Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Apdrošināšana

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Bieži vien pie šīs tēmas dažādos iauto rakstos panesas dažādi komentāri un daudz. Bet, kā redzams, tikai retais vispār saprot, kas ir kas. Līdz pat tādām pērlēm, kā - priekš kam man OCTA, ja man ir KASKO?! Tā kā ar to visu saskaros ikdienā, domāju, kādam kāds padoms šajā ziņā varētu arī noderēt. Tad nu nolēmu izveidot šai tēmai veltītu atsevišķu topiku, kurš domāts mītu, aizspriedumu, neskaidrību utt., kas ar to saistīts, kliedēšanai.

Tātad, jautājam, dalāmies pieredzē, spamojam, lamājamies, slavējam utt.

 
1 2 3
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tātad, jautājam, dalāmies pieredzē, spamojam, lamājamies, slavējam utt.

Varu paspamot ar jau sen interesējošo jautājumu. Kāda velna pēc tiek apdrošināta atbildēt nespējīga transportlīdzekļa atbildība? Varbūt vajag arī vadītāja tiesības izsniegt nevis vadītājam, bet transportlīdzeklim?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tātad, jautājam, dalāmies pieredzē, spamojam, lamājamies, slavējam utt.

Varu paspamot ar jau sen interesējošo jautājumu. Kāda velna pēc tiek apdrošināta atbildēt nespējīga transportlīdzekļa atbildība? Varbūt vajag arī vadītāja tiesības izsniegt nevis vadītājam, bet transportlīdzeklim?

Tu domā, vajag katrām tiesībām klāt vēl polisi?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Tātad, jautājam, dalāmies pieredzē, spamojam, lamājamies, slavējam utt.

Varu paspamot ar jau sen interesējošo jautājumu. Kāda velna pēc tiek apdrošināta atbildēt nespējīga transportlīdzekļa atbildība? Varbūt vajag arī vadītāja tiesības izsniegt nevis vadītājam, bet transportlīdzeklim?

Tu domā, vajag katrām tiesībām klāt vēl polisi?

Nu apmēram tā - tā kā apdrošināta tiek vadītāja atbildība, tad katrs vadītājs iegādājas polisi atbilstoši vēlamajai auto kategorijai. Tiesības vadīt taču ir jebkuru

kategorijai atbilstošu auto, nevis kādu konkrētu.

KASKO gadījumā tiek apdrošināti konkrēti dzelži, kas pašsaprotami par polises objektu padara automašīnu. OCTA apdrošināšanas objekta "nobīde" pašos pamatos sačakarē ideju. Atlaista neapzinīga šofera savārītie sūdi paliek auto īpašnieka ziņā, bet šoferis dodas vārīt tos tālāk, citā autoparkā.

Privāto auto gadījumā, savukārt, nekas būtiski nemainītos - lielākoties īpašnieks (turētājs) un vadītājs ir viena un tā pati persona. Sanāktu neliela "atlaide" tiem, kas, mainot auto, vispirms iegādājas jauno un pēc tam pārdod veco. Pašlaik jāapdrošina abus, lai gan vienlaicīgi braukts tiek tikai ar vienu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Privāto auto gadījumā, savukārt, nekas būtiski nemainītos - lielākoties īpašnieks (turētājs) un vadītājs ir viena un tā pati persona. Sanāktu neliela "atlaide" tiem, kas, mainot auto, vispirms iegādājas jauno un pēc tam pārdod veco. Pašlaik jāapdrošina abus, lai gan vienlaicīgi braukts tiek tikai ar vienu.

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Nu mainītos jau tikai labā ziņā no kopējās satiksmes viedokļa. UK apdrošināšana ierobežo vadītāju izvēli un nav ne vainas. Ir daudz mazāk braukt neprotošu, kas tiek pie jaudīgām mašīnām. Gala summa jau nemainās, mainot vietām saskaitāmos - pēc idejas no pārdotajām polisēm ir jāsavāc naudiņa izmaksām + saprātīgai apdrošinātāju peļņai. Un ja kopējos zaudējumus izdodas samazināt, tad attiecīgi samazinās arī naudiņas, kas kopumā jāiemaksā par polisēm.

