Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Eļlas spiediena lampiņa.

STALKERS Reģ.: 08.11.2010

Audi 80 B4,2.0l,benzīns,monošprice.Problēma jau vairāk kāpusgadu.Eļļas spiediena lampiņa salonā tad iedegās,tad nodziest braucot.Servisā,pēc citasproblēmas risināšanas,pateica,ka varētu "streikot" viens no datčikiem pie eļļas filtra.Apakšējomēģināju mainīt,bet nekā.Kaut ar nepaskatījos barelus uz viņa,bet mainīju pēc krāsas.Pēdējālaikā ievēroju,ka lampiņa iedegas pie paaugstinātiem apgriezieniem.Noņemot gāzi,pēc apm. 3-4 sek nodziest.Palielinot apgriezienus,atkal iedegās.Agrāk viņa iedegās,nodzisa neatkarīgi no apgriezieniem.Citreiz,braucot,vispār neiedegās.Varbūt nomainīt,pareizus,abus datčikus uzreiz?Viņi nav dārgi.Ap 3 Ls.Vai vēl varētu būt kāda problēma?Savādāk autiņš iet kā puķīte.

 
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Atvienojot vadiņus no viena, pēc tam no otra(pirmam vadiņus atpakaļ pielikt), pēc tam no abiem - un redzēsi, vai datčiki, un kurš, vainīgi. Derētu arī eļļas spiedienu pamērīt, zini nu, varbūt līmenis par zemu?)

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Vēl iespēja - aizsērējusi eļļas truba no kartera uz sūkni. Paziņam reiz mašīnai bija deformēts kartera vāks, pārāk tuvu pie iesūcējcaurules piespiedies, simptomi tādi pat kā tev, beidzās tas viss ar motora maiņu

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
1 0 Atbildēt

Pieliec mehānisko pulksteni, kā sacīkšauto, problēmu nav!

STALKERS Reģ.: 08.11.2010
0 0 Atbildēt

Varbūt ar,ka tā eļlas truba piesērējusi.Kartera vāks ar nedaudz deformēts.Bet tas jau bija gadi trīs atpakaļ.Kā nopirku.Labi tas nav,zinu.Bet jau ar tādu raustošu lampiņu braucu vairāk kā pusgadu.Ja tā caurule būtu ciet,tad dzinējs jau būtu sen noviebies.No apakšējāmēģināju atvienot,nekas nemainās.Jāmēģinano augšējā.To eļļas trubu nav lielu problēmu pārbaudīt,iztīrīt vai nomainīt?Līmenis ir normāls.Mēnesi atpakaļ mainīju eļlu.Eļļu nav jāpapildina nomaiņas līdz maiņai ne piles.Cik ieleju,tik praktiski ar pēc 10 000km ar ir.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

STALKERS rakstīja: ....Mēnesi atpakaļ mainīju eļlu.Eļļu nav jāpapildina nomaiņas līdz maiņai ne piles.Cik ieleju,tik praktiski ar pēc 10 000km ar ir.

Tas nav rādītājs, ka viss ir labi, varbūt tā eļļa nemaz nekad nepamet karteri - tad pats saproti kas ar motoru notiek pēc laika, bet nu labi tas nav gluži tavs gadījums.

Principā atliek vai nu visu pārjaukt ar attiecīgām blīves maiņām, vai aºī eļļas dačīku vietā ieskrūvēt "mehānisko pulksteni" un pārliecināties vai ar eļļas spiedienu viss štokos. Cits varinats paņemama tādu pat auto kuram nav šāda gļuka izskūrvējam un samainam starp auto datčikus, principā var pietikt ar viena swapu, bet var arī gaīties ka gļuki izrādas ir tava auto elektronikā un tad nu nāksies visus samainīt lai par to uzzinātu !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 2 Atbildēt

Principā var pat mēģināt sameklēt kadu uzdauzītu auto kurš nav izkomplektēts un kuru var piedarbināt pēc SS.lv sludekļiem, un tad piebraukt un pardevējam piedāvāt pa 5 Ls izvkt eksperimentu, a moš i jams pa velti parakstās. NU vai ja pa lētuci met pakaļ datčikus, nu tad var arī ņemt jamos nopirkt, bet nu vispirms palūrēt uz ejoša motora un tkai tad kaut ko uz sava mēgināt !!!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Nevajag traucēt motoram strādāt. Kad kautkas noplīsīs, tad arī remontēs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Nevajag traucēt motoram strādāt. Kad kautkas noplīsīs, tad arī remontēs.

Ar tupiem padomiem arī drīkst citus netraucēt !!! JO šāda situācija jau nozīmē ka iespējams eļļas devējs ir beigts, bet var būt arī kas sliktāks - piem. pussprādzis sūknis !

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Ja motora darbībā nav jūtamu izmaiņu, tad nevajag tur neko jaukt ārā un čakarēt. Vai nu prosta nomainam dačiku vai arī nedaram neko.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

STALKERS rakstīja: Pēdējālaikā ievēroju,ka lampiņa iedegas pie paaugstinātiem apgriezieniem.Noņemot gāzi,pēc apm. 3-4 sek nodziest.

Audi ir divi eļļas spiediena devēji. 1 tarēts uz minimālo spiedienu pie tukšgaitas apgriezieniem, 2. - spiedienam pie vidējiem darba apgriezieniem. Visticamāk, ka tas devējs ir nobiris.

Kāds sakars spiediena devējam ar bareliem

STALKERS Reģ.: 08.11.2010
0 1 Atbildēt

Kad atveru eļļas ieliešanas vāku,eļļa cirkulē.Pa atveri sit ārā.Motors jau vairāk kā pusgadu darbojas kā puķīta ar visiem lampiņas gljukiem.Tik tā lampiņa uz nerviem spēlē. Uz apakšējā datčika,kad izskrūvēju,vairāki cipari iegravēti -1,8+-0,2 bar.Un vēl vairāki cipari un burti.Vispirms tiešām sākšu ar to,ka pārbaudīšu spiedienu un datčikus.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
1 0 Atbildēt

Centis_Nuudele

Kāds sakars spiediena devējam ar bareliem

.....................................

Nu tu arī jokus nesaproti, ķipa mārciņcollas utpjr.

Nezinu, kā dotajam dzinējam organizēta eļļas pagrābšana iz kartera, bet šitādi joki savulaik ir gadījušies - kad "poddons" ir piesists pie ieņemešanas "sēnes", tad tieši tādi simptomi ir. Ja, protams, kartera vāks ir bleķa!

Vēl viena lieta: šitie "lampiņas devēji" pēc standartiem

nostrādā pie spiediena 0.2...0.8, tad nu jāpačeko, pie kāda tad īsti nostrādā

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 1 Atbildēt

bar nozīmē bārs, apm. vienāds kg/cm2. Tas 1.8 ir nostrādāšanas spiediens, 0.2 pielaide. Ja lampiņa mirgo, tātad tas devējs ir nostrādājis, spiediens ir zem 1.8bar, tas ir brīdinājums, ka kaut kas nav kārtībā, bet braukt UZMANĪGI var. Visdrīzāk devēji ir kārtībā, noteikti pārbaudi to iesūkšanas cauruli, varbūt arī sūkni. Tiešām ir tādi dīvaiņi kā gauss, kas brauc pie pastāvīgi degošas eļķlas spiediena sarkanās lampiņas?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Gauss rakstīja: Ja motora darbībā nav jūtamu izmaiņu, tad nevajag tur neko jaukt ārā un čakarēt. Vai nu prosta nomainam dačiku vai arī nedaram neko.

Aizej un paprasi onkuļiem vēl kaut ko gudru. Viņi tevi vizina ar mežvedēju Urālu un kaut ko remontē tikai tad,kad kaut kas jau nolūzis,noklapējis utt ? Īstiem vīriem uzšķaudīt uz kaut kādām sūda lampelēm .

Urāls un btr laikam ir vienīgie auto, kurus tu zini. Aizej uz kādu grāmatnīcu un atjauno savu plakātu kolekciju....

p.s. ja kas, ir te viens pilnpiedziņas krazs, kurš urālus saliek vienos vārtos...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bija pa diskāverī viens raidījums, kur džeki sacentās kurš nobrauks vairāk. Viens brauca bez eļļas, otrs bez antifrīza, pa trasi. Beigās viņiem zajebala braukt, jo motori tā arī nenoplīsa.

Bet nu klausīties dekstera padomos ir tas pats kas čurāt pret vēju.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Ja lampiņa mirgo, tātad tas devējs ir nostrādājis, spiediens ir zem 1.8bar, tas ir brīdinājums, ka kaut kas nav kārtībā, bet braukt UZMANĪGI var. Visdrīzāk devēji ir kārtībā, noteikti pārbaudi to iesūkšanas cauruli, varbūt arī sūkni. Tiešām ir tādi dīvaiņi kā gauss, kas brauc pie pastāvīgi degošas eļķlas spiediena sarkanās lampiņas?

Kāda starpība, kā brauc,ja nav eļļas spiediena? Ja nav,tad braukt nevar. Un es tomēr ieteiktu to spiedienu izmērīt mehāniski un nomainīt devēju,ja tas bojāts.

Gauss taču neko nejēdz,tāpēc brauks līdz galam. Kā Pirmais,kurš brauca ar mašīnu bez dzeses šķidruma,lai gan viņam tika izskaidrotas sekas. Dzinējs vienkārši sakusa. Programmists.

Tādi dīvaiņi mēdz atgadīties.

Ja ir divi devēji, tad viens ir brīdinājuma, eļļas spiediens samazināts, bet vē pietiekošs, lai aizbrauktu līdz vietai, kur iespējams novērst bojājumu, ja lampiņa deg nepārtraukti - momentā stop. Gauss tiešām tic brīnumiem Cerams, ka vēl nepilngadīgs!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 1 Atbildēt

Arī es esmu braucis bez dzesēšanas šķidruma. (protams toreiz nebija citas iespējas) Motors strādā vēl šobatltdien.

Braukt var ja to dara ar prātu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

HIPPY rakstīja: Arī es esmu braucis bez dzesēšanas šķidruma. (protams toreiz nebija citas iespējas) Motors strādā vēl šobatltdien.

Braukt var ja to dara ar prātu.

Nu, Pirmais toreiz nobrauca kādus 40 km bez apstājas...

Nu tik daudz vienā piegājienā tiešām nevar nobraukt ar tukšu sistēmu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pilns tofiks ar filosofiju

Tofika autor, tās spuldzītes releja darbības princips ir vienkāršs. Divi datčiki, kas tev abi ir saskrūvēti uz filtra flanča - viens melns, 0.5 bar, otrs balts, 1.8 bar. Relejs sāk pļērkt [un ieslēdz lampeli] tad, ja:

1) Zem 2k rpm nav nostrādājis neviens datčiks

2) Virs 2k rpm nav nostrādājis baltais datčiks.

3) Kaut kas ar ģeņgera šokolādi [man tik tagad ienāca prātā, ka tas varētu būt pie vainas tiem, kam pa šoseju braucot reizēm iepļērcas ] - tas relejs arī pie viena ieslēdz ierosmi ģeņģerim. Nav eļļas spiediena [vismaz tā releja uzskatos], nav ierosmes, un spidometrā spīd nevis viena lampele, bet veselas divas. Un reiz gadījās piedzīvot - ieliku sava A80 ģeņgerim beigtu šokolādi [ko es tajā brīdī nezināju ], ieslēdzu aizdedzi, eļļas spuldzes relejs pļērc, piešķiļu, neatceros, turpināja pļērkt vai ne, bet spriegums arī nebija

Abi datčiki savstarpēji nav aizvietojami - baltais pie sava darba sprieguma saslēdzas uz masu, melnais laikam atslēdzas - neesmu pārbaudījis melno, bet mans A80 savu pēdējo pusgadu nobrauca ar melno datčiku baltā vietā un vadu pieskrūvētu pie motora bloka, lai nepļērc - toreiz bija jāsteidzas un nebija lietojams baltais pie rokas, pēc tam aizmirsu - galu galā manometrs viduskonsolē ta ir

Tofika autor, pārliecinies, ka tev ir viens balts un viens melns datčiks un saliec vadus tādā kombinācijā, lai nepļērc

P.N. Par to "reizēm deg, reizēm nedeg", protams, der pamērīt ar manometru. Kaut kādiem fofāgeniem bija slimība pašam spuldzes relejam nobirt ar no tā izrietošu "deg/nedeg".

STALKERS Reģ.: 08.11.2010
0 0 Atbildēt

Pārbaudīja servisā ar mehānisko eļļas spiediena mērītāju.Spiediens normāls.Atvienojot vadiņus no datčikiem pa vienam,nekas nemainās arī.Pat kaut abi atvienoti,nekas neizmainās.Iedegas kad vēlas un nodziest.Datčikus ar esmu mainījis abus jaunus servisā pēc kataloga kādiem jābūt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

panelī kaut kas izļurkājies, miza tak veca un nojāta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pričom tur panelis, eļļas spiediena lampeles relejs ir tas, kurš pļērc un iededz to lampeli. Tiek viņam klāt noņemot to plauktu, kas vadītājam pie kājām, ja neviens nav neko sapisis vai samuhļījis, noņemas izskrūvējot četras skrūves ar 8 mm muciņu. Iesprausts tajā papildus releju dēlī kas uzreiz paveras skatam, tāds pagarāks relejs un vāciski arī laikam bija virsū uzrakstīts kas tas tāds par zvēru. Jā, tas ir iespējams ka viņš atņirdzas un gļuko.

Vadus spraust un raut nost no devējiem vari kaut visu dienu ja nav ko darīt. 1,8 bar devējs, kuram obligāti jābūt nostrādājušam virs 2k, vai arī sāk pļērkt, pie sava spiediena saslēdzas uz masu, mana A80 mūža pēdējo pusgadu es tā arī nobraucu, ar to vadu pieskrūvētu pie bloka, jo izbeidzās devējs, bija jābrauc, pie rokas bija tikai 0,5 bar devējs, uzliku mīksto un savienoju, viduskonsolē tak manometrs stāv, 0,5 bar devējs laikam atslēdzas no masas, jo samainot vietām spīd un pļērc visu laiku.

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

kādreiz ar tādu šaizi esmu sastapies, norauj kartera vāku un pārbaudi, vai nav posmā eļļas sūknis - iesūcēja filtrs nekas neļurkājas. Uzsākot kustību vai bremzējot inerces dēļ var parādīties iesūkšanas sistēmā sprauga un tad rauj iekšā gaisu. Gaitai izlīdzinoties vai apstājoties sparuga aizveras un viss ir štokos.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

STALKERS rakstīja: Pārbaudīja servisā ar mehānisko eļļas spiediena mērītāju.Spiediens normāls.Atvienojot vadiņus no datčikiem pa vienam,nekas nemainās arī.Pat kaut abi atvienoti,nekas neizmainās.Iedegas kad vēlas un nodziest.Datčikus ar esmu mainījis abus jaunus servisā pēc kataloga kādiem jābūt.

Nu tev gan pacietība cīnīties ar dzelžiem. Es pa to laiku jau trīs auto nomainīju.

Nepis prātu, pis bābu...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti