, lēts un kvalitatīvs segums sanāk.
Sheps rakstīja: Sveiki puiki, pasakiet prieksaa, kam rakstiit - ldz vai celu paarvaldei kautkaadai vai kam? - tika saremonteeta dzelzcela paarbrauktuve pirms iebrauksanas Vecmilgraavii, naakamaa dienaa viena betona plaaksne jau ir skiiba un leekaa zem katras masiinas ar 1 kanti riktiigi uz aarau! taas sis process jau turpinaas gandriiz 2nedeelas, ne1 neremontee jaunizveidoto defektu.
Paldies.
Uzraksti e-pastu d@riga.lv" target="_new">sd@riga.lv , ja nebūs viņu kompetence, viņi pāradresēs, bet tas nebūs ātri.
Otrs variants ir piezvanīt Satiksmes vadības centram pa bezmaksas tālruni 80003600 un paziņot, ka ir izveidojusies satiksmei bīstama situācija.
Ko gan tik neliek internetā www.apollo.lv/...
Nu šādā situācijā CP darboņas jau neglābs arī jaunie CSN grozījumi. Tāpat likt kur grib nevarēs.
Par V-mīlgrāvja pārbrauktuvi to vispār varēja likvidēt un sliedes izveidot paceļamas tāpat nav vajadzīgas. 2 gadu laikā neviens vilciens uz kuģu remonta rūpnīcu vairs nav braucis toties radītie zaudējumi no bezjēdzīgas piekares laušanas, sastrēgumu veidā un negūtā peļņa no atpūtniekiem,ka izvēlas citu pludmali nevis Vecāķus(un pareizi dara) neatsver viena uzņēmuma ieguvumus. Murgaina pārbrauktuve ar visu krustojumu.
Dīvainības,nejēdzības utt
A ko, vasara bija visur karsta. Patīkams lietutiņš zelta vērtē. Nav jāsvīst vai pirms saules jāceļas, lai kaut ko izdarītu.