Vai auto ziemā jāsilda?

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Vai? Cik ilgi? Kāpēc? Viedokļi par šo jautājumu atšķiras. Vieni saka: "Jā", otri saka: "Nē". Tie, kas saka: "Jā", saka, ka tie, kas saka: "Nē", ir lohi un tie, kas saka: "Nē", saka, ka tie, kas saka: "Jā", ir lohi, nu, kā jau tas normālā sabiedrībā pieņemts . Tad nu padalāmies par šo tēmu ar teorētiskajām un praktiskajām zināšanām.

 
1 2 3
JankaV Reģ.: 02.06.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sildu, ar špani. gan dzineju, gan salonu. maksā tas 25-30 saņus katru rītu. bet bauda iekāpjot iekšā atver istērēto naudu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

JankaV rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

Bij man 1. 9 tdi sharan , jau pie maziem plusiem uzsildīt nevarēja pat braucot . Reāli salu nepiedzīvoja ,jo salūza

JankaV Reģ.: 02.06.2012
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

JankaV rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

Bij man 1. 9 tdi sharan , jau pie maziem plusiem uzsildīt nevarēja pat braucot . Reāli salu nepiedzīvoja ,jo salūza

patrubokā sveces gan jau bij beiktas- vai vispār nebija + termostats pa 3ls

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Pēc nakts nedaudz , pāris minūtes, jāuzsilda, lielā salā, ap -20 uzmanīgi, uzsākot braukšanu, reizēm kārba pašvaki slēdzās. Lēnā gaitā minūtes 10 braucot - uzsilst gan kārba, gan dzinējs. Mašīna - E90 2l dīzelis ar automātu. Tiem, kam nesilst dīzeļi - nu nomainiet tak beidzot tos termostatus! Ir bijuši tādi brīnumi - tikai termostata vaina vienmēr.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

JankaV rakstīja:

rudens68 rakstīja:

JankaV rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

Bij man 1. 9 tdi sharan , jau pie maziem plusiem uzsildīt nevarēja pat braucot . Reāli salu nepiedzīvoja ,jo salūza

patrubokā sveces gan jau bij beiktas- vai vispār nebija + termostats pa 3ls

Iespējams bij vainīgs tajā skaitā patruboks ( ja pareizi saprotu tad tas ir papildus elektrisks sildītājs ) toreiz par tādu nemaz nenojautu . Vai pārbaudīju termostatu neatceros , bet par tā darbošanos vai nedarbošanos kā pārbaudīt man sapratne jau bija ( pieredze no vektras )Bet noteikti nedarbojās papildus krāsniņa salonā . Auto tika nopirkts (steigā ) pavasrī un vēlā rudenī izbeidzās , kad pirku nemaz visu nepārbaudīju .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Pēc nakts nedaudz , pāris minūtes, jāuzsilda, lielā salā, ap -20 uzmanīgi, uzsākot braukšanu, reizēm kārba pašvaki slēdzās. Lēnā gaitā minūtes 10 braucot - uzsilst gan kārba, gan dzinējs. Mašīna - E90 2l dīzelis ar automātu. Tiem, kam nesilst dīzeļi - nu nomainiet tak beidzot tos termostatus! Ir bijuši tādi brīnumi - tikai termostata vaina vienmēr.

Man pašreizējam comonrail auto ir eberspasher sildītājs , ja tā nebūtu tad arī 10 termostati neglābtu .

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Pēc nakts nedaudz , pāris minūtes, jāuzsilda, lielā salā, ap -20 uzmanīgi, uzsākot braukšanu, reizēm kārba pašvaki slēdzās. Lēnā gaitā minūtes 10 braucot - uzsilst gan kārba, gan dzinējs. Mašīna - E90 2l dīzelis ar automātu. Tiem, kam nesilst dīzeļi - nu nomainiet tak beidzot tos termostatus! Ir bijuši tādi brīnumi - tikai termostata vaina vienmēr.

Man pašreizējam comonrail auto ir eberspasher sildītājs , ja tā nebūtu tad arī 10 termostati neglābtu .

Varbūt dzesēšanas sistēmā radiātors arī dīzeļiem nav vajadzīgs? Ir bijuši kādi 3 dažādi dīzeļauto - nekādu problēmu ar apsildi, problēmas rodās tikai tad, ja dzesēšanas sistēma slikti strādā. Un lielākoties ziemā tas ir termostata dēļ, ļoti reti, pie ļoti lieliem aukstumiem, varbūt jāaizsedz radiātors, bet pēdējos 10 gadus nekas tamlīdzīgs nav bijis vajadzīgs.

Bimbeldam Reģ.: 12.05.2005
0 0 Atbildēt

1.7 di Opeļ Combo. Tour (pasažieru variants). Visādi citādi auto labs, bet ziemā piesildīt - Mission Impossible!

Termostats mainīts, opeļspeciālisti paši saka - tur neko nevar darīt, jo viena no lielākajām problēmām, ka auto esot pārāk slikta siltumizolācija.

Ja zem -15°C stāv (vai pat brauc ar zemiem apgriezieniem), tad dzese vispār pa lielo loku neaiziet. Jāvīlē pa pilsētu ar 3 robu, lai kaut kāda temperatūra turētos.

Nedaudz glābj iespēja gaisu ņemt no salona. Tad var salonā dabūt tādus grādus lai elpu nevar redzēt. Bet atkal cita bēda - svīst ciet logi.

Vienmēr ir plāns pamēģināt aizklāt radiatoru ar kartonu. Bet nekad nav izpildīts.

Visinteresantāk bija tad, kad jābrauc uz Pleskavu. Pirms divām vai trijām ziemām varēja vīlēt ar kuru robu grib - sēdējām mašīna satuntulējušies kā sīpoli. Latvijā -26°C, pie Igaunijas Krievijas robežas -32°C.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais koments no manis.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

šodien ar renaultu braucu uz veikalu, kas ir 3km man no meža....

varētu teikt, ka pasildiju, jo iedarbināju un sapratu, ka makatanav.... kamēr aizgāju pakaļ, renaulc sila

kad izbraucu no meža (tas notika 3 minūtes pēc braukšanas sākuma, jo tik ilgi pīkst nepiesprādzētā josta) kautkādu siltu gaisu salonā jamais pūta kaut temperatūras bultiņa nebija izkustējusies....

piebraucu pie veikala temperatūras bulta bija apmēram līdz pusei no siltas mašīnas stāvokļa.... pie bides nost neslāpēju (nekad nevar zināt vai renaultu izdosies atkal dabūt dziesmā ), paķērt 4 litrus piena, puskukuli rupmaizes, 2 čupačupsus un kilo biezpiena ... un braucu mājās..... kad atbraucu, temperatūra uz tāfeles bija kā normālam siltam autiņam.... salons gan īsti silts vēl nebija....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

JankaV rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Es gribētu zināt cik daudz tas dekstera dīzelis pa tām 15 min sasilst - mana audī benzīna kapsētai brīvgaitā desmit grādu salā vajag pusstundu lai uzsiltu līdz darba temperatūrai, kamēr VAG 1.9 TDI tur laikam varētu klabēt līdz bāka būtu sausa, bez rezultāta...

cik tew 1.9tdi ir bijuši gudrieniek?

0 - bet stiliņš ir pilns ar traktoristiem, kuri vaimanā ka dīzelis nesilst tāpat kā benzīns.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Nu, šorīt bija uzsilis tā, ka viss priekšlogs un sānu logi bija atkusuši un salonā bija jūtami silts.

Ja tavam šrotam vajag pusstu ndu lai uzsiltu 10 grādu salā, tad tur ir ārprātīgākie kapi visam. Par ko nebrīnos.

Ārprātīgākie kapi būtu ja desmit grādu salā uzsiltu 10-15 minūtēs kā te dažam labam - tev tā kā vajadzētu saprast ka motora silšanas spēja brīvgaitā ir tieši proporcionāla degvielas patēriņam...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Ar ko tu brauc - otro golfu - ka nevari ielikt sigu ar remote start funkciju?

====================

labāk jau funkciju "start - remont" Bet vispār tā ir

tīri laba lieta, man te kaimiņš, kurš arī dzīvo 5. stāvā, šitā

no rītiem silda savu GrandČeroku CRDi tā ap 7:00 no rīta... Par dažādām metodēm šitās funkcijas pieslēgšanai labi aprakstīts 2012. decembra "Za Ruļom". Turpat ir

materiāliņš "labās krievu dīzeļdegvielas" apoloģētiem

Bet metode pirms auto nolikšanas uz nakti "izvējot" kārtīgi salonu ir pazīstama jau sen Strādā! Tāpat, kā plastikāta plēves gabala pārstiepšana pār priekšlogu un ievēršana duravās

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bimbeldam

1.7 di Opeļ Combo. Tour (pasažieru variants). Visādi citādi auto labs, bet ziemā piesildīt - Mission Impossible!

Termostats mainīts, opeļspeciālisti paši saka - tur neko nevar darīt, jo viena no lielākajām problēmām, ka auto esot pārāk slikta siltumizolācija.

=====================

Slikta siltumizolācija / lielas stiklotās virsmas / maza moderno dīzeļu siltumatdeve "uz āru" - tā ir globāla šodienas problēma Ne velti šitādiem auto, kurus ekspluatē Eiropas Ziemeļos vai paaugstāk kalnos, gandrīz vienmēr liek papildus kādas nebūt autonomās pečkas, tipa ne pārāk jaudīgas Webasto un taml..

Vienmēr ir plāns pamēģināt aizklāt radiatoru ar kartonu. Bet nekad nav izpildīts.

================

Var vien rekomendēt - pat vecā stila auto, MB 230E un V240 mēdzu ziemā klāt ciet vismaz 2/3 radiatora, nebija ne vainas, ņemt ārā kartoniņu vajadzēja vien tad, kad temperatūra pavasarī stabili bija plusos. Ar "ziemeļu" 'termostatiem (augstāka vēršanās / atvēršanās temperatūra) gan netiku eksperimentējis, kaut dabonami

bija / ir.

Visinteresantāk bija tad, kad jābrauc uz Pleskavu. Pirms divām vai trijām ziemām varēja vīlēt ar kuru robu grib - sēdējām mašīna satuntulējušies kā sīpoli. Latvijā -26°C, pie Igaunijas Krievijas robežas -32°C.

=============

Ojā, kad atceros to leģendāro braucienu uz ralliju Igaunijā ar RAF 22038 ºotornieku" ... Viss "purns" apvilkts ar "griestu materiālu", no apakšas motora nodalījums noklāts, visas durvis utt. piedzītas tā, kā tam būtu jābūt ... vienalga, dzinējs nesila virs 60C, un salonā, kurā , tāpat, kā priekšā, bija nevis Volgas bet M-2141 "pečka" bez "iekškabatas sildītāja" uzturēties bija visai smagi Un galvenais, ka šarmoja" priekšstikls no iekšpuses... Aiz borta Rīgā bija -32C, Tallinas (dopu) apkaimē - 34C ... Uhhhhhh! Bet rallijs bija labssss!

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Nu, šorīt bija uzsilis tā, ka viss priekšlogs un sānu logi bija atkusuši un salonā bija jūtami silts.

Ja tavam šrotam vajag pusstu ndu lai uzsiltu 10 grādu salā, tad tur ir ārprātīgākie kapi visam. Par ko nebrīnos.

Ārprātīgākie kapi būtu ja desmit grādu salā uzsiltu 10-15 minūtēs kā te dažam labam - tev tā kā vajadzētu saprast ka motora silšanas spēja brīvgaitā ir tieši proporcionāla degvielas patēriņam...

Ko nu man tev tur pierādīt, kā ir tā pasaku.

Salabo savu mizu labāk un nespried par to,ko nezini. Man bija arī 1,9 TDI , viss tur sila un leca pat tajā ziemā, kad bija -32. Tu, jefiņ.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par uzsilšanas tēmu tur nav nekā ko labot

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Salabo savu mizu labāk un nespried par to,ko nezini. Man bija arī 1,9 TDI , viss tur sila un leca pat tajā ziemā, kad bija -32. Tu, jefiņ.

Ko tieši iesaki labot, ja (kā jau Crankshaft rakstīja) nesilšanas cēlonis ir tieši saistīts ar motora ekonomiskumu? Un mūsdienu dīzeļiem tas ir pietiekami augsts, lai dzinējs gluži vienkāºši neražotu siltumu pietiekamā apjomā.

Interesanti, ka "termostata mainītājus" nespēj pārliecināt pat apledojis radiators Tik un tā ir pārliecināti, ka problēmu var risināt liekot priekšā kartonu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Labāk nesildīt, VWfans palika bez Merivas - www.apollo.lv/...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Salabo savu mizu labāk un nespried par to,ko nezini. Man bija arī 1,9 TDI , viss tur sila un leca pat tajā ziemā, kad bija -32. Tu, jefiņ.

Ko tieši iesaki labot, ja (kā jau Crankshaft rakstīja) nesilšanas cēlonis ir tieši saistīts ar motora ekonomiskumu? Un mūsdienu dīzeļiem tas ir pietiekami augsts, lai dzinējs gluži vienkāºši neražotu siltumu pietiekamā apjomā.

Interesanti, ka "termostata mainītājus" nespēj pārliecināt pat apledojis radiators Tik un tā ir pārliecināti, ka problēmu var risināt liekot priekšā kartonu

Iepūti kaut ko no malas,pat nesaprotot,par ko runa?

Nez kāpēc manam A4 1,9 TDI bija silti salonā un nekādi kartoni nebija jāliek. Nez kāpēc manam A90 2,3i salonā bija silts pēc 10min, bet msh pēc pusstundas nekā nav.

Nez kāpēc dažiem ir viss ok, bet dažiem visu laiku kaut kas ir slikti Visur. Varbūt vajag paskatīties,ko pērk un ko kur ieliek?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Varbūt vajag paskatīties,ko pērk

Šim grūti piekrist. Var nopirkt it kā labu auto, bet lietots tomēr ir lietots un gadīties var visādi. Kaut vai ar to pašu piesilšanu. Tu nopērc vasarā mašīnu, bet izrādās, ziemā nelec, nesilda vai kas tml. Visu tomēr paredzēt nevar.

Man, paldies Dievam, nav nācies iegrābties, lai arī es nekad tā baigi neesmu pārbaudījis mašīnas, ko pērku. Pārsvarā ir pirkts tas, kas patīk.

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Vai? Cik ilgi? Kāpēc? Viedokļi par šo jautājumu atšķiras. Vieni saka: "Jā", otri saka: "Nē". Tie, kas saka: "Jā", saka, ka tie, kas saka: "Nē", ir lohi un tie, kas saka: "Nē", saka, ka tie, kas saka: "Jā", ir lohi, nu, kā jau tas normālā sabiedrībā pieņemts . Tad nu padalāmies par šo tēmu ar teorētiskajām un praktiskajām zināšanām.

Bija mazda, kurai automāts nevilka - resp., dod gāzi cik gribi, no vietas nekustās vai kustās ļoti, ļoti, ļoti lēnām, kamēr nebija uzsilis..

Tagad golfam neko nesildu.. Izbraucu no garāžas (ziemā ir par grādu vai diviem siltāks kā laukā, vasarā otrādi), aizveru durvis un braucu (max 1min)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, man DSG tāpat, diezgan gurdeni uzvedas, kamēr nav kaut cik uzsilis. Es daru tā - 0 līdz -10 grādos pasildu kādas 3 minūtes (nu, ilgāk, ja jātīra auto), pie zemākām temperatūrām apm. 5 minūtes. Zem 20 grādiem nav nācies pieredzēt šim auto, bet domāju, ka kādas 7-10 minūtes vajadzētu...

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Salabo savu mizu labāk un nespried par to,ko nezini. Man bija arī 1,9 TDI , viss tur sila un leca pat tajā ziemā, kad bija -32. Tu, jefiņ.

Ko tieši iesaki labot, ja (kā jau Crankshaft rakstīja) nesilšanas cēlonis ir tieši saistīts ar motora ekonomiskumu? Un mūsdienu dīzeļiem tas ir pietiekami augsts, lai dzinējs gluži vienkāºši neražotu siltumu pietiekamā apjomā.

Interesanti, ka "termostata mainītājus" nespēj pārliecināt pat apledojis radiators Tik un tā ir pārliecināti, ka problēmu var risināt liekot priekšā kartonu

Iepūti kaut ko no malas,pat nesaprotot,par ko runa?

Nez kāpēc manam A4 1,9 TDI bija silti salonā un nekādi kartoni nebija jāliek. Nez kāpēc manam A90 2,3i salonā bija silts pēc 10min, bet msh pēc pusstundas nekā nav.

Nez kāpēc dažiem ir viss ok, bet dažiem visu laiku kaut kas ir slikti Visur. Varbūt vajag paskatīties,ko pērk un ko kur ieliek?

Tevis teiktajā ir jūtams zināms politisks profesionālisms Varbūt laiks uz saeimu? varu tikai atzinigi novērtēt komentāra konstrukciju - sākt ar personīgu nepamatotu jēlību, turpināt ar pilnīgi nekompetentu apgalvojumu un beigās pielikt neko neizsakošu, bet neapšaubāmi patiesu frāzi. Psiholoģiski tiek panākts grūti apstrīdams apgalvojums, jo punktu (un līdz ar to uzsvaru visam komentāram) pieliek patiesība, ko jebkuram automātiski gribas attiecināt uz visu teikto.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

varbūt kāds var apskaidrot par termostatu-ja specifikācijā norādīts ka atvēršanās temperatūra 83grādi tad pie 83 grādiem viņš sāks atvērties vai jau būs atvēries pilnībā?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti