Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Zīmes "Galvenais ceļš"

Redaktors Reģ.: 31.08.2001

Aizķēra, kā saka, kolēģa A.J. rakstītais "Latvijas Avīzē":

... man nepatīk, ka nodokļu naudu tērē rombiem pirms krustojumiem, kur tāpat abolūti skaidrs, ka braucu pa galveno ceļu, ka gan juridiski (satiksmes noteikumi), gan praktiski (ja vien neesi akls trīsstūri uz sānceļa redzi) pietiek ar esošajām zīmēm, nevajag man mīļās pilsētas ainavu vēl vairāk bojāt ar stabiem, bleķiem, skaidrojumiem, ka divi reiz divi ir četri...

...zīmju pārpilnība rada „tuneļa redzi”, atņem uzmanību, kuras resursi nav bezgalīgi, daudz svarīgākām lietām. Atņem atbildības sajūtu cilvēkam un pārceļ to uz bezpersoniskiem „organizācijas līdzekļiem”. Es vairs nevēroju ielmalas skolas namdurvis un nebraucu 50 km/h, kad pie tām valda klusums, un 15 km/h, kad jautrais burziņš veļas mājup. Es skaitu „30” zīmes puskilometru pirms skolas un tikpat tālu aiz tās. Modri ieklausos „WAZE” skaļrunī – vai nav te šodien radariņs? Zīmju 12, bērna neviena. Radari bankrotējuši...

Ko par rombu pārpilnību Rīgā domājiet Jūs?

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pajoļu blīvums tikai aug, tāpēc arī zīmes arvien vairāk. piemērs - vairākos neregulējamos T veida krustos ikdienā sastopos ar idiņiem, kas domā ka galvenais ceļš ir tas kurš taisni. Un tie pajoļi katru reizi ir citi.

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Tam pajolim jau nevajag rombu, viņam vajag trīsstūri vai "stop" pielikt priekšā. Kam vajadzīgs rombs?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kaa jebkura ziime - informaacijai Pirms krietna laika bija autovadiitaaju jautaajums - kaapeec Riigaa neliek rombus. Atbildiigais par satiksmes droshiibu atbildeeja, ka taa ir droshaak - triisstuuri uz mazaaksvariigaam ielaam ir, rombi nav taadeelj, lai vadiitaajs arii uz galvenaas ielas buutu uzmaniigs. Muusdienaas - vareetu piekrist anonimikis. Bet varbuut tas ir izdeviigi ziimju razhotaajiem - razhotaaju lobijs. Tai rakstaa gan bija teikts, ka taadas esot ES prasiibas.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vispār es drusku brīnos par A.J. viedokli šai jautājumā - cilvēks ar tādu autovadītāja pieredzi, bagātu, ja var teikt,

vēsturi, un šādi secinājumi ...Nezinu, kā A.J., bet man atvieglo braukšanu tas, ka es zinu: atrodos uz galvenā, un kaut kā nemaz netraucē braukt uzmanīgi, vērot "malas" ar "sānu redzi" un tamlīdzīgi...Galu galā pie mums zīmes tomēr liek vairāk vai mazāk loģiskā veidā un skaitā. Ja grib redzēt, kas patiesi ir bezjēga ar zīmēm, tad var paskatīt krievu žurnāla "Za Ruļom" rubriku "Stop Ļap" - tur nu ir zili brīnumi reizēm. IMHO amerikāņiem ir vēl sliktāk - viņiem ta vairums ceļa informācijas ir uzrakstu, nevis grafisku zīmju / simbolu veidā. Analfabētam tur vispār pessecc!

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Laikam jau ar dažiem citātiņiem vien nepietika. A.J. jau neiebilst pret visiem rombiem, bet gan pret formāli izšķiestu naudu vietās, kur bez tiem vēl ilgi var iztikt.

Rīga cz skaitā ir noķērusi Vāciju (28 zīmes uz kilometru). Mums ir 25. Ja runa par ES prasībām - gluži otrādi: Vīnes konvencija stingri pieprasa uzstādīt zīmes tikai tur, kur tās nepieciešamas.

Un piedevām - Vācija ir bagāta. Mēs... Bet stabiņus (~100 Ls/gab) spraužam malu malās. Svaigs piemērs, apskatiet - Dzirnavu un Jeruzālemes krustojumiņš. Ko tur dod rombs?

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Redaktors rakstīja: Laikam jau ar dažiem citātiņiem vien nepietika. A.J. jau neiebilst pret visiem rombiem, bet gan pret formāli izšķiestu naudu vietās, kur bez tiem vēl ilgi var iztikt.

Rīga cz skaitā ir noķērusi Vāciju (28 zīmes uz kilometru). Mums ir 25. Ja runa par ES prasībām - gluži otrādi: Vīnes konvencija stingri pieprasa uzstādīt zīmes tikai tur, kur tās nepieciešamas.

Un piedevām - Vācija ir bagāta. Mēs... Bet stabiņus (~100 Ls/gab) spraužam malu malās. Svaigs piemērs, apskatiet - Dzirnavu un Jeruzālemes krustojumiņš. Ko tur dod rombs?

Pareizi. Bizness. Un kā man atbildēja SIA Signum, kad vaicāju par viņu izstrādājumu kvalitāti, zīmes var izgatavot tik kvalitatīvi, ka tās kalpo ilgāk par biznesa plānā paredzētajiem 10gadiem. Tā nekas cits uzņēmumam neatliek kā biznesa turēšanai pie dzīvības lobēt visus, kas vien var pasūtīt kaut kādu zīmju daudzumu.

Un reāli jau tas rombs ir nopērkams par krietni zemāku cenu, pat ar visiem kronšteiniem.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Un ne jau tie rombi ir trakākais.

Drīzāk tracina Ogres 70 un 50, kas salikti pēc kaut kādām standarta prasībām. Neesi ieskrējies, kad jau jābremzē.

Tad labāk lai ir 50 un viss. Pat zīmes nevajag.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu par rīgu, uz zīmēm "galvenais ceļš" diži skatīties nesanāca, vairāk iekrita acīs kaudzēm "nogriezties pa kreisi aizliegts" , bet man patīk šitentāda veida idiotismi uz manas mīļās, sabrukušās A11 šosejas:

1) Pirms diviem galīgā ānusā esošiem posmiem agrāk dažus gadus bija saliktas atmazku zīmes "ieteicamais ātrums 50". Šopavasar kaut kāda velna pēc kāds plānā galdiņa urbējs tās samainījis uz "atļautais ātrums 50", tādējādi padarot mani par pārkāpēju, jo kruīzs uz 95, protams, tiek turpināts - kāda velna pēc tagad tur tās zīmes saliktas, hvz, jo tas ceļš ir tikpat lielā ānusā kā pirms gada, diviem vai pieciem Ja kādam nav skaidrs ka pa mūsu ceļiem nav ieteicams braukt ar zemprofila riepām - pats vainīgs, lai noveltu atbildību uz braucēju, pietiek ar "ieteicamais ātrums" zīmēm

2) Vislabāk man patīk pāris vietās saliktas zīmes "slidens ceļš" - pāris vietās, kur neko slidenu neredzu, bet bedres gan ir daudz - liekas ka tas, kurš izdomāja uzlikt tās zīmes, nesaprot par ko tām zīmēm būtu domāts brīdināt, tik ieraudzīja ka uz zīmes ir uzzīmēta līkločus metoša mašīna, tātad zīme, ko uzlikt lai vadītāji zina ka jāizvairās no bedrēm

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti