Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

brauciens uz Lietuvu pēc auto

marchuks1987 Reģ.: 26.07.2012

Vai tas ir reāli, iegādāties auto Lietuvā, Latvijā nepārregistrēt, ikdienā pa LV braukt ar LT numuriem un tehn. apsk. katru gadu iziet Lietuvā?

 
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

P.N. A cik paganēlā alga??? Vai 502ls būs uz rokas? Un cik uz papīra? Un pēc pārbaudes laika 503 būs? Medicīniskā apdrošināšana? Bezmaksas pusdienas? Augļi visu laiku? Galu galā dienesta auta un truba....

Ņi kuja tur nebūs! Tak skaidri rakstīts no 300 LĪDZ 500 Ls, i ta droši, ja pakaļu palaizīsi, vai par bezmaksas stukaču piestrādāsi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

P.N. A cik paganēlā alga??? Vai 502ls būs uz rokas? Un cik uz papīra? Un pēc pārbaudes laika 503 būs? Medicīniskā apdrošināšana? Bezmaksas pusdienas? Augļi visu laiku? Galu galā dienesta auta un truba....

Ņi kuja tur nebūs! Tak skaidri rakstīts no 300 LĪDZ 500 Ls, i ta droši, ja pakaļu palaizīsi, vai par bezmaksas stukaču piestrādāsi.

tu kautkur esi redzējis paganēla sludinājumu???

vai tomēr biji uz darba pārrunām dušā pie dekstera?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Mani neinteresē ne purvi, ne lāpstu cilātāji, ne tie piedāvātie miljoni!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār interesanti ar tām līvānu oglēm...

2 gadus jau ražo un mājas lapā reklamē saražot cik vajag un ko vajag.... bet izrādās, ka jamiem nemaz nav tiesību kautko ražot, jo apErāC nav nodoc ekspluatācijā

iņčiņers varētu padalīties ar informāciju vai līvānos viss šitā caur žOOpu notiek?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Mani neinteresē ne purvi, ne lāpstu cilātāji, ne tie piedāvātie miljoni!

tu esi nokavējis - tavai zināšanai - purvs ir slēgts jau pirms diviem gadiem

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Edgar, reāls piedāvājums. Vai tu vari uzņemties uzkonstruēt un piešķilt sistēmu, kurā no kūdras ražošanas atlikumiem iegūst gāzi, kura griež iekšdedzes dzinēju un siltums, kurš paliek pāri, tiek izmantots 100% ?

No sākuma interesē pats minimālākais modelis, ko ir jēga uztaisīt.

Vajadzēs palīdzēt arī uztaisīt to vietu, kurā siltums tiks atdots-kalti.

Ko saki?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

iņčiņers varētu padalīties ar informāciju vai līvānos viss šitā caur žOOpu notiek?

Notiek, notiek, un tāpēc LV arī ir žOOpā.

Viss ne viss, bet bardaka ir vairāk kā kādreiz krievu armijā bija!!

p.s. jaunajai paaudzei - krievu armija vienmēr tika uzskatīta kā bardaka kalngals, un ka vēl lielāku bardaku nav iespējams uztaisīt!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Edgar, reāls piedāvājums. Vai tu vari uzņemties uzkonstruēt un piešķilt sistēmu, kurā no kūdras ražošanas atlikumiem iegūst gāzi, kura griež iekšdedzes dzinēju un siltums, kurš paliek pāri, tiek izmantots 100% ?

No sākuma interesē pats minimālākais modelis, ko ir jēga uztaisīt.

Vajadzēs palīdzēt arī uztaisīt to vietu, kurā siltums tiks atdots-kalti.

Ko saki?

Es neesmu tik augstas klases siltumtehniķis, lai ar garantiju uztaisītu labāk kā jau ir uztaisīts. Protams teorētiski varu mēģināt, bet nedodu ne 5 % ka būs labāk (i ta elektrības, KIPiA daļu neņemos vispār)! Ir taču projektēšanas biroji ar montāžas organizācijām kas to taisa (koģenerācijas stacijas uz biokurināmo, kur galā izmanto gan dzinēju elektrības ražošanai, gan katlu ūdens sildīšanai). Auto - traktor transportā toč nekas prātīgs nesanāks.

Vai pats būtu gatavs riskēt ar laiku un izlietotajiem materiāliem un līdzekļiem tikai kaut kādu 5 % iespējamā iznākuma? Domāju ka nē.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF, tu domā visus tos purva sakārņus?

Ja gribi varu palīdzēt ieteikt savākt sistēmu, lai to visu pārvērstu kaut kādā labumā, bet tikai neiesaku caur iekšdedzes dzinēju!! Tam ir obligāti klāt jāpiejauc diezgan daudz dabas gāzes. Labāk ir ar slapjo turbīnu (tādu kurā tvaiks kondensējas uz lāpstiņām).

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: DekstersFF, tu domā visus tos purva sakārņus?

Ja gribi varu palīdzēt ieteikt savākt sistēmu, lai to visu pārvērstu kaut kādā labumā, bet tikai neiesaku caur iekšdedzes dzinēju!! Tam ir obligāti klāt jāpiejauc diezgan daudz dabas gāzes. Labāk ir ar slapjo turbīnu (tādu kurā tvaiks kondensējas uz lāpstiņām).

Nē, sakaºņus nē,tos šķeldo, tieši kūdras atlikumi.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

To es zinu, ka iekšdedzes dzinējam vajag ļoti tīru gāzi.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nē, sakaºņus nē,tos šķeldo, tieši kūdras atlikumi.

