audi coupes ap 90 gadu un dzineeeji ?

draco Reģ.: 25.07.2002

varbuut kaads zinaas teikt ko interesantu par subj, un kaa tur ir a dzineejiem - 2.0 prieksh quattro, man skiet i pamazs, a kaa ir ar 2.3, 2.6, 2.8 ? ir jamiem kaads iipashi neveiksmiigs / daargs apkalposhanaa modelis? kaa tur kopumaa ar "birshanu" un uztureeshanas izmaksaam, detalju pieejamiibu, uttp?

 
1 2
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.

ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.

aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.

Nesalīdzini fordeļa 2.5 kuļmašīnu ar audī 2.5 10v kuļmašīnu - tas motors jau praktiski ir paaudzi jaunāks par citiem to gadu audī piecu katlu motoriem, ar uzlabotu bloku, kurā ir adekvāta kartera ventilācija, un, protams, alumīnija galva. Kas reāli to motoru varētu darīt smagāku par 2.2 20vt benzīnnieku - smagāki virzuļi un degvielas sūknis, nekas vairāk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)

par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -

karteri (alumīnija) abiem ir vienādi

es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu

Kur smagāks - tehniskajā pasē?

Karteris? A pričom te karteris? Jeb tu bloku par karteri sauc?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Nesalīdzini fordeļa 2.5 kuļmašīnu ar audī 2.5 10v kuļmašīnu - tas motors jau praktiski ir paaudzi jaunāks par citiem to gadu audī piecu katlu motoriem, ar uzlabotu bloku, kurā ir adekvāta kartera ventilācija, un, protams, alumīnija galva. Kas reāli to motoru varētu darīt smagāku par 2.2 20vt benzīnnieku - smagāki virzuļi un degvielas sūknis, nekas vairāk

Labi, vēl varbūt kloķene ir smagāka. Pa visu kopā vienalga diez vai vairāk par kādiem 25 kilo sanāks. Un tas 4.2 vienalga sanāk dziļāk motortelpā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)

par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -

karteri (alumīnija) abiem ir vienādi

es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu

Kur smagāks - tehniskajā pasē?

Karteris? A pričom te karteris? Jeb tu bloku par karteri sauc?

parādi man vienu normālu ražotāju, kuriem dažādiem motoriem ir vienādi karteri

atļauj man uzskatīt, ka bloks ir vienāds (kamēr nepierādīsi pretējo)

ABC kods 078103101A

AAH 078103101B

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)

par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -

karteri (alumīnija) abiem ir vienādi

es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu

Kur smagāks - tehniskajā pasē?

Karteris? A pričom te karteris? Jeb tu bloku par karteri sauc?

parādi man vienu normālu ražotāju, kuriem dažādiem motoriem ir vienādi karteri

atļauj man uzskatīt, ka bloks ir vienāds (kamēr nepierādīsi pretējo)

ABC kods 078103101A

AAH 078103101B

audi biežī vienam un tām pašām detaļām ir dažādi kodi. pāris reizes saskāros. šaja gadijuma gan jau ka marketings. 2.8 bija dargaks, tad arī karteri var pārdot pa lielāku ciparu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas dižaudists emeshā teica, ka 2.8 ir 90 grādu v6, bet 2.6 60 grādu

Pirmais savukārt apgalvo, ka 2.6/2.8 motoru bloki pa lielam ir vienādi... atšķiras virzuļa gājiens, tobiš kloķene

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neesmu iedziļinājies, jo man tie V6 motori diži neinteresē, kaut kur vienkārši lasīju,neatceros, kur.

A par kodiem - tā viena burta atšķirība parasti nozīmē vizuāli it kā identisku detaļu, kura neder, jo kāda nozīmīga funkcija atšķiras Piemēram, uzliekot manai 2.3 špricei sistēmas spiediena regulatoru no 1.8, kuru kodiem ir šāda pat atšķirība, spiediens nokritās par veselu bāru

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, un par vienādajiem karteriem - nav šobrīd ETKA pie rokas, bet varu uz kaut ko saderēt ka B3 četru katlu motoriem ir vienādi karteri, tāpat piecu katlu motoriem utt. Kaut kādam B2 vēl vienīgi GTE motoriem bija uzražots alumīnija karteris ar baigām dzeses ribām, bet tas tak športam. Nē nu var jau uzskatīt ka VAG nav normāls ražotājs...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ā, un par vienādajiem karteriem - nav šobrīd ETKA pie rokas, bet varu uz kaut ko saderēt ka B3 četru katlu motoriem ir vienādi karteri, tāpat piecu katlu motoriem utt. Kaut kādam B2 vēl vienīgi GTE motoriem bija uzražots alumīnija karteris ar baigām dzeses ribām, bet tas tak športam. Nē nu var jau uzskatīt ka VAG nav normāls ražotājs...

uz tagad konplektā pasaki, ka audī netaisa (piemēram) 1.8 motoru no 1.6 bloka

kapēc lai nebūtu vienādi karteri tādā gadījumā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Veco 1.6 un 1.8 bloki ir 1:1, man liekas ka virzuļi un klaņi arī, atšķiras tikai kloķene Bet 1.9 ir lielāks cilindra diametrs, par kloķeni neatceros, un 2.0 vēl ir papildus kartera ventilācija, tātad bloks nav identisks

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

5 podniekiem vel ir atrodams mega retais metala karteris ar riibām. izskatās kā čuguna

par tematu, balsoju par 2.8 ļoti labs mators. eļļās apetīti var pieciest.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti