Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: Labāk runājam par patēriņu! Man braucienā uz Lielbritāniju un atpakaļ (5500 km) dīzeļdegvielas izmaksas bija 288 lati. Kādi būtu komentāri?
Rinairs un autonomas mokka
Gluži mana shēma. Pēdējo reizi gan man bija Juke.
ZB kratīties tarantasā 5 dienas, ja var aizlidot 3 stundās.
Degvielas patēriņš - braukšanas ieradumi
Dažādām automašīnu grupām ir vidējo patēriņu rāmis. Tas viss iet, protams, kontekstā ar auto cenu, komfortu, segmentu, stilu, braukšanas baudu un ieradumiem, kvalitāti, drošību utt. Labprāt uzsāktu diskusiju par ko mēs esam gatavi maksāt no 4 līdz pat 20ls un ... par 10o km.
Nu piemēram:
Maza klases auto, A, B segments.
VW up!, Peugeot 208, Chevrolet Aveo arī te.
Testos jā, bet ikdienā neesmu daudz braucis ar šiem auto, pēdējais bija Toyota Yaris 2012 gada, kas tomēr radīja patēriņu līdz pat 8 litriem benzinā (ziemā), kas ir par daudz. Būtu labi līdz 6 l.
Interesents jaunpienācējs šeit ir Opel Adam ar kuru pabraukāju Budapeštā. Par maz, lai saprastu reālos pateriņus, bet pietiekoši, lai redzētu plašās komplektācijas iespējas un labo izpildījumu.
Šis segment kopumā nav man, bet esmu izvirzījis mērķi - vienu vasaru izbraukt ar Mini Cooper S. Varbūt tieši šo auto paņemšu priekš sevis. Te uzreiz pateikšu, ka iekšējais dizains man galīgi nepatīk ar visu lielo laimes ratu priekšgalā. Runa ir par motoru un braukšanas baudu, ko tas varētu sniegt.
Uzraksti savas pārdomas par mazo klasi, patēriņa pieredzi un braukšanas baudu.
Turpinājumā būs par plašo kompakto segmentu C ar Hyundai i30, Honda Civic, Kia Cee`d un VW Golf, kas paliek lielāks un lielāks.