Par to es toč neko nezinu. Nezinu kādi ir tie atlikumi un nezinu kā tie pakļaujas pirolīzei un kas tai procesā notiek.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: To es zinu, ka iekšdedzes dzinējam vajag ļoti tīru gāzi.

Sausu!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ko tas vadons mokās?

tak jau simtus gadu atpakaļ klasiskā shēma ir izdomāta

fabrika..... tai ir skurstenis.... apakšā kurtuve, kurā kautko dedzināja un ieguva visai fabrikai nepieciešamo enerģiju... tvaika katls rullē

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ko tas vadons mokās?

tak jau simtus gadu atpakaļ klasiskā shēma ir izdomāta

fabrika..... tai ir skurstenis.... apakšā kurtuve, kurā kautko dedzināja un ieguva visai fabrikai nepieciešamo enerģiju... tvaika katls rullē

Plikam tvaika katlam ir zems lietderības koeficients! Jebkurai koģenerācijai ir vairāk, a izmantojot pirolīzi var visvairāk nopelnīt uz to (Uz atkritumiem!!).

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

re ko vadonim vajag tikai jams grib modernu.... un par velti....

www.cityofart.net/...

un kūdras (vispār smalkumu) kurināšanai tak jau sen viss ir izdomāts

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: re ko vadonim vajag tikai jams grib modernu.... un par velti....

www.cityofart.net/...

Nuuuu tā jau ir galīgā klasika! Kārtīgs kuģa tvaika dzinējs ar visām 3 pakāpēm un abpusējo darbību. Maksimālie apgriezieni pāris simti apgr/min! Bet neder, jo tam vajag pamatīgi pārkarsētu tvaiku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

un tas tak pokui, ka lietderības koeficietns nav 99.99% ( ) - jams tak grasās izmantot atlikušo siltumu rīgas apkurei...

p.n.

arī atomelektrostacijai lietderības koeficients ir salīdzinoši zems

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

iņčiņers varētu padalīties ar informāciju vai līvānos viss šitā caur žOOpu notiek?

Notiek, notiek, un tāpēc LV arī ir žOOpā.

Viss ne viss, bet bardaka ir vairāk kā kādreiz krievu armijā bija!!

p.s. jaunajai paaudzei - krievu armija vienmēr tika uzskatīta kā bardaka kalngals, un ka vēl lielāku bardaku nav iespējams uztaisīt!

Krievu armija jau arī bija bardaks. Kaut kādās jomās ne, bet no paša zemākā līmeņa baigais bardaks. Un visticamāk tāds bardaks bija līdz pašām augšām. Izņemot stratēģiskās daļas un kosmosu. ( kur arī bija bardaks,palasi dokumentālos stāstus)

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nē, sakaºņus nē,tos šķeldo, tieši kūdras atlikumi.

Par to es toč neko nezinu. Nezinu kādi ir tie atlikumi un nezinu kā tie pakļaujas pirolīzei un kas tai procesā notiek.

Nu re, un pieejamās tehnoloģijas to nenodrošina. Ja to izkož, darba ir uūūū.

Es zinu, ka tagad modē ir Saules enerģija, vējš utt.

Bet nu mēs neesam tik bagāti. Pagaidām.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Deksters negrasās apkurināt Rīgu ar palikušo siltumu un Deksteram nevajag tvaika dzinēju, tas tā, aprobežotajiem no Celmu ciema.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār moš vadoņam ieteikt uzbūvēt maziņu atomreaktoru

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nu re, un pieejamās tehnoloģijas to nenodrošina. Ja to izkož,

A saspiest granulā (nevis briķetēs) kā koka putekļus un sīkās skaidas? Un tirgot tiem granulu katlu kurinātājiem!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

starp citu....

iņčiņers varētu tam purva pāķim pastāstīt kāds lietderības koeficients vispār ir iespējams iekšdedzes (vispār siltuma) dzinējam

un pastāsti jamajam par (T1-T2)/T1

un tad lai jamais padomā, kas būvēs šim to iekšdedzes dzinēju un lai jams pasaka kāds būs mitrums tiem kūdras atlikumiem un kāda tur sanāks tā temperatūra, darbinot jamo ar no kūdras atlikumiem iztvaicētām gāzēm

cik tas apErāc izmaksās un cik vispār varēs padarbināt to pasākumu, ņemot vērā, ka praktiski ir ļoti sarežģīti nodrošināt nepārtrauktu pirolīzes gāzu iegūšanu....

ārdedzes dzinējs - vot ko vadoņam dakters ir izrakstījis.....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nu re, un pieejamās tehnoloģijas to nenodrošina. Ja to izkož,

A saspiest granulā (nevis briķetēs) kā koka putekļus un sīkās skaidas? Un tirgot tiem granulu katlu kurinātājiem!

kurš to sūdu pirks????

ja jau tīrā kūdrā pelnu ir ~1.5-2%... cik būs tajos atkritumos ???

"dārgajās" kokskaidu granulās pelni ir ~0.5%.... lētajās 1.5

man vienam kolēģim mājās ir granulu katls.... jams visu laiku kurināja ar lētajām granulām, pagājušajā ziemā nopirka pār pāris latiem dārgākas tīrās granulas.... teica, ka atšķirība ir ahujennaja, ja ar lētajām katls jātīra ne retāk kā reizi 2 nedēļās, tad ar "dārgajām" reizi 2 mēnešos....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti