Degvielas patēriņš - braukšanas ieradumi

iAutolv Reģ.: 23.11.2012

Dažādām automašīnu grupām ir vidējo patēriņu rāmis. Tas viss iet, protams, kontekstā ar auto cenu, komfortu, segmentu, stilu, braukšanas baudu un ieradumiem, kvalitāti, drošību utt. Labprāt uzsāktu diskusiju par ko mēs esam gatavi maksāt no 4 līdz pat 20ls un ... par 10o km.

Nu piemēram:

Maza klases auto, A, B segments.

VW up!, Peugeot 208, Chevrolet Aveo arī te.

Testos jā, bet ikdienā neesmu daudz braucis ar šiem auto, pēdējais bija Toyota Yaris 2012 gada, kas tomēr radīja patēriņu līdz pat 8 litriem benzinā (ziemā), kas ir par daudz. Būtu labi līdz 6 l.

Interesents jaunpienācējs šeit ir Opel Adam ar kuru pabraukāju Budapeštā. Par maz, lai saprastu reālos pateriņus, bet pietiekoši, lai redzētu plašās komplektācijas iespējas un labo izpildījumu.

Šis segment kopumā nav man, bet esmu izvirzījis mērķi - vienu vasaru izbraukt ar Mini Cooper S. Varbūt tieši šo auto paņemšu priekš sevis. Te uzreiz pateikšu, ka iekšējais dizains man galīgi nepatīk ar visu lielo laimes ratu priekšgalā. Runa ir par motoru un braukšanas baudu, ko tas varētu sniegt.

Uzraksti savas pārdomas par mazo klasi, patēriņa pieredzi un braukšanas baudu.

Turpinājumā būs par plašo kompakto segmentu C ar Hyundai i30, Honda Civic, Kia Cee`d un VW Golf, kas paliek lielāks un lielāks.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Man nepatīk izmantot wiki par avotu, bet man ir slinkums meklēt labāku

1.6 TDI

55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 4,000 rpm; 195 newton metres (144 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYA (Polo and Fabia only)

66 kilowatts (90 PS; 89 bhp) @ 4,200 rpm; 230 newton metres (170 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYB

75 kilowatts (102 PS; 101 bhp) @ 4,400 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYD (Caddy only)

77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) @ 4,400 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,500-2,500 rpm — CAYC

85 kilowatts (116 PS; 114 bhp) @ 4,400 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 2,000-2,500 rpm — CEKA (Mexico only)

2.0 16v CR TDI

81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) @ 4,200 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,500–2,500 rpm — CBDC

88 kilowatts (120 PS; 118 bhp) @ 4,000 rpm; 290 newton metres (214 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — CAGC SEAT Exeo (09/09->)

103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 3,750-4,150 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750-2,800 rpm — CFHC, CBEA, CBAB, CFFB, CBDB, CJAA

105 kilowatts (143 PS; 141 bhp) @ 4,200 rpm; 320 newton metres (236 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — Audi B8 A4, Audi Q5, SEAT Exeo (CAGA: 12/08->)

125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,200 rpm; 350 newton metres (258 lbf·ft) @ 1,750-2,500 rpm — CBBB Audi TT 2.0 TDI quattro, Audi 8P A3 (CEGA), Škoda Octavia RS TDI (CEGA: 2008->), SEAT Exeo (CAHA: 02/09->)

132 kilowatts (179 PS; 177 bhp) @ 4,000 rpm; 400 newton metres (295 lbf·ft) @ 1,500-2,000 rpm — CFCA Volkswagen Transporter (T5) GP biturbo

Ja tu gribi salīdzināt ar otrā saraksta pirmajā vietā esošu motoru kaut ko no pirmā saraksta, kāpēc lai tas nebūtu pirmā saraksta pirmais motors? Bet tie objekti, kurus tu tik cītīgi centies salīdzināt noteikti atšķiras ar 1) mašīnas, kurā tie atrodas, aprīkojumu 2) pieņemot ka vienādi mazai jaudai varbūt pat tiek izmantota identiska turbīna, uzmini uz kura motora tā iegriezīsies ātrāk.

Nu labi, turpināsim šo tēmu, kad tev beidzot pieleks, par ko mēs te vispār runājam.

Un vispār, kāpēc kā nemotoru fans neņēmi B6 passātu ar 1.6 TDI - nevarēji tik jaunu mizu pacelt?

Lai nu kurš runātu par kaut kā pacelšanu... Tu pat pats savu auto nevari pacelt. Bet, ja gribi zināt, kāpēc, apskaties topikā, kur rakstīju par iemesliem, kāpēc ņēmu konkrētu to.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - nevaru pacelt? Naudas detaļām man ir vairāk nekā laika tās detaļas ielikt mašīnā - tāpēc arī detaļas tiek nesteidzīgi nelielos daudzumos meklētas un pirktas

GB12 rakstīja:

Lūdzu, citāts:

"astoņdesmito gadu beigu mašīnās vispārējos vilcienos bija pieejams tas, par ko tu tik ļoti sajūsminies jaunajās lamatās, vieglāk ir pateikt kas nebija - elektroniska tiešā benzīna iesmidze, ksenons [bija, bet ne mašīnās], DSG, ESP [neviens vēl nebija ABS tik tālu attīstījis]"

Ctrl+C/Ctrl+V... vai arī gribēsi teikt, ka neesi to rakstījis?

Priekš īpaši stulbiem cilvēkiem tagad esmu izcēlis pāris vietas

GB12 rakstīja:

Ar šo varam tēmu arī slēgt. Uzvesties kā urlātam un vēl ar to lepoties. Pie tam, attaisnot savu uzrislo uzvedību ar - citi dara vēl trakāk... nu labi, gan dzīve izmācīs.

Dzīve izmācīs varbūt vienīgi tevi, tb tu kādreiz arī kaut ko ieraudzīsi kā lietas notiek ārpus rīgas.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kā tas ir - nevaru pacelt? Naudas detaļām man ir vairāk nekā laika tās detaļas ielikt mašīnā - tāpēc arī detaļas tiek nesteidzīgi nelielos daudzumos meklētas un pirktas

GB12 rakstīja:

Lūdzu, citāts:

"astoņdesmito gadu beigu mašīnās vispārējos vilcienos bija pieejams tas, par ko tu tik ļoti sajūsminies jaunajās lamatās, vieglāk ir pateikt kas nebija - elektroniska tiešā benzīna iesmidze, ksenons [bija, bet ne mašīnās], DSG, ESP [neviens vēl nebija ABS tik tālu attīstījis]"

Ctrl+C/Ctrl+V... vai arī gribēsi teikt, ka neesi to rakstījis?

Priekš īpaši stulbiem cilvēkiem tagad esmu izcēlis pāris vietas

GB12 rakstīja:

Ar šo varam tēmu arī slēgt. Uzvesties kā urlātam un vēl ar to lepoties. Pie tam, attaisnot savu uzrislo uzvedību ar - citi dara vēl trakāk... nu labi, gan dzīve izmācīs.

Dzīve izmācīs varbūt vienīgi tevi, tb tu kādreiz arī kaut ko ieraudzīsi kā lietas notiek ārpus rīgas.

kurš Tevi Rīgā tā ir aizvainojis, ka esi palicis vienīgais, kas kaut ko dara ārpus galvaspilsētas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A kas man tur tajā bedrē būtu jādara? Nu jau reizi gadā to vietu pagodinu ar savu apciemojumu, pietiek

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Varbūt tomēr kāds no darbiniekiem nolej degvielu savām vajadzībām?

Bākā nav kāda plaisa?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

Ja tas ir darba auto un degvielas vidējo ar neapmānamo matematiku noteica sekretāre ..........

Svaigs pastāsts . Vienā firmā x paņem vienu svaigi pensionētu vadītāju ,kuram gan tiesības sen bet uz fūrēm arī pasen braucis . Tad šis no reisa atgriezās ar vidējo patēriņu 28 litri , protams pierdzējušie laicīgi situāciju paņēma zem kontroles , protams grāmatvede ( sekretāre ) tos 28 neredzēja .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

Ja tas ir darba auto un degvielas vidējo ar neapmānamo matematiku noteica sekretāre ..........

Svaigs pastāsts . Vienā firmā x paņem vienu svaigi pensionētu vadītāju ,kuram gan tiesības sen bet uz fūrēm arī pasen braucis . Tad šis no reisa atgriezās ar vidējo patēriņu 28 litri , protams pierdzējušie laicīgi situāciju paņēma zem kontroles , protams grāmatvede ( sekretāre ) tos 28 neredzēja .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Ja vēl par darbinieku degvielas noliešanu . Viena paziņas saimnieks tā ar teica ,..... vai nolejat nekontrolēšu . bet ja pieķeršu ,ka tirgojat tad atlaidīšu . Kā teikt pateica , ja paši sev liesiet tad neredzēšu .

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

krix rakstīja: Ja atgriežamies pie pamattēmas, tad kā un kur ir jābrauc vai kādas tonnas jāvadā, lai dabūtu gatavu šo?

Pie tam man pirms Yeti bija 2006 gada VW Jetta ar absolūti nebaudāmo rīmu 1.6 benzīnu ar kuru 8.5L jau skaitījās baigi taupīgi braukts

gan man, gan bračkam normāls vidējais patēriņš 7.9L/100km bija arī VW Bora V6 2.8L, bet santīmmīlēšanas rekords bija 7.2L/100km ārpilsētā ar to pašu auto.

bet ar 1.6L Renault Megane II vasaras mēnešos vidējais patēriņš nepārsniedza 6.2L/100km

Ļoti vienkārši, sekretāre uztaisīja ekseļa tabulu ar visiem autiņiem kas iesniedz ceļazīmes un tur ievada katra mēneša degvielas patēriņu un nobraukumu. Matemātiku neapmānīsi. Tur tas degvielas patēriņš arī parādās. Tas bija izrēķināts uz tiem 160tkm 6 gadu laikā. Vēl jautājumi?

šādā veidā rēķinot es arī elektromobilim varu dabūt patēriņu, salīdzinot ar ko arī URAL patēriņš būs pati ekonomija.

manā skatījumā patēriņš ir reāli ielietie litri uz reāliem kilometriem, pie tam reālo patēriņu zin tikai pats auto vadītājs.

tālākais piemērs ar taupīgo pensi ir spilgts piemērs.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: A kas man tur tajā bedrē būtu jādara? Nu jau reizi gadā to vietu pagodinu ar savu apciemojumu, pietiek

tad redz kur tas suns norakts. Tu ir nākamais mesija, kas ziedo sevi sabiedrības labā un centies visus izvilkt no bedres...

bet Tevi nesapratīs un vilkšana neveiksies, vismaz kamēr apgalvosi ka Tavs auto ir īstais un vienīgais.

Atsakies no tā, un redzēsi ka tauta Tev sekos lielos pūļos, bedre iztukšosies un visas valsts tiks uz zaļā zara.

Please?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Paakjis baigi augstpraatiigs palicis.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Dzīve izmācīs varbūt vienīgi tevi, tb tu kādreiz arī kaut ko ieraudzīsi kā lietas notiek ārpus rīgas.

Esmu uzaudzis mazpilsētā Kurzemē, arī daudz draugu man tur joprojām ir, kurus pietiekami bieži satieku, tā ka zinu pietiekami labi, kā lietas notiek ārpus Rīgas.

Tev varbūt tas būs kārtējais dzīves atklājums, kas izsitīs pamatus zem kājām (tāpat kā tas, ka mēdz būt labāki auto par Audi B3...), bet dzīvot ārpus Rīgas automātiski nenozīmē būt urlātam, kam patīk tēlot Kolka Kūl varoni...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: A kas man tur tajā bedrē būtu jādara? Nu jau reizi gadā to vietu pagodinu ar savu apciemojumu, pietiek

Nu ja, ne tikai Audi B3 ir īstais un vienīgais auto, bet Nīca (vai kurš tur miests bija) ir vienīgā un īstā vieta, kur dzīvot...

Karoče, ja tev nav Audī Bē trīs, tad tev nav auto, ja tu nedzīvo Nīcā, tad esi bomzis...

Kas būs nākamais? Ja tu nedzīvo uz mātes rēķina, tad esi lohs, jo neproti dzīvot?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Patiesībā šeit ir elementāra psiholoģija - šāda uzvedība (tikai mana dzīves uztvere ir tā pareizā, pārējie dzīvo nepareizi, mans auto ir īstais, pārējiem ir sūdi, mana dzīves vieta ir īstā, pārējiem ir bedre) liecina tikai par vienu - elementāru skaudību un dzīves neapmierinātību.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: eu liizinga nomociitais pajolinj. tad tu nopirki beidzot to skoda yeti vai tikai gudri dirs tagad?

