Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

brauciens uz Lietuvu pēc auto

marchuks1987 Reģ.: 26.07.2012

Vai tas ir reāli, iegādāties auto Lietuvā, Latvijā nepārregistrēt, ikdienā pa LV braukt ar LT numuriem un tehn. apsk. katru gadu iziet Lietuvā?

 
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu ja tā ņem, tad pirmo dīzeli Rūdolfs Dīzelis kā reiz taisīja lai varētu izmantot akmeņogļu putekļus! Mož tādā pat veidā var arī kūdru iedabūt tā verķa iekšās?!

Vislielākais teorētiskai lietderības koeficients ir kā reiz ārdedzes dzinējam - Stirlinga dzinējam.... iespējams esot līdz pat 70+ aizdzīt. Bet ja noņem gan siltumu, gan mehāniku (ģenerators) tad visiem tas koeficients ir liels, jo paliek tikai nepilnīgas sadegšanas un berzes zudumi. A tas ir jau tuvs pie 90%. Tā ka poH kādu tur ņems. Tik pat labi kaut ar nēģeri, kas šķipelēs tos putekļus karburatora vietā!!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

kurš to sūdu pirks????

ja jau tīrā kūdrā pelnu ir ~1.5-2%... cik būs tajos atkritumos ???

Neko par to nezinu - tā bija "fiksā" ideja.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: tieši kūdras atlikumi.

Kādi tie ir?? Pastāsti, kaut vai dlja obščego razvitija!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: blā blā blā blā pļurkš

Te nu es teikšu, ka tu fļūtī šķidru, nezinot detaļas.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nu re, un pieejamās tehnoloģijas to nenodrošina. Ja to izkož,

A saspiest granulā (nevis briķetēs) kā koka putekļus un sīkās skaidas? Un tirgot tiem granulu katlu kurinātājiem!

Baložu granulu rūpnīca granulē mūsu kūdru.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja:

A saspiest granulā (nevis briķetēs) kā koka putekļus un sīkās skaidas? Un tirgot tiem granulu katlu kurinātājiem!

kurš to sūdu pirks????

Nevis 'pirks' bet jau pērk, industriālie patērētāji, āzi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Nu ja tā ņem, tad pirmo dīzeli Rūdolfs Dīzelis kā reiz taisīja lai varētu izmantot akmeņogļu putekļus! Mož tādā pat veidā var arī kūdru iedabūt tā verķa iekšās?!

Vislielākais teorētiskai lietderības koeficients ir kā reiz ārdedzes dzinējam - Stirlinga dzinējam.... iespējams esot līdz pat 70+ aizdzīt. Bet ja noņem gan siltumu, gan mehāniku (ģenerators) tad visiem tas koeficients ir liels, jo paliek tikai nepilnīgas sadegšanas un berzes zudumi. A tas ir jau tuvs pie 90%. Tā ka poH kādu tur ņems. Tik pat labi kaut ar nēģeri, kas šķipelēs tos putekļus karburatora vietā!!

tuvs pie 90% ??

nu ka padalies ar temperatūrām T1 un T2

varbūt tu domā, ka deksteram tur purvā dzesētāja tempertūra ir tuva aPsolūtai nullei?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ņemot T2 = 300 (~27 grādi mūsu naudā nu lai par dzesētāju varētu izmantot apkārtējo vidi) grādiem, sanāk, ka lai dabūtu 90% lietderību viss pasākums ir jākarsē līdz 3000 grādiem... interesanti kā vadons tos kūdras smalkumus dedzinot dabūs 2727 celsija grādus

p.n.

protams ja kautkas pa šo laiku nav termodinamikā mainījies

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

nu ka padalies ar temperatūrām T1 un T2

Ko tur daudz dalīties! Radiatoru kala vietā, izpūtēju caur ekonomaizeri un no izpūtēja nāks ārā dikti zem 100 gr Celsija. Pie kam ja dikten grib tad kā Junkersa kondensācijas katlos var izdabūt virs 100 % to koeficientu, jo ekonomaizers var strādāt kā kondensators. Cik ar dūmzāzēm iziet ārā ūdens tvaiku? Mūsdienu dzinējiem zudumi berzes dēļ ir mazi, nepinīgo sadegšanu pabeidz katalītiskie neitralizatori (tie zudumi arī mazi), tā ka paliek tikai plikā termodinamika, cik daudz spēj atdzesēt izplūdes gāzes un cik zemu ir pieļaujams nolaist dzesējamā šķidruma temperatūru.

Teiksim daudz maz normāli gan dzinējam, gan apkurei būtu 80 grādi - tālāko sarēķināsi?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Radiatoru kaTla vietā

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ņemot T2 = 300 (~27 grādi mūsu naudā nu lai par dzesētāju varētu izmantot apkārtējo vidi) grādiem, sanāk, ka lai dabūtu 90% lietderību viss pasākums ir jākarsē līdz 3000 grādiem... interesanti kā vadons tos kūdras smalkumus dedzinot dabūs 2727 celsija grādus

p.n.

protams ja kautkas pa šo laiku nav termodinamikā mainījies

www.junkers.lv/...