Kas traucē pie senčiem dzīvojošai atvasei izdomāt, kā sapelnīt naudiņu ne vien polisei, bet arī savam auto? Ja par dzīvošanu un ēšanu rūpējas senči, tas nemaz nav grūti.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Nu mainītos jau tikai labā ziņā no kopējās satiksmes viedokļa. UK apdrošināšana ierobežo vadītāju izvēli un nav ne vainas. Ir daudz mazāk braukt neprotošu, kas tiek pie jaudīgām mašīnām. Gala summa jau nemainās, mainot vietām saskaitāmos - pēc idejas no pārdotajām polisēm ir jāsavāc naudiņa izmaksām + saprātīgai apdrošinātāju peļņai. Un ja kopējos zaudējumus izdodas samazināt, tad attiecīgi samazinās arī naudiņas, kas kopumā jāiemaksā par polisēm.

Kas traucē pie senčiem dzīvojošai atvasei izdomāt, kā sapelnīt naudiņu ne vien polisei, bet arī savam auto? Ja par dzīvošanu un ēšanu rūpējas senči, tas nemaz nav grūti.

Plus garantijas fondiem, fuktukiem u.tml.

Par senčiem runājot, kolīdz sāc pelnīt pats, ir tikai loģiski, ka pie senčiem vairs nedzīvo vai arī ej uzturēšanas (paikas, komunālo) doļā... Bet studenti bieži vien nepelna tik daudz. Bez tam, īpaši pilsētās dzīvojošajiem to mašīnu tik bieži nemaz nevajag, lai vajadzētu pirkt savējo.

Varētu piektist, ka UK variants varbūt arī nav pats sliktākais. Mums tomēr ir pavisam cita maksātspēja un, cik nācies par šo parunāt ar reāliem cilvēkiem, lielākā daļa tomēr atbalsta šo - mūsu modeli. Kā zināms, demokrātijā vairākuma griba ir noteicošā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kādas ir jūsu atsauksmes par Latvijas apdrošinātājiem? Konkrēti piemēri? Kas tīk, kas netīk? Kurš izmaksāja, kurš piekāsa?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kādas ir jūsu atsauksmes par Latvijas apdrošinātājiem? Konkrēti piemēri? Kas tīk, kas netīk? Kurš izmaksāja, kurš piekāsa?

1. Nav tādu Latvijas apdrošinātāju - visiem ir "aizmugure" ārpus LV, kur nonāk peļņa.

2. Ar gandrīz visiem ir tuvāka un tālāka pieredze, ka izmaksā mazus skaistus gadījumus, bet uzmet tad, kad ir patiešām lielas problēmas.

3. Netīk tas, ka apdrošināt var tikai to, kas liekas izdevīgi apdrošinātājam. Kaut vai tad, ja vēlies nevis KASKO kompleksu, bet atsevišķu risku apdrošināšanu, neviens pat nemēģina rēķināt - uzreiz parāda durvis.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kā zināms, demokrātijā vairākuma griba ir noteicošā.

Diemžēl par šo taisnība. Un ja vairākums ir tērētaji, tad svarīgi ir tikai saņemt

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kādas ir jūsu atsauksmes par Latvijas apdrošinātājiem? Konkrēti piemēri? Kas tīk, kas netīk? Kurš izmaksāja, kurš piekāsa?

ERGO piekāsa! Dikti ilgi pienācās lamāties un uz kantori aizbraukt, lai vispār kaut ko izmaksātu. Līdz tam bija tikai atrunas, ka policija vēl nav to to atsūtījusi. kad faktiski nocēlu jumtu no šo ēkas, un gandrīz atklātu tekstu piedraudēju, tā 5 minūšu laikā pasuca pie kases lodziņa un naudiņa atradās. Taču par sabojāto moča kasku vēl šodien nav ne santīma - ap 10 gadi jau pagājis.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Balva'(KASKO) - it kā viss zolīdi, gan konsultācija pa telefonu, gan savlaicīgi novērtēšana, bet naudu izmaksāja pēdējās dienas pēcpusdienā. Respektīvi pēc pilnām 30 dienām.

Ah jā - ERGO bija darīšana pa OCTA - viens aklais mudaks man moci sadauzīja.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pēc izmaksas (pēc KASKO) BALVA man nākamajā gadā noņēma visas atlaides, it kā būtu kaut kāda mana vaina, ka pa pilsētu ietramdīti meža zvēri blandās!! Tā kā es vainīgs nejūtos, bet jūtos piekāsts, tad čau šim kantorim!

Par to atlaižu noņemšanu es vēl saprastu, ja būtu kaut kāda kaut daļēja mana vaina. Te sanāk, ka kāds teiksim regulāri manam transportam nodara skādi, bet man par to jāatbild??

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Pozitīvi-negatīvais par BALTU. Kā cietušajam čerz OCTU ar saskaņoto.

Pozitīvais- viss notika ātri un kvalitatīvi, nedēļas laikā skāde bija novērsta. Negatīvais- nezkādēļ neko negribēja neko dzirdēt par to ka autiņam ir 5 gadu garantija, kad pienāktos remonts pie dīlera, viņiem eksistē tikai 2 gadi un viss.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Te sanāk, ka kāds teiksim regulāri manam transportam nodara skādi, bet man par to jāatbild??

Jap, neuzmanīgi glabā. Vajag konteinerā ar 3 atslēgām un polsterētām sienām. Un galvenais - NEBRAUKT. Citādi pats vien esi vainīgs

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Privāto auto gadījumā, savukārt, nekas būtiski nemainītos - lielākoties īpašnieks (turētājs) un vadītājs ir viena un tā pati persona. Sanāktu neliela "atlaide" tiem, kas, mainot auto, vispirms iegādājas jauno un pēc tam pārdod veco. Pašlaik jāapdrošina abus, lai gan vienlaicīgi braukts tiek tikai ar vienu.

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Ģimenē 4 auto ar TA un katram octa, diviem ģimenes locekļiem ir vadītāja apliecība, domā man baigais prieks dēļ tiem 70-75% maksāt 2x vairāk?

UK ir sastopama arī ģimenes apdrošināšanas polise, kurā norādīts galvenais lietotājs un papildus iespējamie.

OCTA pērku Ergo, ~2LVL dārgāk par lētākajiem, bet pagaidām bez problēmām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Kādas ir jūsu atsauksmes par Latvijas apdrošinātājiem? Konkrēti piemēri? Kas tīk, kas netīk? Kurš izmaksāja, kurš piekāsa?

1. Nav tādu Latvijas apdrošinātāju - visiem ir "aizmugure" ārpus LV, kur nonāk peļņa.

2. Ar gandrīz visiem ir tuvāka un tālāka pieredze, ka izmaksā mazus skaistus gadījumus, bet uzmet tad, kad ir patiešām lielas problēmas.

3. Netīk tas, ka apdrošināt var tikai to, kas liekas izdevīgi apdrošinātājam. Kaut vai tad, ja vēlies nevis KASKO kompleksu, bet atsevišķu risku apdrošināšanu, neviens pat nemēģina rēķināt - uzreiz parāda durvis.

1. BAN ir daļēji Latvijas kapitāls, BTA arī. Šķiet, Balva arī bija. Iespējams, kļūdos, baigi pētījis neesmu.

2. No comments bez konkrētiem gadījumiem.

3. Rimi tu arī nevari nopirkt to, ko pārdevējam ir neizdevīgi tirgot.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: kad faktiski nocēlu jumtu no šo ēkas, un gandrīz atklātu tekstu piedraudēju, tā 5 minūšu laikā pasuca pie kases lodziņa un naudiņa atradās. Taču par sabojāto moča kasku vēl šodien nav ne santīma - ap 10 gadi jau pagājis.

Piedod, bet neticu. Drīzāk izsauca apsardzi, kuri laipni parādīja, kur atrodas durvis.

Kāpēc nesamaksāja par moča kasku?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Pēc izmaksas (pēc KASKO) BALVA man nākamajā gadā noņēma visas atlaides, it kā būtu kaut kāda mana vaina, ka pa pilsētu ietramdīti meža zvēri blandās!! Tā kā es vainīgs nejūtos, bet jūtos piekāsts, tad čau šim kantorim!

Par to atlaižu noņemšanu es vēl saprastu, ja būtu kaut kāda kaut daļēja mana vaina. Te sanāk, ka kāds teiksim regulāri manam transportam nodara skādi, bet man par to jāatbild??

Un pariezi dari. Pēc pieredzes - Balva izmaksu ziņā ir sliktākais apdrošinātājs Latvijā.

Par to atlaižu noņemšanu es vēl saprastu, ja būtu kaut kāda kaut daļēja mana vaina. Te sanāk, ka kāds teiksim regulāri manam transportam nodara skādi, bet man par to jāatbild??

Redzi, citiem kaut kā tā nenotiekas. Brauc gadiem, daudz un bez ekscesiem, bez tam, būtībā jau apdrošinātāju neinteresē, kāpēc ir bijusi izmaksa? Izmaksa ir bijusi un punkts, līdz ar to noņem atlaidi vai, ja lielāks zaudējums, ieliek piemaksu. Bet, ja avārijā esi vainīgs TU, tātad, pasliktinās BM klase, kas ir visai nozīmīgs kritērijs arī KASKO cenā. Tobiš, ja būtu pēc KASKO gājis, bet kādam tevis dēļ pēc OCTA būtu izmaksāts, tīri idejiski piemaksa būtu vēl lielāka.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Privāto auto gadījumā, savukārt, nekas būtiski nemainītos - lielākoties īpašnieks (turētājs) un vadītājs ir viena un tā pati persona. Sanāktu neliela "atlaide" tiem, kas, mainot auto, vispirms iegādājas jauno un pēc tam pārdod veco. Pašlaik jāapdrošina abus, lai gan vienlaicīgi braukts tiek tikai ar vienu.

Un kā vēl mainītos. Nav vairs tie laiki, kad vienīgajam, kam ģimenē bija tiesības, bija ģimenes galva. Tagad lielākoties tās ir arī sievai un kādam no atvasēm, kas, kamēr izstudē, dzīvo pie senčiem. Cik man ir nācies saskarties ar klientiem, tikai kādi 25-30% ar auto brauc tikai paši un nevienam nedod.

Ģimenē 4 auto ar TA un katram octa, diviem ģimenes locekļiem ir vadītāja apliecība, domā man baigais prieks dēļ tiem 70-75% maksāt 2x vairāk?

UK ir sastopama arī ģimenes apdrošināšanas polise, kurā norādīts galvenais lietotājs un papildus iespējamie.

OCTA pērku Ergo, ~2LVL dārgāk par lētākajiem, bet pagaidām bez problēmām.

Tavā gadījumā, protams, būtu izdevīgāka vadītāja OCTA. Bet cik Latvijā ir ģimenes ar 4 auto?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Starp citu, neesmu dzirdējis, ka Lielbritānijā būtu viena polise uz vairākiem auto. Cik zinu, tur (un arī Īrijā) ir polise uz vienu auto, kurā tiek ierakstīti konkrēti auto vadītāji, bet ar to pašu polisi tu nevari aiziet un braukt ar citu mašīnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un ko labu var par BTA pateikt?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tobiš, ja būtu pēc KASKO gājis, bet kādam tevis dēļ pēc OCTA būtu izmaksāts, tīri idejiski piemaksa būtu vēl lielāka.

NU bļin!!! Man pilsētas teritorijā izbiedēta stirna uz kapota uzlēca!!! Kāda te mana vaina??? Pa visu auto vēsturi pirmais un vienīgais gadījums. Kasko atlīdzība protams arī bija.

Ne jau katru gadu es eju pēc atlīdzībām!! Man ar to pamatīgi iekakajā dvēselē.

UN gadījums ar to ERGO... pēc kā es šos tikai un vienīgi par apdirsinātājiem saucu!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Piedod, bet neticu. Drīzāk izsauca apsardzi, kuri laipni parādīja, kur atrodas durvis.

Kāpēc nesamaksāja par moča kasku?

Vari neticēt - es rakstu kā bija! Vairāk kā 2 mēneši tikai baroja ar atrunām, bet te pēkšņi uzreiz samaksāja.

Par sadauzīto kasku nesamaksāja un viss. Diemžēl tajā laikā es biju pārāk aizņemts lai tiesātos, bet laikam vajadzēja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

GB12 rakstīja:

Piedod, bet neticu. Drīzāk izsauca apsardzi, kuri laipni parādīja, kur atrodas durvis.

Kāpēc nesamaksāja par moča kasku?

Vari neticēt - es rakstu kā bija! Vairāk kā 2 mēneši tikai baroja ar atrunām, bet te pēkšņi uzreiz samaksāja.

Par sadauzīto kasku nesamaksāja un viss. Diemžēl tajā laikā es biju pārāk aizņemts lai tiesātos, bet laikam vajadzēja.

Tieši tā... vajadzēja... Kaut gan, pietiktu ar sūdzību LTAB, jo, saskaņā ar OCTA likumu, jāatlīdzina arī mantiskie zaudējumi.

Par Ergo runājot, jāsaka gan, ka viņu izmaksu kvalitāte ir diezgan uzlabojusies kādu pēdējo 3 gadu laikā. Protams, kaka dvēselē bieži vien paliek, bet vai zināji, ka piedošana ir lielākais dvēseles stāvokļa uzlabotājs?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: bet vai zināji, ka piedošana ir lielākais dvēseles stāvokļa uzlabotājs?

Ja es katram zaglim vai vazaņķim piedotu, tad jau sen pats sūdus ēstu un zaru būdā dzīvotu. Ja vispār vēl nebūtu nosprādzis badā.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti