kvēpst kā maita :(

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004

Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)

 
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

tik pat labi pie vainas var būt turbīna, kas nepūš kā vajag, sprauslas, kas nesmidzina kā vajag. eļļa kas nokļūst ne tur kur vajag. Pat vārstiem var piekasīties.

Daudzas no šīm lietām diagnosticējas- remontējas viegli un vienkārši. (un izmaksas nav salīdzināmas ar Tavas dārgās dzīvības cenu )

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja: Sveicināti! Nu jau krietns laiciņš, kā neesmu padomu prasījis, bet tas brīdis atkal ir klāt. nesen ievēroju, 140 zs 2,5 TDI A6 vecais kvēpst kā KAMAZ-s, kad pret kalnu piekabe jāvelk. Savu mutuli izmeta arī agrāk, nu bet vienmērīgi velkot pa šoseju dabu nepietirsa. Tagad kauns paliek braukt. Gaisa filtru mainu katru gadu, tiesa gads drīz būs apkārt, nu bet tam nevajadzētu būt par iemeslu, biju izņēmis - ir redzēti vairāk aiztirsti Cienījami bedubrāļi un zintnieki, man striķi ar ziepēm jau uzreiz meklēt, vai tā vaina ir labojama? Iepriekš apldies par jebkuru infu attiecībā uz autiņu (par ziepēm un auklu tehniskās detaļās var neielaisties)

Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai izdiršās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...

Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties

To bija jādara ar 3.pārnesumu....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

a cik eljes stumj uz 1000 km? ja litru tad normaali...

Peksiic Reģ.: 07.11.2003
0 0 Atbildēt

par melnu duumu jau nu iipashi nebutuu ko satraukties. Ja buus zili balti, tad gan saac mekleet zekji, kuraa naudu kraaj.

Diizelim, ja ar vinju ik pa laikam neatvelk, sodreeji var sakraaties pat izpuuteejaa. Lai paarbaudiitu vai nav pilns ar sodreejiem, jaaluudz veel viena cilvja paliidziiba. Tobish, viens kas seezh salonaa, otrs kas paarbauda. Karocj, paluudz kaadam lai pagaazee, kameer tu chetraapus nometies pie izpuuteeja meegjini saskatiit kas notiek iekshaa izpuuteejaa. Vari panjemt arii batereju paliigos.

P.S. Ja seju nevareesi nomazgaat, mani nevaino

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

viktors1961 rakstīja:

Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...

Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties

renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: a cik eljes stumj uz 1000 km? ja litru tad normaali...

Nav normāli līmenis pa 10 kkm kritisko nesasniedz

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Peksiic rakstīja: par melnu duumu jau nu iipashi nebutuu ko satraukties. Ja buus zili balti, tad gan saac mekleet zekji, kuraa naudu kraaj.

Diizelim, ja ar vinju ik pa laikam neatvelk, sodreeji var sakraaties pat izpuuteejaa. Lai paarbaudiitu vai nav pilns ar sodreejiem, jaaluudz veel viena cilvja paliidziiba. Tobish, viens kas seezh salonaa, otrs kas paarbauda. Karocj, paluudz kaadam lai pagaazee, kameer tu chetraapus nometies pie izpuuteeja meegjini saskatiit kas notiek iekshaa izpuuteejaa. Vari panjemt arii batereju paliigos.

P.S. Ja seju nevareesi nomazgaat, mani nevaino

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

viktors1961 rakstīja:

Iesākumā atvelc redlainā kādas minūtes piecas pa štrāsi, lai iz*******ās motors. Un tad sāc ar filtriem, sprauslām, turbīnu, sadalenēm, rokeriem, vārstiem u.t.t. nu kā jau ar audi...

Viku pa štrāsi 130, beigās palika kauns. Tad bīdelis nemaz negrasījās iz***sties

renaultam ar 6 ātrumu uz 130 ir nedaudz virs 2000 apgriezieniem..... tā nav nekāda atvilkšana, ikdienas brauciens sēņojot

Piekrītu, ka tas dīzelim ir viegls riksis .... nu bet kvēpt braucot uz 130 arī tā kā nevajadzētu, vai ne?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pamēģini pabraukāt ar biodizeli.

Varbūt dūmi paliks zaļidzelteni

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kopš ir biodīzelis, pat nekādu degvielas sistēmas tīrīšanas līdzekli nevajag. Pabraukā nedaudz ar biodīzeli un pēc tam nomaini degvielas filtru.

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

Nesip prātu aizbrauc uz RAISER! Man par diagnostiku paņēma 20Ls, jo servisā kurā mainīju siksnas bez diagnostikas iespējas, nebija pareizi noregulēts sūknis. Galu galā siksnu maiņas cena izmaksāja lētāk, bet tā kā lētajā servisā nebija kompja tad kopumā pārmaksāju 35Ls, kuri RAISERā būtu iekļauti siknu maiņas cenā ar visu diagnostiku!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pastāstiet man, muļķītim, kas siksnu maiņas laikā būtu jāregulē sūknī?

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

diagnostika,zvani A/S biedram Rinaldam. viņam šitie 2.5TDI izstudēti kā elektriķiem lampiņas

bezcerīgus autosus no servjiem ir salabojis,jo vnk zina kas jādara.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nekur pagaidām nebrauc. Pareizi teica, ka jāatvelk tā riktīgi, lai taures izpūš no mēsliem. Bet jāatvelk tā ka tuvu pie maksimālajiem apgriezieniem, bet ne uz maksimālajiem. Jāsakarsē izpūtējs tā ap 5 - 10 min nu ieslēdzot 5 robu (pēdējo) jānoņem gāze - lai izdedzina visu izpūtēju iekšpusi. Ja tad uzgāzējot vēl dūmos, tad jāsāk meklēt kašķis. kašķi jau aprakstīja, bet pielikšu vēl vienu - kompresija jāpamēra karstam dzinējam, ja ir krietni mazāk, kā vaajdzētu, tad Boša sūknītim biku jāsamazina maksimālā padeve. Ja Bošs nav elektronisks, tad to var izdarīt jebkurā kolhoza darbnīcā. Ar elektroniku ir tā pasūdīgak - dārgi prasa vienas skrūves paskrūvēšanu pa 1/2 apgriezienu.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

tas bija viens no iemesliem kāpēc pārdevu savu kapli AEL, apnika tā kūpēšana, tagad no 1.9tdi AFN lai dabūtu kaut trešdaļu no tādiem dūmiem nez kas ar viņu jādara, un vēlk arī labāk, bet paskaties uz ielas, kūpekļi ir viņi visi šitie 2.5 R5 TDI. gadus 6 apakaļ paņemu no vācijas audi 100 2.5tdi AAT kamēr man bija - nekūpēja, bet kad tagad redzu kūp kā paravozs- laikam jau nolietojas tie dzinēji, par gaisa filtru- to mainiju reizi divos mēnešos.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

tas bija viens no iemesliem kāpēc pārdevu savu kapli AEL, apnika tā kūpēšana, tagad no 1.9tdi AFN lai dabūtu kaut trešdaļu no tādiem dūmiem nez kas ar viņu jādara, un vēlk arī labāk, bet paskaties uz ielas, kūpekļi ir viņi visi šitie 2.5 R5 TDI. gadus 6 apakaļ paņemu no vācijas audi 100 2.5tdi AAT kamēr man bija - nekūpēja, bet kad tagad redzu kūp kā paravozs- laikam jau nolietojas tie dzinēji, par gaisa filtru- to mainiju reizi divos mēnešos.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tam matoram biodizeli nevar barot. lieku uz turbo problemaam. nepuush, caurums iepludee.

P.S. Rinalds teiks ka noprmali kuup . jo pasham tie matori kuup kaa vilcieni startaa.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

jaa, un vel. nafig jamazina padeve? vinja pati no sevis nepalielinas. melns duums ir gaisa trukums. un kompressiju meriisim kad buus probleemas ar startu, ne agraak.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

tie motori kas viņam kūp ir pavisam cits stāsts,jo arī attiecīgi griežas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Rinalds pats brauc pie Inc. tapeec izdaram secinajumus.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pareizi, padevi nevajag aiztikt....

jātīra cukas- to dara tā:

1) aizbrauc uz būvmateriālu veikalu un nopērc maišeli smilšu- labāk tās, ko lieto smilšu strūklas pūtējiem...

2) paķerno ofisa vienu caurspīdīgo dokumentu kabatiņu

3) noņem gaisa filtru

4) iesēdini sievasmāti ķerrrāpie stūres(precīzāk pie gāzes)lai jamā tura ~2500 abarotus....pārforsēt nevajag

5) pats nogriez dokumentu kabatiņai stūri ~2-3mm, ieber tajā turzā smiltiņas un plānā strūkliņā birdini tajā vietākur bija gaisa filtrs....

cukas spīdēs un laistīsies....

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pareizi, padevi nevajag aiztikt....

jātīra cukas- to dara tā:

1) aizbrauc uz būvmateriālu veikalu un nopērc maišeli smilšu- labāk tās, ko lieto smilšu strūklas pūtējiem...

, ieber tajā turzā smiltiņas un plānā strūkliņā birdini tajā vietākur bija gaisa filtrs....

cukas spīdēs un laistīsies....

Nevajag bērt neko, pietiks ka izņems gaisa filtru un kādu mēnesi pabraukās. Vēlams, lai ir sauss laukā.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

tikai nevajag pārcensties. Citādi var izslīpēt vārstus ieplūdes.

Man viens kustomers, tikko izbaudīja motora galvas remontu. Meistars no sākuma nesaprata kas ir noticis ar vārstiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti