Ir kāda starpība? Pie 83 grādiem sāk nodrošināt cirkulāciju palieloloku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ir kāda starpība? Pie 83 grādiem sāk nodrošināt cirkulāciju palieloloku.
rudens68 rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Pēc nakts nedaudz , pāris minūtes, jāuzsilda, lielā salā, ap -20 uzmanīgi, uzsākot braukšanu, reizēm kārba pašvaki slēdzās. Lēnā gaitā minūtes 10 braucot - uzsilst gan kārba, gan dzinējs. Mašīna - E90 2l dīzelis ar automātu. Tiem, kam nesilst dīzeļi - nu nomainiet tak beidzot tos termostatus! Ir bijuši tādi brīnumi - tikai termostata vaina vienmēr.
Man pašreizējam comonrail auto ir eberspasher sildītājs , ja tā nebūtu tad arī 10 termostati neglābtu .
Par tiem 10 termostatiem esmu drusku pārsālījis . Ziemā es parasti braucu ar ieslēgtu papildsīdītāj krāsniņu ( man eberspasers ) Sākumā , kad vēl bij entuziasms , mēģināju noskaidrot pie kādas āra mīnus temperatūras viņa automātiski neatslēdzas . Vienu reizi piefiksēju ,ka darbojas vēl pie - 6 .
Pēdējo nedēļu lielākie mīnusi bij -12 , speciāli atslēdzu to krāsniņu , neko ,,vis silda nevainojami , uzsila gan drusku lēnāk .
DekstersFF rakstīja: Ir kāda starpība? Pie 83 grādiem sāk nodrošināt cirkulāciju palieloloku.
tur jau tā lieta ka truba uz radiatoru paliek silta jau tad kad dzesēšanas škidruma temperatūra knapi pārkāpj 70 grādus.
Gribu saprast vai nomainot termostatu būs jūtami siltāks salonā.
Vai auto ziemā jāsilda?
Vai? Cik ilgi? Kāpēc? Viedokļi par šo jautājumu atšķiras. Vieni saka: "Jā", otri saka: "Nē". Tie, kas saka: "Jā", saka, ka tie, kas saka: "Nē", ir lohi un tie, kas saka: "Nē", saka, ka tie, kas saka: "Jā", ir lohi, nu, kā jau tas normālā sabiedrībā pieņemts . Tad nu padalāmies par šo tēmu ar teorētiskajām un praktiskajām zināšanām.