Beigas?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

kaut kādus pāris mēnešus jau te forumos vairs nekādas dzīvības nav. Viss beidzies? Visi aizbraukuši? vai aizgājuši uz citiem forumiem?

 
1 2 3 4
andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Katrā forumā ierasta lieta- paaudžu nomaiņa, veciem rodas nopietnākas intereses par dienas pavadīšanu forumā, parasti tos aizstāj "svaiga gaļa". Tomēr šeit jaunie tiek pieņemti daudz nedraudzīgāk kā citur, tāpēc ar tukšums

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ko šeit darīt cilvēkam kas grib pakonsultēties, nevis tukši papļūtīt???

Ar ļoti retiem izņēmumiem kāds pēc kādas nedēļas kaut ko kompetenti atbild, bet nu ļoti reti.

un to visu saka, tēls, kurš pats vienmēr sniedz tās KOMPOTENTĀS atbildes,

Tu tak pats te esi atnācis paumņičiķ, nevis pakonsultēties

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

krishus rakstīja:

un to visu saka, tēls, kurš pats vienmēr sniedz tās KOMPOTENTĀS atbildes,

Tu tak pats te esi atnācis paumņičiķ, nevis pakonsultēties

Nu tad prasi padomus taaneko, Crankshaft, CRDI, Gauss, Centis_Nuudele, anonimikis!! Tie gan pastāstīs.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Es tik brīnos, kā tāds zelta "speciālists" vel nav atradis savu vietu kādā no lielajiem vai dīlerservisiem, tur tak ļaudis rinda stāvētu lai bez apčakarēsanas savestu kārtībā savu braucamo...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Vo - tie jau ir pareizie vardi... bez apčakarēšanas laikam nevienā servisā nevar neko salabot, ne tikai auto.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vo - tie jau ir pareizie vardi... bez apčakarēšanas laikam nevienā servisā nevar neko salabot, ne tikai auto.

Nezinu, man laikam uz pieres ir rakstīts "neapčakarējams", jo neviens nekad nav mēģinājis piečakarēt, un vienmēr ir izdarīts tas kas ir jādara. Tiesa manam auto vēl garantija

Sava laikā gan viens tāds kā tu mēnesi meklēja problēmu PASSAT MK2 piekarē, sevišķi uzjautrinoši (tāpat ka tavas spalvainās domas lidojumus) bija klausīties stāstu par stūres pastiprinatāja problēmu mašīnai kurai nav šīs iekartas.

Un kaut kā esmu ievērojis, ka parasti par apčakarēšanu un servisa darbinieku prāta spējām sūdzas vecu šrotmobīlu lietotāji.....

Peace...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Vo - tie jau ir pareizie vardi... bez apčakarēšanas laikam nevienā servisā nevar neko salabot, ne tikai auto.

auto rīga savā laikā graboņu A8 piekarē piedāvāja novērst ar visu piekares gumiju (sailenbloku) maiņu , bet uz jautājumu, kas tad īsti klab atbildēja, ka laikam amortizatori sitas pret virsbūvi !

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Mani vienreiz servisā apčakarēja - 12 gadi atpakaļ. Tagat neviens serviss pat neiedomājas iebilst tam, ka es stāvu blakus, kamēr veic remontus.

Pie kam uz servisiem braucu nu ļoti reti, un tikai ja nav kāda specinstrumenta, vai pašam ir pārāk piņķerīgi taisīt konkrēto lietu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Un kaut kā esmu ievērojis, ka parasti par apčakarēšanu un servisa darbinieku prāta spējām sūdzas vecu šrotmobīlu lietotāji....

Protams, jo jauno auto īpašnieki nečakarējas vispār - kā beidzas garantija, tā steidz jaunu vietā nolikt...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:.....

Protams, jo jauno auto īpašnieki nečakarējas vispār - kā beidzas garantija, tā steidz jaunu vietā nolikt...

Nav nepieciešams jauns auto, arī ar t.s. mazlietotajiem bez garantijas probzu ir stipri mazāk (protams ir izņēmumi) nekā ar pag. gs. autobūves šedevru skorpi vai audi 80 Vismaz lielos mīnusos nav ar karstu ūdeni jālaistās lai dabūtu dziesmā

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nav beigas

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Te arī parādās dīzeļu "ekonomiskums".

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Labi, labi man daudz jābrauc. Un šitāds pat bendzīnnieks tērē 10 un ap uz augšu. Tikai rumbulas torgači uzreiz pie sludinajuma iemelo par 7 l/100km, kas tikai no kalna ..... pa vējam .

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

ak rakstīja:

i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?

Gāzes pedālim saite ar sistēmu mehāniska vai elektriska?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Laikam mehāniska. Bet visi elektriskie gļuki būtu redzami uz kompja.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tagad ir ieplānots braukt uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas. Bet gribējās i_edgara komentāru, bet šis nelasa

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Tagad ir ieplānots braukt uz dīzeļcentru pārbaudīt sprauslas. Bet gribējās i_edgara komentāru, bet šis nelasa

Viņš aizgāja iekurināt martenu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ja sprauslas, tad būtu grūtības ar piedarbināšanu.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Laikam mehāniska. Bet visi elektriskie gļuki būtu redzami uz kompja.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

sprauslas var pamazgāt ultraskaņas vanniņā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

ak rakstīja: Laikam mehāniska. Bet visi elektriskie gļuki būtu redzami uz kompja.

nūūūūū

uz tavējā kompja jau tieši mehāniskās ainas vafr labāk redzēt

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Laikam mehāniska. Bet visi elektriskie gļuki būtu redzami uz kompja.

2.2. dti ecotec- varētu būt elektriskais gāzes pedālis. visādā ziņā ļoti līdzīgajam 2.0 dti ecotec ir elektriskais. Cik zinu 2.2 dti pat degvielas sūknis iznests atsevišķi.

p.n. tauta- izbeidziet rādīt savu aprobežotību par katru jautājumu vēršoties dilerservisos. autoservisam VAJADZETU būt vietai, kur maksimāli ātri kvalitatīvi un abpusēji izdevīgi novērš problēmu ar auto nevis kur notirgo maksimālu daudzumu rezerves daļu pa maksimāli augstu cenu izmantojot tam maksimāli daudz laika...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sprauslās ar 100% garantiju nav vainas, pie kam ne vienā no esošajām sistēmām ar atsevišķu augstpiediena sūkni. Sprausla nevar strādāt ar gļukiem kādā no apgriezienu diapazoniem - tas ir pilnīgi izslēgts.

Vainai jābūt tik elementārai, ka kompī nav paredzets tādu konstatēt. Vai kaut kāda šļauka nedaudz pušu, vai kāds kontakts mitrumu dabūja, vai kāds vads ne līdz galam pieskrūvēts, vai kāda skrūve ne līdz galam pieskrūvēta.

Visdrīzākais, ka pat sūknis nebūs jāņem nost.

Ar tiem kompjiem tāda šaize ir - tagatējie "spečuki" māk tikai nolasīt kompi, bet nevar atrast ieplīsušu šļauku. UN tad redziet dīzelis ir tāds un šitāds. Vienkāši dīzelis nepiedod nekādas kļūmes, ziemā būs pilīgs spºagonis, kamēr benzīnnieks brauks, kaut arī tērēs 1,5 reizes vairāk degvielas un smordēs pa gabalu pēc bendžas.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Dīzeļcentrs ir sakarīgs serviss un ar garantiju atradīs jebkuru vainu un sataisīs, bet nejēgā dārgs!

Toties Gauss un Pirmais nekādi nevar nociesties neietiršot!

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti