DekstersFF rakstīja:
Nortel rakstīja: Vai kāds var izskaidrot kāpēc braucot vasaras laikā ar ieslēgtu kondicionieri benzīna patēriņš ir par 0,2 litri mazāks kā ziemā ar ieslēgtu salona apsildi?
Braukts tiek pa tiem pašiem ceļiem, līdzīgā sēņošanas režīmā, ziemā nedaudz lēnāk.
Un kā tu tā precīzi noteici, ka tieši 0,2 litri ?
Psec šitie staigājošie kalkulatorizatori.
Vidējais patēriņš ziemas sezonā pēc kompja un izjūtas pēc nobrauktiem 10 000 km - 6,0 l/100.
Tas pats, tikai kopš ziemas beigām, arī 10 000 km - 5,8 l/100.
10 000 km tāpēc, ka pēc šīs robežas kompis vairs nerēķina patēriņu un ir jānoresetē.
Degvielas patēriņš - braukšanas ieradumi
Dažādām automašīnu grupām ir vidējo patēriņu rāmis. Tas viss iet, protams, kontekstā ar auto cenu, komfortu, segmentu, stilu, braukšanas baudu un ieradumiem, kvalitāti, drošību utt. Labprāt uzsāktu diskusiju par ko mēs esam gatavi maksāt no 4 līdz pat 20ls un ... par 10o km.
Nu piemēram:
Maza klases auto, A, B segments.
VW up!, Peugeot 208, Chevrolet Aveo arī te.
Testos jā, bet ikdienā neesmu daudz braucis ar šiem auto, pēdējais bija Toyota Yaris 2012 gada, kas tomēr radīja patēriņu līdz pat 8 litriem benzinā (ziemā), kas ir par daudz. Būtu labi līdz 6 l.
Interesents jaunpienācējs šeit ir Opel Adam ar kuru pabraukāju Budapeštā. Par maz, lai saprastu reālos pateriņus, bet pietiekoši, lai redzētu plašās komplektācijas iespējas un labo izpildījumu.
Šis segment kopumā nav man, bet esmu izvirzījis mērķi - vienu vasaru izbraukt ar Mini Cooper S. Varbūt tieši šo auto paņemšu priekš sevis. Te uzreiz pateikšu, ka iekšējais dizains man galīgi nepatīk ar visu lielo laimes ratu priekšgalā. Runa ir par motoru un braukšanas baudu, ko tas varētu sniegt.
Uzraksti savas pārdomas par mazo klasi, patēriņa pieredzi un braukšanas baudu.
Turpinājumā būs par plašo kompakto segmentu C ar Hyundai i30, Honda Civic, Kia Cee`d un VW Golf, kas paliek lielāks un lielāks.