20 Ls par arku, garantija viens gads. Tā vismaiz kādreiz taisīja ProVento.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
20 Ls par arku, garantija viens gads. Tā vismaiz kādreiz taisīja ProVento.
Gauss rakstīja: garantija viens gads.
Nu es gadu garantiju ar varu dot pat par tādu arku, kuru vienkārši ar pindzeli uz rūsas nokrāsoju!
Tofika autor, rūsu var apkarot jebkam, jautājums tikai ar kādām metodēm...
Jāuzliek hromētās uzlikas un rūsa pazūd
Ja taisīs k'[ads, tad garantija ka neizkritīsi cairi būs akurāt 1 gads!!
Ja ķimerēsies pats vismaz ar sagatavošanas darbiem, tad arī pēc 5 gadi cauruma nebūs un nekas nebūs jāmetina!
Ja rūsa ir redzama, tad tur tikpat labi var būt taisāms, cikpat vispār būt kapi(lasi caurums). Jāmetina būs šā kā tā, tāpēc var arī pats no sākuma paakstīties. Nopucē līdz plikam metālam, nogruntē ar skābo grunti, pēc tam universālo grunti pa virsu, un tad krāsu. Arku iekšējo kantīti nozieķē ar šuvju mastiku, un visu arku+ārējo kantīti izpūt ar grubuli. Tāpat ievērtēt paneļu savienojumu no iekšpuses vai tur jau nav rūsa. Japāņi rūsē no ārpuses uz iekšu.
Principā, vai nu taisi tagad līdz ziemai vai pārdod to Mazdu. Pēc nākošās ziemas tur būs caurums garantēts. Darba 2004. gada Mazdai tas pat joks, arkas rūsē, atbildīgos brīdināju, bet šiem pofigs, lai jau, nav jau mana bēda.
i_edgars rakstīja: Ja taisīs k'[ads, tad garantija ka neizkritīsi cairi būs akurāt 1 gads!!
Ja ķimerēsies pats vismaz ar sagatavošanas darbiem, tad arī pēc 5 gadi cauruma nebūs un nekas nebūs jāmetina!
šai Mazdai tā nebūs, čoms sataisīja un nupat pārdeva (2004g vagons, pirkta jauna tepat LV), oriģinālā krāsas kārtiņa tik niecīga, ka matējot uzreiz līdz bleķim cauri, topika autors ja palīdīs zem auto un ciešāk paskatīsies uz sāniem, durvju ailēm, tad tur praktiski viss ir vienos brūnos punktos, pašām durvīm (apakša) jau sākusi pūt ....
Krāsotājs teica, ka tādu konserva bundžu sen neesot redzējis....
Yetti rakstīja:
šai Mazdai tā nebūs, ....
Krāsotājs teica, ka tādu konserva bundžu sen neesot redzējis....
UN man te vesels bars kādus 4 gadus centās iestāstīt, ka japānis ir laba mašīna!! Krievu laikos Sarkanajā Zvaigznē pat mopēdus labāk krāsoja!
Kurš te teikca ka mazda ir mašīna??
i_edgars rakstīja:
Yetti rakstīja:
šai Mazdai tā nebūs, ....
Krāsotājs teica, ka tādu konserva bundžu sen neesot redzējis....
UN man te vesels bars kādus 4 gadus centās iestāstīt, ka japānis ir laba mašīna!! Krievu laikos Sarkanajā Zvaigznē pat mopēdus labāk krāsoja!
mazda tak nav mašīna
un tagad nosauc 3 lietas ar ko mazda atšķiras no forda
un tagad nosauc 3 lietas ar ko Pirmais atšķiras no duraka?
Pirmais rakstīja:
mazda tak nav mašīna
un tagad nosauc 3 lietas ar ko mazda atšķiras no forda
Kaadreiz bija 626 mazda ar 2.5l benziinmotoru, diviem citiem - ford probe un mazda mx5 ar taadu pat motoru. Taa lielaa gove lika iekshaa abiem mazajiem, nu ideaals motors bija! Viena no labaakajaam mashiinaam, kaada bijusi un noteikti, ka viena no trim dinamiskaakajaam, ar kaadaam braukts. Bija jau krietnos gados, jo nopirku par nepilniem 2tk latu, mieriigi peec apm. trim gadiem paardevu par 1.5tuukstoti. Bija gan nedaudz tiiri profesionaali tjuuneeta, laikam gan tikai izskats. Apskaties google - tas motors ir super, iipashi jaudas liikne!!
Motori visumā japāņiem ir labi un ļoti labi, bet uz virsbūvēm tiek taupīts nemērā, jo labu tēraudu eksportēt nav atļauts. Pašiem japāņiem dzelzsrūdas ta nav. Ne arī japāņi zin ko nozīmē un kā vispār var ienākt prātā kaisīt uz ielām sāli.
Chankaishi rakstīja:
ford probe un mazda mx5 ar taadu pat motoru.
tikai nedris
InžInieris teica, ka fordā nevar būt nekas no mazdas. nevar būt, tāpēc ka nevar
nu tad būs otrādi, mazdā salikts viss no forda.
Kanibaals rakstīja: Motori visumā japāņiem ir labi un ļoti labi, bet uz virsbūvēm tiek taupīts nemērā, jo labu tēraudu eksportēt nav atļauts. Pašiem japāņiem dzelzsrūdas ta nav. Ne arī japāņi zin ko nozīmē un kā vispār var ienākt prātā kaisīt uz ielām sāli.
man ir 13 gadus vecs japānis, tojota. rūsē tikai viens spārns (kurš ir bijis sists un mainīts) ir pāris skrambas uz oriģinālajiem bleķiem un rūsa gadiem neparādās. Apakšā rūsas nav. Arkās rūsas nav. Izpūtējs oriģinālais un uz tā arī rūsas nav.
Pirmais rakstīja:
tikai nedris
Iedirs vēl kaut ko - savādāk pa izejamajām dienām tā pašvakāk raksta! Visa lielā rakstīšana notiek darba laikā... aiz gara laika.
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
tikai nedris
Iedirs vēl kaut ko - savādāk pa izejamajām dienām tā pašvakāk raksta! Visa lielā rakstīšana notiek darba laikā... aiz gara laika.
Par šito var atrauties [slikts komentārs] stausu
Man pie kājas! Tā pat te ir viena vienīga tukša muldēšana. Apmēram kā te iepriekš teica - 8 gadu vecs šmurgulis ticis pie tēva kompja...
Kanibaals rakstīja: Motori visumā japāņiem ir labi un ļoti labi, bet uz virsbūvēm tiek taupīts nemērā, jo labu tēraudu eksportēt nav atļauts. Pašiem japāņiem dzelzsrūdas ta nav. Ne arī japāņi zin ko nozīmē un kā vispār var ienākt prātā kaisīt uz ielām sāli.
Piedod - tukša muldēšana - ir jāskatās no kuras valsts tie auto nāk, un kurā valstī ražoti. Daļu Mazdu (nezinu vai 6) ir salikta Somijā un jamiem ir zināmas problēmas ar to krāsošanas tehnoloģiju, tipa atkal kārtējā nodeva ekoloģiskumam. Man visi auto kas ir salikti Japānā - bez mazākajām problēmām, āri vietāš kur ir sisti orģīnālie japāņu bleķi. Carinai E (līdz 1994 gadam jamās lika Japānā pēcāk lielākā daļa kas ir pie mums jau nāk no UK) pirktai 2002.gadā kurai purns mīcīts un tak sebe sataisīts (tas crash izveikc pirms manis) - tikai tagad pēc 9 gadiem ir palicis problemātisks, kaut kopē joprojām turas pie kam pilnīgi neko nedarot. UK saliktām mašīnām ir drusku čābīgāk, ja tur ticis ūdens tad ir ziepe, lai gan arī ne uzreiz bet ~ 5 gadu laikā. Ar pavisam jaunām no UK mašīnām - nezinu nav tagad sanācis. Tas pats ar Hondelēm. Mazdām neesmu blakus stāvējis - nezinu vai ir kāda šķirba starp made in Japan un pārējām.
P.S. un dēļ problēmām ar to ka dzelzs japīšiem nav biezā slānī - viņi to ražo plānu, bet ļoti kvalitatīvu, un arī attiecīgi apstrādā pret rūsu !!! Tikai pilnīgi sabliezts un no gabaliņiem lipināts auto būs reāla problēma. Ārpus JAP liktiem "japāņiem" gan ir gan dzirdētas, gan redzētas, gan aptaustītas visādas problēmas.
Mēs jau redzam to plāno un kvalitatīvo šķībaču bleķi - pieej klāt tam 15-20 gadus vecajam, nereāli kvalitatīvajam šķībacim un iesper un šis izjūk
Šķībacis ir domāts desmit gadiem un tos arī iztur. Tofika autora mazdai caurumi vēl nav, tātad viss ir kārtībā
msh rakstīja: Mēs jau redzam to plāno un kvalitatīvo šķībaču bleķi - pieej klāt tam 15-20 gadus vecajam, nereāli kvalitatīvajam šķībacim un iesper un šis izjūk
Noraujies podā, umņik.
msh rakstīja: Mēs jau redzam to plāno un kvalitatīvo šķībaču bleķi - pieej klāt tam 15-20 gadus vecajam, nereāli kvalitatīvajam šķībacim un iesper un šis izjūk
Šķībacis ir domāts desmit gadiem un tos arī iztur. Tofika autora mazdai caurumi vēl nav, tātad viss ir kārtībā
pieej klāt desmitgadīgam mersim. iespert nesanāks, pie stūres parasti ļoti jūtīgs urļiks. bet dažs izskatās tā, ka pietiek stiprāk uzpūst un būs caurs.
Mans kaimiņš , viens nepilsoņbomzis, zoļļukā nupat par 200 ls nopirka 1996.gada acaino dīzeļmersi. Pats auto tīri normals, bet visa virsbūve gan vienos rūsas caurumos. Bet, džeks apņēmīes visu sataisīt un kādam laimīgajam pārdot. Bet, attiecībā uz mazdām, cik atceros - pirms pāris gadiem iauto vairums lasītāju tās aktivi slavēja. Pēdējā laikā gan vairs slavas vārdus nedzird.
IkdienasViesis rakstīja: Bet, attiecībā uz mazdām, cik atceros - pirms pāris gadiem iauto vairums lasītāju tās aktivi slavēja. Pēdējā laikā gan vairs slavas vārdus nedzird.
Ir man kolēģei 91. gada mazda. Sista. Bet nav sarūsējusi.
Ir junioram 91. gada galants. Nav sists, arī rūsas nav nekur.
Tāpēc arī ieteicu pārgudrelim msh aiziet tur....pārlasīt Wala tekstu.
Mazda 6 rūsainās arkas
Kā ir ar Mazda 6 2003.g. arkām, ja redzama jau rūsa? Novēršams defekts vai tas pazūd tikai tad, kad pārdod auto?
Ja vēl kādam info par aptuvenām izmaksām, tad paudies jau iepriekš?