audi coupes ap 90 gadu un dzineeeji ?

draco Reģ.: 25.07.2002

varbuut kaads zinaas teikt ko interesantu par subj, un kaa tur ir a dzineejiem - 2.0 prieksh quattro, man skiet i pamazs, a kaa ir ar 2.3, 2.6, 2.8 ? ir jamiem kaads iipashi neveiksmiigs / daargs apkalposhanaa modelis? kaa tur kopumaa ar "birshanu" un uztureeshanas izmaksaam, detalju pieejamiibu, uttp?

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

2.6, 2.8 parādījās kopā ar b4, tobiš no 91gada

dzinējs liels (pa lielam 2.6 un 2.8 tas ir viens dzinējs, tikai kloķene cita) smags, ņiuhjā neiet, dauhjā tērē.... eļļu.

atrodas zemu un jamajam ir 2daļīgs karteris no alumīnija...

uzbrauksi uz ceļa uzkrāsotas baltās svītras, aizķersies aiz tās un izsitīsi motoru no vietas

kautgan izskatās, ka tā kupejkvatra tev vajadzīga lai stāvvietā pie spices koļītu malaļetkas

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

radinieks sacepies - grib kautko daudzmaz dinamisku, ar ko pa laikam "atvilkt", jo mazjaudiigs diizelis minibusa kuzovaa - dinamika nekaada, a reizeem gribaas, kaut i jauniiba sen pagaajuse

a kas kupejaaam ir ar turbomotoriem. quattro sisteemai kaadas i vaajaas vietas, un ko un kaa buutu jaapaskata pie pirkshan?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nakuj kupeju?

piezvani deksteram, jamam bija braucams b3.... varbūt nav nodevis lūžņos...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Man šādā kategorijā vairāk šitāds pievilktu. Mana pirmā sapņu mašīna (kad bija kādi 11-12 gadi)

www.ss.lv/...

Starp citu, nopietni apsveru tāda iegādi kā 2. mašīnu kaut kad ap vasaru. Vai tautai ir kāda informācija, cik labs/slikts šams iraid?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

kad man bij 12 gadi, bez padomijas razhojumiem uz ielaanm iisti nekaa nebija. bet rumbulas komisijas veikalaa pa briidim bij redzami briinumi a-la opel captain un so on

uz tayotaam ja i skatiities, ta jau vismaz uz biturbo supru, imho, takshu ne uz prasto ielas celicu.

bet nu kopumaa audi kupejai ir taadi plusi kaa 3 durvis, pastaaviiga pilnpiedzinja, +/- sakariiga jauda ar atrodama, skanja 5katrlniekiem vinjiem ar nav slikta, un galvenais -ir atrodami sameeraa nedaargi eksemplaari, un pateicoties plashajai izplatiibai, man domaat remonti un detaljas vareetu buut relatiivi nedaargi. kaa rezerves variants ir neliels rwd ( ar pilno massu liidz 1500 kg ), bet zhigulji iisti netiik, bmw vai nu izpuvushi, da i iisti tajaa pilnmassaa nerakstaas, nissan 200sx un so on - arii smagi, un ar uztureeshanas un remontu cenaam un ierspeejaam nav skaidriibas...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Ja gribi īstu dinamiku, jāmeklē 1984. gada Eiropas Gada Auto - Fiat Uno ar 1.3 turbo motoru (vienu tādu nessen ss.lv manīju), vai Peugeot 205 GTI

Also in 1985, the hot hatch version - Uno Turbo - was launched, with an IHI turbocharged Ritmo/Strada-derived 1.3 146-series engine, initially offering 105 PS (77 kW). It was priced to compete with the Peugeot 205 GTI.[6] The Turbo variant offered phenomenal performance for a supermini-sized car and was capable of reaching 210 km/h (130 mph).

www.youtube.com/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Ja gribi īstu dinamiku, jāmeklē 1984. gada Eiropas Gada Auto - Fiat Uno ar 1.3 turbo motoru (vienu tādu nessen ss.lv manīju), vai Peugeot 205 GTI

Also in 1985, the hot hatch version - Uno Turbo - was launched, with an IHI turbocharged Ritmo/Strada-derived 1.3 146-series engine, initially offering 105 PS (77 kW). It was priced to compete with the Peugeot 205 GTI.[6] The Turbo variant offered phenomenal performance for a supermini-sized car and was capable of reaching 210 km/h (130 mph).

www.youtube.com/...

Rekur īsta dinamika:

www.youtube.com/...

vienīgais mīnuss, ka tās dažas palikušās lancijas ir kosmiskās cenās

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: radinieks sacepies - grib kautko daudzmaz dinamisku, ar ko pa laikam "atvilkt", jo mazjaudiigs diizelis minibusa kuzovaa - dinamika nekaada, a reizeem gribaas, kaut i jauniiba sen pagaajuse

a kas kupejaaam ir ar turbomotoriem. quattro sisteemai kaadas i vaajaas vietas, un ko un kaa buutu jaapaskata pie pirkshan?

Lai ņem turbo imprezu. Varēs atvilkt visiem aužiem pa priekšu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

90-to gadu sākuma audi kupejnieks būs nojāts līdz kliņķim. gan jau pabijis pārdesmit grīdā minēju rokās līdz šodienai.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pareizi

katram dzīvē jāiziet cauri posmam, kura laikā jāsapērkās visādi antīki reti lūžņi un pēc tam jāraud visos forumos, ka detaļa maksā kosmosu un tad vēl to ņikujā nevar dabūt

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Es zinu divus cilvēkus, kuri nodarbojās ar vecām tačkām. Viens ir šīris, kurš tās tirgo. Otrs ir pirmais, kurš tās pērk. Ā un vēl ir msh, ķip konsultants starp abiem iepriekšējiem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

netirz, ja....

tā mazda bija vienkārši ideāla.... jaudīgais 2litrinieks... ar gāzes iekārtu.... praktiski nebija rūsējis, to`biš dažām detaļām bija pat virsū krāsa...

šīris vēl pēc tam pusgadu katru vakaru zvanījās un prasīja lai pārdodu šim to mazlietoto mazdu

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Rekur īsta dinamika:

Tur izskatās, ka audis riktīgi startu nogulēja, nu vai arī sasipās meistarībā un uzsāka ar otro.

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Ja pašam patīk s*pties, tad pērkam jebkuru CQ būri ar ne 6cil motoru un kombinējam iekšā turbomotoru. Bet tā pa 1,5K naudām var dabūt daudzmaz ejošu 2.8CQ, lai pārbraucieni starp trasēm neliktos ahūna dārgi pēc dīzeļa lietošanas, pa 1K var instalēt gāzes iekārtu. Atšķirība no subarveidīdīgajiem būs tā, ka pārējā transmisija nav no biezpiena. Bet lai vai kā, īstais Q spēks parādās tādās ziemās kā iepriekšējā, ja vnk gribas kūpināt riepas un copēt zaķus, tad BMW viennozīmīgi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: Ja pašam patīk s*pties, tad pērkam jebkuru CQ būri ar ne 6cil motoru un kombinējam iekšā turbomotoru. Bet tā pa 1,5K naudām var dabūt daudzmaz ejošu 2.8CQ, lai pārbraucieni starp trasēm neliktos ahūna dārgi pēc dīzeļa lietošanas, pa 1K var instalēt gāzes iekārtu. Atšķirība no subarveidīdīgajiem būs tā, ka pārējā transmisija nav no biezpiena. Bet lai vai kā, īstais Q spēks parādās tādās ziemās kā iepriekšējā, ja vnk gribas kūpināt riepas un copēt zaķus, tad BMW viennozīmīgi

bļeķ

tu pac esi ar 2.8 braucis??? vai vismaz iekšā sēdējis????

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

šķiet tev pašam nav diezin cik labs eksemplārs trāpījies. Nesaku, ka ir pats autobūves sasniegumu kalngals, bet ir daudz bēdīgāki dzelži, it īpaši ja vērtējam 15-20 gadu vecos

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais, tu savā pirmajā postā esi ierakstījis divas smagas muļķības Pirmais - smags. Kas tur tajā V6 ir smags? Viņš ir ne tikai vieglāks par pieciem katliem, viņš ir arī dziļāk motortelpā. Pat 4.2 V8 nav īpaši smagāks par pieciem katliem, ja ne tādā pašā svarā - viens stiliņa biedrs reiz saderēja ar vienu čomu un nosvēra audī V8 motoru kopā ar to V8 milzīgo tomātkārbu pret 2.5 TDI, ar kādu kārbu, nezinu, V8 bija smagāks par 25 kilo...

Un tā 2.6/2.8 līdzība... Es kaut kā pa acu galam atceros lasījis ka viens ir 60 grādi, viens 90, tad vēl tāds sīkums ka 2.8 ir motroniks bet 2.6 kaut kāds hella brīnums ar MAP, tad vēl slavenais 2.6 ieplūdnieks utt utjpr...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, un neviens jau tev neliek pirkt nojātu 2.8 12v Bet ja tomēr - es domāju ka 2.8 30v komplektiņš nebūs pārāk dārgs

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.

ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.

aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.

ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.

aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.

Te drīzāk lomu nospēlēja cēlāju vecuma faktors...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pirmais, tu savā pirmajā postā esi ierakstījis divas smagas muļķības Pirmais - smags. Kas tur tajā V6 ir smags? Viņš ir ne tikai vieglāks par pieciem katliem, viņš ir arī dziļāk motortelpā. Pat 4.2 V8 nav īpaši smagāks par pieciem katliem, ja ne tādā pašā svarā - viens stiliņa biedrs reiz saderēja ar vienu čomu un nosvēra audī V8 motoru kopā ar to V8 milzīgo tomātkārbu pret 2.5 TDI, ar kādu kārbu, nezinu, V8 bija smagāks par 25 kilo...

Un tā 2.6/2.8 līdzība... Es kaut kā pa acu galam atceros lasījis ka viens ir 60 grādi, viens 90, tad vēl tāds sīkums ka 2.8 ir motroniks bet 2.6 kaut kāds hella brīnums ar MAP, tad vēl slavenais 2.6 ieplūdnieks utt utjpr...

2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)

par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -

karteri (alumīnija) abiem ir vienādi

es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Domā, mazdas karteris būtu izturējis?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: Domā, mazdas karteris būtu izturējis?

domāju, ka jā....

tas ir no bleķa... varbūt būtu salocījies

savulaik žigulim karteris izturēja.... nolūza ķepa eļļas uztvērējam

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

draco rakstīja:

aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.

Nu nevajag gan. Mēs divatā 2,5 Granādas dīzeli gan iecēlām Merša bagāžniekā, gan izcēlām ārā no tā.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

teoreetiski seviskjai svara starpiibai ar tranziita diizeli buut nevajadzeetu. anyway, es tiiiri labpraat paskatiitos, kaa tranziita diizeli divataa "viegli" kaads cilaa

Lasītākie raksti

Jaunie raksti