Pārsistās riepas uz Satiksmes Ministriju

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004

Neoficiāli aicinu pārsistās riepas izmest pie Satiksmes Ministrijas parādes durvīm!

 
1 2 3 4
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Arī lētajam galam ir savi kritēriji...

MaxiDepo ir zem katras kritikas.

jā.... ir auhjennā starpība..... nokraut pie satiksmes ministrijas sasistu kalašu par 20 lohime vai par 200

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu ne jau tik krasi... 20 vs 50

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Nu ne jau tik krasi... 20 vs 50

un dēļ 30 latiem tu pa gūgli meklēsi to ministruju?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

garažu kooperatīvos ir tādas riepu kaudzes

par kurām maksā,kad izved.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Man nevajag naudu... man vajag zināt priekš sevis, ka esmu zapadlu atdarījis ar zapadlu... mazu, bet tomēr zapadlu...

Šonedēļ kādu vakaru uzkarināšu to tupeli.

P.S. Vārsma, ka ļaunums tikai vairo ļaunumu = totāls bullšītc.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tad jau drīzāk tās riepas būtu jāveļ uz tiem kantoriem kas sūdīgi to ceļu sataisa, bet par to no tās pašas ministēreijas saņem pilnu apmaksu kā par 3 metri dziļumā samainītu nesošo slāni ar pusmetrīgu asfaltbetonu pa virsu....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Gauss rakstīja: To ka sēne ir ambālis es jau nojautu, bet kad viņš piedāvāja kontrolēt riepu spiedienu ar ABS, tad viņš kļuva par totālu ambāli.

p.s. huliš neviens svētdien neatbrauca pēc tām riepām? Viņas tur vēl šorīt bija, pēdējais komplekts (5 gab.).

kāpēc riepu spiediens jākontrolē ar abs????

p.n.

man renaultam riteņos (ventīļa galā, kas iekšā riepā) ir tādas melnas kastītes, ķipa riepu spiediena monitorings....

vienīgais mīnuss - riepu servīzēs jāsaka, ka tur tas ir, citādi gadās, ka nolauž

Tās melnās kastītes ir gana sarežģīts pasākums un līdz ar to arī dārgs. ABS versija spēj izpildīt ES normatīvus krietni lētāk. Tas arī viss.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vēl jau visādi latvju bāleliņi ir izmetuši pirkstus vēdeklītī un ziņo, ka nespēj pārvietoties pa latvijas ceļiem, ja jamajiem nav maksimālais ātruma indekss un, ka jamie braucot spēj atšķirt uz kura riteņa ir uzmontēts gudjērs un uz kura fulda

visvairāk pārsteidz tie, kas pēr 3gadus nodzītas megafirmas ziemenes un vēl ar putām uz lūpām apgalvo, ka tās ceļu turot labāk kā jaunas lētā gala kalašas

Latvijas ceļos ne, bet netaisos mainīt riepas, lai izbrauktu no Latvijas. Un uz bāņiem ir prasības gan ātruma indeksam, gan var atšķirību sajust.

3gadus nodzītas megafirmas ziemenes var gan turēt gan neturēt ceļu lētāk par jaunajām kalašām. Bet to izturība lielos ātrumos gan neapšaubāmi joprojām būs labāka.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: To ka sēne ir ambālis es jau nojautu, bet kad viņš piedāvāja kontrolēt riepu spiedienu ar ABS, tad viņš kļuva par totālu ambāli.

p.s. huliš neviens svētdien neatbrauca pēc tām riepām? Viņas tur vēl šorīt bija, pēdējais komplekts (5 gab.).

Savu intelekta līmeni esi augstu parādījis. Pirms pārejas uz rupjībām jau nu varēji vismaz tik daudz, kā pameklēt Googlē \"indirect TPMS\". Vai kaut vai izlasīt šo - en.wikipedia.org/...

Laikam jau tomēr par ambāļiem uzskati arī BMW, VAG u.c. autoražotājus, kas ir ne tikai piedāvājuši izmantot ABS, bet to arī reāli izmanto savos ražojumos. Es, diemžēl, to neesmu ne izdomājis ne piedāvājis, lai vai kā tu censtos man šo izgudrotāja godu piedēvēt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Piektdien biju Lietuvā, nobraucu pa dažādiem kaimiņvalsts ceļiem 270 km maršrutā Vītiņu robežpāreja - Naujoji Akmene - Akmene - Mažeikiai - Seda - Plunge - Paukštakiai - Lieplauke - Telšiai - Kuršenai - Šauļu apvedceļš - Valdomai - Gataučiai - Jonišķu apvedceļš - Elejas robežpāreja. Jāsaka tā, ka Lietuvā lielākā daļa ceļu ir ar teicamu segumu, bet mazākā daļa salāpīti, taču lāpījumi ir ļoti akurāti, taisnstūrveidīgi, tur redzams, ka ir kārtīgi izgrebta bedres vieta un aizpildīta tā vieta, teicami nolīdzinot. Tādu bedru, kuros draudētu diska vai riepas sabojāšana, nekur nebija. Sliktākais segums bija dažviet grants ceļa posmā Gruzdžiai - Meškuičiai, kur bija sadilis grants segums un ceļa pamats kļuvis smilšains. Bet Latvijā līdzīgā grants ceļa posmā Vītiņi - Lietuvas robeža ceļš vietām bija tā izbojāts, ka uz ceļa bija sakaltušu dubļu joslas ar pat 30-40 centimetrus dziļām risēm, kurām par laimi varēja gar vienu pusi, otru pusi vai abām pusēm tikt garām. Sanāk tā, ka uz šī grants ceļa grants segums vietām bija praktiski pazaudēts.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti