Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)
tik pat labi pie vainas var būt turbīna, kas nepūš kā vajag, sprauslas, kas nesmidzina kā vajag. eļļa kas nokļūst ne tur kur vajag. Pat vārstiem var piekasīties.
Daudzas no šīm lietām diagnosticējas- remontējas viegli un vienkārši. (un izmaksas nav salīdzināmas ar Tavas dārgās dzīvības cenu )
viktors1961 rakstīja: Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai izdiršās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties
par melnu duumu jau nu iipashi nebutuu ko satraukties. Ja buus zili balti, tad gan saac mekleet zekji, kuraa naudu kraaj.
Diizelim, ja ar vinju ik pa laikam neatvelk, sodreeji var sakraaties pat izpuuteejaa. Lai paarbaudiitu vai nav pilns ar sodreejiem, jaaluudz veel viena cilvja paliidziiba. Tobish, viens kas seezh salonaa, otrs kas paarbauda. Karocj, paluudz kaadam lai pagaazee, kameer tu chetraapus nometies pie izpuuteeja meegjini saskatiit kas notiek iekshaa izpuuteejaa. Vari panjemt arii batereju paliigos.
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties
renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot
Peksiic rakstīja: par melnu duumu jau nu iipashi nebutuu ko satraukties. Ja buus zili balti, tad gan saac mekleet zekji, kuraa naudu kraaj.
Diizelim, ja ar vinju ik pa laikam neatvelk, sodreeji var sakraaties pat izpuuteejaa. Lai paarbaudiitu vai nav pilns ar sodreejiem, jaaluudz veel viena cilvja paliidziiba. Tobish, viens kas seezh salonaa, otrs kas paarbauda. Karocj, paluudz kaadam lai pagaazee, kameer tu chetraapus nometies pie izpuuteeja meegjini saskatiit kas notiek iekshaa izpuuteejaa. Vari panjemt arii batereju paliigos.
Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...
Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties
renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot
Piekrītu, ka tas dīzelim ir viegls riksis .... nu bet kvēpt braucot uz 130 arī tā kā nevajadzētu, vai ne?
Nesip prātu aizbrauc uz RAISER! Man par diagnostiku paņēma 20Ls, jo servisā kurā mainīju siksnas bez diagnostikas iespējas, nebija pareizi noregulēts sūknis. Galu galā siksnu maiņas cena izmaksāja lētāk, bet tā kā lētajā servisā nebija kompja tad kopumā pārmaksāju 35Ls, kuri RAISERā būtu iekļauti siknu maiņas cenā ar visu diagnostiku!
Nekur pagaidām nebrauc. Pareizi teica, ka jāatvelk tā riktīgi, lai taures izpūš no mēsliem. Bet jāatvelk tā ka tuvu pie maksimālajiem apgriezieniem, bet ne uz maksimālajiem. Jāsakarsē izpūtējs tā ap 5 - 10 min nu ieslēdzot 5 robu (pēdējo) jānoņem gāze - lai izdedzina visu izpūtēju iekšpusi. Ja tad uzgāzējot vēl dūmos, tad jāsāk meklēt kašķis. kašķi jau aprakstīja, bet pielikšu vēl vienu - kompresija jāpamēra karstam dzinējam, ja ir krietni mazāk, kā vaajdzētu, tad Boša sūknītim biku jāsamazina maksimālā padeve. Ja Bošs nav elektronisks, tad to var izdarīt jebkurā kolhoza darbnīcā. Ar elektroniku ir tā pasūdīgak - dārgi prasa vienas skrūves paskrūvēšanu pa 1/2 apgriezienu.
tas bija viens no iemesliem kāpēc pārdevu savu kapli AEL, apnika tā kūpēšana, tagad no 1.9tdi AFN lai dabūtu kaut trešdaļu no tādiem dūmiem nez kas ar viņu jādara, un vēlk arī labāk, bet paskaties uz ielas, kūpekļi ir viņi visi šitie 2.5 R5 TDI. gadus 6 apakaļ paņemu no vācijas audi 100 2.5tdi AAT kamēr man bija - nekūpēja, bet kad tagad redzu kūp kā paravozs- laikam jau nolietojas tie dzinēji, par gaisa filtru- to mainiju reizi divos mēnešos.
tas bija viens no iemesliem kāpēc pārdevu savu kapli AEL, apnika tā kūpēšana, tagad no 1.9tdi AFN lai dabūtu kaut trešdaļu no tādiem dūmiem nez kas ar viņu jādara, un vēlk arī labāk, bet paskaties uz ielas, kūpekļi ir viņi visi šitie 2.5 R5 TDI. gadus 6 apakaļ paņemu no vācijas audi 100 2.5tdi AAT kamēr man bija - nekūpēja, bet kad tagad redzu kūp kā paravozs- laikam jau nolietojas tie dzinēji, par gaisa filtru- to mainiju reizi divos mēnešos.
jaa, un vel. nafig jamazina padeve? vinja pati no sevis nepalielinas. melns duums ir gaisa trukums. un kompressiju meriisim kad buus probleemas ar startu, ne agraak.
kvēpst kā maita :(
Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)