draco rakstīja: benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.
ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.
aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.
Nesalīdzini fordeļa 2.5 kuļmašīnu ar audī 2.5 10v kuļmašīnu - tas motors jau praktiski ir paaudzi jaunāks par citiem to gadu audī piecu katlu motoriem, ar uzlabotu bloku, kurā ir adekvāta kartera ventilācija, un, protams, alumīnija galva. Kas reāli to motoru varētu darīt smagāku par 2.2 20vt benzīnnieku - smagāki virzuļi un degvielas sūknis, nekas vairāk
audi coupes ap 90 gadu un dzineeeji ?
varbuut kaads zinaas teikt ko interesantu par subj, un kaa tur ir a dzineejiem - 2.0 prieksh quattro, man skiet i pamazs, a kaa ir ar 2.3, 2.6, 2.8 ? ir jamiem kaads iipashi neveiksmiigs / daargs apkalposhanaa modelis? kaa tur kopumaa ar "birshanu" un uztureeshanas izmaksaam, detalju pieejamiibu, uttp?