brauciens uz Lietuvu pēc auto

marchuks1987 Reģ.: 26.07.2012

Vai tas ir reāli, iegādāties auto Lietuvā, Latvijā nepārregistrēt, ikdienā pa LV braukt ar LT numuriem un tehn. apsk. katru gadu iziet Lietuvā?

 
1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..34
CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Man kaut kādas halucinācijas rādās un te tās aprakstu piedēvējot citiem! Drīz baltās pelītes sāks skraidīt.

Auns kas auns.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

P.S. Nekur neesi rakstījis, ka tā laukuma vairs NAV tikai puksti par kaut kādu vietējo driveru nespēju....

Atšķir DIVAS lpp atpakaļ un izlasi!!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Tam pidaram CRDI kaut kādas halucinācijas rādās un te tās apraksta piedēvējot citiem! Drīz baltās pelītes sāks skraidīt.

Pidars kas pidars.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja:

P.S. Nekur neesi rakstījis, ka tā laukuma vairs NAV tikai puksti par kaut kādu vietējo driveru nespēju....

Atšķir DIVAS lpp atpakaļ un izlasi!!

Tur ir rakstīts, ka laukums ir sacūkots, un ka kaut kas nav ar kārtībā.... Bet tas ka rakstīts ka laukuma NAV tāds teksts tur nav....

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Šitais stāvlaukums jau ir izcūkots!

Ar fūri tur vairs praktiski iebraukt nevar.

i_edgars rakstīja:

seaman rakstīja:

i_edgars rakstīja: goo.gl/...

nu un kur tur ir problema? normāla iela

Bija, bija!! Gugle ir jau vēsture ar normālo ielu! Pēc "rekonstrukcijas" fūras vairs tur iebraukt praktiski nevar (vismaz neplēšot piekabes riteņus).

Parādi kurā vietā ir rakstīts, ka laukuma vairs nav.... Idiņ...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: Idiņ...

Papļūtij vēl pajoliņ!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Kāpēc gan akumulatoru pārstrādes fabrīku neuzcelt Līvānos?

Tos svina mēslus tu vari celt savā ķēķi!

hai septiņpagastu kurinātāj.... tu tak sevi šajā portālā pozicionē kā iņčiņeru nu vismaz man tā liekas, ka tāpēc jau inženieri ir domāti lai jamie varētu risināt dažādas sasāpējušas tehniskas problēmas (nevis no gataviem danfosa, boša un citiem moduļiem saspraust kopā strādājošu shēmu - to lai dara montieri)

a kas tev traucē celt tādu zavodu, kur nevicina bomži āmurus "akumulatoru korpusu drupinātavā"

man domāt, ka latvenergo rēķins arī būs mazāks kā līvānu bomžiem minimālā alga...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pats galvenais - pašmāju ekAnomika atdzims uz sitiena

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja: Idiņ...

Papļūtij vēl pajoliņ!

Nu kur tad ir teksts par to ka laukums vairs naf...

Dzert mazāk vajag... Ninnes ietekmē sašaurinās redzes leņķis un ielas liekas šaurākas, kā arī rādās fūres ar saplēstām riepām, ļaunā valdība, kas aizklapēja ražošanu un citi dēmoni....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tāpēc jau inženieri ir domāti lai jamie varētu risināt dažādas sasāpējušas tehniskas problēmas

Tur nav tehnisku problēmu sadrupināt to mēslus, bet gan pamatīgas ķīmiskas problēmas, kā to visu neitralizēt, pie kam lai nebūtu apkārtējiem iedzīvotājiem jāvemj!

Tā "netitralizācijas" parodija ar dzeramo sodu ir pilnīgākais fufels. Tāpēc jau šos dzen ārā no rietumeiropas. Visas Eiropas akumulatoru ražotnes sen jau ir pārceltas uz Āziju, izņēmums vēl ir Slovākija un Slovēnija. Tieši tāpēc, ka svinu neviens neneitralizē, ne tajā zampā ko nolej kanalizācijā, ne tajos dūmos pēc kausēšanas.

Tā pat kā dāņi - labi māk noklusēt mēslus, un te visi ti applaudē par "ekoloģisko" ražotni. Faktiski no šīs metodes ir vēl vairāk mēslu, kā no soc laiku neitralizācijas ar kaļķu pienu, un dažiem flokulantiem un koagulantiem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Dzert mazāk vajag... Ninnes ietekmē sašaurinās redzes leņķis un ielas liekas šaurākas, kā arī rādās fūres ar saplēstām riepām, ļaunā valdība, kas aizklapēja ražošanu un citi dēmoni....

Kad izgulēsi savu dzērumu, un beigs baltās pelītes skraidīt, tad izlasi vēl reizi! Iespējams tad spēsi saprast par ko iet runa.

Tups un vēl tupāks.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: kā arī rādās fūres ar saplēstām riepām,

Eu fuflogn - atbrauc un apskaties to laukumu!! Nofotografē, un tad arī parunāsim.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: tāpēc jau inženieri ir domāti lai jamie varētu risināt dažādas sasāpējušas tehniskas problēmas

Tur nav tehnisku problēmu sadrupināt to mēslus, bet gan pamatīgas ķīmiskas problēmas, kā to visu neitralizēt, pie kam lai nebūtu apkārtējiem iedzīvotājiem jāvemj!

Tā "netitralizācijas" parodija ar dzeramo sodu ir pilnīgākais fufels. Tāpēc jau šos dzen ārā no rietumeiropas. Visas Eiropas akumulatoru ražotnes sen jau ir pārceltas uz Āziju, izņēmums vēl ir Slovākija un Slovēnija. Tieši tāpēc, ka svinu neviens neneitralizē, ne tajā zampā ko nolej kanalizācijā, ne tajos dūmos pēc kausēšanas.

Tā pat kā dāņi - labi māk noklusēt mēslus, un te visi ti applaudē par "ekoloģisko" ražotni. Faktiski no šīs metodes ir vēl vairāk mēslu, kā no soc laiku neitralizācijas ar kaļķu pienu, un dažiem flokulantiem un koagulantiem.

Tu laikam nesaprati....

Es tev saku, ka inženieri ir paredzēti lai risinātu tās problēmas.... Un tehniska problēma nav sinonīms vārdam "mehāniska", kā saprotu no tava teksta tu domā tieši to

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: tāpēc jau inženieri ir domāti lai jamie varētu risināt dažādas sasāpējušas tehniskas problēmas

Tur nav tehnisku problēmu sadrupināt to mēslus, bet gan pamatīgas ķīmiskas problēmas, kā to visu neitralizēt, pie kam lai nebūtu apkārtējiem iedzīvotājiem jāvemj!

Tā "netitralizācijas" parodija ar dzeramo sodu ir pilnīgākais fufels. Tāpēc jau šos dzen ārā no rietumeiropas. Visas Eiropas akumulatoru ražotnes sen jau ir pārceltas uz Āziju, izņēmums vēl ir Slovākija un Slovēnija. Tieši tāpēc, ka svinu neviens neneitralizē, ne tajā zampā ko nolej kanalizācijā, ne tajos dūmos pēc kausēšanas.

Tā pat kā dāņi - labi māk noklusēt mēslus, un te visi ti applaudē par "ekoloģisko" ražotni. Faktiski no šīs metodes ir vēl vairāk mēslu, kā no soc laiku neitralizācijas ar kaļķu pienu, un dažiem flokulantiem un koagulantiem.

Vai tavā rīcībā ir projekta dokumentācija, kurā paredzēts tvaikus novadīt pa tiešo degunā strādniekiem un skābi noliet kanalizācijā?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja:

Dzert mazāk vajag... Ninnes ietekmē sašaurinās redzes leņķis un ielas liekas šaurākas, kā arī rādās fūres ar saplēstām riepām, ļaunā valdība, kas aizklapēja ražošanu un citi dēmoni....

Kad izgulēsi savu dzērumu, un beigs baltās pelītes skraidīt, tad izlasi vēl reizi! Iespējams tad spēsi saprast par ko iet runa.

Tups un vēl tupāks.

Es nedzeru... Negaršo... Nu nav tavos tekstos nekad par to ka laukums likvidēts. Par to galvenā iela sašaurināta gan ir, bet kā rāda gūgle no 2011.09. nekas tur nav dašaurināts. Aizej uz domi paņem plānu ar razmēriem pirms un pēc rekonstrukcijas, un aizej pārmēri.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

CRDI rakstīja: kā arī rādās fūres ar saplēstām riepām,

Eu fuflogn - atbrauc un apskaties to laukumu!! Nofotografē, un tad arī parunāsim.

Man tak po... Tu tak nevari gulēt no tā ks fūrēm riepad plīst.

Tu tuvāk aizteci nobildē, ieliec te lai varam redzēt kur fūred riepas plēš.

Bet tev džondžik ir tikai Bē kategorija, ko tu vari zināt par fūrēm.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Tur nav tehnisku problēmu sadrupināt to mēslus, bet gan pamatīgas ķīmiskas problēmas, kā to visu neitralizēt, pie kam lai nebūtu apkārtējiem iedzīvotājiem jāvemj!

Tā "netitralizācijas" parodija ar dzeramo sodu ir pilnīgākais fufels.

1. Kādas ir tās ķīmiskās problēmas?

2. Kāda ir labāka neitralizācija, ar ko ?

Tu tak negribi teikt, ka tur, kur AKB pārstrādā, visi vemj un mirst kā mušas,ko ?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār jāatzīst, ka vadonc (ar savu desmitarpusklašu izglību) čista inženieriski stabili cērt pušu diplomēto līvānu galveno kurinātāju....

Bet iņčiņeram arī ir sava taisnība.... Mūsdienās, kad tikai airbaltiks un prezidenta kanceleja drīkst būt mīnusos.... Jā, un vēl octa apdirsinātāji...

Tobiš šodienas kapitālisma apstākļos.... Uztaisīt zavodu ar nulles emisiju sanāk ļooti dārgi....

Par to akumulatoru pārstrādi - gan jau, ka pat deksters spētu kādus 10% to problēmu atrisināt, ja iedotu finansējumu.... Bez ķīmijas doktora grāda.... Tikai izmantojot poņu, ņuhu un čuju....

Bet dabā parasti pat cūku fermas nožmiedzas uz attīrīšas iekārtu ekspluatāciju....

Tur gan ir mazāka skāde, jo augiem pa lielam jau sūdi patīk...

Svins ir stipri kaitīgāks, sevišķi dzīvām būtnēm... Vēl tur ir svina oksīdi, sulfā(ī)t(d)i un sērskābe.... Kas arī nav medusmaize vai pārtikas piedeva.. Pārējais ir dažādas plastmasas, kas tomēr arī vēl jāmazgā...

Tāpēc es par šādu kaitīgo ražotņu veidošanu pierobežā.... Piemēram lietuvas atomelektrostacijas atkritumu poligons arī ir stipri tuvāk daugavpilij kā dažiem te liekas....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Es nedzeru... Negaršo... Nu nav tavos tekstos nekad par to ka laukums likvidēts. Par to galvenā iela sašaurināta gan ir, bet kā rāda gūgle no 2011.09. nekas tur nav dašaurināts.

Izskatās ka kod nu pamatīgi - līdz baltajām pelītēm, jo tev regulāri kaut kas liekas!

Laukums nav likvidēts, bet priekš tevis viņa naF. Kamēr nepacelsi savu resno pakaļu un reāli neapskatīsies kas tur dabā, nevis vecā gugles lapā ir sastrādāts.

Gūgle no 2011.09. neko nerādza no tā ko "rekonstruē" PAŠLAIK!

Nu gan tizlenis. Kā auns uz jauniem vārtiem. Vienmēr vajag kasīties tukšā vietā, par saviem izdomājumiem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja:

Man tak po...

Tu tuvāk aizteci nobildē, ieliec te lai varam redzēt kur fūred riepas plēš.

Bet tev džondžik ir tikai Bē kategorija, ko tu vari zināt par fūrēm.

Ja jau Po, taqd ko tirsies???

Pārāk resna pakaļa etv??? Ja negribi man ticēt, ka viss ir izmainīts, tad cel pats savu resno pakaļu un ej skaties!

NU tiu jau par fūrēm labākajā gadījumā tikai guglē bildīti esi redzējis - visas tavas zināšanas.

fuflogons.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

I edgar- re ku tev \"patriota\" dekstera intelekta līmenis parādās pēdējās 2 lapās.

www.iauto.lv/...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

1. Kādas ir tās ķīmiskās problēmas?

2. Kāda ir labāka neitralizācija, ar ko ?

Tu tak negribi teikt, ka tur, kur AKB pārstrādā, visi vemj un mirst kā mušas,ko ?

Kā mušas ražotnē nemirst, bet no valsts lielākoties vecuma pensiju nav kam saņemt, ja nu vienīgi invaliditātes, kas ir mazāka. Svina iedarbība ir lēna, pat saņemot ļoti lielas koncentrācijas mirst pēc vairākām diennaktīm, lēni un mokoši.

1. Piedāvātajā metodē tiek kaut cik neitralizēta tikai plika sērskābe, pie kam: dzeramā soda ir krietni dārgāka par sodu, bet iedarbība ir pilnīgi identiska. Respektīvi rodas pilnīgi izšķīdis sāls. Pēc šīs neitralizācijas tantuks ar elementāru lakmusa papīrīti nosaka vai laidīs kanalizācijā vai nē!!!!! UN ja tantuka vietā ir kāds pohains vīruks?? Pilnīgi neko citu šī ražotne pat netaisās nekādi ķīmiski saistīt. Ieskaitot pārkausēšanas procesā iztvaicētās svina daļiņas, kas ir viskaitīgākais svina stāvoklis! ... kuru ar dūmiem aiznesīs uz tuvējo mikrorajonu....

2. neitralizējot ar kaļķu pienu rodas nešķistošas nogulsnes, kuras var nofiltrēt un izgāzt jebkurās izgāztuvēs (esošajos poligonos). Pēc kā atlikušajā šķidrumā ievada koagulantus un flokulantus un vēlreiz nofiltrē. Visus reaģentus droši ar lietot pārsvarā un tā arī ir jādara, lai nekas no skābes ne ar pahainu vīruku ne bez tā nenonāktu kanalizācijā. Pie kam šie flokulanti un koagulanti piesaista smagos metālus - svinu, cinku u.c.

Process ir dikti tīrāks. Bet to jau nedrīkst lietot, jo ir izstrādāts sociālismā!!!! Labāk ar skaļiem saikļiem lietosim kapitālistu metodi (tikai šie noklusē, ka viņu pašu piedāvāto metodi Vācijā NELIETO!!! Un ja arī lietop neitralizāciju ar sodu, tad kanalizācijā šiem ir pilnīgi aizliegts noliet to zampu!!! Obligāti ir jānodod pārsttrādes firmām.

Ļoti labi zinu abas metodes!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Tu laikam nesaprati....

Es tev saku, ka inženieri ir paredzēti lai risinātu tās problēmas.... Un tehniska problēma nav sinonīms vārdam "mehāniska", kā saprotu no tava teksta tu domā tieši to

nesaprati tu!! Atslēgas vārds ir ķīmija, un tai nav nekā kopīga ar tehnisku problēmu.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Neesmu ķīmiķis,lai šito tavu aprakstu atzītu par pareizu vai nepareizu.

Taču domājams, ka tehnoloģijas ir gājušas krietni uz priekšu kopš tavām studiju gaitām un tagad daudz kas notiek citādi. Tvaika lokomotīves arī sen ir muzejos.

Un kāpēc tava sapratne par procesu vadību ražotnēs balstās uz pohainiem vīrukiem ? Tāpēc, varbūt,ka tikai tāda ir tava pieredze ?

Aizbrauc, piemēram, uz Ekoostas cehiemun palūkojies, cik tur pohaini vīruki uzrauga ķīmiskus procesus

Un ši ir viena no labām lietām iekš ES, ka prasības ir jāpilda. Un dabu piesārņot nedrīkst.

Tākā es esmu drošs, ka to rūpnīcu tur var likt un nekāds ļaunums,lielāks par tavu sapujušā skorpja dvaku, nebūs.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Neesmu ķīmiķis,lai šito tavu aprakstu atzītu par pareizu vai nepareizu.

Taču domājams, ka tehnoloģijas ir gājušas krietni uz priekšu kopš tavām studiju gaitām un tagad daudz kas notiek citādi.

Ja ņikuja nesajēdz, tad ko lien??? Gribi to fuflogonu CRDI atdarīnāt un izlikties 20 reižu gudrāks?

Izlasi pārbaudi, tad arī spried. Tieši uz šitādiem auniem, kas akli uzticas rietumiem un pilnīgi noliedz visu kas ir veidots soc laikos arī rietumnieki izbrauc. Tad izrādās ka dāņu slavenās cūkaudzētavas smird desmitiem reižu spēcīgāk, kā vecās kolhozu laiku fermas.

1.. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ..34
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti