Katrā forumā ierasta lieta- paaudžu nomaiņa, veciem rodas nopietnākas intereses par dienas pavadīšanu forumā, parasti tos aizstāj "svaiga gaļa". Tomēr šeit jaunie tiek pieņemti daudz nedraudzīgāk kā citur, tāpēc ar tukšums
Es tik brīnos, kā tāds zelta "speciālists" vel nav atradis savu vietu kādā no lielajiem vai dīlerservisiem, tur tak ļaudis rinda stāvētu lai bez apčakarēsanas savestu kārtībā savu braucamo...
i_edgars rakstīja: Vo - tie jau ir pareizie vardi... bez apčakarēšanas laikam nevienā servisā nevar neko salabot, ne tikai auto.
Nezinu, man laikam uz pieres ir rakstīts "neapčakarējams", jo neviens nekad nav mēģinājis piečakarēt, un vienmēr ir izdarīts tas kas ir jādara. Tiesa manam auto vēl garantija
Sava laikā gan viens tāds kā tu mēnesi meklēja problēmu PASSAT MK2 piekarē, sevišķi uzjautrinoši (tāpat ka tavas spalvainās domas lidojumus) bija klausīties stāstu par stūres pastiprinatāja problēmu mašīnai kurai nav šīs iekartas.
Un kaut kā esmu ievērojis, ka parasti par apčakarēšanu un servisa darbinieku prāta spējām sūdzas vecu šrotmobīlu lietotāji.....
i_edgars rakstīja: Vo - tie jau ir pareizie vardi... bez apčakarēšanas laikam nevienā servisā nevar neko salabot, ne tikai auto.
auto rīga savā laikā graboņu A8 piekarē piedāvāja novērst ar visu piekares gumiju (sailenbloku) maiņu , bet uz jautājumu, kas tad īsti klab atbildēja, ka laikam amortizatori sitas pret virsbūvi !
Protams, jo jauno auto īpašnieki nečakarējas vispār - kā beidzas garantija, tā steidz jaunu vietā nolikt...
Nav nepieciešams jauns auto, arī ar t.s. mazlietotajiem bez garantijas probzu ir stipri mazāk (protams ir izņēmumi) nekā ar pag. gs. autobūves šedevru skorpi vai audi 80 Vismaz lielos mīnusos nav ar karstu ūdeni jālaistās lai dabūtu dziesmā
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?
Labi, labi man daudz jābrauc. Un šitāds pat bendzīnnieks tērē 10 un ap uz augšu. Tikai rumbulas torgači uzreiz pie sludinajuma iemelo par 7 l/100km, kas tikai no kalna ..... pa vējam .
i-edgar, Tu esi viens no pieredzējušākajiem dīzeļu lietotājiem. Saprotams, ka netā kaut ko labot nav daudz jēgas, bet tomēr varbūt ir kāds labs padoms. Mans dīželis raustās pie noteiktiem apgriezieniem, lēni metot nost līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, noraustās pie ~ 1500-1800 rpm. Strauji atmetot nenoraustās. Bet, ja lēni nometot tajā brīdī, kur raustās, pietur gāzes pedāli, noraustās ilgāk. Adams diagnosticēja 2 dienas, un neatrada nekādu elektronisku vainu, t.i. visi datčiki strādā, aizdedze ok u.t.t. Vaina esot tīri mehāniska, vai nu nestrādājot kāda no sprauslām, vai sūknī kaut kas. Bet katrs saprot, ka izņemt sprauslas, lai pārbaudītu es tā vienkarši nevaru. Adams tikai par izņemšanu prasa 200 Ls. Un pie tam nav tieši zināms, kur raustīšanās notiek. Citādi pielec labi, arī lielā aukstumā un siltumā. Opels Omega 2.2 dti. Vai ir kāds sakarīgs koments, vai ieteikums, varbū kāds privāts meistars, kur šito saprot ?
Gāzes pedālim saite ar sistēmu mehāniska vai elektriska?
ak rakstīja: Laikam mehāniska. Bet visi elektriskie gļuki būtu redzami uz kompja.
2.2. dti ecotec- varētu būt elektriskais gāzes pedālis. visādā ziņā ļoti līdzīgajam 2.0 dti ecotec ir elektriskais. Cik zinu 2.2 dti pat degvielas sūknis iznests atsevišķi.
p.n. tauta- izbeidziet rādīt savu aprobežotību par katru jautājumu vēršoties dilerservisos. autoservisam VAJADZETU būt vietai, kur maksimāli ātri kvalitatīvi un abpusēji izdevīgi novērš problēmu ar auto nevis kur notirgo maksimālu daudzumu rezerves daļu pa maksimāli augstu cenu izmantojot tam maksimāli daudz laika...
Sprauslās ar 100% garantiju nav vainas, pie kam ne vienā no esošajām sistēmām ar atsevišķu augstpiediena sūkni. Sprausla nevar strādāt ar gļukiem kādā no apgriezienu diapazoniem - tas ir pilnīgi izslēgts.
Vainai jābūt tik elementārai, ka kompī nav paredzets tādu konstatēt. Vai kaut kāda šļauka nedaudz pušu, vai kāds kontakts mitrumu dabūja, vai kāds vads ne līdz galam pieskrūvēts, vai kāda skrūve ne līdz galam pieskrūvēta.
Visdrīzākais, ka pat sūknis nebūs jāņem nost.
Ar tiem kompjiem tāda šaize ir - tagatējie "spečuki" māk tikai nolasīt kompi, bet nevar atrast ieplīsušu šļauku. UN tad redziet dīzelis ir tāds un šitāds. Vienkāši dīzelis nepiedod nekādas kļūmes, ziemā būs pilīgs spºagonis, kamēr benzīnnieks brauks, kaut arī tērēs 1,5 reizes vairāk degvielas un smordēs pa gabalu pēc bendžas.
Beigas?
kaut kādus pāris mēnešus jau te forumos vairs nekādas dzīvības nav. Viss beidzies? Visi aizbraukuši? vai aizgājuši uz citiem forumiem?