Tu gadījumā neesi ar kaut ko citu nomocīts, ka neko sakarīgu spējīgs uzrakstīt neesi, tikai ie....?

nee es neeesmu. a hulji tu neatbildi uz jautajumu? saapiiga teema?

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Varbūt tomēr kāds no darbiniekiem nolej degvielu savām vajadzībām?

Bākā nav kāda plaisa?

Priekš kam bosam pašam sevi mānīt? Pēc tam kad viņam piešķīra jaunu auto, Jetta tika atdota man iznīcināšanai. Tas patēriņš tāds arī ir.

Bākā nav plaisa, man ir smaga kāja ))

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: eu liizinga nomociitais pajolinj. tad tu nopirki beidzot to skoda yeti vai tikai gudri dirs tagad?

Tu gadījumā neesi ar kaut ko citu nomocīts, ka neko sakarīgu spējīgs uzrakstīt neesi, tikai ie....?

nee es neeesmu. a hulji tu neatbildi uz jautajumu? saapiiga teema?

Tu man to jautāji? Es te lasīju, ka tu kaut kādu līzingā nomocītu pajoliņu uzrunāji, kuram beidzot it kā bija Yeti jānopērk. Tā kā neesmu līzingā nomocīts un nekad neesmu izteicis vēlmi iegādāties Yeti, neuzskatīju, ka tas jautājums būtu adresēts man.

Klau, Šīri, a kāpēc tevi te par miskastnieku sauc?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GāBē, tu esi ļoti īpatnējs frukts. Sauc citus par urlātiem, lai arī var redzēt ka nav īstas sajēgas, ko tas vārds nozīmē, piesauc B3, ko neviens cits nav pat pieminējis [nebūs tev tā elementārā skaudība, kuru tu pieminēji? ], nezināmu iemeslu dēļ piesauc dzīvošanu uz muteres rēķina, kādas vēl pērles no tevis nāks ārā?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: GāBē, tu esi ļoti īpatnējs frukts. Sauc citus par urlātiem, lai arī var redzēt ka nav īstas sajēgas, ko tas vārds nozīmē, piesauc B3, ko neviens cits nav pat pieminējis [nebūs tev tā elementārā skaudība, kuru tu pieminēji? ], nezināmu iemeslu dēļ piesauc dzīvošanu uz muteres rēķina, kādas vēl pērles no tevis nāks ārā?

Tikai minēju, kas varētu būt nākamā pērle, kas no tevis varētu nākt ārā.

Bet, nu, pastāsti, pēc kā tad var redzēt, ka man nav sajēgas, ko tas vārds nozīmē?

B3 kāreiz kā autobūves etalonu - visu automobiļu automobili nepārtraukti piesauc tu... Un es neesmu vienīgais, kas uz to tev ir norādījis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Cik reižu es to esmu izdarījis šajā tofikā? Tiešām tās jaunās lamatas ir tik sūdīgas ka nedod dievs kāds salīdzinās ar 26 gadus vecu audī? Nē nu redzot kas darās liepājas ielās, nebrīnītos...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

gb12, uz visiem taviem jautajumiem ir viena atbilde. un taa skan shaadi: tu vienkaarshi esi lohs

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: gb12, uz visiem taviem jautajumiem ir viena atbilde. un taa skan shaadi: tu vienkaarshi esi lohs

Jā, varen smieklīgs un asprātīgs komentārs...

Vai tikai joprojām neturi sāpi par manu komentāru uz tavu "parā pupus" ķipa joku? Piedod, nezināju, ka tā tevi aizskars...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Shiirs rakstīja: gb12, uz visiem taviem jautajumiem ir viena atbilde. un taa skan shaadi: tu vienkaarshi esi lohs

Jā, varen smieklīgs un asprātīgs komentārs...

Vai tikai joprojām neturi sāpi par manu komentāru uz tavu "parā pupus" ķipa joku? Piedod, nezināju, ka tā tevi aizskars...

Par kuru komentaaru tu runaa? Nespeju atcereeties. no tevis neko jaudigaaku par klusu un skaabu pirdienu taapat nevar sagaidiit.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja:

Par kuru komentaaru tu runaa? Nespeju atcereeties. no tevis neko jaudigaaku par klusu un skaabu pirdienu taapat nevar sagaidiit.

Un no tevis var?

12345678

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti