varbuut kaads zinaas teikt ko interesantu par subj, un kaa tur ir a dzineejiem - 2.0 prieksh quattro, man skiet i pamazs, a kaa ir ar 2.3, 2.6, 2.8 ? ir jamiem kaads iipashi neveiksmiigs / daargs apkalposhanaa modelis? kaa tur kopumaa ar "birshanu" un uztureeshanas izmaksaam, detalju pieejamiibu, uttp?
radinieks sacepies - grib kautko daudzmaz dinamisku, ar ko pa laikam "atvilkt", jo mazjaudiigs diizelis minibusa kuzovaa - dinamika nekaada, a reizeem gribaas, kaut i jauniiba sen pagaajuse
a kas kupejaaam ir ar turbomotoriem. quattro sisteemai kaadas i vaajaas vietas, un ko un kaa buutu jaapaskata pie pirkshan?
kad man bij 12 gadi, bez padomijas razhojumiem uz ielaanm iisti nekaa nebija. bet rumbulas komisijas veikalaa pa briidim bij redzami briinumi a-la opel captain un so on
uz tayotaam ja i skatiities, ta jau vismaz uz biturbo supru, imho, takshu ne uz prasto ielas celicu.
bet nu kopumaa audi kupejai ir taadi plusi kaa 3 durvis, pastaaviiga pilnpiedzinja, +/- sakariiga jauda ar atrodama, skanja 5katrlniekiem vinjiem ar nav slikta, un galvenais -ir atrodami sameeraa nedaargi eksemplaari, un pateicoties plashajai izplatiibai, man domaat remonti un detaljas vareetu buut relatiivi nedaargi. kaa rezerves variants ir neliels rwd ( ar pilno massu liidz 1500 kg ), bet zhigulji iisti netiik, bmw vai nu izpuvushi, da i iisti tajaa pilnmassaa nerakstaas, nissan 200sx un so on - arii smagi, un ar uztureeshanas un remontu cenaam un ierspeejaam nav skaidriibas...
Ja gribi īstu dinamiku, jāmeklē 1984. gada Eiropas Gada Auto - Fiat Uno ar 1.3 turbo motoru (vienu tādu nessen ss.lv manīju), vai Peugeot 205 GTI
Also in 1985, the hot hatch version - Uno Turbo - was launched, with an IHI turbocharged Ritmo/Strada-derived 1.3 146-series engine, initially offering 105 PS (77 kW). It was priced to compete with the Peugeot 205 GTI.[6] The Turbo variant offered phenomenal performance for a supermini-sized car and was capable of reaching 210 km/h (130 mph).
sarashkins rakstīja: Ja gribi īstu dinamiku, jāmeklē 1984. gada Eiropas Gada Auto - Fiat Uno ar 1.3 turbo motoru (vienu tādu nessen ss.lv manīju), vai Peugeot 205 GTI
Also in 1985, the hot hatch version - Uno Turbo - was launched, with an IHI turbocharged Ritmo/Strada-derived 1.3 146-series engine, initially offering 105 PS (77 kW). It was priced to compete with the Peugeot 205 GTI.[6] The Turbo variant offered phenomenal performance for a supermini-sized car and was capable of reaching 210 km/h (130 mph).
draco rakstīja: radinieks sacepies - grib kautko daudzmaz dinamisku, ar ko pa laikam "atvilkt", jo mazjaudiigs diizelis minibusa kuzovaa - dinamika nekaada, a reizeem gribaas, kaut i jauniiba sen pagaajuse
a kas kupejaaam ir ar turbomotoriem. quattro sisteemai kaadas i vaajaas vietas, un ko un kaa buutu jaapaskata pie pirkshan?
Lai ņem turbo imprezu. Varēs atvilkt visiem aužiem pa priekšu.
katram dzīvē jāiziet cauri posmam, kura laikā jāsapērkās visādi antīki reti lūžņi un pēc tam jāraud visos forumos, ka detaļa maksā kosmosu un tad vēl to ņikujā nevar dabūt
Es zinu divus cilvēkus, kuri nodarbojās ar vecām tačkām. Viens ir šīris, kurš tās tirgo. Otrs ir pirmais, kurš tās pērk. Ā un vēl ir msh, ķip konsultants starp abiem iepriekšējiem.
tā mazda bija vienkārši ideāla.... jaudīgais 2litrinieks... ar gāzes iekārtu.... praktiski nebija rūsējis, to`biš dažām detaļām bija pat virsū krāsa...
šīris vēl pēc tam pusgadu katru vakaru zvanījās un prasīja lai pārdodu šim to mazlietoto mazdu
Ja pašam patīk s*pties, tad pērkam jebkuru CQ būri ar ne 6cil motoru un kombinējam iekšā turbomotoru. Bet tā pa 1,5K naudām var dabūt daudzmaz ejošu 2.8CQ, lai pārbraucieni starp trasēm neliktos ahūna dārgi pēc dīzeļa lietošanas, pa 1K var instalēt gāzes iekārtu. Atšķirība no subarveidīdīgajiem būs tā, ka pārējā transmisija nav no biezpiena. Bet lai vai kā, īstais Q spēks parādās tādās ziemās kā iepriekšējā, ja vnk gribas kūpināt riepas un copēt zaķus, tad BMW viennozīmīgi
andzha rakstīja: Ja pašam patīk s*pties, tad pērkam jebkuru CQ būri ar ne 6cil motoru un kombinējam iekšā turbomotoru. Bet tā pa 1,5K naudām var dabūt daudzmaz ejošu 2.8CQ, lai pārbraucieni starp trasēm neliktos ahūna dārgi pēc dīzeļa lietošanas, pa 1K var instalēt gāzes iekārtu. Atšķirība no subarveidīdīgajiem būs tā, ka pārējā transmisija nav no biezpiena. Bet lai vai kā, īstais Q spēks parādās tādās ziemās kā iepriekšējā, ja vnk gribas kūpināt riepas un copēt zaķus, tad BMW viennozīmīgi
bļeķ
tu pac esi ar 2.8 braucis??? vai vismaz iekšā sēdējis????
šķiet tev pašam nav diezin cik labs eksemplārs trāpījies. Nesaku, ka ir pats autobūves sasniegumu kalngals, bet ir daudz bēdīgāki dzelži, it īpaši ja vērtējam 15-20 gadu vecos
Pirmais, tu savā pirmajā postā esi ierakstījis divas smagas muļķības Pirmais - smags. Kas tur tajā V6 ir smags? Viņš ir ne tikai vieglāks par pieciem katliem, viņš ir arī dziļāk motortelpā. Pat 4.2 V8 nav īpaši smagāks par pieciem katliem, ja ne tādā pašā svarā - viens stiliņa biedrs reiz saderēja ar vienu čomu un nosvēra audī V8 motoru kopā ar to V8 milzīgo tomātkārbu pret 2.5 TDI, ar kādu kārbu, nezinu, V8 bija smagāks par 25 kilo...
Un tā 2.6/2.8 līdzība... Es kaut kā pa acu galam atceros lasījis ka viens ir 60 grādi, viens 90, tad vēl tāds sīkums ka 2.8 ir motroniks bet 2.6 kaut kāds hella brīnums ar MAP, tad vēl slavenais 2.6 ieplūdnieks utt utjpr...
benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.
ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.
aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.
draco rakstīja: benziindzineejus ar diizeljiem svaraa saliidzinaat nevajadzeetu. diizelji ir makten smagaaki.
ne tik sen ceelu aaraa 2.5 tranziita diizeli - pa cik nn gadus atpakalj bija cilaats granadas 2.8 v6 dzineejs ( gan bloks, gan galvas - veel vecolaiku stilaa - no cuguna, nevis sakauseejumi un silumiins ), ta domaaju, ka tas 2.5 diizelis apmeeram liidziigi, vai tikai mazliet smagaaks buus.a to 2.8 izcelt no piekabes un pastiept divataa nebija nekaadas iipashas probleemas - viegls nebija, bet arii ne elliigi smags.
aplauziens bija varens. tas diesel ljoti stipri smagaaks. es teiktu, gandriiz 2x vareetu buut. reaali jamo 3 - 4ataa bija jaacilaa, i to - kaa akmens.
msh rakstīja: Pirmais, tu savā pirmajā postā esi ierakstījis divas smagas muļķības Pirmais - smags. Kas tur tajā V6 ir smags? Viņš ir ne tikai vieglāks par pieciem katliem, viņš ir arī dziļāk motortelpā. Pat 4.2 V8 nav īpaši smagāks par pieciem katliem, ja ne tādā pašā svarā - viens stiliņa biedrs reiz saderēja ar vienu čomu un nosvēra audī V8 motoru kopā ar to V8 milzīgo tomātkārbu pret 2.5 TDI, ar kādu kārbu, nezinu, V8 bija smagāks par 25 kilo...
Un tā 2.6/2.8 līdzība... Es kaut kā pa acu galam atceros lasījis ka viens ir 60 grādi, viens 90, tad vēl tāds sīkums ka 2.8 ir motroniks bet 2.6 kaut kāds hella brīnums ar MAP, tad vēl slavenais 2.6 ieplūdnieks utt utjpr...
2.8 ir par 70kg smagāks par 2.3 (quattro izpildījumā)
par deviņdesmito gadu sākuma audī 2.6 un 2.8 -
karteri (alumīnija) abiem ir vienādi
es savam 2.8 sasitu pret betona bloka stūri (skaists caurums alumīnija pannā un arī kartera apakšējā detaļā) un liku no 2.6 - kartera apakšējo daļu un motora atbalsta priekšas ķepu
audi coupes ap 90 gadu un dzineeeji ?
varbuut kaads zinaas teikt ko interesantu par subj, un kaa tur ir a dzineejiem - 2.0 prieksh quattro, man skiet i pamazs, a kaa ir ar 2.3, 2.6, 2.8 ? ir jamiem kaads iipashi neveiksmiigs / daargs apkalposhanaa modelis? kaa tur kopumaa ar "birshanu" un uztureeshanas izmaksaam, detalju pieejamiibu, uttp?