kanna rakstīja: Opel Zafira 2.0 DTI.Vakar 30 - 40 minūtes pa Rīgas centru lēnām mīcoties dzinēja temperatūra mērierīcēs nepaaugstinājās. Salonā gan bija silts. Pēcāk braucot jau pa Brīvības ielu pie Juglas darba temperatūra bija kādi 85 grādi un tā arī tāda tā turējās vēl pāris h kamēr braukāju. Esmu ievērojis, ka garākos gabalos braucot pie esošiem āra grādiem pēc kādām 10 minūtēm motora darba temperatūra sasniedz tos 85 grādus un viss OK, bet lēnām mīņājoties pa sastrēgumiem nesilst.
Jautājums - tas varētu būt dēļ termostata problēmas jeb tā tam ir jābūt? Dīzeli iepriekš lietoju pirms gadiem 10 un neatceros kā toreiz uzsila/neuzsila. Iepriekšējais auto bija Voyagers ar 3.8 litru motoru un tas silts palika gandrīz momentā.
Cik zinu dīzeļi iesilst tikai pie slodzes, stāvot uzkarsēt to nevar.
Termostats?
Opel Zafira 2.0 DTI.Vakar 30 - 40 minūtes pa Rīgas centru lēnām mīcoties dzinēja temperatūra mērierīcēs nepaaugstinājās. Salonā gan bija silts. Pēcāk braucot jau pa Brīvības ielu pie Juglas darba temperatūra bija kādi 85 grādi un tā arī tāda tā turējās vēl pāris h kamēr braukāju. Esmu ievērojis, ka garākos gabalos braucot pie esošiem āra grādiem pēc kādām 10 minūtēm motora darba temperatūra sasniedz tos 85 grādus un viss OK, bet lēnām mīņājoties pa sastrēgumiem nesilst.
Jautājums - tas varētu būt dēļ termostata problēmas jeb tā tam ir jābūt? Dīzeli iepriekš lietoju pirms gadiem 10 un neatceros kā toreiz uzsila/neuzsila. Iepriekšējais auto bija Voyagers ar 3.8 litru motoru un tas silts palika gandrīz momentā.