Pieredze ar 2.0 TFSI Quattro

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
 
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Blodons neko nemāk pastāstīt

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Latvijā tādas ***** nepērk – Latvijā lieto Audi S4 gan sedanus gan universāļus ar BiTURBO dzinējiem

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Aprīkojums esot virs vidējā. Nu, nez nez... sēdekļu apsildes pogas atrast nevarēju, radiovadības no stūres arī nav...

Tur jau es skaidri un gaiši uzrakstīju - pārdevējs saka, ka komplektācija ir viduvēja, taču priekš manis tas šķiet virs vidējā (jā, neko saldāku par burkānu dzīvē neesmu redzējis ). Bet jā - radio vadības uz stūres tiešām nav un siltos beņķus es arī nemanīju.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

tas, ka linku pārveidoji, neglābs tevi no nopēluma

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

A to vislaik visādus sūdus te reklamē.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Kad LyNx8 kādu vecu Mercedes dīzeli pareklamēs?

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja: tas, ka linku pārveidoji, neglābs tevi no nopēluma

Ēm, ja godīgi, tā pat nebija īsti domāts - CarNetam baigi garie linki sanāk, tāpēc noīsināju... Bet nu jā, ok, varētu teikt, ka neforšs triks.

Hmm, vecs dīzelis? Jāpalūko, vai pie kāda no mūsu dīleriem tāds ir.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

uz haubes jau rūsa?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Pakaļā logi arī ar airiem. Vismaz bildē neredz, ka būtu pogas aizmugurējiem stikliem.

Nu, piecgadīgai mašīnai par tādu cenu vismaz tam un beņķu apsildei būtu jābūt, lai nosauktu to par vidēji aprīkotu.

.

kādi tur vēl airu logi, ja šim auto pat nav nolaižamu aizmgures beņķu:

picasaweb.google.com/...

ar tādu auto pat sdūa grīdlīsti no veikala neatvedīsi..

Rezumā -aprīkojums šim auto ir pat zem zemāka līmeņa (lielākajai daļai pasaules autoražotāju nolaižami aizmugures benķi ir standarta aprīkojumā jau no 80-tajiem gadiem.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

jugasvilli rakstīja: Pakaļā logi arī ar airiem. Vismaz bildē neredz, ka būtu pogas aizmugurējiem stikliem.

Nu, piecgadīgai mašīnai par tādu cenu vismaz tam un beņķu apsildei būtu jābūt, lai nosauktu to par vidēji aprīkotu.

.

kādi tur vēl airu logi, ja šim auto pat nav nolaižamu aizmgures beņķu:

picasaweb.google.com/...

ar tādu auto pat sdūa grīdlīsti no veikala neatvedīsi..

Rezumā -aprīkojums šim auto ir pat zem zemāka līmeņa (lielākajai daļai pasaules autoražotāju nolaižami aizmugures benķi ir standarta aprīkojumā jau no 80-tajiem gadiem.

savukārt aužiem ekstra kas saucas "nolaižami aizmugures benķi" tiek piedāvāts kā papildaprīkojums pa 250Ls

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau 20 gadīgs Mercedes šitam liek kloķi, vai maz ir vērts tādu mizu reklamēt?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šinī vācu feniņu jājēju lapā var redzēt, kādi ir reālu Audi-A4 lietotāju reģistrētie degvielas patēriņi. Ja izfiltrē visus Audi-A4 ar nobraukumu virs 50 tūkst.km, tad benzīnniekiem vidējais benzīna patēriņš sanāk 9,6 litri uz 100 km, bet dīzeļiem - 7,0 litri uz 100 km:

www.spritmonitor.de/...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

ļaudis, ibio.

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja:

kalfonso rakstīja: tas, ka linku pārveidoji, neglābs tevi no nopēluma

Ēm, ja godīgi, tā pat nebija īsti domāts - CarNetam baigi garie linki sanāk, tāpēc noīsināju... Bet nu jā, ok, varētu teikt, ka neforšs triks.

neirs, te arī tie linki noīsinās, tikai tagad dabūju pāris klikus vairāk uz tā rēķina, ka ļaidis neredzēja www.carnet.lv/...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Bet es kā Opeļu cienītājs nevaru nociesties nepareklamējis jauno Opel-Astra Sports Tourer - ārkārtīgi baudāmu auto, īpaši ar 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru:

opel.adamauto.lv/...

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Bet es kā Opeļu cienītājs nevaru nociesties nepareklamējis jauno Opel-Astra Sports Tourer - ārkārtīgi baudāmu auto, īpaši ar 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru:

opel.adamauto.lv/...

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Ikdienā dzirdu kādiem vāģiem prasa dzinēja daļas. Smiekli nāk... 2008.gadam kapitalku jātaisa.

Tāpēc nav vērts vēvēfanot par visādiem mēsliem smukā papīriņā... a ļa jauni un lēti karkasi... tfu, bļe... da man takš pokui... varat stumt savu sūri un grūti nopelnīto piķi glītos musarņikos...

Es tik ielej soļķi, nomainu eļļu savam MB un fis tālāk.

Drīz ražos tādus sūdus, ka pat eļļas maiņas intervālu nevarēs nobraukt... mainīs tik pagales nevis eļļu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt
nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

Es tev iesaku mest pie malas visādus jaunus opeļus un atgriezties pie pārbaudītām vērtībām, kā piemēram dīzel MB.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

Tev, laikam, atmiņa īsa.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja:

VWfans rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

Es tev iesaku mest pie malas visādus jaunus opeļus un atgriezties pie pārbaudītām vērtībām, kā piemēram dīzel MB.

******************************************************* Vai US lielmotoru ar labu gazes iekartu!

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

VWfans rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

Es tev iesaku mest pie malas visādus jaunus opeļus un atgriezties pie pārbaudītām vērtībām, kā piemēram dīzel MB.

bai ze way, nesen čoms meklēja. visi 124. bija vai nu nojāti, vai sarūsējuši.

arī vienā saitā nesen izlasīju, ka atrast labu, nenojātu 124. mersi, īpaši jau dīzelinasu, ir gandrīz neiespējami. ja nu vienīgi, Vācijā restaurētu par attiecīgu piķi. Ja vēl gribas kādu komforta prasību, kau vai tikai normāli funkcionējošu kondicionieri, tad vispār...

Mans nav ne nofists, ne sarūsējis (priekš. kr spārns neskaitās... i to biki aprūsējis un projektā ir nomainīt) , bet viņš nepārdodas... taisos līdz koka kastes malai ar viņu zāģēt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

VWfans rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

Es tev iesaku mest pie malas visādus jaunus opeļus un atgriezties pie pārbaudītām vērtībām, kā piemēram dīzel MB.

bai ze way, nesen čoms meklēja. visi 124. bija vai nu nojāti, vai sarūsējuši.

arī vienā saitā nesen izlasīju, ka atrast labu, nenojātu 124. mersi, īpaši jau dīzelinasu, ir gandrīz neiespējami. ja nu vienīgi, Vācijā restaurētu par attiecīgu piķi. Ja vēl gribas kādu komforta prasību, kau vai tikai normāli funkcionējošu kondicionieri, tad vispār...

Mans nav ne nofists, ne sarūsējis (priekš. kr spārns neskaitās... i to biki aprūsējis un projektā ir nomainīt) , bet viņš nepārdodas... taisos līdz koka kastes malai ar viņu zāģēt.

shitais nav ipashi populars viedoklis musu sabiedribaa.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

VWfans rakstīja:

nazurbajev rakstīja:

Vot tas 1.4 140zs motors noklopēs jau pie 150K, bet es ar savu Mercedes dīzeļvecenīti vēl 10 tādus opeļus pārbraukšu...

Vai tādā gadījumā Tu iesaki Opel-Astra Sports Tourer ņemt ar lielāku motoru - 2,0 CDTI ar 160 zirgspēkiem?

Es tev iesaku mest pie malas visādus jaunus opeļus un atgriezties pie pārbaudītām vērtībām, kā piemēram dīzel MB.

bai ze way, nesen čoms meklēja. visi 124. bija vai nu nojāti, vai sarūsējuši.

arī vienā saitā nesen izlasīju, ka atrast labu, nenojātu 124. mersi, īpaši jau dīzelinasu, ir gandrīz neiespējami. ja nu vienīgi, Vācijā restaurētu par attiecīgu piķi. Ja vēl gribas kādu komforta prasību, kau vai tikai normāli funkcionējošu kondicionieri, tad vispār...

Mans nav ne nofists, ne sarūsējis (priekš. kr spārns neskaitās... i to biki aprūsējis un projektā ir nomainīt) , bet viņš nepārdodas... taisos līdz koka kastes malai ar viņu zāģēt.

shitais nav ipashi populars viedoklis musu sabiedribaa.

Nu es vnk neredzu nevienu citu alternatīvu...

Man tas MB praktiski ir tikai jāuzpilda... pa retam kaut kas jānomaina un tas maksā ļoti maz.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: taisos līdz koka kastes malai ar viņu zāģēt.

tas viss labi, taisīties tu vari, bet nolobēs auto tirgoņi (ražotāji) kādas nebūt likumu izmaiņas un tavs megarulzs vairs neatbildīs kkādām eko prasībām - nevarīsi vai TA iziet vai braukt pilsētas centrā vai ko tamlīdzīgu - būsi "ārpus likuma"

Lasītākie raksti

Jaunie raksti