Junkers ir tups??

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Eu - kolosāla lasāmviela izrādās ir ja pameklē saistībā ar Salaspils!!!

www.salaspils.lv/...

Kā tad nu tā, ka tur katlam ir samērīts FAKTISKI 93%???

Lasi no 13 līdz 22 lpp, kaut gan pārējais arī ir diezgan interesanti.

Te ir baigi vienkāši aprakstīts kā rēķina katla lietderības koeficientu:

www.kotel21.ru/...

P.s. gāzei, mazutam, dīzelim siltumspēja jau tiek dota pie + 20 vai 0 grādu Celsija temperatūrās.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Teorētiski jau arī Pirmais ir gudrs, iegūglējot.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nu ka padalies ar temperatūrām T1 un T2

Ko tur daudz dalīties! Radiatoru kala vietā, izpūtēju caur ekonomaizeri un no izpūtēja nāks ārā dikti zem 100 gr Celsija. Pie kam ja dikten grib tad kā Junkersa kondensācijas katlos var izdabūt virs 100 % to koeficientu, jo ekonomaizers var strādāt kā kondensators. Cik ar dūmzāzēm iziet ārā ūdens tvaiku? Mūsdienu dzinējiem zudumi berzes dēļ ir mazi, nepinīgo sadegšanu pabeidz katalītiskie neitralizatori (tie zudumi arī mazi), tā ka paliek tikai plikā termodinamika, cik daudz spēj atdzesēt izplūdes gāzes un cik zemu ir pieļaujams nolaist dzesējamā šķidruma temperatūru.

Teiksim daudz maz normāli gan dzinējam, gan apkurei būtu 80 grādi - tālāko sarēķināsi?

bļā, kādi 80 celsija grādi?????

fizikā jamie operē ar citiem grādiem

kādai tad ir jābūt "karstajai" temperatūrai? ja "aukstā" ir 273+80 = 353???

lai dabūtu 90% efektivitāti "karstā" temperatūra ir apmēram kautkur pie volframa kušanas robežas no kā deksters būvēs savu apErātu?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: ņemot T2 = 300 (~27 grādi mūsu naudā nu lai par dzesētāju varētu izmantot apkārtējo vidi) grādiem, sanāk, ka lai dabūtu 90% lietderību viss pasākums ir jākarsē līdz 3000 grādiem... interesanti kā vadons tos kūdras smalkumus dedzinot dabūs 2727 celsija grādus

p.n.

protams ja kautkas pa šo laiku nav termodinamikā mainījies

www.junkers.lv/...

Junkers ir tups??

bļā, mēs visu dienu runājam par DZINĒJIEM

kādus iekšdedzes vai ārdedzes dzinējus ražo junkers????

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bļā, mēs visu dienu runājam par DZINĒJIEM

Bļā, es visu dienu runāju par siltuma ražošanu, kur dzinēju izmanto apkures katla vietā!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Teorētiski jau arī Pirmais ir gudrs, iegūglējot.

Pirmajam fiziku skolā mācīja, starp citu

vadons cik sapratu gribēja

-pirolīzēt kurināmo (ieguldīt tur kurināmā enerģiju)

-pirolīzētās gāzes sadedzināt iekšdedzes dzinējā (iegūt mehānisku darbu)

-ar dzinēja dzesēšanas siltumu (arī izplūdes gāzēm) sildīt ūdeni, ko mazgāt muti lai pēc iespējas vairāk....

un pie tam iegūt pēc iespējas vairāk tā mehāniskā darba.....

nav jau bazara cik siltuma tiks iegūts....

fizika saka priekšā, ka termiskā dzinēja maksimālais lietderības koeficients ir tieši atkarīgs no temperatūras starpībām....

Pirmais piedāvāja vadoņam uzlikt ārdedzes dzinēju, jo šādā veidā varēs iegūt pulka vairāk enerģijas mehāniskajā paskatā.... ar mazākiem zudumiem un izmaksām

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

muhahāhāhāhāhāhā

darbināt iekšdedzes dzinēju lai iegūtu elektrību ar ko sildīt ūdeni

nedaudz izklausās pēc krievu biznesa..... vajag nopizģīt kasti šņabja, pārdot un naudu nodzert

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja: kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

muhahāhāhāhāhāhā

darbināt iekšdedzes dzinēju lai iegūtu elektrību ar ko sildīt ūdeni

nedaudz izklausās pēc krievu biznesa..... vajag nopizģīt kasti šņabja, pārdot un naudu nodzert

Eu, Muhahaa - izlasi vēl reizi!! Vai no sērijas izguli pirDienas pohas!

Tavam āraizdedzes dzinējam vajag katlu un tvaiku, bet manam (Stirlinga) arī āraizdedzes dzinējam neko nevajag - tikai ugunskuru.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

iedomajos situāciju, ka tecā tiek karsēta malka un no pirolīzes gāzēm darbināts iekšdedzes dzinējs..... tā vietā lai visu kurināmā ekerģiju pēc iespējas pārvērstu siltumā un karsētu TVAIKU

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

i_edgars rakstīja: kaut kādas aizdedzes dzinējs lai grieztu ģeneratoru, radiators un izplūdes gāzes lai sildītu ūdeni.

muhahāhāhāhāhāhā

darbināt iekšdedzes dzinēju lai iegūtu elektrību ar ko sildīt ūdeni

nedaudz izklausās pēc krievu biznesa..... vajag nopizģīt kasti šņabja, pārdot un naudu nodzert

Eu, Muhahaa - izlasi vēl reizi!! Vai no sērijas izguli pirDienas pohas!

Tavam āraizdedzes dzinējam vajag katlu un tvaiku, bet manam (Stirlinga) arī āraizdedzes dzinējam neko nevajag - tikai ugunskuru.

ārdedzes nevis ārAIZdedzes

iņčiņers tu ņedaučka

un atgriežamies vēlreiz pie termodinamikas - dzinēja lietderības koeficients ir tiešā veidā atkarīgs no 2 temperatūrām - karsētāja un dzesētāja.....

iekšdedzes dzinējam karsētājs ir dzinējā sadegusī degviela.... dzesētājs ir apkārtējā vide

apkārtējās vides temperatūra ir ~300 grādi.... to samazināt nevar.... (ir dārgi)

vēlreiz atkārtoju - tā vieā lai pielāgotu iekšdedzes dzinēju darbam uz kūdru - daudz efektīvāk ir uztaisīt ārdedzes dzinēju - tas arī bija mans piedāvājums

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Švaki tu to situāciju zini!

1. Paskaties par kādu tarifu iepērk elektrību Latvenergo un uz kādiem noteikumiem no tāda tipa stacijām

2. Kokogles notirgojot iegūsi dikti vairāk čungura kā tirgojot siltumu pašvaldībām. T.i ražojot kokogles tās pirolīzes gāzes faktiski ir atkritumi, jo lai izkaltētu koksni to ir par daudz.

3. No pārpalikumiem visizdevīgāk ir saražot elektrību, un tikai pāri palikušo siltumu kaut kam notirgot.

4. Ražotnēm kurām siltums ir pārpalikums un izmanto atjaunojamos resursus elektriķi nepiemēro drakoniskos noteikumus par obligāto efektivitātes ievērošanu - nav soda sankciju... (tiem kas izmanto pirolīzi un biokoģenerācijai).

P.s. likumi var mainīties ātri, tā ka negarantēju ka šis jau nebūs novecojis.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ārdedzes nevis ārAIZdedzes

iņčiņers tu ņedaučka

Eu, doučka:

i_edgars rakstīja:

Vislielākais teorētiskai lietderības koeficients ir kā reiz ārdedzes dzinējam - Stirlinga dzinējam.... iespējams esot līdz pat 70+ aizdzīt.

Viens fuflogons te jau ir, kuram par katru cenu vajag piesieties pie vārdiem vai vēl kaut kā, tas nekas ka pats zina tik daudz cik guglē patrāpījās! Tu gribi būt otrais??

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Švaki tu to situāciju zini!

1. Paskaties par kādu tarifu iepērk elektrību Latvenergo un uz kādiem noteikumiem no tāda tipa stacijām

2. Kokogles notirgojot iegūsi dikti vairāk čungura kā tirgojot siltumu pašvaldībām. T.i ražojot kokogles tās pirolīzes gāzes faktiski ir atkritumi, jo lai izkaltētu koksni to ir par daudz.

3. No pārpalikumiem visizdevīgāk ir saražot elektrību, un tikai pāri palikušo siltumu kaut kam notirgot.

4. Ražotnēm kurām siltums ir pārpalikums un izmanto atjaunojamos resursus elektriķi nepiemēro drakoniskos noteikumus par obligāto efektivitātes ievērošanu - nav soda sankciju... (tiem kas izmanto pirolīzi un biokoģenerācijai).

P.s. likumi var mainīties ātri, tā ka negarantēju ka šis jau nebūs novecojis.

Muhahaaaaa, pareizā pieeja ir ražot kokogles no kūdras....

Iņčiņer, tu brauc katru dienu citās auzās..... izrādās, ka tu netikai visu dienu runā par siltuma efektivitāti un apkures lietderības koeficientiem, bet vadons prasīja tavu viedokli par kokogļu ražošanu ???

Kūdra nav atjaunojamais resurss, tāpēc nefļūti par iepirkumu....

P.N. Un par kokogļu ražošanu es zinu vairāk par tevi

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti