VW TOURAN dīzeļi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ahoj,

izstudēju forumu, bet neko prātīgu par TOURAN neatradu, viens vienīgs spams un personīgi apvainojumi.

Whatcar.lv kaut kas jau ir, bet nu tomēr - aiz cieņas pret iauto pazondēsim arī šeit

Lielā cerībā, ka iauto tauta jau izaugusi un tagad varam PAR TĒMU, jautāšu par TOURAN dīzeļiem 1,9TDi un 2,0TDi

Pienācis laiks, kad ģimenei vajadzēs auto. Noteikti ne jaunu, bet mazlietotu (Vācijas tirgus kā mājas tirgus man pašam).

Respektīvi, noteikti dīzeli (jautājums nav apspriežams), DSG automātu utt. Reālas atsauksmes, pieredze utt., ļoti welcome Visu, kas patīk un kas nepatīk.

Pieļauju, ka gadiem ritot, arī reālo VW TOURAN lietotāju tagad krietni vairāk. Paldies, kolēgas, jau iepriekš.

 
1 2
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kut kur savulaik saklausīju aptuveni tādu vārdu virknējumu par jauno autiņu dizainu tendenci ( vācu valodu neprotu )....kubish ...kasten ... vēl tur bij ........Īsāk sakot praktiska , ietilpīga kaste .

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Praktiš, kvadrātiš, gūt. tas jau ir teikts par 80. gadu aužiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ja tā reāli ņem, variantu nemaz nav daudz, tikai Touran un Zafira (kurus vērts skatīt nopietni), vai ne?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Mazda5. Tiesa gan, dīzelim nebūs automāta. Man viens draugs paņēma benzīnnieku un ielika gāzi. It kā sūdzības dzirdējis neesmu.

Vēl vari Toyota Corolla Verso, bet arī nebūs dīzeļautomāta.

Jā, vēl ir Ford S-Max un Scenic.

vilko Reģ.: 22.12.2003
1 0 Atbildēt

Pašam gan nav Touran un visticamāk arī nekad nebūs, jo tam autiņam aizmugurē sēdekļi neērti. Galu galā ģimenes auto arī aizmugurē vajadzētu būt ērti. Studiju biedrs iepirka ar 2.0 TDI un ieberzās galvas remontā. Izmeta biku vairāk par 450 ls. Citādi jau apmierināts.

Man pašam darba auto bija Skoda Octavia 2.0 TDI ar DSG. Patika, bet šķiet, ka tomēr dīzelis ar to DSG nav labs salikums, jo ieminot grīdā tas nometās par diviem pārnesumiem zemāk un tad apgriezieni bija tuvu sarkanajam un tur vairs griezes nekādas. Ja gribas strauji iemīt, tad pedālis jāspiež līdz pusei, lai tikai pa vienu ātrumu nometas. tad gan cēliens ļoti labs. DSG viennozīmīgi palielina degvielas patēriņu par 1litru vasarā, un par kādiem 2 litriem ziemā. Pat pa šoseju nekādi nevarēju ierakstīties zem 5.5 litri/100km.

Par 1.9TDI motoru līdz šim biju sajūsmā, dēļ ekonomijas un jaudas attiecības, bet manai oktāvijai pēc 58k km noplīsa turbīna. Īsi pirms tam sāka eļļu hamīt un arī pēc turbīnas maiņas joprojām ēd 1litru uz 3500km. Tā kā arī ar šiem motoriem ir laimes spēle.

Iepirku 2.0 FSI un ar 1.9 TDI vairs negribu braukt. Nesalīdzināmi motori. vienīgais mīnus 2.0 FSI ir degvielas patēriņš. Vidēji atšķiras par 2 litriem uz 100km. Bet citādi braukšanas komforts nesalīdzināms.

Nevaru neko ieteikt, jo vienam patīk māte, vienam meita, trešam kleita. Katrā gadījumā paņemot touran, izmaksas ir diezgan paredzamas un nav astronomiskas. nekādi citi īpaši riski, kā turbīna, kārba un sprauslas diezin vai būs. Viss pārējais ir par lētām naudām remontējams. DSG diezin vai vajag ņemt. Paskaties uz lielo kvantumu lētu b6 passātu tieši ar DSG kārbām ss.lv. Diezin vai tāpat vien friči tos tirgot nost.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 2 Atbildēt

Jāaa, nezinu, vai tomēr gribu sev VW. Apstiprinās daudz dzirdētā patiesība, ka tie jaunās paaudzes VW galīgi nav uzticami. Un kā tika izskanējis viedoklis, sataisi un brauc tālāk, viss ir vienkārši, nuhaj tas viss? Tad jāatrod mazāk problemātisks auto un miers mājās

vilko Reģ.: 22.12.2003
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Jāaa, nezinu, vai tomēr gribu sev VW. Apstiprinās daudz dzirdētā patiesība, ka tie jaunās paaudzes VW galīgi nav uzticami. Un kā tika izskanējis viedoklis, sataisi un brauc tālāk, viss ir vienkārši, nuhaj tas viss? Tad jāatrod mazāk problemātisks auto un miers mājās

Nu es pats arī no šodienas cita auto meklējumos. Es ņemšu benzīna auto un likšu gāzi. Nupat jau degvielas izmaksas sastāda lielāku summu kā iespējamie remonti, tāpēc jāņem benzīns, jo pragmatiskie vācieši dīzeli ņem, lai daudz brauktu. Ir neliela varbūtība, ka benzīnnieks būs mazāk noskrējis. Runājot par VW tomēr tev nav taisnība. Detaļas tomēr VW ir lētākas kā citiem autiņiem un, ja liec tās no dārgā gala, tad ilgi nebūs jāmaina. Kā man reiz viens servisa īpašnieks teica, ka, ja ņem autiņu sev, tad tikai VAG grupas, jo tiem detaļas par adekvātu cenu un auto kopumā ir kvalitātīvs.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

vilko rakstīja: Pašam gan nav Touran un visticamāk arī nekad nebūs, jo tam autiņam aizmugurē sēdekļi neērti. Galu galā ģimenes auto arī aizmugurē vajadzētu būt ērti. Studiju biedrs iepirka ar 2.0 TDI un ieberzās galvas remontā. Izmeta biku vairāk par 450 ls. Citādi jau apmierināts.

Man pašam darba auto bija Skoda Octavia 2.0 TDI ar DSG. Patika, bet šķiet, ka tomēr dīzelis ar to DSG nav labs salikums, jo ieminot grīdā tas nometās par diviem pārnesumiem zemāk un tad apgriezieni bija tuvu sarkanajam un tur vairs griezes nekādas. Ja gribas strauji iemīt, tad pedālis jāspiež līdz pusei, lai tikai pa vienu ātrumu nometas. tad gan cēliens ļoti labs. DSG viennozīmīgi palielina degvielas patēriņu par 1litru vasarā, un par kādiem 2 litriem ziemā. Pat pa šoseju nekādi nevarēju ierakstīties zem 5.5 litri/100km.

Par 1.9TDI motoru līdz šim biju sajūsmā, dēļ ekonomijas un jaudas attiecības, bet manai oktāvijai pēc 58k km noplīsa turbīna. Īsi pirms tam sāka eļļu hamīt un arī pēc turbīnas maiņas joprojām ēd 1litru uz 3500km. Tā kā arī ar šiem motoriem ir laimes spēle.

Iepirku 2.0 FSI un ar 1.9 TDI vairs negribu braukt. Nesalīdzināmi motori. vienīgais mīnus 2.0 FSI ir degvielas patēriņš. Vidēji atšķiras par 2 litriem uz 100km. Bet citādi braukšanas komforts nesalīdzināms.

Nevaru neko ieteikt, jo vienam patīk māte, vienam meita, trešam kleita. Katrā gadījumā paņemot touran, izmaksas ir diezgan paredzamas un nav astronomiskas. nekādi citi īpaši riski, kā turbīna, kārba un sprauslas diezin vai būs. Viss pārējais ir par lētām naudām remontējams. DSG diezin vai vajag ņemt. Paskaties uz lielo kvantumu lētu b6 passātu tieši ar DSG kārbām ss.lv. Diezin vai tāpat vien friči tos tirgot nost.

Biku netēmā , radam yaris verso 1,3 motors ar A/T kārbu pa trasi 9,5 litri benzīns . Pārbaudīts tika pēc bākas metodi ārpus pilsētas , braukts pēc noteikumiem . Vai motors pa mazu , airodinamika . Rads maz brauc , nemaz negrib vest uz diagnostiku .

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

vilko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jāaa, nezinu, vai tomēr gribu sev VW. Apstiprinās daudz dzirdētā patiesība, ka tie jaunās paaudzes VW galīgi nav uzticami. Un kā tika izskanējis viedoklis, sataisi un brauc tālāk, viss ir vienkārši, nuhaj tas viss? Tad jāatrod mazāk problemātisks auto un miers mājās

Nu es pats arī no šodienas cita auto meklējumos. Es ņemšu benzīna auto un likšu gāzi. Nupat jau degvielas izmaksas sastāda lielāku summu kā iespējamie remonti, tāpēc jāņem benzīns, jo pragmatiskie vācieši dīzeli ņem, lai daudz brauktu. Ir neliela varbūtība, ka benzīnnieks būs mazāk noskrējis. Runājot par VW tomēr tev nav taisnība. Detaļas tomēr VW ir lētākas kā citiem autiņiem un, ja liec tās no dārgā gala, tad ilgi nebūs jāmaina. Kā man reiz viens servisa īpašnieks teica, ka, ja ņem autiņu sev, tad tikai VAG grupas, jo tiem detaļas par adekvātu cenu un auto kopumā ir kvalitātīvs.

Tas ir aizspriedums. VW grupai jau sen nav lētākās rezerves daļas.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

vilko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Jāaa, nezinu, vai tomēr gribu sev VW. Apstiprinās daudz dzirdētā patiesība, ka tie jaunās paaudzes VW galīgi nav uzticami. Un kā tika izskanējis viedoklis, sataisi un brauc tālāk, viss ir vienkārši, nuhaj tas viss? Tad jāatrod mazāk problemātisks auto un miers mājās

Nu es pats arī no šodienas cita auto meklējumos. Es ņemšu benzīna auto un likšu gāzi. Nupat jau degvielas izmaksas sastāda lielāku summu kā iespējamie remonti, tāpēc jāņem benzīns, jo pragmatiskie vācieši dīzeli ņem, lai daudz brauktu. Ir neliela varbūtība, ka benzīnnieks būs mazāk noskrējis. Runājot par VW tomēr tev nav taisnība. Detaļas tomēr VW ir lētākas kā citiem autiņiem un, ja liec tās no dārgā gala, tad ilgi nebūs jāmaina. Kā man reiz viens servisa īpašnieks teica, ka, ja ņem autiņu sev, tad tikai VAG grupas, jo tiem detaļas par adekvātu cenu un auto kopumā ir kvalitātīvs.

Tas ir aizspriedums. VW grupai jau sen nav lētākās rezerves daļas.

Kam ir lētākas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tas ir aizspriedums. VW grupai jau sen nav lētākās rezerves daļas.

Kad nav? Pērkot pie dīlera VW specifiskās detaļas?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti